Advertentie | |
|
![]() |
|
Een lange, afwisselende reis maken. Mijn huidige idee is: een dag of drie naar Londen gaan, om vervolgens een klein rondje engels platteland te doen (3 of 4 dagen), en daarna het vliegtuig nemen naar Barcelona. Daar een dag of vijf blijven, dan vliegen naar Venetië voor 3 dagen. Vervolgens een mooie autotocht door Noord-Italië en zuid Frankrijk richting Parijs (saaie stukken overslaan met de trein). Parijs, dag of drie blijven, dan drie of vier dagen Disneyland, dan richting Wenen vliegen voor een leuk weekendje. Eventueel nog afsluiten met Berlijn (vier dagen) en dan weer naar huis. Dan ben ik waarschijnlijk zo moe dat ik wel een weekje Canarische Eilanden heb verdiend, of ik doe een lang weekendje Maastricht.
Welk huisdier heb je nou altijd willen hebben, maar is vrij onwaarschijnlijk om ooit als huisdier te hebben?
|
![]() oeps, te laat. Nee, behalve mijn computers, laptops, routers en telefoons eigenlijk niets. ![]() Als je nu spontaan ziekelijk rijk werd, en geen dag meer van je leven iets hoefde te doen voor de kost, heb je een passie of doel waar je gelijk al je tijd aan zou besteden?
|
Gezondheid (voor mijzelf en mensen die voor mij belangrijk zijn), goed contact met mijn familie (met name mijn ouders) en mijn vriendinnen, doen wat je leuk vindt (in mijn geval contact met mensen, kunst, uitgedaagd worden) enzo.
Naar welke band/zanger luister je momenteel veel?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |