Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2002, 10:40
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Van de site van de NNP:

Het jaar 2002 is het jaar van de verkiezingen. Niet alleen kiezen we op 6 maart een nieuwe gemeenteraad, ook vinden de parlementsverkiezingen dit jaar plaats. En natuurlijk doet de NNP mee. Want de NNP is er klaar voor. De bestuurders en leden weten dat er een zware, maar democratisch zo belangrijke taak op hun schouders rust. De NNP moet wel meedoen, want de NNP gelooft in de democratie. Maar dan in een democratie zoals die ècht bedoeld is, niet de schijndemocratie waarin we nu leven. Waarin er zogenaamd een vrijheid van menigsuiting is, maar o wee als je eens een politiek incorrecte vraag stelt of opmerking plaatst. Dan tonen de zogenaamde democraten hun ware gezicht door te zwaaien met hun wetten en het snoeren van de proteststemmen.
De NNP wil dit veranderen. Weg met de achterkamerpolitiek, weg met de politieke correctheid. Leve de vrijheid! Leve het recht! Leve de democratie!

De NNP doet in de volgende gemeenten mee:
Rotterdam
Leeuwarden
Delft
Amsterdam

Eindelijk, hier heb ik naar uitgeleeft.
Advertentie
Oud 21-01-2002, 11:25
J-roen
J-roen is offline
Dit klinkt ernstig Leefbaar Nederland imo.
Wat is eigenlijk de NNP's definitie van vrijheid, democratie en een nog leefbaarder Nederland?

Als ik af zou moeten gaan op de naam en jouw meningen dan vind ik het een partij met achterlijke ideeën.
Oud 21-01-2002, 11:37
Jozzy
Jozzy is offline
slecht nieuws.....
Oud 21-01-2002, 11:58
anti-social
anti-social is offline
Ik vind dit goed nieuws ! Zo is er voor elk wat wils.
Oud 21-01-2002, 12:00
drama
drama is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Van de site van de NNP:

Het jaar 2002 is het jaar van de verkiezingen. Niet alleen kiezen we op 6 maart een nieuwe gemeenteraad, ook vinden de parlementsverkiezingen dit jaar plaats. En natuurlijk doet de NNP mee. Want de NNP is er klaar voor. De bestuurders en leden weten dat er een zware, maar democratisch zo belangrijke taak op hun schouders rust. De NNP moet wel meedoen, want de NNP gelooft in de democratie. Maar dan in een democratie zoals die ècht bedoeld is, niet de schijndemocratie waarin we nu leven. Waarin er zogenaamd een vrijheid van menigsuiting is, maar o wee als je eens een politiek incorrecte vraag stelt of opmerking plaatst. Dan tonen de zogenaamde democraten hun ware gezicht door te zwaaien met hun wetten en het snoeren van de proteststemmen.
De NNP wil dit veranderen. Weg met de achterkamerpolitiek, weg met de politieke correctheid. Leve de vrijheid! Leve het recht! Leve de democratie!

Rotterdam
Leeuwarden
Delft
Amsterdam

Hiep Hoi.

Oud 21-01-2002, 13:18
soulless
soulless is offline
Mooi. Ik ben ook voor vrijheid en als het dan zo nodig moet een ECHTE democratie.

Laat maar zien.
Oud 21-01-2002, 13:50
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Van de site van de NNP:

Rotterdam
Leeuwarden
Delft
Amsterdam

Je zal altijd dwazen houden
En niet zeggen dat het niet extreem-rechts is dat is t wel nl.
Oud 21-01-2002, 13:52
autodropje
autodropje is offline
Ik zou wel wat willen zien van de NNP, dan kunnen we daar ook meteen wat beter een oordeel over geven.
Oud 21-01-2002, 14:00
Verwijderd
Ik hoop dat dat stelletje verkapte racisten flink verliest, maar ik denk dat ze toch wel wat stemmen winnen gezien het feit kortzichtige Ariërs ook stemrecht hebben.
Oud 21-01-2002, 14:05
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
das goed... gaan we wéér zien dat extreem rechts in nederland geen kans maakt
Oud 21-01-2002, 14:35
Nieuwe Nationale Partij
Citaat:
autodropje schreef:
Ik zou wel wat willen zien van de NNP, dan kunnen we daar ook meteen wat beter een oordeel over geven.

Ik kan hier wel informatie geven over de NNP maar op de site (www.nieuwenationalepartij.org) staat alles ook wel. Als je iets niet begrijpt op die site of als je een ander vraagje hebt over de NNP, dan zet je die vraag hier maar neer of anders mail je me maar.
Oud 21-01-2002, 14:36
Nieuwe Nationale Partij
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ik hoop dat dat stelletje verkapte racisten flink verliest, maar ik denk dat ze toch wel wat stemmen winnen gezien het feit kortzichtige Ariërs ook stemrecht hebben.

Hoezo racistisch? Je kan wel lullen, maar geef dan ook aan waarom je denkt dat ze racistisch zijn.
Oud 21-01-2002, 14:45
Verwijderd
boeren weten niet beter!
Oud 21-01-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Hoezo racistisch? Je kan wel lullen, maar geef dan ook aan waarom je denkt dat ze racistisch zijn.

Uitgangspunten NNP:

-Wij kiezen onvoorwaardelijk voor ons eigen volk en voor ons eigen land en eisen een in alle opzichten gezond, leefbaar en veilig Nederland waar we als volk weer trots op kunnen zijn. De wereld is van iedereen, Nederland is dat niet.-

Waar we als volk trots op kunnen zijn, we kiezen voor ons eigen land en eigen volk, oftewel: Nederland voor de Nederlander. Die laatste zin getuigt ook van volslagen domheid: de wereld is van iedereen, Nederland is dat niet. Nederland behoort tot de wereld, dat is niet te ontkennen, dus is Nederland van iedereen? Ja. En als de NNP vindt dat dat niet zo is, dan impliceert dat toch dat Nederland voor de Nederlanders is? Dus niet voor buitenlanders.

En dan van de voorzitter, ene Van de Kooi:

-De NNP daarentegen zegt wat u denkt en wil uitvoeren waar u voor staat! De NNP wil radicaal afrekenen met het ´eigen volk laatst´ beleid en een einde maken aan de vervreemding, verloedering, verpaupering en overlast. De NNP vertegenwoordigt die Nederlanders die een herkenbaar Nederlands Nederland willen overdragen aan de kinderen en kleinkinderen en waar voor misdaad en misdadiger geen plaats meer is.-

Populistisch gezever. Alsof Nederlanders niet crimineel zijn, nee het grootmoedige, krijgshaftige en brave volk der Nederlanders kan niet crimineel zijn. Onzin natuurlijk.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik niet onder de indruk ben van de NNP, hetzelfde gezeik op vreemdelingen zoals altijd. Wat de NNP wil is een intolerant Nederland waarbij elke buitenlander gezien wordt als crimineel en buitenlanders het alleen nog maar moeilijker krijgen. De NNP kijkt alleen naar overlast, zegt wel dat veel buitenlanders een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij, maar geeft vervolgens geen voorbeelden en is dus niet objectief. Ik kan je zo voorbeelden geven hoor, geen probleem:
- zonder de buitenlanders had (en kan) Nederland nooit economisch kunnen groeien.
- had men minder kennis gehad over andere culturen en kennis kunnen maken met andere culturen, zij vormen een verrijking.
- had de Nederlandse sport beduidend minder goed geweest, denk aan Gullit, Rijkaard, Vanenburg, Kluivert, Nelli Cooman, enz.
Meer voorbeelden nodig, je zegt het maar.

Op echt racisme is de NNP (nog) niet te betrappen, maar het komt dicht in de buurt. Ze durven niet, anders kunnen ze geen zieltjes winnen en wordt de partij verboden.

Oud 21-01-2002, 15:38
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Uitgangspunten NNP:

-Wij kiezen onvoorwaardelijk voor ons eigen volk en voor ons eigen land en eisen een in alle opzichten gezond, leefbaar en veilig Nederland waar we als volk weer trots op kunnen zijn. De wereld is van iedereen, Nederland is dat niet.-

Waar we als volk trots op kunnen zijn, we kiezen voor ons eigen land en eigen volk, oftewel: Nederland voor de Nederlander. Die laatste zin getuigt ook van volslagen domheid: de wereld is van iedereen, Nederland is dat niet. Nederland behoort tot de wereld, dat is niet te ontkennen, dus is Nederland van iedereen? Ja. En als de NNP vindt dat dat niet zo is, dan impliceert dat toch dat Nederland voor de Nederlanders is? Dus niet voor buitenlanders.

En dan van de voorzitter, ene Van de Kooi:

-De NNP daarentegen zegt wat u denkt en wil uitvoeren waar u voor staat! De NNP wil radicaal afrekenen met het ´eigen volk laatst´ beleid en een einde maken aan de vervreemding, verloedering, verpaupering en overlast. De NNP vertegenwoordigt die Nederlanders die een herkenbaar Nederlands Nederland willen overdragen aan de kinderen en kleinkinderen en waar voor misdaad en misdadiger geen plaats meer is.-

Populistisch gezever. Alsof Nederlanders niet crimineel zijn, nee het grootmoedige, krijgshaftige en brave volk der Nederlanders kan niet crimineel zijn. Onzin natuurlijk.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik niet onder de indruk ben van de NNP, hetzelfde gezeik op vreemdelingen zoals altijd. Wat de NNP wil is een intolerant Nederland waarbij elke buitenlander gezien wordt als crimineel en buitenlanders het alleen nog maar moeilijker krijgen. De NNP kijkt alleen naar overlast, zegt wel dat veel buitenlanders een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij, maar geeft vervolgens geen voorbeelden en is dus niet objectief. Ik kan je zo voorbeelden geven hoor, geen probleem:
- zonder de buitenlanders had (en kan) Nederland nooit economisch kunnen groeien.
- had men minder kennis gehad over andere culturen en kennis kunnen maken met andere culturen, zij vormen een verrijking.
- had de Nederlandse sport beduidend minder goed geweest, denk aan Gullit, Rijkaard, Vanenburg, Kluivert, Nelli Cooman, enz.

Op echt racisme is de NNP (nog) niet te betrappen, maar het komt dicht in de buurt. Ze durven niet, anders kunnen ze geen zieltjes winnen en wordt de partij verboden.

dit zegt alles
Oud 21-01-2002, 15:47
Verwijderd
kheb geen goed woord over voor dit soort Jan Langmaat gelul! Was de CD eindelijk uit de politiek komt er weer een andere debiel die wel ff denkt dat ie alles beter weet en buitenlanders eruit mag gooien! Volgens mij stamt iedereen oorspronkelijk af van maar een paar mensen (of maar één iemand), duzzz.... En jammer genoeg komt die NNP ook in onze gemeente (Velsen), want die loser die eerste de lokale CD leidde gaat nu de NNP hier opstarten!
Oud 21-01-2002, 17:04
McCaine
McCaine is offline
Daar zaten we op te wachten
Oud 21-01-2002, 17:27
dutch lion
dutch lion is offline
goed nieuws!
veel succes vooral in Amsterdam en Rotterdam.
(hoewel Pim is ook lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam en heeft gezegd dat er een verbod op gezinshereniging moet komen,zware concurentie dus!)
ik heb gehoord dat in Amsterdam en Rotterdam de meeste aanhang zit.
vind je het gek met 49 moskeeën in Amsterdam en 31 moskeeën in Rotterdam.
maar er kan wel 1 of 2 zetels gehaald worden als het goed gaat.
Oud 21-01-2002, 17:37
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
dutch lion schreef: (met enige aanpassingen van dhr. ModuM)
slecht nieuws!
veel succes vooral in Amsterdam en Rotterdam vrees ik.
(hoewel Pim is ook lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam en heeft gezegd dat er een verbod op gezinshereniging moet komen,zware debielen dus!)
ik heb gehoord dat in Amsterdam en Rotterdam de meeste aanhang zit.
vind je het gek met 49 moskeeën in Amsterdam en 31 moskeeën in Rotterdam.

ja want dan zijn er volgens jou dus veel buitenlanders en die stemmen niet echt op NNP he...

maar er kan wel 1 of 2 zetels gehaald worden als het helemaal fout gaat.
zo, dat lijkt er meer op....
Oud 21-01-2002, 17:39
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:

Ik kan je zo voorbeelden geven hoor, geen probleem:
wat bedoel je nou?
al het drugsgeld dat hier omgaat of bedoel je al die allochtonen waarbij bewezen is dat het grootste deel vroegtijdig school verlaat en laagopgeleid is?
wat is een verrijking?
onderdrukking in een woestijncultuur?
of dat de term Hollandse hoer vaak gebruikt word?
als we niet met die multicultuur bezig zouden zijn hadden we ook cellen genoeg nu niet met 70% allochtonen erin.
dat slaat echt nergens op!
dus Nederlanders kunnen echt niet rennen?

Pim zei ook enkele dingen over het behouden van eigen cultuur etc net zoals NNP doet.
heeft Pim geen succes?
is Pim al weggeschopt?
Oud 21-01-2002, 17:40
marlies
marlies is offline
Dus jullie willen alle buitenlanders het land uitzetten? Hoe wil je anders dat Nederland van de Nederlanders wordt?

Hoe wil je dat doen dan. De huizen in de fik steken?, want ja vrijwillig krijg je ze niet weg .

Wat is trouwens jullie definitie van een Nederlander?

Ik ken genoeg mensen, die beter zijn dan de doorsnee "Nederlander" en komen oorspronkelijk uit bijvoorbeeld Ghana. Zij, en hun ouders, zijn hier opgegroeit en ze hebben de Nederlandse nationaliteit dus zijn ze Nederlander. Maar ik de optiek van NNP zeker niet?

Hier even een zeer goede zin van Che Guevara:
Alsof Nederlanders niet crimineel zijn, nee het grootmoedige, krijgshaftige en brave volk der Nederlanders kan niet crimineel zijn. Onzin natuurlijk.

Ik snap niet waar deze grote haat vandaan komt.
Kijk er zijn een hoop dingen die gewoon niet in de haak zijn; zoals Turkse jongens die een Nederlands- of een Turks meisje dat in Nederland woont als vrouw te hebben om een betere toekomst te hebben en dan hier na een jaar te gaan scheiden.
Daar ben ik het mee eens dat daar een halt aan geroepen moet worden.
Maar die maakt mij nog niet zeggen dat alle buitelanders weg moeten.

Wat is jullie definitie van een misdaad een crimineel?
Jullie zijn namelijk zelf misdadig bezig, door zoveel goede mensen over één kam te scheren.

De Nederlandse mens is niet anders dan de Turkse mens. Allebei kunnen ze zwaar crimineel zijn, maar bij allebei zitten ook goede mensen. Qua biologische mens verschillen ze niet, dus snap ik niet waarom ze crimineler moeten zijn.
Oud 21-01-2002, 19:17
extinction
extinction is offline
Citaat:
Van de site van de NNP:

Rotterdam
Leeuwarden
Delft
Amsterdam

naar uitgekeken, of naar toe geleeft?

Speciaal voor NNP. 'Zet ze klem' van de Pletters, naja, enkele coupletten dan...

Citaat:

Zet ze klem!
Racisme, fascisme, vreemdelingenhaat
kan iemand me uitleggen waar 't op slaat
Verworvenheden van 't blanke ras?
Suprematie? Nee nu zie ik 't pas
Milieuvervuiling, materialisme
wapenhandel, kolonialisme
Racisten zijn bang voor buitenlandse buren
ze hebben angst voor andere culturen
Bekrompenheid waarmee jij loopt te spelen
vooroordelen, het gaat me vervelen
Ik zeg hoooooo!
Ik zeg stop!
Anders gaat 't echt de foute kant op!
Sluit ze op!
Zet ze klem!
Geef racisten en nazi's geen stem!

Kijk om je heen, de wereld is in brand
mensen verdreven uit hun land
gevlucht voor de dood, weg van de haat
gevlucht voor de politie, weg van de staat
Vechten voor een beter leven
wordt 't je dan nooit vergeven
dat je voor de dood bent weggerend
of voor honger en ellende gevlucht bent
In onze maatschappij van steen
staan vluchtelingen bijna altijd alleen
nergens aandacht, nergens gehoor
overal muren, ze komen er niet door
Ben je in Europa aanbeland
moet je je verantwoorden in een land
dat als koloniale macht
eeuwen lang heeft geroofd en verkracht
Vind je dat niet hypocriet?
Verdomme, dat je dat niet inziet!

Ik zeg hoooooo!
Ik zeg stop!
Anders gaat 't echt de foute kant op!
Sluit ze op!
Zet ze klem!
Geef racisten en nazi's geen stem!
BTW, die site van de NNP stinkt.

Oud 21-01-2002, 20:30
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Ik kan hier wel informatie geven over de NNP maar op de site (www.nieuwenationalepartij.org) staat alles ook wel. Als je iets niet begrijpt op die site of als je een ander vraagje hebt over de NNP, dan zet je die vraag hier maar neer of anders mail je me maar.
Ik bedoel meer, dat ik wel nieuwesgierig ben naar wat er van deze terecht komt, of ze na 1x meedoen meteen weer weg moeten of juist niet
Oud 21-01-2002, 20:39
Zlatan tha man
Citaat:
Van de site van de NNP:

Rotterdam
Leeuwarden
Delft
Amsterdam

Ga jij weleens met allochtoonse mensjes om of heb je zelf allochtoonse vrienden?

Oud 21-01-2002, 21:05
Verwijderd
Reactie op Dutch Lion: jij bekijkt de zaak dus weer van een negatieve kant. Jij ziet enkel de nadelen. I.p.v. deze mensen het land uit te zetten moet je problemen oplossen, je zet Nederlandse criminelen toch ook niet voor een vuurpeloton om er vanaf te zijn? Nee, die worden behandeld om later terug te kunnen keren in de maatschappij. Zo ook met allochtonen, het integratiebeleid heeft gefaald en dient herzien te worden, maar niet d.m.v. uitzetting. En over Pim, ik denk bepaald niet positief over deze man en vind het dan ook verwonderlijk dat hij zo veel stemmen pakt met z'n oorlogje tegen de islam en programma van lik m'n vestje.
Advertentie
Oud 21-01-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Citaat:
Ga jij weleens met allochtoonse mensjes om of heb je zelf allochtoonse vrienden?

[/B]
Dat vroeg ik me nou ook af. Moet je eens doen, praten met mensen uit een andere cultuur. Is interessant, weet ik uit ervaring. Hoor je ook eens de andere kant van het verhaal en niet alleen dat loze gekakel van die zielige racistjes in maatpak.

Oud 21-01-2002, 21:13
cmoi
cmoi is offline
De doelstellingen van radicale partijen kunnen soms best goed zijn. Ik heb even op de site van de NNP gekeken en ze hebben sommige goede punten, zoals het hard aanpakken van drugs/criminaliteit.

Bij radicale partijen ben ik echter angstig voor de manier waarop dat dan zou gebeuren.

Verder snap ik bijvoorbeeld waarom onze cultuur verloren gaat, als hier mensen met een andere cultuur komen wonen.
Verkiezingspunten over negatieve kanten van andere culturen (vooral de islam) is naar mijn mening een middel om stemmen te winnen en niks anders. Dan kunnen we beter eerst naar negatieve aspecten in onze eigen cultuur kijken.

[Dit bericht is aangepast door cmoi (21-01-2002).]
Oud 21-01-2002, 21:13
Zlatan tha man
Eerst zei iemand dat nnp zelfs had gezegd dat ie allochtoonse vrienden had. Maar iemand die allochtoonse vrienden heeft gaat niet bij racisten in een net pak want dat zijn t gewoon. Daar kijk je gewoon dorr heen
Oud 21-01-2002, 21:23
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ook al is het verdekt, Tampert en ik menen dit toch echt als reclame voor de NNP te moeten beschouwen. Als je het er niet mee eens bent verwijs ik je naar mail/icq/msn

Regels voor berichten