Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik vind het zo leuk voor je, haha. Ik word er jaloers van. ![]() ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd Freyja, wat leuk
![]() ![]() ot: ik had zaterdag via een website waar je echte kaartjes kunt maken (mag geen reclme maken ![]() ![]() Op de voorkant staat een muis bovenop de wereld met de tekst: 'was je maar hier' en aan de binnenkant diezelfde muis met aan de andere kant van de wereldbol nog een muis en de tekst: ' aan mijn kant van de planeet' oid. Daarbinnenin ook moeite gedaan op een mooie, eerlijke en gemeende tekst en ik kreeg gister een smsje dat ie het heel erg lief vond en tranen in zijn ogen kreeg, en dat we hier samen wel door gingen komen <3 Missie geslaagd. Ik wil gewoon zo graag over een jaar of anderhalf ofzo ook huisjeboompjebeestje met hem..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Hmpf, ik had gehoopt dat hij vrijdag mee de kroeg in zou willen, want dan laat ik testen of ik mijn moeders spierziekte heb geërfd en wil ik 's avonds graag afleiding, maar hij kan niet. Hij is ook zo eindeloos traag met reageren op smsjes, echt onuitstaanbaar. Maaaaaaaaaar hij denkt einde van de week te kunnen boeken, dus dan zitten we aan elkaar vast
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Enne vriendje vond ik beter dan vriend, maar verloofde is misschien weer beter dan vriendje, want dat was ook wel kinderachtig ![]() En @Luthien: Ja maar als je al zwanger bent, heb je de ultieme commitment al gedaan volgens mij ![]() ![]() ![]() Ah ik vind het ook wel heel erg leuk om nu wel echt heel serieus te kunnen fantaseren over later! Het was toch altijd een beetje van "ja later zien we wel" maar nu mag het gewoon echt ![]() ![]() ![]() ![]() Hihihihihi. |
![]() |
|
Pffffff... Het is een spelletje en ik heb de regels nooit helemaal meegekregen. Misschien ben ik te recht-voor-z'n-raap voor dit soort ongein, maar het kan blijkbaar niet anders. Verwarring ten top in ieder geval.
|
ahh sterkte @ mutant..
Kennis van m'n vriendje is overleden en hij was best verdrietig, gister gelijk naar hem toegegaan. Nu is hij naar z'n ouders, alleen, maar ik wil dat hij mij nu nodig heeft en wil 'm niet weer een tijdje niet zien.. Maarja, zal 'm maar even laten. Wel weer fijn samen geslapen ![]()
|
Verwijderd
|
@Mutant: Sterkte ermee, was je papegaai al oud?
@Akhlys: Wat is er aan de hand dan? ot: We hebben veel ruzie de laatste tijd, maar uiteindelijk komen we er altijd samen uit en zijn we blij dat we samen zijn en naast elkaar in bed kunnen kruipen. Ik gooi onze ruzie's maar op het net-samen-wonen-en-aan-elkaar-wennen, maar makkelijk is het niet. Maar ik ben nog altijd blij dat we zijn gaan samenonen en dat is het belangrijkste denk ik. Verder word mijn klas steeds fijner. Het word allemaal wat rustig en er heerst niet meer zo'n geldingsdrang. Gisteren met twee klasgenootjes over de ruzies me tmijn vriend gehad en ze begrepen goed wat ik bedoelde en zeiden allebei echt heel erg lief 'en als er iets is, kun je altijd bellen, ook al is he tmaar voor iets heel kleins en dan gaan we samen in de stad iets drinken, komt helemaal goed' en dat vond ik zo fijn ![]() Edit: En mijn ouders komen zaterdag! Ik vind het zo fijn om ze weer te zien, ik mis ze stiekem toch wel, heb ze nu drie weken niet gezien. Mijn vader stond op de oicemail dat hij nog niet zeker wist of hij mee zou kme, maar misschien wel. EN toen smste ik hem dat ik hem miste en het tof zou vinden alssie mee zou komen, en toen kreeg ik een smsje terug dattie zeker mee kwam endattie mij ook miste <3 Laatst gewijzigd op 06-10-2011 om 08:45. |
![]() |
|
Gefeliciteerd Freyja, gaaf hoor!
![]() ![]() Ontopic: Bij ons gaat het prima. De kinderwens kriebelt maar het kan Echt. Nog. Niet. toch? ![]()
|
lorelei, mijn ouders waren maar één jaartje ouder dan jullie nu...
![]() OT: Pfoe, heb de Grote Dramakwestie aangesproken bij mijn vriendin, en ben toch wel opgelucht. Ze reageerde heel goed en lief en normaal en zelfs toen ik helemaal ging janken bleef ze gewoon haar lieve nuchtere zelf en ik heb allemaal duidelijkheid waarvan ik nog niet weet of ik hem wel wil en allemaal nieuwe rare dingen die ik nog niet snap maar in elk geval zitten we weer op één lijn. Ben blij dat ik het heb gezegd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ellende. En ik heb mijn ex gesmst, omdat hij ook veel met hem had. Die heeft iig een smsje terug gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
Hem gister toch nog gezien en dat was heeel leuk, hij is leuk! ![]() ow en leuk @ cherry springs!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar hoe we het willen hebben enzo, daar zitten we behoorlijk op een lijn mee. En ik heb mijn getuigen al ![]() ![]() Oh Mutant ik had nog helemaal niet gezegd dat ik het ook erg sneu vind! Heb laatst met ons hondje gemerkt hoe naar het is als een geliefd huisdier dood gaat... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt allemaal. Ik heb hem gisteren begraven, onder de kastanjeboom. Grote steen erop, bloemen geplukt en erbij gelegd. En mijn moeder zei dat daar ook 2 kanaries liggen, dus dat hij niet alleen ligt
![]() Ik ben nu maar bij mijn ouders, want zo'n heel weekend alleen in een stilo huis zag ik niet zo zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm heb een beetje saai weekend, maarja niet heel erg voor een keer. En ik kan niet wachten tot ik m'n vriendje weer zie, is alweer veel te lang geleden!! (haha 2 dagen bedenk ik me net, maar het lijkt veel langer!)
Laatst gewijzigd op 09-10-2011 om 09:06. |
![]() |
|
Retedruk weekend gehad, veel sociaal geweest en dat was wel heul gezellig.
zaterdag in een hagelbui terecht gekome en nu allebei ziek ![]() bah, als ik ziek blijf kan ik hem ook niet zien morgen ![]()
|
Verwijderd
|
@Miekmuis: Hoe was de uitslag, heb je de erfelijke zieket? En heeft hij zijn auto al verkocht?
Fijn weekend gehad. Ik mis mijn ouders wel meer dan ik verwacht had ![]() ![]() Gisteren was ik helemaal gestresst van school we moeten duidelijk nog leren om daarmee om te gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lang leve onze werkgever. Mijn meisje wordt vanaf januari aan de andere kant van het land geplaatst. Dit betekent dat ze waarschijnlijk wel een plaatsing krijgt die ze graag zou willen. En dat is tof voor haar
![]() ![]() Van de drie maanden die mijn moeder nog te leven heeft, is er inmiddels 1 achter de rug. Ben een aantal malen op en neer gereden, en telkens als ik haar zie, ziet ze er slechter uit. Ik probeer haar ervan te overtuigen dat een hospice een prima idee is. Ik snap ook wel dat ze er aarzelend tegenover staat. Het is wel de laatste stap. Ze verhuist dan alleen nog maar om dood te gaan. De voordelen eraan zijn echter talrijk. 24 uur per dag zorg om zich heen. Ze krijgt goed te eten, en hoeft niet meer te wachten tot er iemand is die tijd heeft om haar met rolstoel en al naar buiten te slepen voor een wandeling. (Wandelingen zijn voor haar sinds een week of 2 helemaal niet meer haalbaar. De kanker vreet zich een weg door haar lijf, en dat kost energie. Want dat uitgeteerde en uitgemergelde lijf, blijft vechten tegen die kanker). (Je ma in een rolstoel, dat is horror. Je wil je ma, die haar leven lang zelfstandig was, niet in een rolstoel zien zitten, echt niet.). Plus dat er voor mij een stukje zorg komt te vervallen als ze in een hospice zit. Dat is weliswaar niet een heel doorslaggevende reden, maar toch wel een beetje. Nu de eerste totale paniek en doodsangst achter de rug zijn, begint de acceptatie ook heel langzaam, heel erg langzaam door te dringen. Dit is niet meer dan een flits voordat het verdriet weer de overhand krijgt. En nog steeds ben ik niet in staat om mijn emotie te uiten bij mijn moeder. Om de een of andere reden blokkeert dat. Natuurlijk heb ik er verdriet om. En natuurlijk grijpt de paniek me bij mijn strot. Niet alleen vanwege alle zakelijke ellende die ik op mijn dak ga krijgen, en die ik nog nooit eerder heb gedaan. Maar ook puur persoonlijk. Het is wel mijn ma die daar ligt weg te teren. Maar het lukt me gewoon niet. Als ik er ben, ben ik goed in staat om dingen te regelen, dingen te doen, maar huilen, lukt me gewoon niet. De traanbuizen zitten op slot. Als ik dan terugrij naar huis, moet ik vaak van ellende meerdere stops maken, omdat ik niet veilig naar huis kan rijden. Dan breekt het verdriet en de ellende wel los. Binnenkort een afspraak met een maatschappelijk werker. Enerzijds als klankbord, anderzijds om tips en praktische informatie op te nemen. Wellicht voor later wat praktische ondersteuning ooit. Het wiel omtrent kanker en crematies en ellende is al eens uitgevonden, maar ik moet gewoon even weten waar en hoe enzo. De feestdagen komen er ook weer aan. En om de een of andere reden zie ik daar als een berg tegenop. Gek heh... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee zijn auto heeft hij nog niet verkocht. Hij zei afgelopen week het geld bij elkaar te hebben, maar hij heeft er nog niks over gezegd, dus ik weet het niet. Ik zal hem er vandaag maar naar vragen. @LA: Wat verrot dat je vriendin nu in deze tijd een eind bij je vandaag wordt geplaatst. Ik weet echt niet wat ik kan zeggen behalve ontzettend veel sterkte.
|
|