Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2011, 11:59
Verwijderd
uh, waar kna ik die logboeken dan vinden als die er zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2011, 22:11
Verwijderd
Heel stiekem wil ik dit topic even uppen omdat mijn laptop vandaag opnieuw geïnstalleerd is en het voorlopig in ieder geval de problemen opgelost lijkt te hebben

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de hulp en het meedenken!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2011, 15:45
Verwijderd
Helaas heb ik jullie hulp alweer nodig, want het probleem is weer terug gekomen. Heeft iemand nog een idee waar het aan kan liggen? In de veilige modus werkt mijn laptop nog altijd prima, het gaat alleen om normale modus.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:22
Verwijderd
Wat voor meuk heb je er allemaal op geïnstalleerd? Is het eerste wat je gedaan hebt een virusscanner installeren?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2011, 11:32
Verwijderd
Ja, er stond standaard Norton op, maar aangezien ik Norton niet een fijn programma vind, hebben we er toen Microsoft Security Essentials geïnstalleerd. Ondertussen heeft een oom van mij gezegd dat de harde schijf getest moest worden, dus daar is mijn laptop nu mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 07:53
WolterB
WolterB is offline
Heb je het geheugen ook al getest?

En Norton , dat krijg je er nooit meer helemaal af
Oud 16-10-2011, 09:21
Verwijderd
Het geheugen is volgens mij niet echt heel erg goed getest, bij het opstarten kun je dat testen, maar dat is met een half uurtje klaar en gaf verder niets bijzonders aan. Harde schijf is ook goed getest, dat was met een programma wat beschikbaar is gesteld vanuit de fabrikant van de harde schijf.

Mijn oom heeft gekeken naar hijackthis log, en die zegt dat er allemaal files missen en corrupted zijn en dat daar het probleem vandaan komt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 09:42
M@rco
M@rco is offline
Helaas is dat niet zo. Het is een bekend probleem met HijackThis dat het zegt dat er systeembestanden missen, maar dat komt dan doordat HijackThis als het ware geen toestemming heeft om die bestanden te zien. Als ze er echt niet meer zouden zijn zou je computer het helemaal niet meer doen.
Oud 16-10-2011, 09:48
Verwijderd
Hoe geef je hijack this dan wél toestemming ?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 10:04
M@rco
M@rco is offline
Toestemming is niet echt het goede woord. Je hebt een 64-bit OS en HJT is een 32-bit programma. Die kunnen niet bij de systeembestanden van een 64-bit Windows, dus als een 32-bit programma iets in de Windows\System32-map probeert te doen zorgt Windows ervoor dat het programma wordt "omgeleid" naar een speciale map. Die systeembestanden die HJT zoekt staan dáár echter niet in, dus geeft hij aan dat het bestand er niet is. Niets ernstigs verder, maar het betekent dus wel dat dat je probleem niet is
Oud 16-10-2011, 10:07
Verwijderd
Dus, nu ben ik nog steeds niets verder . Nou ja, er zijn wel nog meer dingen uitgesloten nu natuurlijk, maar toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten