Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 20:52
gianni_lon
gianni_lon is offline
Hallo,

Ik wil binnenkort rijlessen nemen maar weet niet waar juist. Een vriendin van me is bij Rijschool Sil in Leiden geweest en was positief maar ik wil graag meer weten. Nog andere ervaringen; positief/negatief? Ben erg benieuwd of er mensen zijn die daar lessen hebben gevolgd of examen hebben gedaan en wat is jullie mening daarover.

Groet, Gianni
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 12:56
Verwijderd
Zoveel valt niet te vertellen over één van de duizenden rijscholen die ons land rijk is. Als een vriendin van je positief is geweest lijkt me dat genoeg reden om het een kans te geven? Desnoods bel je een regel je één les, en als je het dan niets vindt (wat me sterk lijkt) dan ga je op zoek naar een andere rijschool.

Het is maar autorijden hoor, het is geen opleiding waar je 6 jaar aan vast zit.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 21:27
Verwijderd
Het kan wel een hoop geld schelen om een rijschool uit te zoeken waarvan de lesgeef-stijl van de instructeur past bij jouw leerstijl, maar de enige manier om daar achter te komen is door het uit te proberen en ach, zo veel verschillen instructeurs doorgaans ook niet van elkaar. Die vriendin van je weet waarschijnlijk beter wat bij jou past dan wij dat weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.