Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Zo, om vier uur mag ik weer naar het ziekenhuis.
nou, dit ging niet door want om twee uur ging ik douchen en viel ik een paar keer flauw en ik heb er bijna anderhalf uur over gedaan om naar mijn bed te kruipen
Advertentie
Oud 06-10-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
? Tuurlijk moet je het doen. Als het leuk is om te doen, plus je krijgt er geld voor (ook al is het dan minder dan normaal) ben je wel een ondankbare lul als je het gaat weigeren.
daar ben ik het helemaal niet mee eens, of nee, niet helemaal mee eens. De ontwerpersmarkt is ontzettend verpest omdat mensen maar steeds opdrachten aannemen waar je véél te weinig voor krijgt.
Oud 06-10-2011, 14:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat laatste bedoel ik dus met de markt verzieken. Je verziekt je eigen markt.
Nou ja, niet alleen dat (ik neem aan dat je op concurrentie doelt), maar ook het principe van "Kost wat, heb je wat" onbewust meewerkt. Als je iets voor een lage prijs doet heeft men (onbewust) vaak het idee dat het dan ook niet veel soeps zal zijn.
Oud 06-10-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Iedereen heeft m vast al 100x gezien maar toch nog maar even voor de liefhebber:

[filmpje]

Ik zou de blik van die truttebel (hoe heet ze, met dat russische accent?) wel willen zien als dit bij so you think you can dance kwam
Oh my, op 1/4e van het filmpje dacht ik nog: wat is Beyonce edgy geworden. Wat gooit hij over haar heen? Het lijkt op rode wijn of druivensap.
Oud 06-10-2011, 14:54
Carn
Carn is offline
Menstruatievocht.
Oud 06-10-2011, 14:57
Verwijderd
oh maar ik zie dat ik een spuitelf ben met die opmerking! /aan het bijlezen.
Oud 06-10-2011, 14:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, niet alleen dat (ik neem aan dat je op concurrentie doelt), maar ook het principe van "Kost wat, heb je wat" onbewust meewerkt. Als je iets voor een lage prijs doet heeft men (onbewust) vaak het idee dat het dan ook niet veel soeps zal zijn.
Ja, dat is ook waar, maar gaat dat ook op voor particulieren? Bedrijven kiezen liever kwaliteit > budget, maar particulieren zijn sneller tevreden en hebben vaak zoiets van: doe maar zo goedkoop mogelijk.
Oud 06-10-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
nou, dit ging niet door want om twee uur ging ik douchen en viel ik een paar keer flauw en ik heb er bijna anderhalf uur over gedaan om naar mijn bed te kruipen
aww Hm, te ziek om naar het ziekenhuis te gaan is ook niet handig. Heb je ze al gebeld? Is er nier iemand die je kan brengen?
Oud 06-10-2011, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jeetje Luud dit klinkt niet goed! Wat ga je nu doen dan?
Oud 06-10-2011, 15:07
TopDrop
TopDrop is offline
1/3 van de normale prijs bieden en daar dan ook nog stug aan vasthouden bij een heel redelijk tegenbod is bijna een belediging.
Oud 06-10-2011, 15:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yeah! Little House on the Prairie
Oud 06-10-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
aww Hm, te ziek om naar het ziekenhuis te gaan is ook niet handig. Heb je ze al gebeld? Is er nier iemand die je kan brengen?
ja mijn moeder maar die is een kop kleiner, die kan mij niet houden als ik weer knock out ga, wat ik nu eigenlijk steeds doe als ik op sta. Dus ik ga morgen en dan sleep ik hopelijk mijn vader mee
Oud 06-10-2011, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Kan je echt nog wel een dag wachten dan? Als ik jou was zou ik als het moet naar de auto kruipen en dan in het ziekenhuis in een rolstoel
Oud 06-10-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Dat bedoelde ik daar ook mee ja Plus dat je het risico loopt dat 'het' zich rondpraat en dat je vervolgens voor andere opdrachten ook zo'n laag bedrag geboden krijgt, 'want daar heb je het al eens eerder voor gedaan'.
Oud 06-10-2011, 15:13
Verwijderd
nah, ik word niet gek van de pijn of zo? Ik voel me alleen héél erg slap en het bloeden stopt niet echt. Maar de gedachte nog een nacht te mogen wachten met bewegen maakt me eigenlijk wel wat rustiger
Oud 06-10-2011, 15:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nah, ik word niet gek van de pijn of zo? Ik voel me alleen héél erg slap en het bloeden stopt niet echt. Maar de gedachte nog een nacht te mogen wachten met bewegen maakt me eigenlijk wel wat rustiger
Hmja. Maar dat eeuwige bloeden is wel heel naar lijkt me. Verlies je niet teveel bloed zo?
Oud 06-10-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ook waar, maar gaat dat ook op voor particulieren? Bedrijven kiezen liever kwaliteit > budget, maar particulieren zijn sneller tevreden en hebben vaak zoiets van: doe maar zo goedkoop mogelijk.
True, omdat het budget beperkt is. Daarom moet je het inderdaad alleen doen als je zelf iets aan de ervaring hebt, CV-gericht zegmaar. Of dat je de opdracht op een goede manier kunt gebruiken voor je netwerken. Maar then again, dat netwerk kan dan ook weer in je nadeel gaan werken als je eerst voor zo'n lage prijs geleverd hebt.
Oud 06-10-2011, 15:20
Verwijderd
Ik vind eigenlijk dat je met koorts+telkens flauwvallen de dag na een ingreep, wel naar het ziekenhuis moet of iig niet alleen moet blijven
Oud 06-10-2011, 15:20
Verwijderd
Luister eens naar Sarah Luud.
Oud 06-10-2011, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind eigenlijk dat je met koorts+telkens flauwvallen de dag na een ingreep, wel naar het ziekenhuis moet of iig niet alleen moet blijven
Qft. Anders maken wij ons allemaal zorgen!
Oud 06-10-2011, 15:25
Verwijderd
ik ben niet alleen, lig bij mijn ouders in bed! Of nou ja, niet in het bed van mijn ouders. Bij de ouders.
Oud 06-10-2011, 15:25
Pierrot
Pierrot is offline
Van flauwvallen is nooit iemand slechter geworden,.
Oud 06-10-2011, 15:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een huisarts langs laten komen lijkt me geen overbodige luxe.
Oud 06-10-2011, 15:28
Verwijderd
de huisartsen staken ;;;: no kidding
Oud 06-10-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Van flauwvallen is nooit iemand slechter geworden,.
Van de reden waarom je flauwvalt wel. en als Luud telkens flauwvalt als hij gaat staan wil ik niet weten wat z'n bloeddruk is en koorts + erg lage bloeddruk + tandextractie betekent kans op sepsis. Niet om paniek te zaaien ofzo, maar het moet wel uitgezocht worden.
Oud 06-10-2011, 15:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Toch nooit voor noodgevallen?
Oud 06-10-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt maar als het goed is hebben ze wel vervanging voor spoeddingen geregeld!
Oud 06-10-2011, 15:32
Verwijderd
nee nee niet paniek zaaien
Oud 06-10-2011, 15:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*Luud een aai over z'n bolletje geeft*
Komt wel goed, schatje. Maar probeer maar wel zo'n staker te regelen.
Oud 06-10-2011, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik ben niet alleen, lig bij mijn ouders in bed! Of nou ja, niet in het bed van mijn ouders. Bij de ouders.
Oh oke, dan ben je in ieder geval niet alleen

Citaat:
Nee zeg
Oud 06-10-2011, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ga inderdaad toch maar wel even de dokter bellen
Oud 06-10-2011, 15:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh yay, net van m'n moeder gehoord dat ik de best wel dure winterjas die ik graag wil hebben van the parentz krijg voor m'n bachelor
Oud 06-10-2011, 15:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*Luud een aai over z'n bolletje geeft*
Komt wel goed, schatje. Maar probeer maar wel zo'n staker te regelen.
Ik las 'stalker'
Oud 06-10-2011, 15:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik las 'stalker'
Dat kan ook, maar ik bedoelde eigenlijk 'stakker'.
Oud 06-10-2011, 15:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, bij Steve Jobs moet ik de hele tijd aan dit denken:

Steve Jeeeerbs.
Oud 06-10-2011, 15:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, verrek, is Steve Jobs de pijp uit? Ik had dat nergens gelezen gister
Oud 06-10-2011, 15:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde net die jas gaan kopen maar toen ging het weer regenen
Oud 06-10-2011, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah weer droog
Oud 06-10-2011, 16:12
Verwijderd
ik heb zin in KAAAS
Oud 06-10-2011, 16:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, verrek, is Steve Jobs de pijp uit? Ik had dat nergens gelezen gister
Onder welke steen heb jij vandaag geleefd?
Oud 06-10-2011, 16:14
Lorelei
Lorelei is offline
Oh en luud doe ns niet zo eigenwijs en luister naar dokter sarah
Oud 06-10-2011, 16:15
Verwijderd
ik voel me al iets beter!
Oud 06-10-2011, 16:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Onder welke steen heb jij vandaag geleefd?
De steen die 'druk mailen en forumen' heet

Ik had NOS.nl nog niet bezocht vannacht of vandaag! maar ik zie al dat het sinds gisteravond laat bekend was.
Oud 06-10-2011, 16:35
Verwijderd
goeiemiddag heb binnekort un nieuwe lover
Oud 06-10-2011, 16:37
Verwijderd
Niet zo eigenwijs doen Luud
Verwijderd
Citaat:
goeiemiddag heb binnekort un nieuwe lover
Puntenslijpernerd?
Verwijderd
Citaat:
Puntenslijpernerd?
Beter
Oud 06-10-2011, 16:38
Verwijderd
Had jij niet een tijdje terug ook zo'n soort verhaal over dat je een vriendje had en dat dat heel erg niet zo bleek te zijn?

Maar vertel!
Oud 06-10-2011, 16:41
Verwijderd
Beterschap @ luud. Klinkt maar nasty, dat gebloed ;x
Oud 06-10-2011, 16:44
Verwijderd
wat moet ik zeggen..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten