Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op m'n 13e gingen we verhuizen binnen hetzelfde dorp. Ik vond het vreselijk, want ik was erg gehecht aan mijn kamer, en ik woonde bij m'n beste vriendin in de buurt.
Op m'n 18e ging ik op kamers wonen in Utrecht. Op mijn 20e verhuisde ik naar een ander huis in Utrecht. Op mijn 21e verhuisde ik naar mijn vriendje in Delft voor een half jaar. En op mijn 22e? verhuisde ik naar de kamer waar ik nu woon in Rijswijk. En binnen dat huis ben ik ook nog een keer verhuisd naar een andere kamer. Dus! Voor een v-lid; hoeveel make-up gebruik jij op een normale dag? |
![]() |
|
Heel vaak
![]() Wat is je lievelingstoetje?
|
Verwijderd
|
Nope, ik ben meestal aan het fietsen en muziek aan het luisteren of bezig met andere dingen dan naar andere mensen kijken en dan ook nog nakijken
![]() Oh ![]() ![]() Mijn lievelingstoetje is iets wat ik zelf gemaakt heb, en wat dan goed gelukt is. Kan per week verschillen ![]() Kun jij breien? |
![]() |
|
Vroeger wel. Mijn beppe leerde het mij en mijn broertje. Maar ik had wel de neiging om héél strak te breien en dan kon ik die pen nooit door de steek krijgen
![]() ![]() Welke film wil je iedereen aanraden?
|
Dat heb ik wel eens, ja. Dan ga ik slapen. Is er geen mogelijkheid om te slapen, drink ik thee en koffie tot ik mezelf weer een beetje aan de praat heb gekregen.
Weet jij in welke taal je droomt? Zoja, in welke talen heb je allemaal gedroomd in je leven?
|
Het hangt er vanaf waar ik ben (en dus welke taal ik overdag vooral gesproken heb). Ik droom overwegend in het Nederlands en het Duits. Als ik wakkerschrik omdat ik in mijn slaap gepraat heb, heb ik volgens mijn vriendje Duits gepraat (al is dat meestal niets indrukwekkends: dan heb ik in mijn droom een vosje zien lopen en word ik wakker met de kreet FÜCHSCHEN!!).
En heel soms droom ik een paar scenes in het Engels. Heb jij een huisdier? Wil je er een? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb geen huisdier maar wil er wel een. Ons huis is te klein voor een hond/kat en voor een kooi van een of ander knaagdier (het liefste twee ratjes) hebben we ook nog geen plaats. Zodra we groter gaan wonen, komt er een hond of kat. For sure.
Wie is de meest indrukwekkende persoon die je tot nu toe in levende lijve hebt ontmoet? |
![]() |
|
Edit: over 15 jaar ben ik hopelijk getrouwd met mijn vriend en werk ik in een of ander laboratorium, hoop ik. Ik wil dan ook wel een leuk huis, ondertussen.En een hond.
Wat is het liefste wat iemand ooit voor je deed?
|
Verwijderd
|
Apekooien. Lekker de kindjes een beetje rond laten rennen en zelf op de bank zitten en me doodlachen om alle opgewondenheid. Op de middelbare dan. Op de basisschool (en dan met name de onderbouw) zou ik mijn capoeira instructeur uitnodigen voor een gastles en iedereen leren hoe ze op hun hoofd moeten staan enzo
![]() Wat is je favoriete kleur pen? |
![]() |
|
2 momenten 1 longterm andere shortterm
Shortterm: de zonsopgang van vanochtend. Machtigmooi! Longterm: Mijn eerste begrafenis in familieverband. Welk plaatje dat je op je computer hebt staan heeft voor jou de meest mooie betekenis / emotionele waarde.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |