Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn punt is dat er in die film dus dingen werden laten zien, die heel erg lieten zien wat ik toen dacht. Ik vind dat bijzonder en het zet mij aan het denken en het voelt alsof dat zo had moeten zijn. Men verklaarde mij toen voor gek, maar zo gek was dat dus niet! Want noem maar eens iets op uit die film wat ABSOLUUT niet kan. En dan vooral rond de manier waarop men de macht greep. Het kan zelfs al bezig zijn zonder dat wij het doorhebben.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() /blijehippie. Blegh, ik ben eigenlijk nog erger dan Quis qua blijheid de laatste tijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet zo dat het niet kan inderdaad, maar erg snel zal zoiets ook niet gebeuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik ken je verder amper, dat kan je zelf vast beter inschatten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() edit: oh ik weet het al! Ik weet het al!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denk jij dat er een reële kans is dat dit gebeurt? Schat jij de weerbaarheid van onze democratie zo laag in? Onze rechtstaat? Onze maatschappij in het algemeen? Schat jij de kans van de aanwezigheid een groep mensen die de potentie hebben om zoiets te kunnen en willen bewerkstelligen hoog in? etc etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wéét het niet, maar dat vroeg ik ook niet, hoe reëel schat je de mogelijkheid in? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|