Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2011, 17:31
Leomaybe
Leomaybe is offline
ik had 1 pil xtc genomen. aan het einde van mijn space werd ik ineens heel missenlijk en moest een heel klein beetje overgeven .en daarna was ik weer kiplekker .. ik heb op internet gelezen dat het vaak voor komt.

maar hoe komt dit en kan dit te voorkomen zijn?

Laatst gewijzigd op 03-10-2011 om 17:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2011, 22:10
EZBlade
EZBlade is offline
Het kan aan vanalles liggen. Wat je hebt gegeten van te voren of hoe je hebt geslapen zijn maar enkele voorbeelden. Heel je toestand in combinatie met mdma in je lichaam kan een reactie oproepen.

Goed uitgerust zijn van te voren en erop letten wat je van te voren eet zijn denk ik het enige wat je eraan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2011, 17:53
JiMJiM
JiMJiM is offline
Een keer zelf gehad. Gebuurde bij mij omdat ik teveel water op had.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 10:31
whoo yhoo
whoo yhoo is offline
Het best is om xtc te nemen wanneer je je goedvoelt geestelijk en lichamelijk anders krijg je dit soort dingen en geloof mij met een beetje braken ben je er goed vanaf gekomen ik heb veel ergere dingen mee gemaakt. dingen zoals flauvallen zichtsverlies (ik kon niet verder dan 1 meter zien) en dan heb zelfs ik het nog goed gehad want een trip kan eindigen op de vloer trillend bevend in je eigen kots en uriene met doodsangsten, of in het ziekenhuis met een hard aanval of zelfs de dood. dus wees verstandig.. neem het alleen als je je goed en sterk voelt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 12:13
EZBlade
EZBlade is offline
wat een horror
En wat een kutverhaal.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 14:52
Bea Mindtrix
Bea Mindtrix is offline
Citaat:
Een keer zelf gehad. Gebuurde bij mij omdat ik teveel water op had.
toch is het wel aan te raden om voldoende water te blijven drinken tijdens je xtc

verder is wat ez_blade zegt natuurlijk waar. een goede voorbereiding en een goede mindstate zijn het halve werk, verder is het niet echt te voorspellen. ik heb zelf ook wel eens overgegeven, maar ik vind het ook niet super erg. het gebeurt ook niet elke keer bij mij.
Oud 28-10-2011, 16:36
Toneless
Toneless is offline
De keren dat ik xtc heb gebruikt moest ik de helft ervan kotsen. Dit kwam denk ik doordat ik het niet goed opbouwde en veel te veel nam. Als ik rustig met een halfje begin en anderhalf uur erna nog een halfje neem, hoef ik niet te kotsen. Als je rustig opbouwt kan je het denk ik voorkomen. Ervoor goed gegeten te hebben, helpt ook wel denk.
Oud 06-11-2011, 09:42
joeyjoey
joeyjoey is offline
Citaat:
ik had 1 pil xtc genomen. aan het einde van mijn space werd ik ineens heel missenlijk en moest een heel klein beetje overgeven .en daarna was ik weer kiplekker .. ik heb op internet gelezen dat het vaak voor komt.

maar hoe komt dit en kan dit te voorkomen zijn?
het is moelijk te voorkomen maar als het gebeurd gwn eruit gooien daarna is het over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten