Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 12:04
Verwijderd
Ik heb geen werk normaal gesproken heb ik ouders

(ik ben een verwend nest en de helft van de dure dingen die ik moet kopen, zoals bijv. lenzen, worden gedeeltelijk door mijn ouders betaald. Dus. Ik ben wel op zoek naar een baantje maar dat gaat niet zo snel.)
Advertentie
Oud 26-10-2011, 12:05
Verwijderd
He het valt me nu pas op dat service-dingen zichzelf automatisch opnieuw opstarten wat handig.
Oud 26-10-2011, 12:06
Definite
Definite is offline
ahahaha vraag papa dan heel lief om bij te dragen aan een nieuwe laptop, primaire behoefte om het onderste uit de kan te halen op school
Oud 26-10-2011, 12:07
Verwijderd
Mijn vader is van mening dat mijn laptop gered kan worden. En daarvoor zou ik op en neer mogen naar Weert in tijd die ik niet heb. Ik kloot er al 3 maanden mee, ik ben er klaar mee. Dan betaal ik het zelf wel hoor
Oud 26-10-2011, 12:10
Definite
Definite is offline
ahahaha 'het is toch zonde om weg te gooien principe', niet functionerende laptops zijn nerve-wrecking dus ik geef je groot gelijk.
Oud 26-10-2011, 12:16
Verwijderd
Aaach. Het is ook allemaal niet zó erg, het is gewoon een beetje irritant.
Oud 26-10-2011, 12:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn vader is van mening dat mijn laptop gered kan worden. En daarvoor zou ik op en neer mogen naar Weert in tijd die ik niet heb. Ik kloot er al 3 maanden mee, ik ben er klaar mee. Dan betaal ik het zelf wel hoor
Welkom in de grotemensenwereld
Oud 26-10-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Aaach. Het is ook allemaal niet zó erg, het is gewoon een beetje irritant.
Een béétje irritant? Jezus, wanneer ik computerproblemen heb krijg ik de neiging het tyfusding het raam uit te flikkeren. Dat haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Oud 26-10-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
ahahaha 'het is toch zonde om weg te gooien principe', niet functionerende laptops zijn nerve-wrecking dus ik geef je groot gelijk.
Ik niet. Maar gezien het feit dat er geen mensen met clue in haar buurt zijn... Tsja.
Oud 26-10-2011, 12:29
Verwijderd
Oh ik krijg nog allemaal geld terug van huisgenoten dat is ook fijn. Dan heb ik op zich nog best ruim budget
Oud 26-10-2011, 12:32
Verwijderd
Ik voel me altijd een beetje een slechte docent als ik op het laatste moment (20 minuten voor vertrek) pas begin met lessen voorbereiden. Maar ze zijn nu al bijna af, en ik heb ook nog m'n dirndl kunnen passen. Wat een walgelijk ding
Oud 26-10-2011, 12:48
Verwijderd
Ik kom nu uit op een budget van 575 euro. Dat moet wel genoeg zijn toch ?
Oud 26-10-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
voor de laptop, voor het eten of voor allebei?
Oud 26-10-2011, 12:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bonjour. Je suis une faalhaas!
Oud 26-10-2011, 12:53
Verwijderd
Nee. Voor alleen een nieuwe computer. En dan ben ik uitgegaan van 100 euro per maand voor eten, 50 euro per maand voor andere dingen. En apart daar nog huisrekening en mobiele telefoon dingen vanaf.
Oud 26-10-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt helemaal aan wat je eisen en wensen zijn. En hoeveel jij voor je wensen over hebt. Maar goed, dat heb ik al eens helemaal uitgetypt voor je
Oud 26-10-2011, 12:58
Verwijderd
Volgens mij moet het wel goedkomen Deze laptop kostte namelijk 400 euro volgens mij, en die was op zich ook wel prima.

Behalve dat ie een beetje krakkemikkig was, maar oke.
Oud 26-10-2011, 13:02
Carn
Carn is offline

Oud 26-10-2011, 13:02
Verwijderd
huhu
Oud 26-10-2011, 13:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, hoe subtiel Toy Story <3
Oud 26-10-2011, 13:26
Verwijderd
Stomme vraag als je een desktop koopt staat er altijd bij vermeld of er wel of geen monitor bij zit. Maar krijg je wel standaard een toetsenbord en muis ? Of moet je die los kopen?
Oud 26-10-2011, 13:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
Stomme vraag als je een desktop koopt staat er altijd bij vermeld of er wel of geen monitor bij zit. Maar krijg je wel standaard een toetsenbord en muis ? Of moet je die los kopen?
dat zou er ook bij moeten staan lijkt me.
Oud 26-10-2011, 13:28
Verwijderd
Ja, ik kan het nergens vinden
Oud 26-10-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik kan het nergens vinden
Waar ben je aan het kijken dan?
Oud 26-10-2011, 13:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die zit er standaard wel bij, lijkt me.
Oud 26-10-2011, 13:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Stuur dan naar mij, ik kan wel een laptop gebruiken!
Oud 26-10-2011, 13:53
Verwijderd
Hahaha waarschijnlijk verandert het thema van ons huisfeest van Sexy met Schoonmaakmiddelen naar Horny Housekeeping
Oud 26-10-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Hahaha waarschijnlijk verandert het thema van ons huisfeest van Sexy met Schoonmaakmiddelen naar Horny Housekeeping
Goed thema
Wij hadden ooit een Desperate Housefeest, dat kwam in aankleding van mij en mijn huisgenoot ongeveer op hetzelfde neer
Oud 26-10-2011, 13:54
Verwijderd
Ik vind het wel leuker klinken, dus hopelijk komen er dan ook meer mensen op af. dan maken we misschien zelfs winst
Oud 26-10-2011, 13:58
Verwijderd
dksajdfajkldfsajkdsfajkdlsjkdsfadjkfsdjfskadjkflsdsfjk.

Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis om dingen af te geven voor onderzoeken maar ik heb dinsdag tentamen. Het zou dan donderdag worden. Dus ik heb gebeld of dat ook oke is, maar dat is het eigenlijk niet, want dan komen de resultaten misschien niet op tijd terug en moet ik weer een nieuwe afspraak maken en dan duurt het nog langer. Van mijn docent mag ik de inhaaltoets maken, maar dan ben ik wel mijn herkansing kwijt. kjadjkladsdsafjdjkafldjfska. WAT NU.
Oud 26-10-2011, 13:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Als je er zeker van bent dat je je tentamen gaat halen, zou ik voor die inhaaltoets gaan... Dan heb je ook extra leertijd, toch?
Oud 26-10-2011, 13:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Goed thema
Wij hadden ooit een Desperate Housefeest, dat kwam in aankleding van mij en mijn huisgenoot ongeveer op hetzelfde neer
foute House-outfits uit de vroege jaren 90?
Oud 26-10-2011, 14:00
Verwijderd
Oei dat is allemaal lastig. Is het een moeilijk vak ? Of valt het mee?
Verwijderd
Citaat:
foute House-outfits uit de vroege jaren 90?
Verwijderd
Citaat:
Als je er zeker van bent dat je je tentamen gaat halen, zou ik voor die inhaaltoets gaan... Dan heb je ook extra leertijd, toch?
Ja maar ik ben er niet zeker van. Ik doe dit vak voor de 2e keer, dus eigenlijk kan ik alle tentamenmogelijkheden gebruiken. Wel meer leertijd ja. Maar IK VIND HET MAAR KUT EN STOM ALLEMAAL.
Oud 26-10-2011, 14:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
dksajdfajkldfsajkdsfajkdlsjkdsfadjkfsdjfskadjkflsdsfjk.

Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis om dingen af te geven voor onderzoeken maar ik heb dinsdag tentamen. Het zou dan donderdag worden. Dus ik heb gebeld of dat ook oke is, maar dat is het eigenlijk niet, want dan komen de resultaten misschien niet op tijd terug en moet ik weer een nieuwe afspraak maken en dan duurt het nog langer. Van mijn docent mag ik de inhaaltoets maken, maar dan ben ik wel mijn herkansing kwijt. kjadjkladsdsafjdjkafldjfska. WAT NU.
nieuwe afspraak maken, tenzij het risico dat je opeens neervalt erg groot is. Maar mocht dat gebeuren wordt je ook direct geholpen
Oud 26-10-2011, 14:04
Verwijderd
Ja, in dat geval zou ik denk ik ook gaan voor nieuwe afspraak
Oud 26-10-2011, 14:04
Verwijderd
Ik zou een nieuwe afspraak maken tenzij dat ook weer 4 weken duurt.
Oud 26-10-2011, 14:05
Verwijderd
Blegh. Ik weet het niet
Verwijderd
Ik ben er klaar mee en ik vind het niet meer leuk
Verwijderd
:kusje: :liefdestrooi:
Oud 26-10-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er klaar mee en ik vind het niet meer leuk
*knuffel*
Oud 26-10-2011, 14:06
Verwijderd
Arme Sanne. *aai*

Ik zou ook een nieuwe afspraak maken als ik jou was..
Oud 26-10-2011, 14:07
Verwijderd
Ja maar deze afspraak is pas de 14e. Ik ben alweer 1,5 kg kwijt sinds maandag, dus tegen die tijd een kg of 10. Als ik dan weer een week of meer moet wachten
Oud 26-10-2011, 14:09
Verwijderd
Awh *knuffel*
Oud 26-10-2011, 14:09
Verwijderd
Stom gezeik. Ik wil helemaal niet 'ziek' zijn.
Oud 26-10-2011, 14:10
Verwijderd
Oh jeetje, zo snel zo veel afvallen is inderdaad niet echt gezond..
Oud 26-10-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Oh jeetje, zo snel zo veel afvallen is inderdaad niet echt gezond..
Ik denk dat je nogal wat gemist hebt want ik ben al 30 kg kwijt.
Oud 26-10-2011, 14:15
Verwijderd
Sanne, ik denk dat je beter naar het ziekenhuis kunt gaan. Dan wordt er wat aan gedaan en ben je wat stress kwijt, lijkt me
Oud 26-10-2011, 14:15
Verwijderd
Goed, ik ga er nog een nachtje over slapen. En mama bellen. Oh ja en ik moet zo naar m'n werk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten