Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je dit trouwens geopend naar aanleiding van het topic van iemand wiens vader haar betast heeft...?
En hierover zou ik ook wel opheldering willen..
sanni
sanni is offline
Ik vermoed eigenlijk dat die deur gewoon vrolijk open staat als er gebruik van de wc gemaakt wordt
Informant
Informant is offline
Citaat:
Kijk, ik heb er begrip voor als je als gezin niet preuts doet, want zo zijn wij ook. Maar je wassen is iets anders dan zomaar naakt rondlopen. Het is gewoon net wat persoonlijker.

En voor de vierde keer, maar kennelijk weiger je daarop in te gaan: met seksualiteit zou dat sowieso niets te maken moeten hebben.
Waar had ik het dan beter gepost?
Als ik zou zeggen 'vinden jullie het vreemd dat mama dochters vagina scheert' hoort dit hier dan wel?
Oud 27-10-2011, 22:05
Informant
Informant is offline
Citaat:
Ik vermoed eigenlijk dat die deur gewoon vrolijk open staat als er gebruik van de wc gemaakt wordt
Niet altijd
Verwijderd
Citaat:
Waar had ik het dan beter gepost?
Als ik zou zeggen 'vinden jullie het vreemd dat mama dochters vagina scheert' hoort dit hier dan wel?
Lifestyle?
Informant
Informant is offline
Citaat:
Lifestyle?
Oké sorry foute post dan.
Oud 27-10-2011, 22:06
Verwijderd
Lichaam&gezondheid had gekund omdat het over haar lichaam gaat, liefde&relatie had gekund omdat het over familierelaties gaat, tieners&pubers had gekund omdat het over een puber gaat, lifestyle had gekund omdat het over een niet-preutse lifestyle gaat. Maar seksualiteit is vrij fout voor een topic over je dochter.
Oud 27-10-2011, 22:06
Informant
Informant is offline
Hmmm daar heb je wel een punt....
Oud 27-10-2011, 22:08
Verwijderd
De meeste vagina's zijn 7 tot 10 centimeter diep.
Oud 27-10-2011, 22:13
Verwijderd
4chan is een stuk minder eng dan dit topic.
Oud 27-10-2011, 22:15
Verwijderd
Je doet dat wel knap trouwens, op je 23e een puberdochter hebben.
Oud 27-10-2011, 22:16
Informant
Informant is offline
Wat is voor jullie puber, en vanaf wanneer word je voor jullie creepy om bij haar op de badkamer te komen?
Oud 27-10-2011, 22:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vanaf het moment dat jij het als seksueel ervaart.
Oud 27-10-2011, 22:18
Informant
Informant is offline
Neen maar vanaf wanneer word het creepy, hoe moet ik dat bekijken?
Oud 27-10-2011, 22:21
Verwijderd
Euh mijn vader mocht altijd binnen komen.
Daar deden wij niet moeilijk over en er zat niks seksueels achter. ;x
Oud 27-10-2011, 22:21
Informant
Informant is offline
Citaat:
Yes, eindelijk iemand die het snapt.
Of toch wat ik bedoel .
Oud 27-10-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Je doet dat wel knap trouwens, op je 23e een puberdochter hebben.
Zou je hier wel even antwoord op kunnen geven?
Oud 27-10-2011, 22:25
Informant
Informant is offline
Citaat:
Zou je hier wel even antwoord op kunnen geven?
Wat moet je hiervan weten?
Oud 27-10-2011, 22:25
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Mja dat is bij m'n nichtje ook zo, die loopt altijd naakt door huis. Bij m'n ouders thuis doen we dat niet (tenminste, ik en m'n broer niet, m'n ouders zijn niet zo preuts), maar dat wil niet zeggen dat we dat niet doen omdat er iets seksueels achter zit. Ik ben gewoon zo ingesteld

Maareh, Informant, het ligt eraan wat je dochter wil en hoe jij het ervaart. Je impliceert héél sterk dat je het op de één of andere manier sexy vindt om bij je dochter in de badkamer te staan en het feit dat je je afvraagt op dit subforum hoe ver je dan wel niet kunt gaan impliceert dan weer dat je zelf ook wel doorhebt dat wat je voelt niet ok is.

Lijkt me beter dat je vanaf nu gewoon sowieso niet de badkamer meer in gaat.
Oud 27-10-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat ehhhh mogelijk is?
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Dat je hoogstwaarschijnlijk een troll bent aangezien je kennelijk eerder hebt beweerd 23 te zijn en nu een tienerdochter te hebben. Get your story straight before you troll, troll.
Informant
Informant is offline
Citaat:
Mja dat is bij m'n nichtje ook zo, die loopt altijd naakt door huis. Bij m'n ouders thuis doen we dat niet (tenminste, ik en m'n broer niet, m'n ouders zijn niet zo preuts), maar dat wil niet zeggen dat we dat niet doen omdat er iets seksueels achter zit. Ik ben gewoon zo ingesteld

Maareh, Informant, het ligt eraan wat je dochter wil en hoe jij het ervaart. Je impliceert héél sterk dat je het op de één of andere manier sexy vindt om bij je dochter in de badkamer te staan en het feit dat je je afvraagt op dit subforum hoe ver je dan wel niet kunt gaan impliceert dan weer dat je zelf ook wel doorhebt dat wat je voelt niet ok is.

Lijkt me beter dat je vanaf nu gewoon sowieso niet de badkamer meer in gaat.
Maar het is zoals je zelf ook zegt, ze maakt er totaal niets uit.
Oud 27-10-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, lijkt me een vrij makkelijke vraag. Hoe kun je in godsnaam een puberdochter hebben als je 23 bent (of inmiddels 24)?
Oud 27-10-2011, 22:27
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dat je hoogstwaarschijnlijk een troll bent aangezien je kennelijk eerder hebt beweerd 23 te zijn en nu een tienerdochter te hebben. Get your story straight before you troll, troll.
Klopt, in mijn eerste post heb ik nog aangegeven 23 te zijn.
Kan ik dan geen tienerdochter hebben?
Mensen scheiden, maken kinderen, zijn weer samen, scheiden, wonen samen...
Oud 27-10-2011, 22:28
Informant
Informant is offline
Citaat:
Nou, lijkt me een vrij makkelijke vraag. Hoe kun je in godsnaam een puberdochter hebben als je 23 bent (of inmiddels 24)?
Stiefdochter oudere dame...
Oud 27-10-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Stiefdochter oudere dame...
Je zei dat je vriendin ook 23 is.

En je stiefdochter..
Oud 27-10-2011, 22:29
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Maar het is zoals je zelf ook zegt, ze maakt er totaal niets uit.
Dat zij het niet erg vindt maakt niet uit, indien jij het geil vindt om naar je naakte dochter te kijken. Ongeacht hoe ok zij ermee is dat jij in de badkamer staat, ze heeft vast niet door dat je daar staat omdat je graag naar haar naakte lichaam kijkt. Basically: je bent creepy, ga weg uit die badkamer.
Oud 27-10-2011, 22:30
Informant
Informant is offline
Mijn vriendin is 23, wij hebben een 'stiefdochter' uit mijn vorige relatie.
Dus dochter van mijn vorige vriendin, of hoe moet ik dat beter uitleggen?
Oud 27-10-2011, 22:31
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dat zij het niet erg vindt maakt niet uit, indien jij het geil vindt om naar je naakte dochter te kijken. Ongeacht hoe ok zij ermee is dat jij in de badkamer staat, ze heeft vast niet door dat je daar staat omdat je graag naar haar naakte lichaam kijkt. Basically: je bent creepy, ga weg uit die badkamer.
Ik zal beginnen met het haar te vragen.
Maar kan er misschien iemand antwoorden.
Vanaf wanneer word bij jullie als pubertijd aanzien?
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin is 23, wij hebben een 'stiefdochter' uit mijn vorige relatie.
Dus dochter van mijn vorige vriendin, of hoe moet ik dat beter uitleggen?
Dus als ik het goed begrijp zijn jullie beiden niet haar bloedverwant? Waarom is jouw stiefdochter niet bij haar eigen ouders? Ik snap er geen fuck meer van.
Verwijderd
Wat hebben haar ouders dan wel niet uitgespookt, dat iemand heeft besloten dat het beter voor het meisje was om bij een onvolwassen ex-stiefvader van 23 te blijven wonen?
Oud 27-10-2011, 22:32
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp zijn jullie beiden niet haar bloedverwant? Waarom is jouw stiefdochter niet bij haar eigen ouders? Ik snap er geen fuck meer van.
Ik heb een relatie gehad met een oudere dame.
Die heeft een dochter, nu is deze hier om de week....
Oud 27-10-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Wat hebben haar ouders dan wel niet uitgespookt, dat iemand heeft besloten dat het beter voor het meisje was om bij een onvolwassen ex-stiefvader van 23 te blijven wonen?
Dit inderdaad, en ik begin me nu wel af te vragen hoe oud het meisje is, want als zij bijvoorbeeld 15 is en jullie niet eens gerelateerd zijn, dan is het helemaal not done om naakt met haar in de badkamer te staan, omdat je sowieso al vage grenzen hebt vanwege het kleine leeftijdsverschil en jij haar voogd bent..

Ik vind het maar een creepy verhaal.
Oud 27-10-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een relatie gehad met een oudere dame.
Die heeft een dochter, nu is deze hier om de week....
Maar heb jij haar officieel geadopteerd? Zij is niet eens jouw dochter, right? Waarom komt ze om de week bij jou? Heeft ze geen echte vader?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom?
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dit inderdaad, en ik begin me nu wel af te vragen hoe oud het meisje is, want als zij bijvoorbeeld 15 is en jullie niet eens gerelateerd zijn, dan is het helemaal not done om naakt met haar in de badkamer te staan, omdat je sowieso al vage grenzen hebt vanwege het kleine leeftijdsverschil en jij haar voogd bent..

Ik vind het maar een creepy verhaal.
Ik zal je het niet onthouden, ze is 16/bijna 17
Oud 27-10-2011, 22:35
Informant
Informant is offline
Citaat:
Waarom?
Wat bekijken jullie als pubertijd?
Oud 27-10-2011, 22:36
Verwijderd
Ik vind het nogal vreemd dat je echt zelf een grens aangereikt moet krijgen dit zelf niet kunt aanvoelen.
Oud 27-10-2011, 22:36
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Ik zal beginnen met het haar te vragen.
Maar kan er misschien iemand antwoorden.
Vanaf wanneer word bij jullie als pubertijd aanzien?
Jaar of 12, maar eigenlijk gewoon wanneer ze ongesteld wordt/borsten krijgt etc.

Maareh je begrijpt het niet. Als zij zegt dat ze het niet erg vindt als je de badkamer in loopt, wat dan? Dat maakt helemaal niets uit.

Wat voel jij als je de badkamer in loopt en haar naakt ziet? Vind je dat ook maar enigszins sexy of aantrekkelijk? Dan hoef je het niet aan haar te vragen, dan moet je hier nu gewoon mee stoppen en nooit meer daar naar binnen lopen.
Oud 27-10-2011, 22:37
Informant
Informant is offline
Citaat:
Jaar of 12, maar eigenlijk gewoon wanneer ze ongesteld wordt/borsten krijgt etc.

Maareh je begrijpt het niet. Als zij zegt dat ze het niet erg vindt als je de badkamer in loopt, wat dan? Dat maakt helemaal niets uit.

Wat voel jij als je de badkamer in loopt en haar naakt ziet? Vind je dat ook maar enigszins sexy of aantrekkelijk? Dan hoef je het niet aan haar te vragen, dan moet je hier nu gewoon mee stoppen en nooit meer daar naar binnen lopen.
Mij doet het niets speciaals, ik zie haar naakt zoals ze is meer niet.
Oud 27-10-2011, 22:37
Poeperd
Poeperd is offline
Anders gevraagd: als zij nu naar je toe komt en vraagt of je seks met haar wilt hebben, stem je daar dan mee in of niet?
Oud 27-10-2011, 22:38
Informant
Informant is offline
Citaat:
Anders gevraagd: als zij nu naar je toe komt en vraagt of je seks met haar wilt hebben, stem je daar dan mee in of niet?
Neen, ze is minderjarig trouwens ook.
Macrador
Macrador is offline
waarom is dit topic eigenlijk een reactie op het betasten topic?
Verwijderd
Citaat:
Ik denk omdat meneer zelf ook wel doorheeft dat er iets niet helemaal zuiver is aan deze hele situatie.
Oud 27-10-2011, 22:39
Informant
Informant is offline
Citaat:
Dat ik mezelf kan afvragen of het bv. erg is dat als zei vraag, ik herhaal zei vraag om haar af te drogen ik dat doe.
Oud 27-10-2011, 22:40
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Neen, ze is minderjarig trouwens ook.
Dan begrijp ik dus écht niet waarom je je hier toch zo druk om maakt, waarom je dit op seksualiteit zet en dit:

Citaat:
Ik vind het nogal vreemd dat je echt zelf een grens aangereikt moet krijgen dit zelf niet kunt aanvoelen.
Oud 27-10-2011, 22:42
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Dat ik mezelf kan afvragen of het bv. erg is dat als zei vraag, ik herhaal zei vraag om haar af te drogen ik dat doe.
:')

Dus basically hebben we over 2 weken een troll topic "Ik heb m'n stiefdochter zwanger gemaakt, is dat normaal? Vanaf welke leeftijd is dit ok volgens jullie?".
Oud 27-10-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bedoel ik dus. Jij hebt geen idee van grenzen. Toen ik 17 was had ik een vriend van jouw leeftijd (hij was 24). Jij hebt haar nooit officieel geadopteerd? Je bent niet echt familie van haar, je bent maar 6 jaar ouder, je hoort een ouderrol te vervullen, maar je loopt naakt dingen te doen met een meisje dat eventueel je vriendin had kunnen zijn.

Eh..
Oud 27-10-2011, 22:44
Informant
Informant is offline
Nee ok maar daar is toch niets mis mee?
Oud 27-10-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nee ok maar daar is toch niets mis mee?
Als je dat al wist had je geen topic hoeven openen en dat is juist wat je gedaan hebt
Topic gesloten

Regels voor berichten