Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ooo! Ja. Ik heb vandaag alleen een beetje huzarensalade op. Misschien ben ik daarvan zo buiten mezelf, icm pubermeisjesissues. Misschien word ik dan toch niet gek!
Huzarensalade! Dat heb ik lagn niet op zeg! Vroeger at ik daar echt bijna zo'n kilobak per dag van. Heerrrrlijk. En volgens mij is dat ook wel goed voor de calorieen en de schijf van vijf.
Verwijderd
Citaat:
Echt, wat valt er nou te repareren aan een blok metaal? Seriously, teh fuck. Je wordt genaaid met de broek dicht, Para, en je geniet er niet eens van

Overigens heb ik voor €225 mijn i5-set gekocht, moederbord, processor en videokaart Tweedehands, weliswaar, maar toch. Het idee!
Doe je goed! Ik zou ook er ook wel met beide handen op springen als ik zoiets tegenkwam. Maar jij hebt 'm gehosseld via je broertje, niet?

En genaaid met de broek dicht Mja, ja. Ik zie ze al zitten zweten, met een schroevendraaier boven een blok aluminium. Screwdriver is right ;d;;

Hoewel het op zich Uice is die genaaid wordt, niet ik. Maar hij vindt het ook niet al te plezierig, ja.
Verwijderd
Lid zijnde van de geheime politie heb ik haar vast laten houden want ze was ons complot op het spoor.
Oud 19-10-2011, 23:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja wtf was er allemaal aan de hand? Shutter island gevalletje ofzo?
Oud 19-10-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand trouwens hoe het met Lentekriebel gaat? *benieuwd*
Ze ligt in het ziekenhuis, vindt dat onterecht en wil een rechtzaak aanspannen. Voor zo ver ik weet. De details omtrent de rechtzaak weet ik niet, want die heeft ze verwijderd voor ik het las.
Oud 19-10-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Lid zijnde van de geheime politie heb ik haar vast laten houden want ze was ons complot op het spoor.
Oud 19-10-2011, 23:14
Verwijderd
ja ik ben ook benieuwd naar lentekriebel!

maar volgens mij staat dit tabje alweer heel lang open dus misschien heeft iemand al antwoord gegeven maar ik ga het toch posten.
Oud 19-10-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
ik vind dit grapje een heel klein beetje misplaatst.
Oud 19-10-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Doe je goed! Ik zou ook er ook wel met beide handen op springen als ik zoiets tegenkwam. Maar jij hebt 'm gehosseld via je broertje, niet?
Noes, een homeboi! Maar 't was niet eens echt een absurde matsprijs hoor, voor tweede hands hardware

Citaat:
En genaaid met de broek dicht Mja, ja. Ik zie ze al zitten zweten, met een schroevendraaier boven een blok aluminium. Screwdriver is right ;d;;

Hoewel het op zich Uice is die genaaid wordt, niet ik. Maar hij vindt het ook niet al te plezierig, ja.
Kan me goed voorstellen dat Sappie niet graag een erecte penis door zijn broek heen in zijn aarsje gestampt wil hebben

Citaat:

Citaat:
Ze ligt in het ziekenhuis, vindt dat onterecht en wil een rechtzaak aanspannen. Voor zo ver ik weet. De details omtrent de rechtzaak weet ik niet, want die heeft ze verwijderd voor ik het las.
Weird allemaal joh.
Oud 19-10-2011, 23:16
Verwijderd
Oud 19-10-2011, 23:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nja, het lijkt me sterk dat ze iemand zonder reden in een ziekenhuis houden, dus er zal vast wel iets aan de hand zijn, ookal denkt zij dat zelf niet.
Ik hoop maar dat alles uiteindelijk goedkomt.
Oud 19-10-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ja wtf was er allemaal aan de hand? Shutter island gevalletje ofzo?
Een lichte psychose-terugval, lijkt me. Misschien veroorzaakt door griep of iets dergelijks, aangezien ze door haar medicijnen een erg zwak afweersysteem heeft.
Oud 19-10-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
ik vind dit grapje een heel klein beetje misplaatst.
Ik acht iedereen hier volwassen genoeg dat men het grapje puur als grapje kan waarderen en snapt dat ik er niets meer mee bedoel.
Oud 19-10-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Nja, het lijkt me sterk dat ze iemand zonder reden in een ziekenhuis houden, dus er zal vast wel iets aan de hand zijn, ookal denkt zij dat zelf niet.
Ik hoop maar dat alles uiteindelijk goedkomt.
Yeah, inderdaad. Ik was een beetje van m'n a propos door haar posts. Althans, degene die ik nog meegekregen heb
Oud 19-10-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ik acht iedereen hier volwassen genoeg dat men het grapje puur als grapje kan waarderen en snapt dat ik er niets meer mee bedoel.
Jawel maar ik weet niet of ze zelf meeleest en dan zijn alle para-makende grapjes best ingewikkeld!
Oud 19-10-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Yeah, inderdaad. Ik was een beetje van m'n a propos door haar posts. Althans, degene die ik nog meegekregen heb
Een tijd geleden had ze al wat vreemde posts op psychologie, dat ze ons wilde waarschuwen voor een virus en zo. Toen ze laatst begon over V for Vendetta en een voorspelling en zo, toen dacht ik al dat het weer mis begon te gaan.
Maar als we dat zeiden werd ze boos.
Oud 19-10-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Jawel maar ik weet niet of ze zelf meeleest en dan zijn alle para-makende grapjes best ingewikkeld!
Gelukkig, als ze meeleest, leest ze dan ook dit mee
Oud 19-10-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Een tijd geleden had ze al wat vreemde posts op psychologie, dat ze ons wilde waarschuwen voor een virus en zo. Toen ze laatst begon over V for Vendetta en een voorspelling en zo, toen dacht ik al dat het weer mis begon te gaan.
Maar als we dat zeiden werd ze boos.
Daarvoor had ik ook al mijn twijfels, toen ze zo fel reageerde, buitenproportioneel, alsof wij er op uit waren haar onderuit te halen of zo Pip trouwens ook.
Oud 19-10-2011, 23:26
Verwijderd
Oh wauw, die Chinezen in P&W.. Bizarre shit, ouwe.
Oud 19-10-2011, 23:27
Verwijderd
Dobermann, wil je je hardwarekennis even uitlenen? http://tweakers.net/gallery/323643?w...#tab:wenslijst Is dit een goed systeem? (vooral: moet er nog een extra fan in?)
also, kan ik ergens nog iets op besparen? De kast ofzo? Het zit zo eigenlijk net boven het budget.
Verwijderd
context!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat dan?
Oud 19-10-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, wil je je hardwarekennis even uitlenen? http://tweakers.net/gallery/323643?w...#tab:wenslijst Is dit een goed systeem? (vooral: moet er nog een extra fan in?)
also, kan ik ergens nog iets op besparen? De kast ofzo? Het zit zo eigenlijk net boven het budget.
Ziet er goed uit. Alleen die videokaart eah, ik zou ernstig de voorkeur geven aan AMD en laten ze nou nét een kaart hebben voor ongeveer hetzelfde geld maar nét iets betere performance: de Radeon 6950. Sowieso vind ik dat nVidia haar videokaarten een beetje stinken de laatste paar jaar vergeleken met AMD

edit: Bezuinigen kan wel op de videokaart; de rest is niet echt rendabel en de i5 inwisselen zou ik niet doen.

Extra fans zijn niet nodig; Sandy Bridge is een geil procédé met een insane TDP; je zult 't ding amper horen blazen

Clicketyclick voor details!
Oud 19-10-2011, 23:38
Verwijderd
de filosofiedocent van vorig jaar schrijft zulke leuke mailtjes dat ik het gewoon moeilijk vind om terug te mailen
Oud 19-10-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
de filosofiedocent van vorig jaar schrijft zulke leuke mailtjes dat ik het gewoon moeilijk vind om terug te mailen
Hu, waarom? Leuke mailtjes zijn toch juist leuk om te beantwoorden?
Oud 19-10-2011, 23:42
Verwijderd
Ah, ziet er goed uit inderdaad. Is er dan nog verschil tussen alle videokaarten die ik dan krijg?
Oud 19-10-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Hu, waarom? Leuke mailtjes zijn toch juist leuk om te beantwoorden?
jawel maar het is zeg maar alsof de een een verhaal vertelt over een regenboog en de ander zegt 'ohja, regenboog. Heel goed gevonden! ' hij is bizar slim
Oud 19-10-2011, 23:44
Verwijderd
Ik weet er namelijk helemaal niks vanaf eigenlijk. Doe al 5 jaar met dezelfde laptop.
Oud 19-10-2011, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ah, ziet er goed uit inderdaad. Is er dan nog verschil tussen alle videokaarten die ik dan krijg?
Yeah, de kloksnelheden liggen niet altijd gelijk. Niet iedereen verkoopt stockmeuk, sommige fabrikanten gooien er een ander koelsysteem op waardoor je net iets harder kan tetteren. Anderzijds zijn er fabrikanten die er juist sport van maken 't ding zo stil mogelijk te houden. 't Is maar net wat je zoekt, maar verwacht geen verschil van dag op nacht qua frames per seconde.
Oud 19-10-2011, 23:48
Verwijderd
Is Cloverfield een enge film?
Oud 19-10-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Is Cloverfield een enge film?
Ik vind van niet. Het is een beetje [REC]. Voorspelbare schrikmomenten, cheesy plot. Been there, done that, yawn.
Oud 19-10-2011, 23:51
Verwijderd
Club3D CGAX-69524F wordt het! Bedankt! Heb ik na de vakantie een nieuwe pc
Oud 19-10-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Club3D CGAX-69524F wordt het! Bedankt! Heb ik na de vakantie een nieuwe pc
Daar ga je plezier aan beleven joh, aan die kist. Zeker als je een beetje aan gaming doet! En die videokaart kan je probably ook wel op 870MHz laten gieren met wat mazzel
Oud 19-10-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind van niet. Het is een beetje [REC]. Voorspelbare schrikmomenten, cheesy plot. Been there, done that, yawn.
[REC] vond ik echt supereng Dus als hij daar op lijkt. Maar het is dus met schrikmomenten? Want dan doe ik het niet, ik ben daar mee gestopt.
Oud 19-10-2011, 23:53
Pierrot
Pierrot is offline
Volgens mij heeft er iemand in mijn bed geslapen. Hmm.
Oud 19-10-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heeft er iemand in mijn bed geslapen. Hmm.
Excuus, ik kon het niet laten.
Oud 19-10-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
[REC] vond ik echt supereng Dus als hij daar op lijkt. Maar het is dus met schrikmomenten? Want dan doe ik het niet, ik ben daar mee gestopt.
Uhuh. Ik vond [REC] voornamelijk vervelend. Misschien ben ik wel helemaal het horror-genre ontgroeid of zo
Oud 19-10-2011, 23:55
Verwijderd
Gore en schokkende dingen kan ik nog aardig goed hebben hoor, maar zodra een film schrikmomenten heeft en van die nasty opbouwende spanning dan trek ik het niet meer.
Oud 19-10-2011, 23:58
Verwijderd
Ik houd zo van tekenfilms <3 Ze zijn tekenen en films tegelijk.
Oud 20-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ik houd zo van tekenfilms <3 Ze zijn tekenen en films tegelijk.
Reminds me, ik moet Spirited Away nog eens zien. En Akira!
Oud 20-10-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Reminds me, ik moet Spirited Away nog eens zien. En Akira!
Akira vond ik niet héél bijzonder, eigenlijk. Wel goed, en er zitten een paar erg gave scenes in, maar zo fantastisch is 'ie nou ook weer niet. Beetje hetzelfde gevoel als ik heb bij Blade Runner, zeg maar. /ketter

Spirited Away daarentegen Studio Ghibli sowieso.
Oud 20-10-2011, 00:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In tekenfilms kan allessss! <3
Oud 20-10-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Akira vond ik niet héél bijzonder, eigenlijk. Wel goed, en er zitten een paar erg gave scenes in, maar zo fantastisch is 'ie nou ook weer niet. Beetje hetzelfde gevoel als ik heb bij Blade Runner, zeg maar. /ketter

Spirited Away daarentegen Studio Ghibli sowieso.
Ik vind Akira visueel echt een orgasme. Maar goed, daar ben ik leek voor natuurlijk
Oud 20-10-2011, 00:08
Verwijderd
Willie the Pimp! Mijn hemel, wat een heerlijkheid zeg
Oud 20-10-2011, 00:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik hou van tekenfilms die heel lelijk getekend zijn. Monkeydust, Duckman, Stressed Eric, Mr. Hell Show; God, the devil and Bob... <3
Oud 20-10-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van tekenfilms die heel lelijk getekend zijn. Monkeydust, Duckman, Stressed Eric, Mr. Hell Show; God, the devil and Bob... <3
Duckman!
Oud 20-10-2011, 00:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had in de 3e zelfs een duckman en cornfed agenda gemaakt.
Oud 20-10-2011, 00:25
Verwijderd
Duckman Goeie shit was dat.

Maar zeker niet lelijk, hoor. Of nouja, wel Maar hij heeft ook solide vorm, prima animatie en de lelijkheid is functioneel en grappig.

Dit is pas een lelijk getekende tekenfilm (vooral na de intro):

Oud 20-10-2011, 00:27
Pierrot
Pierrot is offline
Windforce in Diablo 3, .

Regels voor berichten