Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 13:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar zit dat precies? Ik wil ook wel eens zien wat ze van mij 'hebben'.
nou ja, je krijgt dus gewoon een rar met wat HTMLs, 1 page voor je profile, 1 page voor je wall, 1 page per fotoalbum, etc.
Oud 04-10-2011, 13:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ook geen friteuse, maar een halve fles zonnebloem- of arachideolie in een gewone pan voldoet ook prima. Even met een broodkorst checken of het heet genoeg is. Laatst heb ik zelfs bamischijven gemaakt in een hoge koekenpan! Nom.
Ja dat kan natuurlijk ook maar wat doe je daarna met die olie? En het gaat waarschijnlijk wel erg stinken en ik heb geen afzuiger
Oud 04-10-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan natuurlijk ook maar wat doe je daarna met die olie? En het gaat waarschijnlijk wel erg stinken en ik heb geen afzuiger
Stinken vind ik wel meevallen, ik gooi de keukendeur even open (ook geen afzuig). De muur wordt wel een vette bende, maar het is maar net hoeveel je daar om geeft. En de gebruikte olie giet ik in een lege frisdrankfles (tip: eerst laten afkoelen ) en die doe ik in de containert.
Oud 04-10-2011, 13:08
Verwijderd
Die olie laat je afkoelen (zeef) en bewaar je lijkt me!
Oud 04-10-2011, 13:09
Verwijderd
Of je gooit het na 1 keer gebruiken weg, dat kan ook natuurlijk
Oud 04-10-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet waar. Een versnapering kan ook gebruikt worden in de zin van 'een lekkernij'.
Het groot etymologisch woordenboek zegt over versnapering:

[lekkernij] van oostelijke dialecten snappen [happen naar] en vlaams snaperen voor snoepen
Oud 04-10-2011, 13:12
Verwijderd
nja ik gebruik niet zoveel. maar hergebruik is natuurlijk wel beter ja
Oud 04-10-2011, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Stinken vind ik wel meevallen, ik gooi de keukendeur even open (ook geen afzuig). De muur wordt wel een vette bende, maar het is maar net hoeveel je daar om geeft. En de gebruikte olie giet ik in een lege frisdrankfles (tip: eerst laten afkoelen ) en die doe ik in de containert.
Oja, misschien ga ik dat dan ook maar eens proberen
Oud 04-10-2011, 13:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is niet waar. Een versnapering kan ook gebruikt worden in de zin van 'een lekkernij'.
Ik sta gecorrigeerd!
Oud 04-10-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Zeg, ik had laatst een gast slapen hier bij mijn ouders en die vond het heel vreemd dat een paar dagen per jaar alle mongolen in vrachtwagens mee mogen rijden en dan op de toeter mogen drukken voor een paar uur. Het geluid van 70 toeterende vrachtwagens in de verte, was iets heel vanzelfsprekends voor mij. Maar hebben andere steden niet zo'n mongolen dag?
Ja in de woonplaats van m'n ouders ook

En een keer in Drenthe oid waar we op vakantie waren ook

/superlate reactie
Oud 04-10-2011, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is hier nu ineens veel mooier weer dan gisteren
Oud 04-10-2011, 13:23
Verwijderd
Oh, hier is het ook soms mongoleninvrachtwagensdag ja
Oud 04-10-2011, 13:24
Verwijderd
Typisch toch.

Wie heeft dat ooit bedacht.
Oud 04-10-2011, 13:26
Verwijderd
Het weer hier is meh. Niet lekker zomers meer, maar best prima. Ik zou graag nog even een uurtje gaan wand'len, maar tussen 12 en 6 komt de pakjesman dus ik ben aan huis gekluisterd
Oud 04-10-2011, 13:27
The Larch
The Larch is offline
Huh, is dat echt? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het geluid van heel veel toeterende vrachtwagens is me wel bekend. Zijn dat nationaal afgekondigde dagen? Mag je dan gewoon aan een vrachtwagen vragen 'hoi, mag ik meerijden en toeteren?'? Of is het meer dat alle vrachtwagenchauffeurs dan hun geestelijk gehandicapte buurjongetjes en achternichtjes meenemen?
Oud 04-10-2011, 13:30
Verwijderd
deadlinedeadlinedeadline
Oud 04-10-2011, 13:31
Verwijderd
Oh, blijkbaar heet het verschijnsel een truckrun. Zo te zien wordt het per stad georganiseerd door een stichting die dan neem ik aan contact zoekt met transportbedrijven en gehandicapteninstellingen. Zoiets.
Oud 04-10-2011, 13:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
deadlinedeadlinedeadline
bijna af??
Oud 04-10-2011, 13:41
Verwijderd
Citaat:
bijna af??
het is niet veel werk meer maar ik heb moeite met 2 passende voorbeelden te vinden
Oud 04-10-2011, 13:53
Verwijderd
heeft iemand ideeen voor een cadeau voor een mn broertje die 12 wordt. hij houdt van vooral van koekjes heb je een idee stuur maar een pm. of post het.
Oud 04-10-2011, 13:54
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
heeft iemand ideeen voor een cadeau voor een mn broertje die 12 wordt. hij houdt van vooral van koekjes heb je een idee stuur maar een pm. of post het.
Een boom.
Verwijderd
de stadswandeling kwam hier voorbij in deze straat, zoals wel vaker. De gids legde uit wat voor straat dit vroeger was en meer wetenswaardigheden. 2 mannen die meeliepen liepen allebei naar een portiek om naambordjes te checken. gids : 'en, veel buitenlandse namen of valt het mee?' wtf...
Verwijderd
Koekjes.
Oud 04-10-2011, 13:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Koek / banket van dit merk:

Want dat is goed voor het familievermogen.
Oud 04-10-2011, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het is niet veel werk meer maar ik heb moeite met 2 passende voorbeelden te vinden
Oja fijn. Waar gaat het over? Misschien weet ik er met mijn minimale kennis ineens twee voorbeelden uit te flappen
Oud 04-10-2011, 13:57
Verwijderd
hu ik vind het zo leuk dat alle series weer begonnen zijn <3
Oud 04-10-2011, 13:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
hu ik vind het zo leuk dat veel series weer begonnen zijn <3
kleine aanpassing.
Oud 04-10-2011, 13:59
Verwijderd
Ik kijk liedjes uit oude Sovjet-tekenfilms, en ze zijn leuk en grappig. Maar net zat er ongeveer deze passage in: 'Billy was erg gierig en daarom hield niemand van hem. Hier zijn een paar soorten mensen die niet van hem hielden: zeemannen, piraten, kinderen, zijn familie. Er ging geen dag voorbij zonder dat hij in elkaar geslagen werd, maar dat is niet zo erg, want hij is moreel gehandicapt'.

HOI PROPAGANDA
Oud 04-10-2011, 14:01
The Larch
The Larch is offline
Zal ik teruglopen naar de winkel om te kijken of die man het weer doet, desnoods met een emmer water om hem wakker te maken en naar huis te sturen? Ik wil niet dat ik iemand dood heb laten gaan terwijl ik hem net zo goed had kunnen redden. ;x
Oud 04-10-2011, 14:01
Rationeel
Rationeel is offline

prampapapa pramparamapapa papam! <3
Oud 04-10-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
kleine aanpassing.
dat alle was een beetje ..dichterlijke vrijheid

The big C is juist weer afgelopen. Is een aanrader trouwens.
Oud 04-10-2011, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh crikey, ik moet weg! Toedels!
Oud 04-10-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Oja fijn. Waar gaat het over? Misschien weet ik er met mijn minimale kennis ineens twee voorbeelden uit te flappen
2 voorbeelden over de 2e en 3e dimensie van macht (Lukes) graag! bij de 2e dimensie draait het om agenda-setting, bij de 3e om thought control!
Oud 04-10-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

prampapapa pramparamapapa papam! <3
Die ondertiteling

Maar, ja, Vinni Puh <3
Oud 04-10-2011, 14:13
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik kijk liedjes uit oude Sovjet-tekenfilms, en ze zijn leuk en grappig. Maar net zat er ongeveer deze passage in: 'Billy was erg gierig en daarom hield niemand van hem. Hier zijn een paar soorten mensen die niet van hem hielden: zeemannen, piraten, kinderen, zijn familie. Er ging geen dag voorbij zonder dat hij in elkaar geslagen werd, maar dat is niet zo erg, want hij is moreel gehandicapt'.

HOI PROPAGANDA
Mag ik een link? Ik ben wel (algemeen) geinteresseerd in verschillende soorten animatiefilms.
Oud 04-10-2011, 14:14
Geel
Geel is offline
Nineteen eitghty-four van Orwell is een goed voorbeeld van thought-control! Of wil je iets realistischer?
Oud 04-10-2011, 14:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die ondertiteling

Maar, ja, Vinni Puh <3
baby-tossing time!
Oud 04-10-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Nineteen eitghty-four van Orwell is een goed voorbeeld van thought-control! Of wil je iets realistischer?
Ja, niet thought control in die zin sowieso!
Oud 04-10-2011, 14:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat alle was een beetje ..dichterlijke vrijheid

The big C is juist weer afgelopen. Is een aanrader trouwens.
hehe..ik kijk niet zo heel veel 'nieuwe dingen'. Momenteel alleen Dexter, Fringe en Person of Interest, en Family Guy en Southpark. Verder ben ik eigenlijk voornamelijk bezig met "inhalen" van Breaking Bad en Justified en nog wat dingetjes, en natuurlijk films
Oud 04-10-2011, 14:22
Verwijderd
Ik loop zeker weer achter.. Van wie is The Larch een UC?
Oud 04-10-2011, 14:23
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik loop zeker weer achter.. Van wie is The Larch een UC?
The Larch is The Larch.
Oud 04-10-2011, 14:23
Verwijderd
Hellep. Op mijn telefoondingcontract wordt gevraagd naar de plaats van mijn bank. Wat willen ze weten, de plaats waar de NV gevestigd is of de plaats waar ik lang, lang geleden mijn eerste Easyblue rekening opende?
Oud 04-10-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
The Larch is The Larch.
Dus je bent niet iemand die ik ken onder een andere naam?
Oud 04-10-2011, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
de nieuwe dexter is tot nu toe nogal ehm.... behouden
Verwijderd
Citaat:
Hellep. Op mijn telefoondingcontract wordt gevraagd naar de plaats van mijn bank. Wat willen ze weten, de plaats waar de NV gevestigd is of de plaats waar ik lang, lang geleden mijn eerste Easyblue rekening opende?
Hmm, bij mij vragen ze dat ook wel eens en dan zet ik er gewoon de vestiging van de stad waarin ik woon neer..
Rationeel
Rationeel is offline
breaking bad wordt steeds 'zwaarder', maar blijft goed

en de laatste family guy was ruk
Oud 04-10-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
de nieuwe dexter is tot nu toe nogal ehm.... behouden
Ja, vond ik eigenlijk ook. Maar Olmos!
Oud 04-10-2011, 14:27
Verwijderd
Ben trouwens benieuwd hoe zijn rol gaat worden uitgewerkt.
Oud 04-10-2011, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Hmm, bij mij vragen ze dat ook wel eens en dan zet ik er gewoon de vestiging van de stad waarin ik woon neer..
Dat was ook mijn eerste idee, maar hm. Ja, ik denk dat ik dat gewoon doe, die andere twee opties lijken me nog minder relevant.
Oud 04-10-2011, 14:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ben trouwens benieuwd hoe zijn rol gaat worden uitgewerkt.
Ja, ik hoop dat ie de main-baddy is ben wel benieuwd naar een full-on-rage-EJO

Regels voor berichten