Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het zat eraan te komen, na een ehm, 'turbulente' zomer verhuizen en zes weken non stop redelijk keihard werken en veel nieuwe dingen. Vrij nemen is dan wel het recept om in te zakken, geloof ik.
![]() Jij beterschap voor de laatste restjes, hoop dat je vanavond wel naar Tori Amos kan! OT: dat mijn nieuw cafetière lekt, nu moet ik weer naar de Bijenkorf, verdomme. |
![]() |
|
jah gaat wel lukken. Vanochtend maar gewoon gaan werken (ivm afwezigheid andere collega, dus moest eigenlijk ook wel
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
IKEA gezeik en dat ik er per se fysiek heen moet om ter plekke te vertellen wat ik ze wil laten bezorgen, en dat dat dan niet eens bij iedere vestiging kan, maar alleen bij die het meest in de buurt ligt.
![]() |
![]() |
|
Ja, maar in de winkels zelf zal minder omzet zijn (de mensen kopen meer online), dus die moeten inkrimpen. Daarnaast komt een groot gedeelte van de omzet van IKEA uit kleine en grote impulsaankopen, en die zullen ze ook verliezen.
Overigens zal de 10% truc niet werken, want dat is dan voor veel mensen weer een reden om naar de winkel te rijden om het daar te kopen.
|
Ik waag het te betwijfelen. Online kun je ook impulsaankopen doen. Maar goed, ze hebben het niet nodig, dus ze hebben ook geen reden om het te doen.
En als die truc niet werkt, wat dan nog? Dan gaan ze toch naar de winkels? Ik snap gewoon niet dat ze het niet proberen. Volgens mij halen ze er meer omzet uit. Maar goed.
|
95% van de mensen die bij de IKEA komt gaat naar huis met een aantal items die ze niet van plan waren te kopen, denk aan decoratieve items, kleine producten, huishoudelijke producten, etc. Daarnaast geldt vooral in een woonwinkel: zien is kopen. Als je online een Billy koopt, dan koop je een Billy. Maar bij IKEA zie je dat er ook nog een Benno naast staat. Of je ziet dat er ook deurtjes bij kunnen. Online kun je dat simuleren door suggesties te doen, maar die zijn veel minder effectief. Daarnaast moet je bij IKEA de hele winkel door om uberhaupt bij de Billy te komen, dus je wordt overal blootgesteld aan verschillende soorten producten. En dat heb je bij een webwinkel niet.
En het is klantenbedrog om producten online duurder te maken dan in je winkel. Je hebt veel minder kosten doordat je een webwinkel hebt, dus je klanten pikken het niet als je er nog 10% bij telt.
|
Mss heeft 't er ook mee te maken dat 't de IKEA dan meer geld kost aan bezorgen. Die bestellingen moeten ook weer door mensen worden ingepakt en rondgebracht en die mensen moeten ook weer betaald worden. Dan kan je beter klanten hun eigen shit laten pakken en meenemen.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nouja, ik snap het idee van geen webwinkel hebben wel, maar waarom mag ik niet morgen in Heerlen dingen gaan testen en ze dan later door het filiaal van Delft in Den Haag laten bezorgen? Nu verliezen ze misschien wel klanten omdat echt niet iedereen en de tijd heeft om een dag naar een IKEA vestiging te komen, en dan ook nog eens een dag thuis te zitten wachten op een bezorging...
|
![]() |
|
Kledingwinkels hebben toch ook webshops. Dat doen ze ook alleen maar om hun publiek te vergroten (namelijk het soort mensen dat er niet van houdt om te winkelen, of geen eigen vervoer heeft). Heel veel meubelwinkels hebben ook de mogelijkheid tot online bestellen en afhalen/bezorgen. IKEA loopt dus echt wel inkomsten mis zo.
|
Verwijderd
|
Vandaag. Ik kreeg mijn Mesopotamië dingen niet af en ik doe er 5 uur over om thuis te komen. 5 uur. Ja. Oke, ik hou niet van vertraging, maar een uur kan ik best hebben. Ik bedoel, ik doe er zo vaak 4 uur over om naar huis te komen. Maar 2 uur vertraging gaat mij een beetje te ver, dan doe ik niet meer vrolijk tegen conducteurs ook al kunnen zij er ook niets aan doen want dit was gewoon kei- en keihard falen van de NS. Deels dan. Als ik mijn tentamen morgen verpruts geef ik de NS de schuld
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hallo ![]() [edit] Oh, dit is niet het saaitopic. In dat geval waardeer ik het niet dat, eh. O oja, ik heb vandaag kokend water over me heen gekregen in de kroeg. Dat was niet bijzonder leuk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |