Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 16:15
MariaMaria
MariaMaria is offline
Hey hey.. ik vroeg me af of er iemand hier wel eens online aankopen doet en zo ja, wat voor producten?
Ik ben echt een online shop freak en maak de laatste tijd bijvoorbeel veel gebruik van Groupon voor de kortingsbonnen die je kan gebruiken in H&M en Zara enz.. kan niet wachten tot de Uggs er tussen staan)

Laatst gewijzigd op 18-10-2011 om 17:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2011, 16:16
Loner
Loner is offline
films,boeken,games,
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 16:34
Verwijderd
boeken.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 17:11
Elemb
Elemb is offline
koop al mijn kleding online, vaak bij freshblaze.nl maar ook soms bij label54 of freshcotton ofzo.

verder heel soms games
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 18:50
bambambam
bambambam is offline
Ja maar kijk uit waar/van wie je het koopt, als je bij een webshop koopt, google ik die altijd eerst om te kijken of het betrouwbaar is.
Bij marktplaats moet je niet uitgaan van dat het opgestuurd wordt, een vriend van mij is daardoor namelijk een paar hondertjes lichter geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 20:08
igfy
igfy is offline
ik koop voornamelijk kleding en boeken online. Maar inderdaad wel bijna altijd bij een webshop, en niet vaak op marktplaats
Oud 13-10-2011, 21:01
Elemb
Elemb is offline
marktplaats is inderdaad beetje onbetrouwbaar....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 13:59
Chevy
Chevy is offline
Kleding, boeken, stof, dingen die ik eigenlijk niet nodig heb maar toch tof zijn, dread-dingen.
Oud 14-10-2011, 16:45
Verwijderd
Kleding als het heel erg in de sale is op internet!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2011, 17:48
Verwijderd
Vooral boeken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 07:51
Verwijderd
kleding, boeken, dvd's
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 11:52
MariaMaria
MariaMaria is offline
Ik koop vaak DVD's, omdat ik echt een filmfreak ben.. verder shop ik - alleen tijdens de sale - op www.Asos.com
Het is een Brits online webshop en ze hebben echt te gekke outfits. Heeft iemand al ervaring met Groupon en hun kortingsbonnen? Sommigen zeggen dat je ze echt goed kunt gebruiken voor super kortingen en deals op spelletjes, maar ook mascara ofzo?

Laatst gewijzigd op 18-10-2011 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 17:33
Verwijderd
Make-up, kleding, schoenen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 20:44
-Richard-
-Richard- is offline
onderdelen, games, en verder sommige elektronica, verder niets.
Oud 17-10-2011, 21:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik koop eigenlijk vrijwel alles online, vooral via e-bay. Ik bestel er m'n Britse DVD's, want die zijn in Nederland niet te krijgen, of de Nederlandse versie is veel duurder (bijv. de DVD van Sherlock is in Nederland 25,- en via ebay heb ik 'm voor een tientje) en ik vind er vaak 2ehands boeken die anders lastig te vinden zijn.
Ook heb ik er al aardig wat kleren en schoenen gekocht. Ik heb een grote maat en kan online veel makkelijker leuke kleren en schoenen vinden voor weinig geld. Het jammere is wel dat ik 't niet kan passen, maar vaak staan er afmetingen bij en als het toch niet past stuur ik 't terug en krijg ik een andere maat ervoor terug.

Binnenkort wil ik ook wel bestellen bij www.forever21.com Iemand ervaring met hun webwinkel?
Oud 18-10-2011, 17:20
MariaMaria
MariaMaria is offline
Ik heb niet zo een lastig figuur, dus heb meestal geen problemen met de pasformen die ik bestel. Met broeken ben ik wel heel erg voorzichtig eigenlijk. Vind ik toch nog wel even riskant.

Heb geen ervaring met forever21.. maar ken het merk wel. Let me know als je het heb besteld! )
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 09:51
MariaMaria
MariaMaria is offline
Hier trouwens mensen die topshop of de online shop van de www.groupon.nl pagina gebruiken?

Laatst gewijzigd op 03-11-2011 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 11:06
Chevy
Chevy is offline
Nou, allerlei goede dingen gehoord over Zalando dus daar maar eens iets besteld. Meteen gezeik jammer hoor.
Oud 21-10-2011, 15:51
MariaMaria
MariaMaria is offline
What happened?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 11:02
igfy
igfy is offline
Citaat:
Nou, allerlei goede dingen gehoord over Zalando dus daar maar eens iets besteld. Meteen gezeik jammer hoor.
Ligt het aan de bezorging? De ene keer dat ik bij Zalando bestelde kwam ik erachter dat de bezorging door selektvracht gedaan zou worden. Dit bedrijf staat niet bepaald bekend als een goed bezorgbedrijf weet ik nog van toen ik in een call-center werkte dat ook van dat bedrijf gebruik maakte voor de bezorging.
Oud 24-10-2011, 15:02
MariaMaria
MariaMaria is offline
Hmmzz, heb er tot nu toe nooit wat besteld, maar het zal toch niet ALTIJD en bij iedereen fout gaan.. gewoon bad luck i Guess..

Bij de American Appareal kan je ook online bestellen heb ik gezien.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 16:56
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Ligt het aan de bezorging? De ene keer dat ik bij Zalando bestelde kwam ik erachter dat de bezorging door selektvracht gedaan zou worden. Dit bedrijf staat niet bepaald bekend als een goed bezorgbedrijf weet ik nog van toen ik in een call-center werkte dat ook van dat bedrijf gebruik maakte voor de bezorging.
Ik heb wel een fijne ervaring met Zalando. Ik vind alleen de reclames wel belachelijk en krijg wekelijks nog een mailtje met mijn bestelling. Dat laatste heb ik opgezegd. Verder waren ze wel snel, en bezorgden ze gratis...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 09:32
Chevy
Chevy is offline
Het ligt ook deels aan Selektvracht heb ik het idee, maar de klantenservice van Zalando is ook gewoon slecht. (Mijn ervaring dan, he.) Maar goed, nu krijg ik blijkbaar binnenkort toch m'n geld terug, als ik niks meer ontvang
Oud 25-10-2011, 11:52
igfy
igfy is offline
Oh, dan is het nog netjes geregeld, uiteindelijk! Bij mij verliep de bestelling ook gewoon goed overigens, het duurde wel twee dagen langer dan op de website werd aangegeven, maar dat vind ik niet zo erg.
Oud 01-11-2011, 14:57
MariaMaria
MariaMaria is offline
heb wederom schoenen besteld en dit keer via Zalando met aanbiedingen van de groupon pagina. Helemaal geen problemen mee gehad. Netjes geleverd. In tegenstelling tot vele anderen, heb ik juist nooit problemen gehad met online bestellingen. Heb eerder veel problemen met klantenservice medewerkers van de ING of de HI bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten