Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2011, 09:16
Verwijderd
Goedemorgen!
Advertentie
Oud 05-10-2011, 09:17
Carn
Carn is offline
Nu we toch bezig zijn, zeg rechtenvriendjes (Quis sann), ik heb een zooi teveel toeslag gekregen van de belastingdienst. En sich geen 'ramp', en ik moet het naar alle waarschijnlijkheid gewoon terugbetalen, maar ik vind het wel ontzettend debiel dat je geen tussentijds bericht hierover krijgt. Maar dat zal vast geen goede basis zijn voor een protest lijkt me
Oud 05-10-2011, 09:19
Rationeel
Rationeel is offline
van de belastingdienst win je nooit
Oud 05-10-2011, 09:20
Carn
Carn is offline
neuj dat dacht ik al Op zn hoogst uitstel van betaling ofzo.
Oud 05-10-2011, 09:57
Verwijderd
Tijd om te treinen, doei!
Oud 05-10-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
waarschuwing, vieze kiezen
Spoiler
Je kijkt wat sip maar je ziet er nog best florisant uit hoor Hoe is het met je kaak gesteld? Kan je gewoon praten en eten of is dat nog allemaal nicht im Frage? Grappig dat je dat opmerkte over het operatiedoek, ook ik stond daar een beetje van te kijken. En de verdovingsspuit, heb je die nog zien liggen voor het doek er over ging? Want die is echt mássive
Oud 05-10-2011, 10:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen
Oud 05-10-2011, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je kijkt wat sip maar je ziet er nog best florisant uit hoor Hoe is het met je kaak gesteld? Kan je gewoon praten en eten of is dat nog allemaal nicht im Frage? Grappig dat je dat opmerkte over het operatiedoek, ook ik stond daar een beetje van te kijken. En de verdovingsspuit, heb je die nog zien liggen voor het doek er over ging? Want die is echt mássive
bij mij werd het een aardig bloedbad, dus ik vond het doek niet zo raar. de assistente was niet zo goed in afzuigen (huhu!), dus mijn mond liep ook vrij snel behoorlijk vol met een kwijl-bloed-cocktail. nomnom
Oud 05-10-2011, 10:12
Verwijderd
Citaat:
bij mij werd het een aardig bloedbad, dus ik vond het doek niet zo raar. de assistente was niet zo goed in afzuigen (huhu!), dus mijn mond liep ook vrij snel behoorlijk vol met een kwijl-bloed-cocktail. nomnom
Er werd bij mij flink afgezogen (huhu) Ik was ook echt geshockeerd over hoe hard ze op die kaak aan het duwen waren op een gegeven moment, en dan dat gekraak er bij

Nou ben ik niet bang aangelegd maar ik lag daar wel met klamme handjes
Oud 05-10-2011, 10:14
Rationeel
Rationeel is offline
mja de eerste keer boorden ze een gat door de kies en probeerden ze hem met een soort haak eruit te trekken. dat lukte niet echt en op een gegeven moment zat die arts met z'n knie in mijn zij af te zetten. krrrrrrrrrrrrr

de tweede keer werd dan ook besloten het ding gewoon te verbrijzelen en de stukjes op te zuigen
Oud 05-10-2011, 10:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah ja verstandskiezen trekken... Fijne uurtjes waren dat toch. De tweede keer was m'n mond niet genoeg verdoofd en moest er twee keer bijverdoofd worden
Oud 05-10-2011, 10:20
Verwijderd
Citaat:
mja de eerste keer boorden ze een gat door de kies en probeerden ze hem met een soort haak eruit te trekken. dat lukte niet echt en op een gegeven moment zat die arts met z'n knie in mijn zij af te zetten. krrrrrrrrrrrrr

de tweede keer werd dan ook besloten het ding gewoon te verbrijzelen en de stukjes op te zuigen
Yeah, volgens mij hebben ze dat laatste meteen bij mij gedaan. Wel relaxt dat die chirurg z'n knie even in je zij zet
Oud 05-10-2011, 10:41
Verwijderd
Ik moet daar nog steeds een afspraak voor maken
Oud 05-10-2011, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Ah ja verstandskiezen trekken... Fijne uurtjes waren dat toch. De tweede keer was m'n mond niet genoeg verdoofd en moest er twee keer bijverdoofd worden
Bij mij had de tandarts ze (tot nu toe 3 stuks) er zo uit.
Oud 05-10-2011, 10:48
Carn
Carn is offline
bij mij ging het lekker via de kaakchirurg; idd even goed sjorren en afzuigen!
Oud 05-10-2011, 10:50
Verwijderd
Bij mij waren die dingen er binnen een paar seconden uit, hele tijd geen last van pijn en toen stond ik bij de apotheek, viel ik ineens flauw. Was een beetje gek
Oud 05-10-2011, 10:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mij had de tandarts ze (tot nu toe 3 stuks) er zo uit.
De bovenste twee gingen er ook zo uit, maar die onderste hadden blijkbaar enórme wortels, die eerst in stukken moesten worden gezaagd

Maar uiteindelijk viel het me nog mee hoor, dacht dat het veel erger zou zijn
Oud 05-10-2011, 10:53
Verwijderd
He, het is Dag van de Leraar! Waar blijft mijn taart en mijn Voor de Allergaafste Juf-mok?
Oud 05-10-2011, 10:55
Carn
Carn is offline
idd, die van mij hadden ook noeste wortels. Kaakchirurg moest zelfs nog een of andere speciale ubertang uit een kast zoeken want het lukte allemaal niet Wel flink spier/kaakpijn gehad van al dat trekwerk; niet normaal!
Verwijderd
Citaat:
ik praat heel en eet heel erg komisch en ik deed net een uur over één toetje. En die spuit, ik kreeg in een andere kamer vier verdovingen? Toen moest ik daar wachten. En vervolgens ergens op een stoeltje in een gang. En toen weer in een andere kamer. En toen in dat zaaltje. Maar dat is dus allemaal niet slim want als ik me niet zo goed voel ga ik eerdere keer als ik me moet verplaatsen weer bijna knock out
Verwijderd
Welk nummer van Spinvis, Carn?
Oud 05-10-2011, 10:56
Verwijderd
en lekker snijden he, want ze waren nog niet door ;;d;
Oud 05-10-2011, 10:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Welk nummer van Spinvis, Carn?
een nieuwe, geen idee, ben halverwege geswitched
Oud 05-10-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
een nieuwe, geen idee, ben halverwege geswitched
Aha. Omdat er een paar nummers zijn die ik echt heel mooi vind, en een paar nummers waarvan ik het goed begrijp dat je er een beetje jeuk van krijgt
Oud 05-10-2011, 11:04
Carn
Carn is offline
Ik luister liever een etmaal naar Frans Bauer dan naar een nummer van Spinvis of Roosbeef, van dat semi-poëtisch gemompel gecombineerd met een minimalistische muzikale invulling, brrr. Bijna even erg als Balkanmuziek.
Oud 05-10-2011, 11:10
Rationeel
Rationeel is offline
mala vita, hell jeah
Oud 05-10-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
idd, die van mij hadden ook noeste wortels. Kaakchirurg moest zelfs nog een of andere speciale ubertang uit een kast zoeken want het lukte allemaal niet Wel flink spier/kaakpijn gehad van al dat trekwerk; niet normaal!
Zo, mooi. Het duurde echt een paar weken voor ik weer normaal voluit kon gapen

Citaat:
ik praat heel en eet heel erg komisch en ik deed net een uur over één toetje. En die spuit, ik kreeg in een andere kamer vier verdovingen? Toen moest ik daar wachten. En vervolgens ergens op een stoeltje in een gang. En toen weer in een andere kamer. En toen in dat zaaltje. Maar dat is dus allemaal niet slim want als ik me niet zo goed voel ga ik eerdere keer als ik me moet verplaatsen weer bijna knock out
Ik hoop voor je dat je snel weer de oude bent, beterschap Kreeg je ook als advies ijs paraat te houden voor ná de ingreep? Ik heb een uur met een saté'tje op m'n kaak gezeten

Citaat:
Ik luister liever een etmaal naar Frans Bauer dan naar een nummer van Spinvis of Roosbeef, van dat semi-poëtisch gemompel gecombineerd met een minimalistische muzikale invulling, brrr. Bijna even erg als Balkanmuziek.
Nou je hebt best toffe Balkanmuziek hoor; Dunkelbunt!
Oud 05-10-2011, 11:18
Verwijderd
Één verstandskies is er overigens al wel uitgehaald door de tandarts. Gepoogd in ieder geval. Hij brak. Dus nu zit er nog een restje kies
Oud 05-10-2011, 11:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik word naar van jullie enge verhalen
Oud 05-10-2011, 11:20
Verwijderd

Wat een fijn stukje muziek zeg <3 Die soundtrack gaat er weer komen, legaal en wel <3
Oud 05-10-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft Roosbeef ben ik het natuurlijk met je eens, maar Spinvis heeft imo echt wel mooie nummers gemaakt die wél ergens over gaan. En ja, ach, de minimalistische muzikale invulling, andere prioriteiten
Oud 05-10-2011, 11:22
Verwijderd
Eigenlijk maar twee: Voor ik vergeet en Limonadeglazen wodka.
Oud 05-10-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ik word naar van jullie enge verhalen
Dat was je al ;d;d;d;;d:;
Oud 05-10-2011, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb van dat spul van vsm ofzo op m'n wangen gesmeerd na het trekken tegen de zwelling. En heel veel ijs natuurlijk
Oud 05-10-2011, 11:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
VSM is toch homeopatisch spul?
Oud 05-10-2011, 11:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jazeker.
Oud 05-10-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
VSM is toch homeopatisch spul?
Scepticism detected, go to red alert! Mr Worf, get us out of here! Warpspeed, Mr Worf..! ENGAGE!
Oud 05-10-2011, 11:32
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb geen verstandskiezen

Bij m'n zusje zijn ze laatst trouwens alle 4 tegelijk getrokken, onder narcose en zo, omdat ze horizontaal groeiden Maar ik moet zeggen dat ze zich behoorlijk goed eronder gehouden heeft.
Oud 05-10-2011, 11:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Scepticism detected, go to red alert! Mr Worf, get us out of here! Warpspeed, Mr Worf..! ENGAGE!
ALLEMAAL PLACEBO-EFFECT!!!111~~
Oud 05-10-2011, 11:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat was je al ;d;d;d;;d:;
Ffuu
Oud 05-10-2011, 11:38
Verwijderd
VSM is toch niet helemaal homeopathie? Ik dacht gewoon natuurproducten. Zo werkt Prrrikweg bijvoorbeeld echt wel tegen de jeuk, en ik vind Spiroflor altijd heel erg verkoelend als ik last van m'n kuiten heb ofzo. Het wordt ook gewoon in de drogisterij verkocht, dus volgens mij is het niet homeopathie zoals we homeopathie kennen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik schakel een hulplijn in: Carn!
Oud 05-10-2011, 11:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
VSM is toch niet helemaal homeopathie? Ik dacht gewoon natuurproducten. Zo werkt Prrrikweg bijvoorbeeld echt wel tegen de jeuk, en ik vind Spiroflor altijd heel erg verkoelend als ik last van m'n kuiten heb ofzo. Het wordt ook gewoon in de drogisterij verkocht, dus volgens mij is het niet homeopathie zoals we homeopathie kennen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik schakel een hulplijn in: Carn!
Op mijn Prrrikweg staat dat het een homeopathisch geneesmiddel is. En dat spul tegen zwelling heet Arnica, helpt heel goed
Oud 05-10-2011, 11:40
Verwijderd
Spiroflor is volgens VSM zelf ook homeopatisch
Oud 05-10-2011, 11:42
Lorelei
Lorelei is offline
Arnica/Arniflor is echt geweldig spul. En het ruikt zo lekker
Oud 05-10-2011, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Arnica/Arniflor is echt geweldig spul. En het ruikt zo lekker
Jaa! M'n wangen waren wel een gek kleurtje twee dagen lang
Lorelei
Lorelei is offline
Zelfs als het niets zou doen, is het fijn trouwens

Net als citrosan trouwens.. dat ook niet veel meer doet dan 1 paracetamolpilletje (in citrosan zit 500 mg paracetamol en 50mg vitamine C geloof ik). Maar toch werkt het beter dan 1 paracetamolpilletje gewoon.. omdat het lekker warme citroendrank is
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jaa! M'n wangen waren wel een gek kleurtje twee dagen lang
Mja, dat wel inderdaad
Oud 05-10-2011, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja, dat wel inderdaad
Maar ik heb helemaal geen blauwe hamsterwangen gekregen