Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 14:03
Verwijderd
Oei, daar gaat mijn voornemen me nooit te mensen in seksdiscussies hier.
Advertentie
Oud 02-10-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Zie: Lekker bloederig
Want ook op dag drie, vier en verder gutst het uit je lichaam alsof er een halsslagader open ligt?
Oud 02-10-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Maar de beste stuurlui staan aan wal.
Godver
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Maar de beste stuurlui staan aan wal.

Citaat:
ik ben deze week flauwgevallen op school omdat ik heftige krampen had van ongesteldheid.
Gelukkig heb ik er nooit last van
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Want ook op dag drie, vier en verder gutst het uit je lichaam alsof er een halsslagader open ligt?
Alsnog.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Een echte man bevaart de rode zee!
Ben niet vies van bloed maar menstruatie-bloed is toch echt wel afgekeurd door mijn jongeheer. Niks geen rode zee bevaren, dat maakt je boegbeeld ranzig, het dek moet geschrobbed worden en je baard naar de kloten. Ik wacht wel tot zo'n red dead redemption periode voorbij is en met genot een kristalheldere zee kan bevaren.

Een echte man... een echte man heeft zelfrespect!
Oud 02-10-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oei, daar gaat mijn voornemen me nooit te mensen in seksdiscussies hier.
nooit te mensen.
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er als man zijnde geen ervaring mee willen hebben. (met dat bloed enzo)

Zie: Lekker bloederig
Wat een onzin. Het is niet alsof het er met emmers tegelijk uit komt, of zo. En je doet net alsof ze het moeten opdrinken. Ze hoeven er niet eens bij in de buurt te komen met hun gezicht, en een lul is zo schoongemaakt, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ben niet vies van bloed maar menstruatie-bloed is toch echt wel afgekeurd door mijn jongeheer. Niks geen rode zee bevaren, dat maakt je boegbeeld ranzig, het dek moet geschrobbed worden en je baard naar de kloten. Ik wacht wel tot zo'n red dead redemption periode voorbij is en met genot een kristalheldere zee kan gevaren.

Een echte man... een echte man heeft zelfrespect!
Toch altijd mooi wat voor verhaaltjes jij erbij kan schrijven
Oud 02-10-2011, 14:06
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Niks geen rode zee bevaren, dat maakt je boegbeeld ranzig, het dek moet geschrobbed worden en je baard naar de kloten.
Leuk verwoord
Uice
Uice is offline
Citaat:
17w2d en er begint een klein bolletje zichtbaar te worden. maar voor derden is het nog niet echt zichtbaar.
Wut ik wist dit niet. Gefeliciteerd!
Verwijderd
Ik zie ook niet echt in hoe een beetje bloed (want dat is het de laatste dagen nog hooguit) viezer is dan sperma/vocht/andere lichaamssappen.
Oud 02-10-2011, 14:07
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Wat een onzin. Het is niet alsof het er met emmers tegelijk uit komt, of zo. En je doet net alsof ze het moeten opdrinken. Ze hoeven er niet eens bij in de buurt te komen met hun gezicht, en een lul is zo schoongemaakt, hoor.
Ja dat snap ik ook wel. Maar toch blijft het een vies idee.
Verwijderd
Citaat:
Wut ik wist dit niet. Gefeliciteerd!
dank je!
Verwijderd
Seks is sowieso al 'een vies idee', dus dat kan er ook nog wel bij.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zie ook niet echt in hoe een beetje bloed (want dat is het de laatste dagen nog hooguit) viezer is dan sperma/vocht/andere lichaamssappen.
Dit. Niet zo zeuren.
Oud 02-10-2011, 14:08
Verwijderd
draculas theezakje.
Oud 02-10-2011, 14:10
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Beetje bloed is geen probleem maar toen Ex 1 samen met mij ging douchen op het moment dat d'r lichaam dacht "Let it all go" ging er niks anders in mijn kp rond dan "GATVERDAMME WAT FUCKING RANZIG!" Klonterige ranzigheden, bloedsliertjes half gekookte bloedklonten die verbonden met elkaar waren door dunne haast gelatine achtige draadjes wat dan langzaam verdwijnd in het doucheputje.
eeewl
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik ga. Geen tijd meer voor bloederige seksdiscussies. Doeei!
Verwijderd
Wat een discussie ook weer

Ik moet op zoek naar een sportschool eigenlijk

Of studeren. En ik heb geen zin in allebei
Oud 02-10-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Beetje bloed is geen probleem maar toen Ex 1 samen met mij ging douchen op het moment dat d'r lichaam dacht "Let it all go" ging er niks anders in mijn kp rond dan "GATVERDAMME WAT FUCKING RANZIG!" Klonterige ranzigheden, bloedsliertjes half gekookte bloedklonten die verbonden met elkaar waren door dunne haast gelatine achtige draadjes wat dan langzaam verdwijnd in het doucheputje.
eeewl
Lol, wtf?

Weet je zeker dat ze niet was aangevallen door één of andere alien die haar van binnenuit aan het kapotvreten was, of zo?
Verwijderd
Citaat:
eeewl
mooi verwoord.
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oh mijn god
Verwijderd
?
Verwijderd
Haha arme kauw. Ik ben qua bloed zien best een mietje, maar ongesteldheidsbloed doet me echt helemaal niks eigenlijk.
Oud 02-10-2011, 14:12
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Lol, wtf?
Ja goor dus! In zo'n horrortent ga ik m'n lans niet prikken!
Verwijderd
Citaat:
eeewl
Verwijderd
Citaat:
Alsnog.
Je denkt toch niet dat vaginaal vocht of sperma of wat er allemaal nog meer bij komt kijken steriel is? Bloed is niet viezer of schoner dan andere lichaamssappen, het is geen pus of zo.
Oud 02-10-2011, 14:13
Verwijderd
Het is maar bloed
Oud 02-10-2011, 14:13
Verwijderd
Maar ik denk dat toen ik 14 was ongesteld seksen ook een vies idee vond. Maar ik denk dat ik dat toen ook nog van seksen vond.
Oud 02-10-2011, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dat snap ik ook wel. Maar toch blijft het een vies idee.
Jij moet voorlopig gewoon maar geen seks hebben, lijkt me.
Verwijderd
hoe kan iemand 3uur lang in 1 houding op de bank liggen.
Verwijderd
En niet zo lang daarvoor vond ik zoenen ook een heel goor idee.
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:

Weet je zeker dat ze niet was aangevallen door één of andere alien die haar van binnenuit aan het kapotvreten was, of zo?
Ze zei dat ik me niet zo moest aanstellen en dat het "gewoon d'r periode was"

Ja tief toch een eind op, als ik inderdaad zo'n uitelkaargevallen alienembrio in m'n doucheputje zie glijden.. Natuurlijk is dat ranzig.
Oud 02-10-2011, 14:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Maar ik denk dat toen ik 14 was ongesteld seksen ook een vies idee vond. Maar ik denk dat ik dat toen ook nog van seksen vond.
Ik vind inderdaad dat je leeftijd ook wel mee mag rekenen Een veertien jarige schrikt wellicht sneller af van bloed dan iemand die al wat ouder is en meer ervaring heeft.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
same here.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het dat ook. Zo slakkerig. Bij groeten uit de rimboe zagen een paar masai (geloof ik) een nederlands stel (de zoon van hans kazan to be exact) zoenen en toen gingen ze helemaal van: whahaha gatverdamme smeerbakken. zoenen is dus echt een cultureel iets
Verwijderd
Citaat:
Ze zei dat ik me niet zo moest aanstellen en dat het "gewoon d'r periode was"

Ja tief toch een eind op, als ik inderdaad zo'n uitelkaargevallen alienembrio in m'n doucheputje zie glijden.. Natuurlijk is dat ranzig.
Moet je je eens voorstellen wat wij elke maand doormaken OMFG.

Je stelt je wel een beetje aan hoor.
Oud 02-10-2011, 14:16
Verwijderd
Ik heb geen ervaring en toch vind ik dat bloed niet zo'n erg idee eigenlijk ik wil geen sex als ik net ongesteld ben omdat ik dan gewoon veel kramp enzo heb, maar daarna is het toch niet zo'n probleem meer ?
Verwijderd
toen ik de 1e keer ongesteld was schrok ik letterlijk ik dacht dat ik een of andere enge darmziekte had ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het dat ook. Zo slakkerig. Bij groeten uit de rimboe zagen een paar masai (geloof ik) een nederlands stel (de zoon van hans kazan to be exact) zoenen en toen gingen ze helemaal van: whahaha gatverdamme smeerbakken. zoenen is dus echt een cultureel iets
Oh echt? Hebben ze dan helemaal die neiging niet? En wat doen ze dan?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind inderdaad dat je leeftijd ook wel mee mag rekenen Een veertien jarige schrikt wellicht sneller af van bloed dan iemand die al wat ouder is en meer ervaring heeft.
Ja dat probeerde ik dus te zeggen.

Citaat:
Slakkerig Getver. De volgende keer dat ik ga zoenen denk ik hier ongetwijfeld aan terug
Oud 02-10-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
De waarde die eraan gegeven wordt is inderdaad een cultureel iets en dat begrijp je pas als je zo'n programma kijkt
Oud 02-10-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen ervaring en toch vind ik dat bloed niet zo'n erg idee eigenlijk ik wil geen sex als ik net ongesteld ben omdat ik dan gewoon veel kramp enzo heb, maar daarna is het toch niet zo'n probleem meer ?
Oud 02-10-2011, 14:18
Verwijderd
geertwilderspvv Geert Wilders
Mijn boek over de islam is bijna af. Komt uit op maandag 30 april 2012 in New York en rest vd VS. Andere landen volgen snel daarna :-)
3 minutes ago

Oud 02-10-2011, 14:18
Verwijderd
Maar ik denk eerlijk gezegd dat leeftijd daarin toch een grotere rol speelt dan ervaring hoor
Oud 02-10-2011, 14:19
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Moet je je eens voorstellen wat wij elke maand doormaken OMFG.

Je stelt je wel een beetje aan hoor.
Ik weet niet of het veel verschilt bij vrouwen, mag ik hopen. Ik heb plaatjes van opengescheurde mensenschedels in mn atelier en bewonder open wonden maar dit was wel over de top.

Was er ook totaal niet op voorbereid, dat kan ook wel meespelen.
Oud 02-10-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh echt? Hebben ze dan helemaal die neiging niet? En wat doen ze dan?
Ik weet er verder ook niks van, dus geen idee
Misschien snuffelen ze gewoon veel en wild aan elkaars gezicht en nek ofzo
Oud 02-10-2011, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het veel verschilt bij vrouwen, mag ik hopen. Ik heb plaatjes van opengescheurde mensenschedels in mn atelier en bewonder open wonden maar dit was wel over de top.

Was er ook totaal niet op voorbereid, dat kan ook wel meespelen.
Wil je hier echt een antwoord op, of wil je lekker in onwetendheid blijven?
Oud 02-10-2011, 14:21
Verwijderd
Oh ik heb echt heel veel zin in m'n verjaardag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten