Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou denk ik gewoon VWO gaan doen. Tenminste... als je leuk vindt op de middelbare school kun je daar toch nog lekker 2 jaartjes blijven? Bovendien weet je na 2 jaar waarschijnlijk beter wat je wil, dan na 1 jaar VAVO. Hoewel ik daarover weer heb gehoord, dat het onderwijs erg goed is, en je er veel persoonlijke begeleiding krijgt. Maar zit je dan niet tussen wat oudere mensen?
Laatst gewijzigd op 18-11-2011 om 09:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar even een andere vraag hehe, stel jij was mij, en gestopt met je studie, wat zou jij dan doen, vwo of een jaar wachten en een andere hbo studie gaan volgen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat ik het zonde zou vinden om eerst VWO gedaan te hebben en vervolgens naar het HBO gegaan te zijn. Mja, het is wel een beetje omslachtig maar als het jou leuk en een goede keuze lijkt dan zou ik er gewoon voor gaan. Je geeft nu aan dat je best graag Psychologie zou willen doen en met een VWO diploma kan dat. De keuzes qua studie worden ook wat groter voor je, zeker omdat je geen idee hebt wat je nog wil doen. En je blijft in het leerritme wat ook wel een positief punt is denk ik.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO rechten --> WO rechten? Mariekje* | 39 | 07-02-2007 19:54 |