"Oh, oh, oh, sjongejongejongejonge, god...godver...godverdomme, die achterlijke kankerituszooi!"
"Waarom sta je nou dáár?! Godver, godverdomme, je gaat altijd staan waar je niet mag stáán!"
"Krijg toch de pestkankertering, god, godverdomme, wat een bloedkankerding!"
"Voor ADO 4, Feyenoord 1!"
- "Wáát zeg je nouuu?! Feyenoord is toch veel beter mán!"
"Ga nou eens lekker vreten koken en hou je pestpleuriskop!"
Dikke liefde voor Lau en Tiny <3
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Nouja, bijna iedere ontwikkeling op technologiegebied wordt vaak met argusogen bekeken, terwijl het grofweg 20 jaar later allemaal wel mee blijkt te vallen en we uiteindelijk niet meer zonder kunnen (hoewel er wel nadelen aan blijken te kleven maar die nemen we dan maar voor lief).
Ach, als ik nu kijk naar hoe 40+ jarige Nederlanders spellen op huishoudfora en dat soort volwassenensites, dan pulk ik ook de ogen uit m'n kop van ellende. Hopeloze d/t-fouten en andere misselijkmakende woord- en zinsconstructies die in de jaren '60 en '70 (toen het schoolsysteem zogenaamd nog goed en streng was) óók niet goed zijn aangeleerd.
Angel: What?
Xander: You were checking out my neck. I saw that
Angel: No, I wasn't
Xander: Just keep your distance, pal
Angel: I wasn't looking at your neck
Xander: I told you to eat before we left
Ik moest daar echt héél lang over nadenken Ik dacht dat het was, "Minus, well, add d, lol", wat ook niet heel logisch is maar in zijn hoofd misschien wel
Mja ik ook, zal wel autocorrectie op telefoons zijn oid?
Ik zat echt te denken wat bedoelen ze nou en toen was t gewoon een spelletje van welke woorden passen hier!