Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
vertel het me graag. en waarom niet? Ten eerste hebben we het kapitalisme en het communisme. Dat zijn volgens mij de grootste vijanden van elkaar ( misschien tegen woordig niet maar dat weet ik niet...) en je groepen zoals de IRA waar Ierland ,wel in het klein, maar toch, oorlog mee had/heb. De Taliban VS voert oorlog omdat er een aanslag is gepleegd. Als er in de toekomst zulke groeperingen nier meer bestaan. Dan zouw er vrede kunnen zijn, maar ik denk zelf dat dat soort groepen amper uit teroeien zijn. Als je ze wil uitroeien moet je of onderhandelen of (als ze dat niet willen) toch oorlog...
|
![]() |
Kernbommen zijn hoe belachelijk het ook mag klinken een van de beste voorwaarden voor vrede.
Als landen elk apart de hele wereld van de kaart kunnen vegen past men wel HEEL goed op voor ze wat uitspoken.
|
Weet je wat niet leuk is. Op burger doelen aanvallen (bv. WTC). Dit is het lafste wat er is. Pak dan een militaire basis als je durft!!
Amerika schiet alleen gericht op militaire doelen. (Tja, en als die meloten daar nu een menselijk schild omheen leggen.) Amerika kan met 1 bom, heel Bagdad wegvagen. Iets dat Iraq het liefst ziet bij Amerika; een hele stad in één keer weg. Bij Amerika gaan er meer burgers dood in moderne oorlogvoering dat Soldaten. (Die nog het meest dood gaan aan eigen fouten!). Dit alles door laffaarts die ons Christenen alles behalve levend zien. |
![]() |
|
![]() |
geen, al zijn die middeleeuwse vechtpartijen in films natuurlijk wel super(geven ook zzoooo een ontzettend realistisch beeld). Nee clusterbommen zijn nix maar loopgravenoorlogen zoals WO1 zijn ook niets.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ehm, aan de ene kant vroeger, al die bio, chemo, en atoomwapens vinnik eigenlijk beetje scary, 1 gek kan een miljoen mensen in 1 klap afmaken. Aan andere kant, die preciesie wapens zijn wel beter, hoewel die ook nie alles zijn, gezien hun afwijkingen zo af en toe.
|
![]() |
|
|