Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 03:31
Verwijderd
Citaat:
Fred Kroket?
Nel Frikandel!
Advertentie
Oud 13-10-2011, 03:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nel Frikandel!
Dré Kaassoufflé?
Oud 13-10-2011, 03:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was eindelijk weer aan het schrijven, is mijn pc herstart terwijl ik zat te roken. Gelukkig had ik geen ellenlange alinea's geschreven, alleen een paar aanpassingen, maar godver.
Oud 14-10-2011, 14:29
TopDrop
TopDrop is offline
Paul Bitterbal
Oud 16-10-2011, 16:29
bambambam
bambambam is offline
Meisjes die niet van die achterlijke blackberry af kunnen blijven.
Oud 16-10-2011, 17:24
Verwijderd
Ziek worden terwijl ik vrij heb!
Oud 16-10-2011, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Hoofdpijn, keelpijn, suizende oren, rommelende buik, koortsig.
Oud 16-10-2011, 17:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bah, er zit hier een nasty vlieg in mijn kamer.
Oud 16-10-2011, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Quis, zullen we samen een verpleger delen?
Oud 16-10-2011, 17:56
Missy
Missy is offline
Mensen die tijdens het eten alleen maar hun telefoon bezig zijn.
Oud 17-10-2011, 04:48
Severus
Severus is offline
Things fat people are told

Oud 17-10-2011, 11:24
Verwijderd
Verbaast het je?
Oud 17-10-2011, 11:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ziek worden terwijl ik vrij heb!
ai.

Ik had het in het weekend .

Citaat:
Hoofdpijn, keelpijn, suizende oren, rommelende buik, koortsig.

Hmm, ook al. Beterschap!
Oud 17-10-2011, 11:34
Verwijderd
Het zat eraan te komen, na een ehm, 'turbulente' zomer verhuizen en zes weken non stop redelijk keihard werken en veel nieuwe dingen. Vrij nemen is dan wel het recept om in te zakken, geloof ik. Nu heb ik nog vijf uur om toonbaar te worden!

Jij beterschap voor de laatste restjes, hoop dat je vanavond wel naar Tori Amos kan!

OT: dat mijn nieuw cafetière lekt, nu moet ik weer naar de Bijenkorf, verdomme.
Oud 17-10-2011, 11:37
Carn
Carn is offline
jah gaat wel lukken. Vanochtend maar gewoon gaan werken (ivm afwezigheid andere collega, dus moest eigenlijk ook wel ), een fijne cocktail van ibu + koffie maakt de boel tot nu toe best te doen. Zolang ik maar niet te veel hoef na te denken
Oud 17-10-2011, 11:45
Verwijderd
Dat is precies de coctail waar ik nu aan zit. *boks*
Oud 17-10-2011, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
@AmadiTalks: In the back of an ambulance, by a police officer: "Who would rape you?" #thingsfatpeoplearetold
Apr 10, 2011 03:28 AM GMT

Oud 17-10-2011, 18:07
Verwijderd
Oud 19-10-2011, 21:21
Verwijderd
Dat mijn bestwelfavo broek kapot is (helemaal afgesleten bij m'n dijen, fatty-alert) en ik het haat om een nieuwe broek te moeten kopen.
Oud 20-10-2011, 09:01
Verwijderd
Mensen die in de sauna heel luid en heel veel praten.
Oud 20-10-2011, 17:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik loop alweer drie kranten achter verdorie, ik kan het echt niet bijhouden
Oud 20-10-2011, 19:59
Verwijderd
Citaat:
@AmadiTalks: In the back of an ambulance, by a police officer: "Who would rape you?" #thingsfatpeoplearetold
Apr 10, 2011 03:28 AM GMT

Oud 21-10-2011, 06:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Opstaan als het buiten nog donker is
Oud 21-10-2011, 11:58
Verwijderd
IKEA gezeik en dat ik er per se fysiek heen moet om ter plekke te vertellen wat ik ze wil laten bezorgen, en dat dat dan niet eens bij iedere vestiging kan, maar alleen bij die het meest in de buurt ligt. Ik kan wel bijna nog een week vakantie opnemen zeg, alleen om een matras mijn huis in te krijgen.
Oud 21-10-2011, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Ja, een IKEA webshop zou wel een enorme vooruitgang zijn
Oud 21-10-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, een IKEA webshop zou wel een enorme vooruitgang zijn
Echt wel!
Oud 21-10-2011, 13:41
snoopy
snoopy is offline
Ik snap ook niet dat ze dat niet doen... Scheelt een hoop irritante mensen in je winkel
Oud 21-10-2011, 14:15
Martiño
Martiño is offline
Het scheelt winkelbezoek ja. Dus dan kunnen ze een groot aantal van die winkels wel sluiten.
Oud 21-10-2011, 14:16
snoopy
snoopy is offline
He? Nee, natuurlijk niet. Want die mensen kopen het toch alsnog? Tis niet dat je het gratis krijgt op de site?

Ze kunnen het zelfs 10% duurder maken online. Durf te wedden dat er nog steeds mensen zijn die het kopen.
Oud 21-10-2011, 14:22
Martiño
Martiño is offline
Ja, maar in de winkels zelf zal minder omzet zijn (de mensen kopen meer online), dus die moeten inkrimpen. Daarnaast komt een groot gedeelte van de omzet van IKEA uit kleine en grote impulsaankopen, en die zullen ze ook verliezen.

Overigens zal de 10% truc niet werken, want dat is dan voor veel mensen weer een reden om naar de winkel te rijden om het daar te kopen.
Oud 21-10-2011, 14:28
snoopy
snoopy is offline
Ik waag het te betwijfelen. Online kun je ook impulsaankopen doen. Maar goed, ze hebben het niet nodig, dus ze hebben ook geen reden om het te doen.

En als die truc niet werkt, wat dan nog? Dan gaan ze toch naar de winkels? Ik snap gewoon niet dat ze het niet proberen. Volgens mij halen ze er meer omzet uit. Maar goed.
Oud 21-10-2011, 14:36
Martiño
Martiño is offline
95% van de mensen die bij de IKEA komt gaat naar huis met een aantal items die ze niet van plan waren te kopen, denk aan decoratieve items, kleine producten, huishoudelijke producten, etc. Daarnaast geldt vooral in een woonwinkel: zien is kopen. Als je online een Billy koopt, dan koop je een Billy. Maar bij IKEA zie je dat er ook nog een Benno naast staat. Of je ziet dat er ook deurtjes bij kunnen. Online kun je dat simuleren door suggesties te doen, maar die zijn veel minder effectief. Daarnaast moet je bij IKEA de hele winkel door om uberhaupt bij de Billy te komen, dus je wordt overal blootgesteld aan verschillende soorten producten. En dat heb je bij een webwinkel niet.

En het is klantenbedrog om producten online duurder te maken dan in je winkel. Je hebt veel minder kosten doordat je een webwinkel hebt, dus je klanten pikken het niet als je er nog 10% bij telt.
Oud 21-10-2011, 14:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mss heeft 't er ook mee te maken dat 't de IKEA dan meer geld kost aan bezorgen. Die bestellingen moeten ook weer door mensen worden ingepakt en rondgebracht en die mensen moeten ook weer betaald worden. Dan kan je beter klanten hun eigen shit laten pakken en meenemen.
Oud 21-10-2011, 14:45
Verwijderd
Dat ik straks de bezitter van een lederhose ben.
Oud 21-10-2011, 17:05
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Mss heeft 't er ook mee te maken dat 't de IKEA dan meer geld kost aan bezorgen. Die bestellingen moeten ook weer door mensen worden ingepakt en rondgebracht en die mensen moeten ook weer betaald worden. Dan kan je beter klanten hun eigen shit laten pakken en meenemen.
Het is niet echt economisch verantwoord om al die dingen per stuk af te gaan leveren. Daar is de hele filosofie van de IKEA ook tegen. /IKEA-fangirl

Citaat:
Dat ik straks de bezitter van een lederhose ben.
Oud 21-10-2011, 18:18
Verwijderd
Nouja, ik snap het idee van geen webwinkel hebben wel, maar waarom mag ik niet morgen in Heerlen dingen gaan testen en ze dan later door het filiaal van Delft in Den Haag laten bezorgen? Nu verliezen ze misschien wel klanten omdat echt niet iedereen en de tijd heeft om een dag naar een IKEA vestiging te komen, en dan ook nog eens een dag thuis te zitten wachten op een bezorging...
Oud 21-10-2011, 18:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kledingwinkels hebben toch ook webshops. Dat doen ze ook alleen maar om hun publiek te vergroten (namelijk het soort mensen dat er niet van houdt om te winkelen, of geen eigen vervoer heeft). Heel veel meubelwinkels hebben ook de mogelijkheid tot online bestellen en afhalen/bezorgen. IKEA loopt dus echt wel inkomsten mis zo.
Oud 21-10-2011, 18:24
Verwijderd
Ik pleit ook enorm voor een Ikea webshop.

Edit: dan zou ik er waarschijnlijk meer kopen dan nu
Oud 21-10-2011, 18:25
Verwijderd
Ik vind het echt heel debiel dat ze geen webshop hebben ja
Oud 21-10-2011, 18:25
Verwijderd
Ah ik zie dat ze het in Zweden en andere landen al wel hebben, dus hopelijk komt het ook gauw naar Nederland.

Edit: maar even verder in saai.
Oud 23-10-2011, 21:51
Verwijderd
Vandaag. Ik kreeg mijn Mesopotamië dingen niet af en ik doe er 5 uur over om thuis te komen. 5 uur. Ja. Oke, ik hou niet van vertraging, maar een uur kan ik best hebben. Ik bedoel, ik doe er zo vaak 4 uur over om naar huis te komen. Maar 2 uur vertraging gaat mij een beetje te ver, dan doe ik niet meer vrolijk tegen conducteurs ook al kunnen zij er ook niets aan doen want dit was gewoon kei- en keihard falen van de NS. Deels dan. Als ik mijn tentamen morgen verpruts geef ik de NS de schuld
Oud 24-10-2011, 08:16
bronze
bronze is offline
Dat ik donderdag jarig ben maar midden in mijn tentamenweek zit en dan een scheikunde toets van drie uren heb :/
Oud 24-10-2011, 10:56
Missy
Missy is offline
Opstartproblemen op de maandagmorgen.
Oud 26-10-2011, 19:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben zo hard verkouden dat mijn hele neus er zeer van doet
Oud 26-10-2011, 20:42
The Larch
The Larch is offline
Ik ging de hond wandelen. Ze rende onder een geparkeerde auto, ik trok haar eronderuit en ER VIEL EEN FUCKING STUK VAN DE AUTO AF. De eigenaar was niet boos, want het zat met tape vast en kon dus zo weer teruggeplakt worden, maar jezus.

Lada's. >:-(
Oud 26-10-2011, 23:16
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Iemand had zijn hond meegenomen naar de winkel waar ik iets wilde kopen. Gadverdamme, de hele tijd zo'n kutbeest om me heen gehad.
Oud 26-10-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ging de hond wandelen. Ze rende onder een geparkeerde auto, ik trok haar eronderuit en ER VIEL EEN FUCKING STUK VAN DE AUTO AF. De eigenaar was niet boos, want het zat met tape vast en kon dus zo weer teruggeplakt worden, maar jezus.

Lada's. >:-(
Russische auto's überhaupt De helft van het land rijdt in een doodskist op wielen. Ik was eens op bezoek bij familie in Kaluzhskaya Oblast' en toen we even naar Moskou wilden rijden bleek dat de auto van mijn oom (of whatever) een reusachtig doorgeroest gat in de vloer had. "Geeft niks, gewoon je voeten omhoog houden."
Hallo

[edit] Oh, dit is niet het saaitopic. In dat geval waardeer ik het niet dat, eh. O oja, ik heb vandaag kokend water over me heen gekregen in de kroeg. Dat was niet bijzonder leuk.
Oud 27-10-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u het cachegeheugen wissen. In sommige gevallen kan dit een symptoom zijn van hardware die begint uit te vallen.
Oud 27-10-2011, 10:57
snoopy
snoopy is offline
Dat ik nog steeds de longen uit mijn lijf hoest. En mijn kinderen ook. Die daardoor niet slapen. Waardoor ik ook slecht slaap. Waardoor mijn hoest niet overgaat.
Oud 27-10-2011, 16:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nokia is ontsnapt en zit nu *ergens* op mijn kamer. Lekker dan. Hem zoeken is als het zoeken van een speld in een hooiberg, behalve dat de speld ook beweegt...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten