Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2011, 05:50
Verwijderd
ik kan niet op de kop lezen of liggend dan moet ik omhoog kijken en dat is irritant. ik moet rechtop zitten of half liggen.
Advertentie
Oud 14-10-2011, 07:22
Verwijderd
Zeau, de porseleinen troon heeft ook z'n dagelijkse portie ontheiliging mijnerzijds weer gehad, tijd om te vlammen met m'n focushat
Oud 14-10-2011, 07:57
Verwijderd
Weer een kutnacht. Ik ging op de grond slapen en dat ging goed tot een uur of 5. Toen kreeg ik slaapbenen enzo, dus toch maar in bed gekropen om vervolgens weer rugpijn te krijgen. Ergens tussen 7 en 8 weer op de grond gaan liggen maar niet meer kunnen slapen door de pijn. ARGHHHHH Ik ga voor twee paracetamol coffeïne denk ik.
Oud 14-10-2011, 08:05
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
morgen iedereen, gelukkig is het vrijdag, oja: ik heb een nieuwe blog, www.watdeictnietwiltdatjijziet.blogspot.com let niet op de naam , reacties zijn uitgeschakelt, en zullen pas vandaag naar 1 uur ingeschakelt worden
Oud 14-10-2011, 08:13
Missy
Missy is offline
Weer karten vandaag.
Oud 14-10-2011, 08:14
Verwijderd
Citaat:
morgen iedereen, gelukkig is het vrijdag, oja: ik heb een nieuwe blog, www.watdeictnietwiltdatjijziet.blogspot.com let niet op de naam , reacties zijn uitgeschakelt, en zullen pas vandaag naar 1 uur ingeschakelt worden
Mozeskriebel, wat ben jij een taaldrama. (Kom er maar in mensen! )
Oud 14-10-2011, 08:18
Verwijderd
Een liedje in je hoofd hebben waarvan je maar eén regel kent, zodat je enkel die regel miljoen keer achter elkaar hoort

(BULLETPROOOOF lalala, lalala LAAAA laaaa la) eeeen repeat to infinity and beyond
Oud 14-10-2011, 08:26
CuwleMandarijn
Citaat:
Mozeskriebel, wat ben jij een taaldrama. (Kom er maar in mensen! )
ja weet ik,
Oud 14-10-2011, 08:27
Verwijderd
Ramon. Julius vertelde me een keer over een miereneter die Ramon heet, nu associeer ik die naam louter met miereneters. Heb je ruzie met een miereneter, CuwleMandarijn?
Oud 14-10-2011, 08:28
Verwijderd
Wat een fucking rare beesten zijn het eigenlijk Nog veel raarder dan ik dacht.

Wtf.
Oud 14-10-2011, 08:30
Verwijderd
Wat waar is zijn achterkant?
Oud 14-10-2011, 08:32
CuwleMandarijn
Citaat:
Ramon. Julius vertelde me een keer over een miereneter die Ramon heet, nu associeer ik die naam louter met miereneters. Heb je ruzie met een miereneter, CuwleMandarijn?
ik heb geen ruzie, ruzie maken alleen omdat ik verkeerd typ, is onnodig
Oud 14-10-2011, 08:33
Verwijderd
Oud 14-10-2011, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Wat waar is zijn achterkant?
Ja Heeft 'ie niet, kennelijk. Ik dacht eerst dat het een fotosoepje was maar hij komt van een of andere heel serieuze site dus nee hoor.
Oud 14-10-2011, 08:39
Verwijderd
Ook hilarisch, trouwens, dat contrast.

[serieuze tekst]
[serieuze tekst]
[serieuze tekst]
[serieuze tekst]
LALALALALA IK BEN EEN MIERENETER EN IK HEB RARE POTEN EN GEEN KONT
[serieuze tekst]

Oud 14-10-2011, 08:40
Carn
Carn is offline

Oud 14-10-2011, 08:51
Verwijderd

Het is dat 't zo fucking irritant kriebelt..
Oud 14-10-2011, 08:52
Carn
Carn is offline
och, dat is maar eventjes!
Oud 14-10-2011, 08:55
Verwijderd
Ik ga vandaag terug naar mijn goffikperiode . Ik heb nightwish, within temptation, after forever en evanescence opstaan en ik draag mijn laughing vampire top
Verwijderd
Goeiemorgen

Jezus, die afbeeldingen van miereneters ik dacht dat die beesten er veel normaler uitzagen
Verwijderd
Fuck de wereld want de wereld is kut!!!!!
Oud 14-10-2011, 08:57
Verwijderd
Citaat:

Het is dat 't zo fucking irritant kriebelt..
kriebel
Oud 14-10-2011, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag terug naar mijn goffikperiode . Ik heb nightwish, within temptation, after forever en evanescence opstaan en ik draag mijn laughing vampire top
Bleh, doe dan lekkere bedkevermuziek in plaats van symfonische (doom/meisjes)metal c.q. rock
Oud 14-10-2011, 09:19
Verwijderd
Citaat:
och, dat is maar eventjes!
Duurt te lang voor mij over het algemeen. Pip gaat ook altijd mekkeren als ik me ga scheren
Oud 14-10-2011, 09:20
Verwijderd
Zo. Ik weet nog steeds niet of ik vandaag nou naar huis zal gaan of niet. Ik denk dat het op zich nog best wel goed is voor studeren, maar het is zo ver
Oud 14-10-2011, 09:27
Verwijderd
Oke, gewoon niet zeuren ik ga fijn naar huis
Oud 14-10-2011, 10:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Miereneters zijn gaaf
Oud 14-10-2011, 10:17
Verwijderd
-_-'' domme marktplaatsverkopers, wat een irritatie
Oud 14-10-2011, 10:25
Verwijderd
Zeg, Bren Derluud en Obi Wan Kedobie, hebben jullie Portal nou al gekocht?
Oud 14-10-2011, 10:37
Verwijderd
nee ik vond iets teveel dingen die ik kopen wilde, een paar boeken en GEHEIM
Oud 14-10-2011, 10:37
Verwijderd
Ik ga straks waarschijnlijk 36 km fietsen om kaartjes voor Tori Amos op te halen
Oud 14-10-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Zeg, Bren Derluud en Obi Wan Kedobie, hebben jullie Portal nou al gekocht?
Unf, nee! Ik zit nu met Alice: Madness Returns, Oblivion en Deus Ex: Human Revolution.. En ik ken mezelf, ik moet minstens 1 van deze games uitgespeeld hebben of er anderzijds klaar mee zijn voor ik weer een andere er bij doe, anders komt nergens iets van terecht

Obi Wan Kedobie <3
Oud 14-10-2011, 10:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kak, volgens mij word ik ziek.
Oud 14-10-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ga straks waarschijnlijk 36 km fietsen om kaartjes voor Tori Amos op te halen
Oh, maar dan kun je wel alsnog! Wat goed!
Oud 14-10-2011, 10:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
OV is voor zwakkelingen, gewoon op de stalen ros hoppa!

Citaat:
Unf, nee! Ik zit nu met Alice: Madness Returns, Oblivion en Deus Ex: Human Revolution.. En ik ken mezelf, ik moet minstens 1 van deze games uitgespeeld hebben of er anderzijds klaar mee zijn voor ik weer een andere er bij doe, anders komt nergens iets van terecht

Obi Wan Kedobie <3
DEHR
Oud 14-10-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dan kun je wel alsnog! Wat goed!
Jaaaaa, ik kijk er gewoon weeeer heel erg naar uit. En in Carré, en daar ben ik nog nooit geweest En in goed gezelschap
Oud 14-10-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
OV is voor zwakkelingen, gewoon op de stalen ros hoppa!
ik ben wel bang dat het heel erg gaat tegenvallen
Oud 14-10-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaa, ik kijk er gewoon weeeer heel erg naar uit. En in Carré, en daar ben ik nog nooit geweest En in goed gezelschap
Wie dan wie dan?

Trouwens, kun jij heel toevallig een theaterstuk aanraden dat leuk (genoeg) is om te gaan zien met iemand die nooit in het theater komt?
Verwijderd
Beter gaat die juffrouw van het gemeentehuis Zevenaar snel terugbellen of ze daar mijn sleutelbos hebben gekregen bij de gevonden voorwerpen.. Gisteren voor het eerst in mijn leven heel mijn sleutelbos, hopla, weg. Ik heb er geen verklaring voor, ze moeten uit mijn zak gevallen zijn ergens.. Vanmiddag ook maar even naar de AH waar ik geweest ben, voor de tweede keer
Verwijderd
Citaat:

Obi Wan Kedobie <3
Maar korting! KORTING!!1! Die heb je nu gemist.

Is Deus Ex eng?
Oud 14-10-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Wie dan wie dan?

Trouwens, kun jij heel toevallig een theaterstuk aanraden dat leuk (genoeg) is om te gaan zien met iemand die nooit in het theater komt?
Drie keer raden

Ehm, ik heb nog niet veel toneel gezien van dit seizoen, maar bijv. Woeste hoogten van Artemis (), die heb ik dan net wel gezien en is hartstikke toegankelijk én heel goed. De Presidentes van Het Nationale Toneel is een comedy en die maken ook altijd wel recht-toe-recht-aan theater en ook van kwaliteit, dus dat is vast ook wel een optie. En verder zal ik er nog even over nadenken. Eenzaamheid van de priemgetallen misschien? Maar ik vond die niet denderend, maar sommigen ook weer wel.
Oud 14-10-2011, 11:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is Deus Ex eng?
Nee.
Oud 14-10-2011, 11:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Augustus Oklahoma
Oud 14-10-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Maar korting! KORTING!!1! Die heb je nu gemist.

Is Deus Ex eng?
Eng? Niet in de zin van Project Zero of Silent Hill. Het is een sci-fi shooter-rpg.
Oud 14-10-2011, 11:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eng? Niet in de zin van Project Zero of Silent Hill. Het is een shooter-rpg.
nou jah..het shooter-gedeelte is 'optioneel' ;P
Oud 14-10-2011, 11:14
Verwijderd
Citaat:
nou jah..het shooter-gedeelte is 'optioneel' ;P
Ik zag het ja Ook maar even sci-fi toegevoegd, niet geheel onbelangrijk omdat het voor sommige mensen een major turn-off kan zijn
Verwijderd
Citaat:
Drie keer raden

Ehm, ik heb nog niet veel toneel gezien van dit seizoen, maar bijv. Woeste hoogten van Artemis (), die heb ik dan net wel gezien en is hartstikke toegankelijk én heel goed. De Presidentes van Het Nationale Toneel is een comedy en die maken ook altijd wel recht-toe-recht-aan theater en ook van kwaliteit, dus dat is vast ook wel een optie. En verder zal ik er nog even over nadenken. Eenzaamheid van de priemgetallen misschien? Maar ik vond die niet denderend, maar sommigen ook weer wel.
Oh, ja, de Presedentes leek me sowieso wel tof! Dankje alvast en als je nog meer weet hoor ik het graag.

Daar wil ik op zich wel heen, maar hij duurt zo lang dus dan is het misschien niet heel geschikt om heen te gaan met iemand die ik net ken.
Verwijderd
Maar, zeg maar. Minder eng dan de zombies in Oblivion of die plafond-beesten (uit o.a. de metro) in Bioshock? Want die vond ik allebei te eng om verder te spelen.
Oud 14-10-2011, 11:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar wil ik op zich wel heen, maar hij duurt zo lang dus dan is het misschien niet heel geschikt om heen te gaan met iemand die ik net ken.
Ik ben ook theaternoob en die tijd vloog echt voorbij .
Oud 14-10-2011, 11:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar, zeg maar. Minder eng dan de zombies in Oblivion of die plafond-beesten (uit o.a. de metro) in Bioshock? Want die vond ik allebei te eng om verder te spelen.
Nou ja, er zitten geen schrikmomenten oid in. Tenminste, ik schrok nergens van. Je hebt wel redelijk wat spanning zo nu en dan, gezien sneaken enzo een belangrijk element is van de gameplay.

Regels voor berichten