Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2011, 21:30
Carn
Carn is offline
Zo, dit is iig al een goed begin

Citaat:
LOS ANGELES, CA – May 24, 2011 –Emmy® and Golden Globe® Award winning actor Edward James Olmos joins recently announced special guest stars, Colin Hanks and Mos (formerly Mos Def) in the cast of the Emmy nominated SHOWTIME® drama series DEXTER™ for Season 6. Olmos will play a brilliant, charismatic professor of religious studies. Olmos joins a distinguished list of seasonal guest cast that has included Jimmy Smits, John Lithgow and Julia Stiles. Production on DEXTER begins May 25 in Los Angeles and will premiere on SHOWTIME this fall.

Edward James Olmos is an acclaimed actor, director and activist. Among his most memorable roles are William Adama in the re-imagined “Battlestar Galactica,” Lt. Martin Castillo in “Miami Vice,” teacher Jaime Escalante in “Stand and Deliver,” patriarch Abraham Quintanilla in the film “Selena,” Detective Gaff in “Blade Runner,” and narrator El Pachuco in both the stage and film versions of “Zoot Suit.” His first big break was a starring role in Luis Valdez’s play, “Zoot Suit”, in 1978. The play moved to Broadway and led to a Tony® nomination. He received a Best Actor Academy Award® nomination for his starring role in Stand and Deliver. Other credits include “American Me” (his directing debut), “The Green Hornet” and appearances on “The West Wing” and “American Family”.

One of the most acclaimed series on television, DEXTER stars Michael C. Hall (Golden Globe and SAG Award® winner) as a complicated and conflicted blood-spatter expert for the Miami police department who moonlights as a serial killer. The show has received multiple Emmy and Golden Globe nominations for best television drama series, as well as a prestigious Peabody Award in 2008 and was twice named one of AFI’s top ten television series. The show also stars Jennifer Carpenter, Desmond Harrington, C.S. Lee, Lauren Vélez, David Zayas, and James Remar.
Oud 30-05-2011, 21:31
Carn
Carn is offline
Oud 31-05-2011, 09:14
Nothing
Nothing is offline
Vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 10:29
Verwijderd
Ik vind het een gekke teaser. Ik zie er bv niets in terug van seizoen 5, ik hoor alleen Lumen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 10:41
Carn
Carn is offline
En terecht, S5 was ook matig en Lumen was intens vervelend.
Oud 31-05-2011, 10:42
Verwijderd
Na season 5 hoef ik echt niets meer van dexter te zien. (Na season 2 eigenlijk al niet maar ik had het nog een kansje gegeven).
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 10:50
Carn
Carn is offline
ah, 3 en 4 vond ik behoorlijk prima. 5 vond ik wel het minste seizoen tot nu toe. Van de 'vrouwelijke gastrollen' moet de serie het niet hebben, dus hopelijk kan Olmos er een goeie slinger aan geven ;o
Oud 31-05-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
En terecht, S5 was ook matig en Lumen was intens vervelend.
Ik vond Lumen wel leuk, maar dit lijkt net een teaser voor seizoen 5 ipv 6

edit; ah, ik lees in de comments dat dat de stem van Debra is en niet van Lumen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ah, 3 en 4 vond ik behoorlijk prima. 5 vond ik wel het minste seizoen tot nu toe. Van de 'vrouwelijke gastrollen' moet de serie het niet hebben, dus hopelijk kan Olmos er een goeie slinger aan geven ;o
Ik was toen het voor het eerst werd uitgezonden tot halverwege 3 bleven haken, toen heb ik het afgezet en eigenlijk nooit meer gekeken tot ik me verveelde en seizoen 5 maar even had gedownload. Middelmatig geïnteresseerd wachtte ik het einde af toen helaas bleek dat dat dus compleet waardeloos was

Maar het grootste probleem van dexter vind ik dat de seizoenen eigenlijk helemaal geen reet met elkaar te maken hebben. Het is elke keer weer een nieuw verhaaltje met een nieuw persoon wat even snel verschijnt en aan het eind weer moet oprotten. Er is geen connectie.

edit: oh en lumen was een hoer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 12:58
flyaway
flyaway is offline
Ik vond S5 wel heel gaaf, jammer dat het niet in de teaser zit.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 15:53
Verwijderd
Ik vond S5 ook de minste van alles, maar wel nog steeds tof. Ik denk dat S6 wel echt erop of eronder gaat zijn, dus ik ben zeer benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 15:56
Carn
Carn is offline
EJO = instant +10 epicpoints
Oud 01-06-2011, 00:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zie af en toe een aflevering op tv en ik vind het wel vermakelijk. Lumen vond ik een irritant wijf. Jammer is dat series als deze altijd zo enorm uitgesponnen worden, met her en der saaie personages of subplots, dus de kans op enorme dips wordt steeds groter. Zelfs topseries als The Sopranos en Twin Peaks hadden er last van.

Ik ga Dexter vast nog wel eens op m'n gemak kijken vanaf S1. Maar dan moeten ze niet nog 20 seizoenen erachteraan plakken, anders kunnen ze er net zo goed een soap van maken.

Offtopic: Ben nu trouwens bezig met Breaking Bad, net S1 afgekeken. Wel grappig, maar ik hoop wel dat het interessant blijft.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 09:14
Carn
Carn is offline
uh, nou ja, dat heet een "serialised" serie. Dus alle afleveringen maken deel uit van een verhaal, of in ieder geval een overkoepelend verhaal per seizoen.
Oud 01-06-2011, 09:16
Carn
Carn is offline
Dus dan heb je ook de ruimte om meer karakters te introduceren en deze te ontwikkelen . De Soap is overigens het standaardvoorbeeld van een serial Maar goed, sommige mensen kijken liever naar hapslikweg-CSI-alles-opgelost-in-1-episode TV
Oud 01-06-2011, 09:36
Verwijderd
Ik denk dat ik daar vooral issues mee had in S5; er was op zich veel veranderd in S4, maar in S5 bleven de personages allemaal zó hetzelfde. Het verhaal bleef ook weer zó hetzelfde als voorheen. Terwijl het juist een seizoen had kunnen (moeten?) worden waarin ze eens vanalles hadden kunnen omgooien/veranderen. Dat viel imo gewoon tegen. Ik vond het vermakelijk, maar het was te veel volgens de standaard formule. Ik hoop dat ze in S6 het wel voor elkaar krijgen iets écht nieuws toe te voegen, échte verandering/vooruitgang van het verhaal.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 09:46
Carn
Carn is offline
Ja, S5 vond ik dus duidelijk het minste ;P
Oud 01-06-2011, 17:21
Nothing
Nothing is offline
S5 was ook het seizoen waarin Michael C Hall net herstelt was van zijn ziekte. Dus denk dat ze daar ook rekening mee gehouden hebben.
Ik vond het best een goed seizoen. Het moest wel echt op gang komen. Ben benieuwd hoe S6 zich gaat ontwikkelen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2011, 21:35
Maaike.
Maaike. is offline
S2 was juist wel mijn favoriet S5 vond ik een erg aflopende zaak, dus ik verwacht dat 't nieuwe seizoen erop of eronder is inderdaad.
Oud 02-06-2011, 16:55
Dinalfos
Dinalfos is offline
.
Oud 07-06-2011, 14:17
letolover
letolover is offline
I love Dexter!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:21
Rob
Rob is offline
De stem in de trailer klonk als Debra.

Ik vond S3 zelf verschrikkelijk, maar S4 pakte het wel weer enigzins goed op, maar S5 sloeg de plank mis omdat het véél te lang duurde voordat het op gang kwam. Daarnaast hebben ze, m.i., ook te weinig gedaan met sommige elementen uit S4 die S5 juist interessant hadden kunnen maken.

S1 blijf ik nog altijd het beste vinden en daarna S2. Ik ben aan de ene kant wel benieuwd wat ze er mee gaan doen, maar het zou mij niets verbazen als het alweer een matig seizoen gaat worden.
Oud 16-06-2011, 16:19
Carn
Carn is offline

Oud 16-06-2011, 20:23
Signy
Signy is offline
Oud 24-07-2011, 04:47
Carn
Carn is offline
Oud 24-07-2011, 06:41
Verwijderd
Damn, nog twee maanden.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 16:27
Vice
Vice is offline
Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt, maar misschien toch maar weer eens doorgaan als seizoen 4 beter blijkt te zijn.
Oud 25-07-2011, 21:04
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik ben halverwege seizoen 3 gestopt, maar misschien toch maar weer eens doorgaan als seizoen 4 beter blijkt te zijn.
S4 vind ik het beste seizoen.
Oud 03-10-2011, 05:53
Carn
Carn is offline
ennn we kunnen!
Oud 03-10-2011, 06:50
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ga vanavond kijken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 16:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben benieuwd hoe goed de verhaallijn van S6 wordt.

Ik heb E1 al gezien:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe goed de verhaallijn van S6 wordt.

Ik heb E1 al gezien:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 16:50
WolterB
WolterB is offline
Het nieuwe seizoen begint in ieder geval prima . Ik kijk uit naar de volgende 11 afleveringen
Oud 03-10-2011, 23:21
EZBlade
EZBlade is offline
Ik ook!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 08:06
Hawahaai
Hawahaai is offline
E2:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
E2:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:51
Verwijderd
Holy shit wat een einde @ E3 ;O
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 06:55
Hawahaai
Hawahaai is offline
E3:
Spoiler

Oh, en ik vond het heel verrassend
Spoiler

Laatst gewijzigd op 19-10-2011 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 10:11
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Spoiler
Oud 19-10-2011, 12:29
Tullins
Tullins is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 14:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Spoiler
Dat zou heel goed kunnen, ja!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 21:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik moest zo lachen om die twee stiekemerds in e4...

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:29
flyaway
flyaway is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 03:47
Verwijderd
Citaat:
Ik moest zo lachen om die twee stiekemerds in e4...

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 10:05
Tullins
Tullins is offline
Moet dit hele topic nou in spoilers worden voortgezet? Als je S6 nog niet gezien hebt, lees je dit topic toch gewoon niet? Ik vind het zo onhandig steeds...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:05
Maaike.
Maaike. is offline
Stel je niet aan, het is maar een muisklikje. Ik vind het chill iig.
Oud 26-10-2011, 17:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Moet dit hele topic nou in spoilers worden voortgezet? Als je S6 nog niet gezien hebt, lees je dit topic toch gewoon niet? Ik vind het zo onhandig steeds...
Maar stel dat je alleen de laatste aflevering nog niet gezien hebt en wel over de rest wil lezen/praten, dan is het niet handig als er geen spoilers staan. Ik vind spoilers niet erg in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 15:25
Verwijderd
Lijkt me trouwens best wel naar om met je ex-vrouw te moeten acteren
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 22:36
EZBlade
EZBlade is offline
Is het alweer ex-vrouw?
Maar inderdaad, er zijn leukere dingen.
Maar met een dik salaris mag je ook wel wat professionaliteit verwachten
Met citaat reageren