Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Oh wah echt?! Wiewatwanneerhoe! Wat leuk, gefeliciteerd .
Met m'n vriendje Oh nu mag ik verloofde zeggen, eindelijk van dat etterige 'vriendje' af En als we afgestudeerd zijn, dus ergens over een jaar. Wel fijn als we ook echt geld hebben om mensen lekker eten voor te kunnen zetten enzo! Maar nu kan ik lekker plannen maken die nog echt uit kunnen komen ook!
Ahhh hij is zoooo lief *zwijmel*
Advertentie
Oud 03-10-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Met m'n vriendje Oh nu mag ik verloofde zeggen, eindelijk van dat etterige 'vriendje' af En als we afgestudeerd zijn, dus ergens over een jaar. Wel fijn als we ook echt geld hebben om mensen lekker eten voor te kunnen zetten enzo! Maar nu kan ik lekker plannen maken die nog echt uit kunnen komen ook!

Ik vind het zo leuk voor je, haha. Ik word er jaloers van.
Oud 03-10-2011, 21:46
Verwijderd
Haha oh alle meisjes in mijn klas zijn jaloers nu, vooral die met langere relaties dan ik
Oud 03-10-2011, 22:15
Chevy
Chevy is offline
Wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Oud 03-10-2011, 23:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oeh, gefeliciteerd!
Oud 04-10-2011, 07:45
Verwijderd
Wauw, wat leuk! Haha, echt super! Gefeliciteerd
Oud 04-10-2011, 08:37
Verwijderd
Goed bezig Freyja
Oud 04-10-2011, 08:56
Volk
Volk is offline
Freyja, gefeliciteerd!
Oud 04-10-2011, 09:06
Verwijderd
Dank jullie
Oud 04-10-2011, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg van harte gefeliciteerd, wat leuk!
Oud 04-10-2011, 12:10
Catch
Catch is offline
Wat gaaf Freyja!
Oud 04-10-2011, 12:13
Dott
Dott is offline
Gefeliciteerd Freyja, wat leuk

ot: ik had zaterdag via een website waar je echte kaartjes kunt maken (mag geen reclme maken ) een kaartje voor hem gemaakt zodat ie gister bij hem in de brievenbus lag
Op de voorkant staat een muis bovenop de wereld met de tekst: 'was je maar hier' en aan de binnenkant diezelfde muis met aan de andere kant van de wereldbol nog een muis en de tekst: ' aan mijn kant van de planeet' oid.
Daarbinnenin ook moeite gedaan op een mooie, eerlijke en gemeende tekst en ik kreeg gister een smsje dat ie het heel erg lief vond en tranen in zijn ogen kreeg, en dat we hier samen wel door gingen komen <3
Missie geslaagd.
Ik wil gewoon zo graag over een jaar of anderhalf ofzo ook huisjeboompjebeestje met hem..
Oud 04-10-2011, 20:57
indigo
indigo is offline
Citaat:
Haha, gelukkig, dan is er niet ineens een vreemde bijgekomen . Heeft hij je echt gevraagd? Of jij hem? Hebben jullie al meer plannen enzo? Spannend joh! Lijkt me ook erg leuk om te plannen, al ben ik anderzijds gevoelsmatig wat tegen het standaard samenwonen-trouwen-kindjes. Maar ach, vriendje (dat vond je trouwens toch wel een leuk woord? ) wil ook trouwen vóór kinderen. Ik vind hem alleen nog zo jong dus ik wil nog even wachten .
Oud 04-10-2011, 21:30
miekmuis
miekmuis is offline
Hmpf, ik had gehoopt dat hij vrijdag mee de kroeg in zou willen, want dan laat ik testen of ik mijn moeders spierziekte heb geërfd en wil ik 's avonds graag afleiding, maar hij kan niet. Hij is ook zo eindeloos traag met reageren op smsjes, echt onuitstaanbaar. Maaaaaaaaaar hij denkt einde van de week te kunnen boeken, dus dan zitten we aan elkaar vast
Oud 04-10-2011, 23:15
Verwijderd
@Freyja: Leuk hoor! Ik ga ook trouwen trouwens maar dan bij een gemeentehuis ergens in de vroege ochtend binnenkort. De bruiloft komt over een paar jaar (ben zwanger en het is lekker makkelijk met erkennen etc). Helaas dus niet zo romantisch als bij jullie!
Oud 04-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Haha, gelukkig, dan is er niet ineens een vreemde bijgekomen . Heeft hij je echt gevraagd? Of jij hem? Hebben jullie al meer plannen enzo? Spannend joh! Lijkt me ook erg leuk om te plannen, al ben ik anderzijds gevoelsmatig wat tegen het standaard samenwonen-trouwen-kindjes. Maar ach, vriendje (dat vond je trouwens toch wel een leuk woord? ) wil ook trouwen vóór kinderen. Ik vind hem alleen nog zo jong dus ik wil nog even wachten .
Hij heeft mij gevraagd, en vrij onverwacht, ik dacht dat duurt nog wel een paar jaar voor we serieus plannen gaan maken! Maar we wonen dus ook nog niet samen (nou ja soms deeltijd in mijn huisje), dus we doen het iig niet standaard Ik moet zeggen, ik vind dit ook wel leuker, want vaak gaan mensen toch samenwonen omdat dat goed uitkomt en ze graag bij elkaar zijn, en dan komt dat trouwen wel een keertje vanzelf, omdat dat nou eenmaal zo hoort en wel leuk is... maar nu is het gewoon een heel bewuste keuze en dat vind ik stiekem toch wel heel leuk
Enne vriendje vond ik beter dan vriend, maar verloofde is misschien weer beter dan vriendje, want dat was ook wel kinderachtig

En @Luthien: Ja maar als je al zwanger bent, heb je de ultieme commitment al gedaan volgens mij Maar toch gefeliciteerd! Wij hoeven het idd niet voor de formaliteit te doen, nu, hoewel er wel overwegingen zijn om het officiele ook bij het gemeentehuis op woensdagochtend te doen en dan het feest daar apart van, om geld te besparen, maar ik denk eigenlijk dat we dat allebei toch minder leuk vinden. Dan duurt het alleen wel wat langer voor er ook echt een feest komt

Ah ik vind het ook wel heel erg leuk om nu wel echt heel serieus te kunnen fantaseren over later! Het was toch altijd een beetje van "ja later zien we wel" maar nu mag het gewoon echt En het is ook leuk om te merken dat hij dat net zo veel heeft. En we zijn helemaal ouderwets verliefd, echt een beetje zoals in het begin En dat terwijl we elkaar altijd al zo leuk vinden, het is moeilijk om ons nu op school te concentreren Maar da's wel nuttig anders kunnen we alsnog niet trouwen
Hihihihihi.
Oud 05-10-2011, 00:31
Verwijderd
Hey wat gaaf Freya, gefeliciteerd

OT: Met ons gaat het prima, al moet ie echt eens gaan leren om z'n werk niet z'n hele leven te laten beheersen
Oud 05-10-2011, 19:38
Verwijderd
Niet menselijk relationeel, maar mijn dwergpapegaai is ziek. Longontsteking. En hij zit er zo zielig bij dat ik bang ben dat ik hem morgen dood aantref. En ik wil hem niet missen .
Oud 06-10-2011, 02:29
Verwijderd
De liefste man in mijn leven is dood...
Oud 06-10-2011, 04:49
Akhlys
Akhlys is offline
Pffffff... Het is een spelletje en ik heb de regels nooit helemaal meegekregen. Misschien ben ik te recht-voor-z'n-raap voor dit soort ongein, maar het kan blijkbaar niet anders. Verwarring ten top in ieder geval.
Oud 06-10-2011, 08:14
ST*R
ST*R is offline
ahh sterkte @ mutant..

Kennis van m'n vriendje is overleden en hij was best verdrietig, gister gelijk naar hem toegegaan. Nu is hij naar z'n ouders, alleen, maar ik wil dat hij mij nu nodig heeft en wil 'm niet weer een tijdje niet zien.. Maarja, zal 'm maar even laten. Wel weer fijn samen geslapen
Oud 06-10-2011, 08:21
Verwijderd
@Mutant: Sterkte ermee, was je papegaai al oud?

@Akhlys: Wat is er aan de hand dan?

ot: We hebben veel ruzie de laatste tijd, maar uiteindelijk komen we er altijd samen uit en zijn we blij dat we samen zijn en naast elkaar in bed kunnen kruipen. Ik gooi onze ruzie's maar op het net-samen-wonen-en-aan-elkaar-wennen, maar makkelijk is het niet. Maar ik ben nog altijd blij dat we zijn gaan samenonen en dat is het belangrijkste denk ik. Verder word mijn klas steeds fijner. Het word allemaal wat rustig en er heerst niet meer zo'n geldingsdrang. Gisteren met twee klasgenootjes over de ruzies me tmijn vriend gehad en ze begrepen goed wat ik bedoelde en zeiden allebei echt heel erg lief 'en als er iets is, kun je altijd bellen, ook al is he tmaar voor iets heel kleins en dan gaan we samen in de stad iets drinken, komt helemaal goed' en dat vond ik zo fijn

Edit: En mijn ouders komen zaterdag! Ik vind het zo fijn om ze weer te zien, ik mis ze stiekem toch wel, heb ze nu drie weken niet gezien. Mijn vader stond op de oicemail dat hij nog niet zeker wist of hij mee zou kme, maar misschien wel. EN toen smste ik hem dat ik hem miste en het tof zou vinden alssie mee zou komen, en toen kreeg ik een smsje terug dattie zeker mee kwam endattie mij ook miste <3

Laatst gewijzigd op 06-10-2011 om 08:45.
Oud 06-10-2011, 09:24
Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteerd Freyja, gaaf hoor! Het is zo gek om mee te maken dat het nog zo kort geleden lijkt dat het op dit forum ging over 'later als we groot zijn' .. en nu zijn we opeens 'groot' met de invasie aan verloofde stelletjes en forumbabies.

Ontopic: Bij ons gaat het prima. De kinderwens kriebelt maar het kan Echt. Nog. Niet. toch?
Oud 06-10-2011, 09:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
lorelei, mijn ouders waren maar één jaartje ouder dan jullie nu...

OT: Pfoe, heb de Grote Dramakwestie aangesproken bij mijn vriendin, en ben toch wel opgelucht. Ze reageerde heel goed en lief en normaal en zelfs toen ik helemaal ging janken bleef ze gewoon haar lieve nuchtere zelf en ik heb allemaal duidelijkheid waarvan ik nog niet weet of ik hem wel wil en allemaal nieuwe rare dingen die ik nog niet snap maar in elk geval zitten we weer op één lijn. Ben blij dat ik het heb gezegd
Oud 06-10-2011, 10:10
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
gefeliciteerd freyja
Oud 06-10-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
@Mutant: Sterkte ermee, was je papegaai al oud?
7 jaar ongeveer, waarvan 1 jaar bij iemand anders. Ze waren met zijn 2, maar de andere is buiten ontsnapt. Ik had ze overgekocht van iemand van het forum, HvJ geloof ik, speciaal helemaal ergens in Nederland naartoe gereden. Hij is in mijn hand gestorven. Ik ben bij hem op de bank blijven liggen en om 3 uur dacht ik dat het goed zou gaan en ben ik boven gaan liggen. Meteen daarop hoorde ik een plof, ben ik naar onder gerend, mijn lenzen in gedaan terwijl hij angstvallig was aan het piepen en toen ik hem opnam, is hij gestorven .

Ellende.

En ik heb mijn ex gesmst, omdat hij ook veel met hem had. Die heeft iig een smsje terug gedaan.
Oud 06-10-2011, 12:09
Dott
Dott is offline
Sterkte meis
Oud 06-10-2011, 13:52
Roosje
Roosje is offline
Freyja wat goed! Ik vind het echt heel leuk voor je
Oud 07-10-2011, 00:59
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan even niet stoppen met glimlachen. Ik ben blij dat ik weer single ben, het is echt lang geleden dat ik iemand voor het laatst daadwerkelijk leuk heb gevonden.
Oud 07-10-2011, 11:39
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik vind hem alleen nog zo jong dus ik wil nog even wachten .
Owja jouw vriendje is ook jonger he, hoeveel jaar jonger? Mijne 3 jaar. Merk het eigenlijk bijna nooit, behalve met serieuze stappen nemen (samenwonen enzo) daar is hij wel minder snel aan toe dan ik. Maarja.

Hem gister toch nog gezien en dat was heeel leuk, hij is leuk!

ow en leuk @ cherry springs!
Oud 07-10-2011, 13:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, nu ben ik elke keer bang om mijn vriendin aan te spreken maar als ze dan tegen mij praat is het heel normaal en leuk en gezellig en als altijd. Wel lief dat ze er niet over praat nu ze weet hoe ik me erover voel.
Oud 07-10-2011, 16:48
Verwijderd
Dank je allemaal Ik ben nog steeds heel blij <3
Oud 07-10-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dank je allemaal Ik ben nog steeds heel blij <3
Het zou ook wat zijn als je dat niet meer was.
Oud 07-10-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Het zou ook wat zijn als je dat niet meer was.
Hahaha ik bedoel meer nog steeds net zo hyper erom als zondag Het zou idd een beetje jammer zijn als ik het nu niet meer leuk vond
Oud 07-10-2011, 19:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Ik vind het zo leuk voor je, haha. Ik word er jaloers van.
Oh jeetje!
Oud 07-10-2011, 20:30
miekmuis
miekmuis is offline
Ohja ik had het nog niet gezegd, maar Freya, ik vind het ook echt ontzettend leuk voor je! Zijn jullie al flink over de dag aan het fantaseren?

En @ Mutant: Wat naar meid, sterkte!
Oud 08-10-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Ontopic: Bij ons gaat het prima. De kinderwens kriebelt maar het kan Echt. Nog. Niet. toch?
Oud 08-10-2011, 09:18
indigo
indigo is offline
Citaat:
Owja jouw vriendje is ook jonger he, hoeveel jaar jonger? Mijne 3 jaar. Merk het eigenlijk bijna nooit, behalve met serieuze stappen nemen (samenwonen enzo) daar is hij wel minder snel aan toe dan ik. Maarja.
Ja, hij is ongeveer 2,5 jaar jonger. Ik merkte het vooral in het begin toen ik al in het 3e jaar van mijn studie zat en hij aan een nieuwe studie begon en nog niet echt wist waar hij nou naartoe wilde. Nu zit ik in mijn laatste jaar en is hij weer aan een nieuwe studie begonnen, dus toch ook weer anders. Merk er verder over het algemeen vrij weinig van idd, vond het vooral in het begin maar raar. Maarrrrr gelukkig wel hetzelfde gevoel over samenwonen, eigenlijk wilden we dat heel snel allebei. En nu is het dan ook echt zover! Voor trouwen moet je voor mijn gevoel afgestudeerd zijn ofzo, dus dat zou nog wel even duren. Nouja, ik heb geen haast, eerst maar genieten van het samenwonen .
Oud 08-10-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Ohja ik had het nog niet gezegd, maar Freya, ik vind het ook echt ontzettend leuk voor je! Zijn jullie al flink over de dag aan het fantaseren?

En @ Mutant: Wat naar meid, sterkte!
Haha ja! Nog niet planmatig, want we hebben helemaal nog geen geld om dingen te boeken enzo, maar we weten eigenlijk al best wel hoe we dingen willen hebben. Weet alleen nog niet of dat helemaal haalbaar is..? We willen namelijk graag buiten een feest houden, maar ik ben een beetje bang dat dat aankomende (na)zomer niet meer gaat lukken, en dan moet je dus wel een jaar wachten voor het weer mooi weer is. En dat duurt nog zo lang!

Maar hoe we het willen hebben enzo, daar zitten we behoorlijk op een lijn mee. En ik heb mijn getuigen al

Oh Mutant ik had nog helemaal niet gezegd dat ik het ook erg sneu vind! Heb laatst met ons hondje gemerkt hoe naar het is als een geliefd huisdier dood gaat...
Oud 08-10-2011, 09:40
Verwijderd
Bedankt allemaal. Ik heb hem gisteren begraven, onder de kastanjeboom. Grote steen erop, bloemen geplukt en erbij gelegd. En mijn moeder zei dat daar ook 2 kanaries liggen, dus dat hij niet alleen ligt .
Ik ben nu maar bij mijn ouders, want zo'n heel weekend alleen in een stilo huis zag ik niet zo zitten.
Oud 09-10-2011, 05:23
Lente
Lente is offline
mooie grieken zijn mooi
Oud 09-10-2011, 08:58
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ja, hij is ongeveer 2,5 jaar jonger. Ik merkte het vooral in het begin toen ik al in het 3e jaar van mijn studie zat en hij aan een nieuwe studie begon en nog niet echt wist waar hij nou naartoe wilde. Nu zit ik in mijn laatste jaar en is hij weer aan een nieuwe studie begonnen, dus toch ook weer anders. Merk er verder over het algemeen vrij weinig van idd, vond het vooral in het begin maar raar. Maarrrrr gelukkig wel hetzelfde gevoel over samenwonen, eigenlijk wilden we dat heel snel allebei. En nu is het dan ook echt zover! Voor trouwen moet je voor mijn gevoel afgestudeerd zijn ofzo, dus dat zou nog wel even duren. Nouja, ik heb geen haast, eerst maar genieten van het samenwonen .
Ja hij zei een keer dat hij pas wilde samenwonen als hij klaar is met studeren. En samenwonen na afstuderen vind ik ook een prima idee, maar ik zit in m'n laatste jaar en hij moet nog heeeel lang. Maarja, miss verandert hij nog van gedachten, we zien wel

Hm heb een beetje saai weekend, maarja niet heel erg voor een keer. En ik kan niet wachten tot ik m'n vriendje weer zie, is alweer veel te lang geleden!! (haha 2 dagen bedenk ik me net, maar het lijkt veel langer!)

Laatst gewijzigd op 09-10-2011 om 09:06.
Oud 09-10-2011, 19:24
wup
wup is offline
Vind het stiekem best fijn dat ik nu ook weer een soort van grootouders heb.
Oud 09-10-2011, 23:08
Catch
Catch is offline
Ik wil wel weer eens tegen iemand aankruipen die ik echt echt leuk vind. Dus ik ga tot die tijd maar niet meer aankruipen tegen mensen die stom zijn.

Edit: ik krijg spontaan een voorstel om ergens te komen slapen, hoe typisch

Laatst gewijzigd op 09-10-2011 om 23:19.
Oud 10-10-2011, 07:28
Dott
Dott is offline
Retedruk weekend gehad, veel sociaal geweest en dat was wel heul gezellig.
zaterdag in een hagelbui terecht gekome en nu allebei ziek alleen helaas niet samen want ik zit hier en hij bij mij thuis.
bah, als ik ziek blijf kan ik hem ook niet zien morgen
Oud 10-10-2011, 07:44
Lorelei
Lorelei is offline
Afgelopen zaterdag hebben we al mijn spullen hierheen verhuisd. Vanavond of zo even inschrijven op dit adres en dan wonen we officieel samen
Oud 10-10-2011, 08:04
Verwijderd
@Miekmuis: Hoe was de uitslag, heb je de erfelijke zieket? En heeft hij zijn auto al verkocht?

Fijn weekend gehad. Ik mis mijn ouders wel meer dan ik verwacht had Maar het was gezellig dat ze er waren Het is ook fijn om te merken dat hij snapt dat ik, wanneer ze weg zijn, echt zelf moet rommelen en niet te veel aan mijn hoodf kan hebben. Dus heeft hij heel erg autistisch zitten puzzelen (een 3d puzzel van 487 stukjes in elkaar gezet -.-') en heb ik wat gerommeld. Daarna wel soort van samen op de bank gekropen en van alles zitten kletsen.
Gisteren was ik helemaal gestresst van school we moeten duidelijk nog leren om daarmee om te gaan.
Oud 10-10-2011, 08:18
Verwijderd
Lang leve onze werkgever. Mijn meisje wordt vanaf januari aan de andere kant van het land geplaatst. Dit betekent dat ze waarschijnlijk wel een plaatsing krijgt die ze graag zou willen. En dat is tof voor haar Dit betekent echter ook dat de reistijd naar haar toe vele malen langer wordt. Maar goed. We hebben het wel prettig samen, en de afstand doet daar niks aan af.

Van de drie maanden die mijn moeder nog te leven heeft, is er inmiddels 1 achter de rug. Ben een aantal malen op en neer gereden, en telkens als ik haar zie, ziet ze er slechter uit. Ik probeer haar ervan te overtuigen dat een hospice een prima idee is. Ik snap ook wel dat ze er aarzelend tegenover staat. Het is wel de laatste stap. Ze verhuist dan alleen nog maar om dood te gaan. De voordelen eraan zijn echter talrijk. 24 uur per dag zorg om zich heen. Ze krijgt goed te eten, en hoeft niet meer te wachten tot er iemand is die tijd heeft om haar met rolstoel en al naar buiten te slepen voor een wandeling. (Wandelingen zijn voor haar sinds een week of 2 helemaal niet meer haalbaar. De kanker vreet zich een weg door haar lijf, en dat kost energie. Want dat uitgeteerde en uitgemergelde lijf, blijft vechten tegen die kanker). (Je ma in een rolstoel, dat is horror. Je wil je ma, die haar leven lang zelfstandig was, niet in een rolstoel zien zitten, echt niet.).
Plus dat er voor mij een stukje zorg komt te vervallen als ze in een hospice zit. Dat is weliswaar niet een heel doorslaggevende reden, maar toch wel een beetje.
Nu de eerste totale paniek en doodsangst achter de rug zijn, begint de acceptatie ook heel langzaam, heel erg langzaam door te dringen. Dit is niet meer dan een flits voordat het verdriet weer de overhand krijgt.
En nog steeds ben ik niet in staat om mijn emotie te uiten bij mijn moeder. Om de een of andere reden blokkeert dat. Natuurlijk heb ik er verdriet om. En natuurlijk grijpt de paniek me bij mijn strot. Niet alleen vanwege alle zakelijke ellende die ik op mijn dak ga krijgen, en die ik nog nooit eerder heb gedaan. Maar ook puur persoonlijk. Het is wel mijn ma die daar ligt weg te teren. Maar het lukt me gewoon niet. Als ik er ben, ben ik goed in staat om dingen te regelen, dingen te doen, maar huilen, lukt me gewoon niet. De traanbuizen zitten op slot.

Als ik dan terugrij naar huis, moet ik vaak van ellende meerdere stops maken, omdat ik niet veilig naar huis kan rijden. Dan breekt het verdriet en de ellende wel los.

Binnenkort een afspraak met een maatschappelijk werker. Enerzijds als klankbord, anderzijds om tips en praktische informatie op te nemen. Wellicht voor later wat praktische ondersteuning ooit. Het wiel omtrent kanker en crematies en ellende is al eens uitgevonden, maar ik moet gewoon even weten waar en hoe enzo.

De feestdagen komen er ook weer aan. En om de een of andere reden zie ik daar als een berg tegenop. Gek heh...
Oud 10-10-2011, 09:23
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
@Miekmuis: Hoe was de uitslag, heb je de erfelijke zieket? En heeft hij zijn auto al verkocht?
Nee, de uitslag duurt 6 tot 8 weken Die hoor ik dus pas als ik in Australië zit. Best jammer, want volgens mij is degene met wie ik ga nogal lomp en niet echt dé persoon om daarover mee te praten.
En nee zijn auto heeft hij nog niet verkocht. Hij zei afgelopen week het geld bij elkaar te hebben, maar hij heeft er nog niks over gezegd, dus ik weet het niet. Ik zal hem er vandaag maar naar vragen.

@LA: Wat verrot dat je vriendin nu in deze tijd een eind bij je vandaag wordt geplaatst. Ik weet echt niet wat ik kan zeggen behalve ontzettend veel sterkte.
Oud 10-10-2011, 10:04
Qimm
Qimm is offline
Pff ik leef met je mee LA...

Regels voor berichten