![]() |
|
Verwijderd
|
Lichaam&gezondheid had gekund omdat het over haar lichaam gaat, liefde&relatie had gekund omdat het over familierelaties gaat, tieners&pubers had gekund omdat het over een puber gaat, lifestyle had gekund omdat het over een niet-preutse lifestyle gaat. Maar seksualiteit is vrij fout voor een topic over je dochter.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh, Informant, het ligt eraan wat je dochter wil en hoe jij het ervaart. Je impliceert héél sterk dat je het op de één of andere manier sexy vindt om bij je dochter in de badkamer te staan en het feit dat je je afvraagt op dit subforum hoe ver je dan wel niet kunt gaan impliceert dan weer dat je zelf ook wel doorhebt dat wat je voelt niet ok is. Lijkt me beter dat je vanaf nu gewoon sowieso niet de badkamer meer in gaat.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan ik dan geen tienerdochter hebben? Mensen scheiden, maken kinderen, zijn weer samen, scheiden, wonen samen... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar kan er misschien iemand antwoorden. Vanaf wanneer word bij jullie als pubertijd aanzien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het maar een creepy verhaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maareh je begrijpt het niet. Als zij zegt dat ze het niet erg vindt als je de badkamer in loopt, wat dan? Dat maakt helemaal niets uit. Wat voel jij als je de badkamer in loopt en haar naakt ziet? Vind je dat ook maar enigszins sexy of aantrekkelijk? Dan hoef je het niet aan haar te vragen, dan moet je hier nu gewoon mee stoppen en nooit meer daar naar binnen lopen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dus basically hebben we over 2 weken een troll topic "Ik heb m'n stiefdochter zwanger gemaakt, is dat normaal? Vanaf welke leeftijd is dit ok volgens jullie?".
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |