| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Sarah! Zou je voor mij een meeloopdag kunnen regen voor Geneeskunde in Nijmegen.
![]() Grapje hoor! Als je me kunt en wil helpen, heel graag, maar natuurlijk verwacht ik neit dat je voor mij een meeloopdag regelt!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is trouwens niet meer in absolute zin, maar ik moet het wel in veel minder tijd doen, waarschijnlijk wordt dat de herfstvakantie. /faal.
|
|
|
|
|
|
Om op schema te zijn moet ik nog lezen:
3 hele boeken (Robinson Crusoe, Gulliver's Travels en nog iets), 3 vrij lange gedichten in het oud Engels, 4 oude verhalen (Beowulf, Charlemange, volsunga Saga, Tristan), 100 blz over filosofen, tig bladzijdes over sociolinguistiek, 3 hoofdstukken over Middel Engels en nog wat opdrachten. Heuj, gaat lekker.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je moet het niet in minder tijd doen, je hebt alleen minder tijd om het te doen! (wat ook vervelend is)
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
succes!
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, maar dat komt dus in de praktijk op hetzelfde neer he. Plus als ik hier zou gaan neerpennen wat ik op een dag allemaal lees (wat dan geen studiemateriaal in enge zin is) ben ik wel even bezig.
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|