Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2011, 23:48
Verwijderd
En hij wil best in Mr. Darcy-outfit in de vijver springen voor mij. Dat is pas echte liefde
Advertentie
Oud 20-10-2011, 00:36
Akhlys
Akhlys is offline
Oke, dus ik heb aankomende donderdag vrij genomen van m'n werk om haar even een leuke, ontspannende dag te geven. Zovan: winkelen (haar ding), uit eten en een filmpje pakken in het buurthuis waar ik vrijwilliger ben. Alleen is het gewoon klote dat ik haar voor de rest de hele week niet zie en we daarom alleen maar sms contact hebben. Ik werk van 14.00 tot 23.00 en zij heeft overdag school, dus dat loopt lekker langs elkaar heen. En ik merk in de smsjes gewoon spanning. Ook door haar school en tijdgebrek enzo, maar ik krijg steeds meer het idee alsof ik te opdringerig ben ofzo... Nu zie ik haar morgen weer en ik wilde het er wel met haar over hebben, maar ik wil niet verpesten wat we nu hebben. In principe is het niks officieel, maar ik voel me zo fijn bij haar en het ging allemaal zo goed. Ik merk nu gewoon dat er iets veranderd is, maar ik wil me niet opdringen door te vragen wat zij nou eigenlijk wilt en wat haar plannen zijn, wat betreft mij... Ook het feit dat ik een sollicitatie bij de luchtmacht heb lopen nu, maakt het voor haar moeilijk. Maar ja... Ik weet het gewoon niet, iig niet wat zij nu met ons wilt...
Oud 20-10-2011, 08:11
Verwijderd
Het blijft bizar hoe het soms kan lopen bij ons, maar het was zo fijn gisteren.
Oud 20-10-2011, 08:51
Rob
Rob is offline
Citaat:
En hij wil best in Mr. Darcy-outfit in de vijver springen voor mij. Dat is pas echte liefde

Oud 20-10-2011, 08:52
Verwijderd
<3 <3 <3 <3
Oud 20-10-2011, 22:16
Dott
Dott is offline
Ik denk... dat wij het allebei niet heel lang volhoude op deze manier
Oud 21-10-2011, 09:04
Verwijderd
Knuff @Dott
Oud 21-10-2011, 09:46
EZBlade
EZBlade is offline
Ik voel me wederom weer thuis in Rotterdam. Ik zie weer leuke mensen, ik leer nieuwe mensen kennen. Ik hou het daar wel uit
Oud 21-10-2011, 09:58
Lente
Lente is offline
ik raak een beetje in de war door dingen die een goede vriend soms zegt. wat me verbaast want ik wil niks met hem, dus waarom dat verwarde gevoel? pffff..
Oud 21-10-2011, 10:44
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
sterkte @dott!

@cherry springs: hihi super schattig!

@Volk: super heftig van je broertje zeg, hopelijk kan er wel een goede omgangsregeling komen!

Ot: wij hadden afgelopen week alweer 2 jaar wat is de tijd snel gegaan zeg! Super fijn inmiddels om samen te wonen en lekker burgelijk een auto te hebben gekocht
Oud 21-10-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
ik raak een beetje in de war door dingen die een goede vriend soms zegt. wat me verbaast want ik wil niks met hem, dus waarom dat verwarde gevoel? pffff..
Omdat er meestal toch wel een natuurlijke sexuele lading op de achtergrond zoemt tussen mannen en vrouwen. Ook bij bewust platonische vriendschappen. Bij je vriend zoemt het misschien wat luider.
Oud 21-10-2011, 18:29
ST*R
ST*R is offline
Laatste tijd en komende tijd weinig tijd voor elkaar door studie, en dat vind ik stom. Gister eindelijk weer hele avond samen geweest en dat was erg fijn Hij is zo leuk en zo lief en ik ben zo verliefd. Nu mis ik 'm weer, wil m'n vriendje vaker zien!!
Oud 22-10-2011, 07:49
Verwijderd
Hospice gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. Dit is een financiele kwestie. We hebben beiden niet even 450 euro per maand aan eigen bijdrage liggen. Weer een hobbel die genomen moet worden. Inmiddels zijn er van de 3 maanden, nog 1,5 over. En het gaat steeds minder goed. De kleur lijkt totaal verdwenen te zijn. Het haar van mijn ma, dat eerst rood-grijs was, is nu letterlijk kleurloos. Ik kan het zelfs geen grijs noemen. Haar huid idem. Energiepeil is ver beneden nul.

Mijn vriendin zie ik zelden. Ze heeft een druk leven. En haar eigen sores. Maar gister heb ik een mail gestuurd, en daar antwoordde ze op, en dat was een heel prettig antwoord. De meeste mensen zouden de dingen die we bespraken gewoon irl doen, maar dat is bij ons niet altijd mogelijk. Hell, gsm netwerk valt boven kazernes in Nederland gewoon weg. We komen er wel uit. Maar eerlijk gezegd: de mensen die al lopen te mekkeren als ze hun vriendin 1 of 2 dagen niet zien, vind ik maar verwend. Ondanks dat we het wat moeilijk hebben, gaan we dit ook wel overleven. Dat weten we zeker
Oud 22-10-2011, 11:14
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij is zo leuuuk.
Oud 22-10-2011, 15:14
Catch
Catch is offline
Ik heb mijn ex een email gestuurd om wat dingen te bespreken want zoals het nu af en toe gaat kan niet. En M. is vanavond in de buurt, beter zie ik hem niet stom naar ventje.
Oud 23-10-2011, 03:10
sanni
sanni is offline
En toen brak hij mijn hart om vervolgens wel naast mij in slaap te vallen. Ik wil schreeuwen, huilen en slaan maar alle 3 zijn een slecht plan. Nu hij slaapt met die lach op zijn gezicht en ik mezelf in slaap huil baal ik van alle kansen die ik heb laten liggen.
Oud 23-10-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
En toen brak hij mijn hart om vervolgens wel naast mij in slaap te vallen. Ik wil schreeuwen, huilen en slaan maar alle 3 zijn een slecht plan. Nu hij slaapt met die lach op zijn gezicht en ik mezelf in slaap huil baal ik van alle kansen die ik heb laten liggen.
Over een tijdje ziet alles er weer anders uit.
Oud 23-10-2011, 22:48
Definite
Definite is offline
Citaat:
Misschien is het een idee om hem uit je bed te kicken met grof geweld? Indien het niet je eigen huis is zou ik gewoon weggaan.
Oud 23-10-2011, 22:53
sanni
sanni is offline
Citaat:
Misschien is het een idee om hem uit je bed te kicken met grof geweld? Indien het niet je eigen huis is zou ik gewoon weggaan.
Het is wel mijn eigen huis. Dus de eerste optie was beter geweest.

Ot: Het gaat intussen prima. En ergens ben ik blij dat ik hem vannacht nog even gezien heb. Het einde is goed zoals het was. Er komt wel weer een ander... Ooit
Oud 23-10-2011, 22:55
Definite
Definite is offline
Dat vind ik dan weer krachtig dat je er zo mee om weet te gaan, sterkte!
Oud 24-10-2011, 01:51
Akhlys
Akhlys is offline
Kloteweekend achter de rug. Wel leuke dingen gedaan, daar niet van, maar ik zat met m'n hoofd compleet ergens anders. Ik heb weer eens ruzie en normaal grijpt me dat niet zo erg aan, maar ik heb het hele weekend nergens anders aan kunnen denken. Ze schijnt ook niet echt de behoefte te hebben om tijd vrij te maken om het erover te hebben en weigert erover te praten aan de telefoon. Ik kan het nu dus gewoon geen rust geven en dat is zwaar klote. Zoals het er nu naar uit ziet, zie ik haar woensdagavond misschien, maar dat is dus nog 3 dagen geen rust.
Oud 24-10-2011, 17:20
Cherry Springs
Vrijdag hebben we afgesproken bij mij thuis film te gaan kijken, als het goed is zijn mijn huisgenootjes dan weg. Het is niet abnormaal als een jongen die jou leuk vindt niet echt uit zichzelf sms't, toch?
Oud 24-10-2011, 18:23
EZBlade
EZBlade is offline
Dat verschilt per jongen, maar volgens mij komt het idd vaker voor
Oud 24-10-2011, 22:11
Cherry Springs
Ik vind mezelf vooral irritant omdat ik gauw het idee krijg dat iemand stiekem een hekel aan me heeft als sms-conversaties of facebook-discussies echt na drie wisselingen al doodbloeden, terwijl dat ook weer niet zo hoeft te zijn en dat pas blijkt als ik hem weer zie dat 'ie niet echt een hekel aan me heeft.
Oud 24-10-2011, 22:32
Verwijderd
Pfft, ben net weer thuis en heb helemaal geen zin om weer alleen in bed te liggen. Maar we hebben het heel fijn gehad en ik kan niet wachten tot ik 'm weer zie.

Hij is zo lief.
Oud 25-10-2011, 09:49
Rationeel
Rationeel is offline
Ik doe haar soms zo'n pijn en dat doet mij weer pijn en dat is moeilijk. En ze verdient het ook niet, maar.... *zucht*
Ik hoop dat de beschadigingen niet te diep gaan/blijvend worden...

Ik hou zo veel van haar
Oud 25-10-2011, 17:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, na 11 dagen de hele tijd samen te zijn geweest, vannacht voor het eerst weer alleen geslapen. Wat is alleen wakker worden naar en koud en eenzaam!
Oud 25-10-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Pf, na 11 dagen de hele tijd samen te zijn geweest, vannacht voor het eerst weer alleen geslapen. Wat is alleen wakker worden naar en koud en eenzaam!
Ik vind vooral alleen naar bed gaan suf Geen verloofde die het opwarmt voor mij en om lekker tegenaan te kruipen. Blaa! Maar wachten tot zondag, dan zie ik hem gelukkig weer. 't Wordt steeds vervelender om afscheid te nemen.
Oud 25-10-2011, 20:40
Dott
Dott is offline
Ik geloof dat het geen goed teken is dat ik momenteel meer zin heb om vrijdagaaf met een vriend films te kijken dan dat ik zin heb om hem donderdag te zien.... en nu?
Oud 25-10-2011, 20:47
Definite
Definite is offline
Citaat:
Ik doe haar soms zo'n pijn en dat doet mij weer pijn en dat is moeilijk. En ze verdient het ook niet, maar.... *zucht*
Ik hoop dat de beschadigingen niet te diep gaan/blijvend worden...

Ik hou zo veel van haar
Waarom doe je het dan? Er komt een dag dat je het echt verkloot.
Oud 25-10-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Je doet het ook niet expres. Soms weet je zelf ook niet hoe je ergens mee om moet gaan en dan doe je iemand anders pijn, maar zodra je dat dan ziet breekt er wel iets in je, en dan voel je je nog beroerder..

/ervaring.

Oud 25-10-2011, 20:58
Definite
Definite is offline
Citaat:
Je doet het ook niet expres. Soms weet je zelf ook niet hoe je ergens mee om moet gaan en dan doe je iemand anders pijn, maar zodra je dat dan ziet breekt er wel iets in je, en dan voel je je nog beroerder..

/ervaring.

Als het bewustzijn sterk aanwezig is dat je iets doet wat de ander schaadt, dan moet je er gewoon alles aan doen om het niet nog eens te laten gebeuren. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar achteraf spijt hebben is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 25-10-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Als het bewustzijn sterk aanwezig is dat je iets doet wat de ander schaadt, dan moet je er gewoon alles aan doen om het niet nog eens te laten gebeuren. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar achteraf spijt hebben is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Natuurlijk. Ik denk niet dat er ook maar iemand bestaat die expres iemand pijn doet en achteraf denkt: "dat ga ik nog eens doen!" In ieder geval niet als je echt om iemand geeft.

Maar soms gebeurt het toch, ook al is het het laatste dat je wilt..
Oud 26-10-2011, 08:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind vooral alleen naar bed gaan suf Geen verloofde die het opwarmt voor mij en om lekker tegenaan te kruipen. Blaa! Maar wachten tot zondag, dan zie ik hem gelukkig weer. 't Wordt steeds vervelender om afscheid te nemen.
Hmhm.. Ik ben meer een ochtendmens though, 's avonds val ik toch wel in slaap. Maar 's ochtends wil ik vrolijk en lief doen en hem kusjes geven en er is nu niemand om vrolijk en lief voor te doen
Oud 26-10-2011, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad zoals SYori zegt, soms doe je dingen die je niet wil doen en kun je er niks aan doen. Het is makkelijker gezetgd dan gedaan om op te houden met een patroon waar je al jaren in zit. Tenminste, dat was het voor mij. Ik heb jarenlang iedereen op afstand gehouden en iedereen die te dichtbij kwam, figuurlijk heel hard geschopt en weggeslagen. Dat deed ik ook bij mijn vriendje toen hij te dichtbij kwam. Het enige verschil is dat hij niet wegging, maar bleef staan waar hij stond en daardoor dichterbij kwam. En ik wist goed dat ik moest ophouden met schoppen en slaan omdat hij toch niet zo gaan, maar dat ging pas toen hij écht had bewezen er te zijn. En daar is best een hele tijd overheen gegaan. Tot die tijd deed ik veel om hem weg te jagen, want dat was mijn patroon. En inmiddels zijn we ruim twee jaar bij elkaar en schop ik af en toe nog steeds. En hij staat er nog steeds.

ot: Het is fijn samen, maar we moeten er wel op letten dat we ook wel dingen sámen blijven doen. Dat hij niet alleen maar achter de pc spelletjes zit te spelen en ik neit alleen maar aan het opruimen/poetsen/tv kijken ben. Maar dat heeft ook te maken met het feit dat ik mijn sociale leven nog niet op orde heb. Zodra dat bij mij ook een beetje loopt, hoop ik dat we elkaar vanzelf weer opzoeken. Nu zit ik heel veel thuis en dat is ook een beetje saai waardoor ik niet veel te melden heb, ofzo. Ik weet niet. Maar tussen ons gaat het goed, hij snapt wat ik zo moeilijk vind aan oefenen en maakt daar duidelijke afspraken met mij over. En dat is fijn. We komen er samen wel.

En mijn zusje komt morgen op bezoek en ik heb er zooooooo veel zin in! Echt, hele dikke hoera!
Oud 26-10-2011, 12:04
Definite
Definite is offline
Ik heb persoonlijk nooit last gehad van labiliteit, misschien dat ik er daarom wat oppervlakkiger tegenaan 'keek'.
Oud 26-10-2011, 14:20
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Het is inderdaad zoals SYori zegt, soms doe je dingen die je niet wil doen en kun je er niks aan doen. Het is makkelijker gezetgd dan gedaan om op te houden met een patroon waar je al jaren in zit. Tenminste, dat was het voor mij. Ik heb jarenlang iedereen op afstand gehouden en iedereen die te dichtbij kwam, figuurlijk heel hard geschopt en weggeslagen. Dat deed ik ook bij mijn vriendje toen hij te dichtbij kwam. Het enige verschil is dat hij niet wegging, maar bleef staan waar hij stond en daardoor dichterbij kwam. En ik wist goed dat ik moest ophouden met schoppen en slaan omdat hij toch niet zo gaan, maar dat ging pas toen hij écht had bewezen er te zijn. En daar is best een hele tijd overheen gegaan. Tot die tijd deed ik veel om hem weg te jagen, want dat was mijn patroon. En inmiddels zijn we ruim twee jaar bij elkaar en schop ik af en toe nog steeds. En hij staat er nog steeds.
Dit herken ik heel erg.
Respect voor je vriend
Oud 26-10-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb persoonlijk nooit last gehad van labiliteit, misschien dat ik er daarom wat oppervlakkiger tegenaan 'keek'.
Dat heeft niks met labiliteit te maken. Het is een patroon waar je in zit en heel moeilijk uitkomt.

@EZ blade: dankje We doen ons best, ik om minder te schoppen en hij om te blijven staan. Samen komen we er wel uit.
Oud 26-10-2011, 15:19
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
@EZ blade: dankje We doen ons best, ik om minder te schoppen en hij om te blijven staan. Samen komen we er wel uit.
Het geeft wel aan dat hij echt voor je gaat En ook dat hij iets in je ziet wat je voor heel veel mensen probeert te verbergen. Ik vind het mooi dat sommige personen overal doorheen kunnen breken, dat ertegen vechten niet eens echt zin heeft
Oud 26-10-2011, 16:54
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Dat heeft niks met labiliteit te maken. Het is een patroon waar je in zit en heel moeilijk uitkomt.
Zo te horen heeft het alles met labiliteit te maken. Het klinkt alleen niet zo aardig/leuk nee
Oud 26-10-2011, 19:36
Definite
Definite is offline
Citaat:
Zo te horen heeft het alles met labiliteit te maken. Het klinkt alleen niet zo aardig/leuk nee
Truth.
Oud 26-10-2011, 21:00
Verwijderd
Ok, dan is mijn definitie van labiliteit anders
Oud 26-10-2011, 21:15
Maaike.
Maaike. is offline
Oud 26-10-2011, 22:45
Dott
Dott is offline
Ik ga hier kapot aan
Oud 28-10-2011, 08:37
ST*R
ST*R is offline
Vandaag zie ik 'm eindelijk weer, kan echt niet wachten!! En we hebben bijna een jaar
Oud 28-10-2011, 09:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ga hier kapot aan
Wat is er aan de hand Dott?
Oud 28-10-2011, 11:03
Aurora
Aurora is offline
We zijn echt spectaculair goed samen.
Oud 28-10-2011, 11:57
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wat is er aan de hand Dott?
Vrij veel, is lastig om hier zo ff uit te leggen maar ik zit door mijn therapie enzo erg in de knoop met mn gevoel en weet niet meer wat/of ik nog gevoelens heb voor hem. dat maakt intiem zijn lastig en dat maakt de relatie lastig.

ot: ja kut. voor mn gevoel word ik voorgelogen. Miss maak ik het wel te groot maar zo voelt t nu wel.
ik uit mijn emoties en gevoelens naar hem toe en ben er dus sinds gister achter dat hij bewust zn gevoel uit zet of niwt uitspreekt om mij te sparen of omdat ie er gewoon ff geen zin in heeft.
ondertussen verwacht ie wel gewoon dat ik hen deelgenoot maak van dingen die ik voel.. pff.. ik voel me echt belazerd.
en ook alsof ik heel veel investeer om vertrouwen en veiligheid te kweken en daar dus niks voor terug krijg/van terug zie...

pfff......
Oud 28-10-2011, 12:24
Verwijderd
Knuffel voor Dott.

En zo denk je 'Oh hij heeft gisteren eens helemaal niet door mijn gedachten gespookt'. Zo droom je over hem
Oud 28-10-2011, 13:58
Catch
Catch is offline
Ik versier mannen bij de vleet en dat is vet leuk En het is dus niet alleen oppervlakkig, ik voel me echt gewaardeerd en dat is misschien nog wel veel gaver.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten