Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar op zich ben ik er wel voor. |
![]() |
|
![]() |
Dit is echt weer zo'n zwaar gestoorde regel van de overheid. Dit slaat toch nergens op. Ze zouden de disco eigenaren er zelf over moeten laten beslissen. Dit is ook een regel die je niet echt kan controleren dus dan heeft het eigenlijk ook geen effect.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Op dit moment gaat het er toch al niet om hoe oud je bent maar hoe oud je er uitziet.
Op zich wel een vorm van discriminatie, mensen die 14 zijn maar er uit zien als 18 mogen er wel in maar als je 20 bent en je ziet er uit als 16 dan mag je er niet in (al kan je je dan natuurlijk legatimeren). Ik ga toch alijd naar dezelfde kroeg en daar ken ik ze gewoon die watjes die altijd voor de deur staan te koukleumen haha! Dus voor mij is in elk geval geen probleem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
regel opzich is wel goed: kom nl. genoeg meisjes van 13/14 tegen op zaterdagavond maar dat even terzijde. De vraag is of hij ook uitvoerbaar is. Ik denk het wel. Als de overheid een streng beleid hanteert voor horecaondernemers die zich er niet aan houden gaat alles goed. Maar als de horeca zelf steekproeven moet gaan houden, naast de deurcontrole loopt het mis. Niemand wil immers lang buiten blijven staan dus laten ze iedereen die 'rond de 18' is binnen. Dit betekent dus dat redelijk oud uitziende
![]() En voor het argument 'waar moet je dan heen als je jonger bent dan 18 het is al zo saai voor de jeugd' is er ook een oplossing: ga gezellig met je pappie en mammie een hele avond naar de honderdvierendertigste herhaling van een of ander tvprogramma zitten kijken of huur samen met een stel vrienden een stapel video's, sla wat drinken+eten in en ga een hele nacht naar goede films kijken. Heb jij het naar je zin, hebben de mensen in de disco van boven de achttien het naar de zin is iedereen tevreden oke?
|
![]() |
Nee tegen... 16 jaar is wel een goede leeftijdsgrens.
Als ze hier aan de regel van 18 jaar zouden moeten houden dan zou er bijna niemand meer zijn. Ze hebben een keer gecontroleerd op 16 jaar en toen was het echt ontzettend leeg. Bovendien waarom zou je 18 moeten zijn? Kan iemand me daar het nut van uitleggen? Want het kan natuurlijk vrij irri zijn als er allemaal jonge rotkinders rondlopen. Maar als er bijna niemand rondloopt is er ook nix aan. Als het om de drank gaat, daar zijn daar kunnen boven en onder de 18 wel even veel van. greetzzz
|
![]() |
Die regel gaat nu al op voor veel discotheken dus er zal niet zoveel veranderen...
![]() Ik ben trouwens geen voorstander, zelfde redenen als Nare Man (discotheken moeten zelf beslissen welk deurbeleid ze voeren en het is moeilijk te controleren). Kost alleen maar geld, dat kan de overheid beter ergens anders in investeren. [Dit bericht is aangepast door eden6 (22-01-2002).]
|
![]() |
Zoals iedereen al zegt hebben de meeste discotheken al leeftijdsgrens, dus t boeit niet echt. Als ze nou gewoon is die leeftijdsgrens voor jongens en meisjes hetzelfde zouden maken zou wel leuk zijn.
En als ze dan echt die regel willen, dan mogen ze hem wat mij betreft op 16 januari 2003 invoeren, want dan wordt ik 18 ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
mannen 21 Baja : Grens vanaf 24 Citaat:
EN HET HELPT !!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trashfest 2009 (18-21 juni) @ De Buze - Steenwijk SjappieExtra | 5 | 05-06-2009 10:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Beschouwing Erikb | 1 | 08-05-2006 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Overhand Ieke | 0 | 07-12-2003 18:43 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
economie enquete ikkie87 | 14 | 16-03-2003 16:27 | |
De Kantine |
Wat mis jij in je stad..... klein gek geitje | 51 | 03-02-2003 14:52 |