Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vader is net thuis en ik ben superpara dat hij me zo laat schrikken (want dat vindt hij supergrappig) en ik zit in mijn kamer met muziek op
![]() Maar aan de andere kant, mijn deur zit dicht en dan komt hij nooit binnen. Hmm.
||
Verwijderd
|
of naar Björn Kipcörn.
----- en nog maar 1 dvdschijfje en ik ben door vrouwenvleugel heen ![]() even wat quotes : 'he gevangene X, jij hebt toch een computer, zou ik die mogen lenen?' 'natuurlijk! en wees niet bang dat je iets wist want ik heb alles nog op flop!' 'hier heb je m'n kaartje, met privénummer, nummer van de zaak en autotelefoon' 'oh god jij ook al? iedereen heeft tegenwoordig een autotelefoon.' Daarbij rookt iedereen zich te pletter daar, groot contrast met nu! -------------- Citaat:
![]() Delano Mexicano ---- jemig wat een kneus ben ik, ik heb dat allemaal lopen posten in het verkeerde topic. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar waarom zou ik voor de leuk professionele balletschoentjes kopen? Daar kun je toch niet op lopen ![]() |
![]() |
|
Ging ik eindelijk een keertje lekker vroeg op bed gisteravond, vindt mijn huisgenoot het een goed idee om om half 11 de afwas te gaan doen. En dat maakt LAWAAI
![]() ![]()
|
|