Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en iedereen over 1 kam scheren maar weer ja 1% was nederlands, ja alle nederlanders zijn slecht, afmaken die gasten, in cellen! BIG ![]() zo lul ik toch ook niet blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablabla sorry, ik wordt schijtziek als zo een topic verneukt wordt |
![]() |
|
![]() |
lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablalablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablalablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablalablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablalablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablabla
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kinderen van tien jaar kan je niet staffen!!! En tot 16 jaar kan ook niet echt serieus worden aangepakt. Dit probleem is veel groter dan sommige mensen vermoeden. Ik denk dat Rotterdam echt met een noodplan moet komen, om dit goed op te kunnen te lossen. Den Helder staat trouwens op nummer 2 met de criminaliteit. Alleen worden er daar niet zoveel overvallen gepleegd, maar word er meer afgeperst enzo...... lekkuurrr. (En ja, grotendeels weer door buitenlanders) |
![]() |
|
![]() |
toch vind ik t een beetje vaag, we hebben t hier over criminaliteit(in verschillende vormen)en dat moet natuurlijk gestopt worden(voor zover mogelijk is), ik vind dan dat je gaat praten over criminele allochtonen(en niet buitenlanders, maar goed, sommigen weten het verschil nog niet kennelijk), dat dat op de 2e plaats moet komen, en de 1e plaats gevuld moet worden door criminaliteit, dus we moeten praten over hoe dat nou aangepakt moet worden, en natuurlijk moet je dan af en toe de ''groep'' erbij betrekken, maar niet meteen direct gaan roepen dat DIE criminele allochtonen t land uit moeten enzo, probeer nou eerst het probleem te onderzien, de oorzaken te zoeken (en vinden), de gevolgen bekijken en dan DAARUIT conclusies trekken en dan niet van die ''rare'' conclusies, zoals we gooien ze allemaal t land uit
![]() (kijken wie dit leest, aangezien ik toch nooit met slimme reply's kom volgens sommige rechtsextremisten(ja dat ben je(of je gedraagt je ernaar), weet je zelf ook) hier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
owja, enne ik denk dat als we cijfers, voor zover die er zijn, van andere steden, dat t vooral in de grote steden en steden waar nationaal vergeleken gemiddeld veel allochtonen wonen dat JUIST daar de getallen hoger zullen liggen, iedereen weet dat er in rotterdam redelijk veel allochtonen zijn, maar als we nou bijv. de cijfers van groningen pakken ofzo, zal het aantal % CRIMINELE nederlanders hoger liggen dan het aantal % CRIMINELE allochtonen, gewoonweg omdat die daar in de minderheid zijn, zo is t nou eenmaal.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de allochtone groepering valt ook weer in 2 grote groepen in te delen, de voldoende aangepaste EN de niet voldoende aangepaste groep, en JUIST bij die laatste groep liggen de problemen(meestal dan), en ja het ligt dus aan de opvoeding, helaas hebben in de meeste gevallen ook de ouders van die kinderen niet de grip op hun kinderen, of weten niet wat ze buiten uitspoken, puur omdat ze zelf zo opgegroeid zijn, oftewel ''onwetendheid'' nog 1 punt, IN HET ALGEMEEN, en nu praat ik over de 2e GROEP(dus NIET over de 1e) is t zo dat bij marrokanen diefstal wat meer ''normaal'' of tenminste, als ''niet zo erg'' wordt gezien als bij turken, hier bestaat er een nationaal iets dat criminaliteit verboden is, wat ook weer in de opvoeding gebracht wordt. (niet me bedoeling om een groep aan te vallen, maar dit is ff een algemeen 'feit') |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mensen mensen toch... leren we het dan nooit? Aangezien ik op dit moment nauwelijks tijd, en een klote verbinding heb ga ik hier al dat geflame en gezeik niet weggooien maar sluit ik de handel. Bovendien zijn er geloof ik al een aardig aantal topics geweest de afgelopen tijd over criminaliteit/allochtonen verhouding.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
allochtonenstop in Rotterdam, jullie mening? Sangria | 140 | 23-09-2003 16:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Massale vechtpartij in Tilburg kainie | 194 | 16-08-2003 14:52 |