Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 20:44
Verwijderd
..en toen was het uit. Ze voelde niet meer wat ze zou moeten voelen, ging vreemd, en maakte het daarna uit. Al het slechte komt in drieen, maar dit is denk ik toch meer dan ik hebben kan.
Ik weet niet hoe ik zo verder moet. Echt niet.

Godverdomme. Godverde-fucking-domme.
Zeer slecht begin van het weekend.

Kut
Advertentie
Oud 28-10-2011, 20:46
Qimm
Qimm is offline
oh jezus sterkte man... hier is echt niets nuttigs op te zeggen
Oud 28-10-2011, 20:47
EZBlade
EZBlade is offline
Inderdaad

Heel veel sterkte met alles
Oud 28-10-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
oh jezus sterkte man... hier is echt niets nuttigs op te zeggen
Ja, pfft, hier is inderdaad niets op te zeggen.. Ze is ook nog vreemdgegaan?

En het leek toch zo goed te gaan tussen jullie? Heb je ook echt niets gemerkt? Pfft, ik had dit ook echt niet verwacht, aan de hand van al jouw posts in dit topic..

Sterkte ermee, LA..
Oud 28-10-2011, 20:53
Verwijderd
Omg, sterkte

Shit wat fucked up!
Oud 28-10-2011, 20:54
Verwijderd
@LA, wat erg... Heb je het helemaal niet aan zien komen? Sterkte ermee.
Oud 28-10-2011, 20:59
Verwijderd
Ze was de laatste week wat onbereikbaar, wat afstandelijk. Maar goed, ze had een drukke stage.
Tja, ik moet misschien nog boos worden. Op dit moment ben ik te zeer van mijn graat gevallen, om echt heel veel emotie te hebben.
Alleen een beetje angst voor de aankomende feestdagen. Maar goed, daar had ik toch al geen zin in.
Oud 28-10-2011, 21:04
Verwijderd
Nou ja, niet dat het nuttig is, maar *knuffel*.
Oud 28-10-2011, 21:07
Verwijderd
Damn, dat is fucked up. Sterkte.
Oud 28-10-2011, 23:08
Verwijderd
Oh jezus zeg, pfff! Hè LA ik wou dat ik wat voor je kon doen! Het klinkt wel heel drastisch... en eerlijk gezegd ook een beetje alsof de moeilijke situatie bij jou (onbewust) te zwaar is geworden voor haar en ze daardoor zo doet... (klinkt bekend nl).
Oud 29-10-2011, 03:46
ArendaW
ArendaW is offline
Dude, wat ongelovelijk kut. Sterkte.
Oud 29-10-2011, 10:51
Catch
Catch is offline
Wat klote LA, sterkte de komende tijd
Oud 29-10-2011, 13:18
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Oh jezus zeg, pfff! Hè LA ik wou dat ik wat voor je kon doen! Het klinkt wel heel drastisch... en eerlijk gezegd ook een beetje alsof de moeilijke situatie bij jou (onbewust) te zwaar is geworden voor haar en ze daardoor zo doet... (klinkt bekend nl).
+1 Zon gevoel krijg ik er ook bij

heel erg veel sterkte iig de komende tijd!
Oud 29-10-2011, 13:44
miekmuis
miekmuis is offline
Oh wat ontzettend klote LA. En inderdaad, ik weet ook niet wat ik hier nog op kan zeggen, behalve heel heel heel veel sterkte.
Oud 29-10-2011, 13:48
Dvine
Dvine is offline
Wat ontzettend erg.. Heel veel sterkte. *hug*
Oud 29-10-2011, 16:29
Dott
Dott is offline
Jeetje, sterkte LA ik weet niet wat ik moet zeggen.

ot: we hebben besloten dat we relatiegesprekken gaan doen, als mijn verzoek hiervoor word goedgekeurd tenminste.
ik sta er wat dubbel in, het voelt wel als iets wat we nog kunnen proberen en gezien het vanuit mn therapie word aangeboden en ik weet dat veel stellen dat hebben gedaan is het wel iets waar ik vertrouwen in kan hebben.
aan de andere kant denk ik, als we dit nu al nodig hebben, na een jaar, hoe zit hier dan ooit een toekomst in.
mrja als ik dit niet probeer is deur nummer 2 om t uit te maken.
Oud 29-10-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, sterkte LA ik weet niet wat ik moet zeggen.

ot: we hebben besloten dat we relatiegesprekken gaan doen, als mijn verzoek hiervoor word goedgekeurd tenminste.
ik sta er wat dubbel in, het voelt wel als iets wat we nog kunnen proberen en gezien het vanuit mn therapie word aangeboden en ik weet dat veel stellen dat hebben gedaan is het wel iets waar ik vertrouwen in kan hebben.
aan de andere kant denk ik, als we dit nu al nodig hebben, na een jaar, hoe zit hier dan ooit een toekomst in.
mrja als ik dit niet probeer is deur nummer 2 om t uit te maken.
Ik denk niet dat het kwaad kan, want je weet ook wel dat het juist door jouw therapie en de bijbehorende moeilijkheden is dat het nu zo moeilijk gaat. Als dat niet zo was, zou de situatie zo anders zijn dat zulke relatiegesprekken nooit een optie zijn, maar nu lijkt het me zelf wel fijn dat je zoiets hebt, zodat je kunt proberen uit te vinden of het aan je eigen issues ligt of aan de relatie zelf dat je je zo voelt? (Ik heb vanaf deze kant van het internet nl het idee dat het het eerste is).
Oud 29-10-2011, 17:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heel veel sterkte, LA. Ik hoop dat je over een tijd kan zeggen dat je hierdoor sterker bent geworden, maar nu is het wel heel erg superoneerlijk en kut.

Oh OT, gisteren was een eerste 'date', bij mij thuis 'filmkijken', maar halverwege de film hadden we daar al geen zin meer in. Het is leuk, maar het blijft wel wennen om na nog niet zo'n hele lange tijd single zijn weer opnieuw te beginnen met iemand die heel anders is.

Laatst gewijzigd op 29-10-2011 om 19:27.
Oud 29-10-2011, 18:20
Verwijderd
Ja, als dit allemaal achter de rug is. Lastig om daar allemaal overheen te kijken.
Onmogelijk zelfs.
Ik verbaas me een beetje over de manier van medeleven Bedankt allemaal.
Oud 29-10-2011, 19:28
Lente
Lente is offline
pfff LA, wat een rotte timing.. en over dat hospice, kun je niet van iemand of ergens wat geld lenen? lijkt me voor zowel jou als je moeder heel fijn als de zorg helemaal goed geregeld is. of hebben jullie het op een andere manier opgelost?
Oud 29-10-2011, 20:31
Verwijderd
Nou, het probleem is een beetje: het kan voor 1 maand zijn, of misschien voor 2, of 3. Die terminaliteits verklaring is een vrij accuraat ding, maar ze zijn niet goddelijk. Dus er kan altijd een opleving zijn. Dat het toch langer duurt.
1 maandje kan ik wel ophoesten, en als ik stop met roken (right...) dan 2 maanden ook wel. Daarna zou ik bij de baas een voorschot kunnen vragen. Maar ja. Dat lost het probleem niet op, want we weten niet voor hoelang.
De timing had inderdaad beter gekund...
Oud 30-10-2011, 11:28
Dott
Dott is offline
Heb een lijstje gemaakt met waarom wel of waarom niet doorgaan... is not good...
Oud 30-10-2011, 11:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
LA, wat ga jij door een zware tijd, ik hoop dat je het een beetje trekt en dat je omgeving je zoveel mogelijk begrip toont en je steunt. Vreselijk dat je vriendin dat niet trok. Mijn steun heb je in elk geval.

En Dott, wat dapper dat jullie nu relatietherapie doen, ik denk echt wel dat dat goed is! Heel veel succes ermee
Oud 30-10-2011, 13:13
Verwijderd
Heel veel sterkte LA.
Wat een vuile streek en helemaal nu van haar dat ze vreemd is gegaan.
Oud 30-10-2011, 17:35
Volk
Volk is offline
Veel sterkte LA.

ot: Mijn broertje had het heel netjes uitgemaakt, meteen een bedrag genoemd voor alimentatie die hoger was dan ze zelf in gedachten had. Hij zat ook nog bij haar in huis om het allemaal netjes af te ronden, wilde nog wat dingen daar opknappen zodat zijn dochtertje in een schoon en goed huis zat en ze hadden al besproken wie wanneer hun dochtertje had. En toen vertelde zijn ex haar vader dat hij het had uitgemaakt... Die vader heeft hem meteen opgebeld dat hij aankwam met een aanhangwagen om zijn spullen weg te brengen en dat hij maar moest oprotten samen met alle buitenlanders als hij het had uitgemaakt. Maar hij kwam aan zonder aanhangwagen maar wel met sloten. Hij heeft mijn broertje en oom aangevallen en naar buiten geschopt. Uiteindelijk is er zelfs politie bij moeten komen om die vader weg te halen

Ex is nu ook helemaal van gedachten veranderd, niemand van onze familie mag de kleine nog zien. Mijn broertje stapt nu dus naar de rechter. Ik vind het zo kut dat het zo moet gaan. En ook om mijn broertje te horen huilen aan de telefoon toen hij op de politie stond te wachten. Mijn broertje heeft zo zijn best gedaan om alles netjes af te handelen. Ik kan zo weinig doen nu, voel me er heel machteloos bij. Gelukkig kunnen we vanaf vandaag in ons nieuwe huis en kon mijn broertje daar alvast heen. Ik heb wat eten en spullen en een luchtbed met dekens en dergelijke gebracht. En nu is het verder afwachten wat er gebeurt.

Het is zo naar allemaal. Had ik heel dit weekend vrij en had ik allemaal dingen die ik ging doen, heb ik nog niks gedaan omdat ik steeds aan mijn broertje en heel de situatie zat te denken. Ik probeer maar gewoon blij te zijn om het feit dat mijn vriend en ik een tijdje terug een nieuwe woning hadden gevonden en dat we er vanaf dit weekend in konden. Maar toch, het blijft rot.
Oud 30-10-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Heel veel sterkte LA.
Wat een vuile streek en helemaal nu van haar dat ze vreemd is gegaan.
Ja, weet je: zelf heb ik meer last van verdriet, dan van boosheid. De afgelopen maanden, waren echt helemaal te gek, met haar aan mijn zijde. Ik heb daar ook echt serieus geen slechte herinneringen aan. Mensen maken fouten. Dat ze vreemd ging, vind ik balen, dat een misstap, waar ze zelf mee zal moeten leven, en dat vind ze moeilijk zat, zo goed ken ik haar wel, meteen moet leiden tot een breuk vind ik erger. Maar goed, het maakt wel duidelijk dat het voor haar echt niet meer ging. En doorgaan met een relatie die alleen mij tot steun is, zou ook een leugen zijn.

Tja. Misschien ben ik op dit moment een beetje te goed. Maar ik hou me maar vast aan die mooie herinneringen.
Oud 30-10-2011, 19:05
indigo
indigo is offline
Dott en LA, sterkte. Moet voor jullie allebei een moeilijke tijd zijn!
Edit: fijn dat je er zo over denkt LA, ik denk dat voor jezelf alleen maar goed is.

OT: deze week gaat het echte samenwonen beginnen voor mijn gevoel. Ik heb geen vrij meer en vriendje moet hard leren voor tentamens. Hij is eigenlijk veel te laat begonnen dus hij is nu nogal gestresst. Daar komt bij dat zijn oma vorige week is overleden en hij heel veel heeft meegeholpen met organiseren van de crematie en dergelijke. Ik was zelf ook op de crematie en vond het heel indrukwekkend. Wilde hem eigenlijk vooral tot steun zijn, maar met al die tranen die er waren moest ik ook huilen. We branden nu elke dag kaarsjes bij de overlijdenskaart en er ligt een herinnering aan de crematie bij.
En mijn beste vriendinnetje vertrekt deze week naar Verweg en ik heb haar gister voor het laatst gezien en nu zie ik er tegenop dat ik niet zomaar even kan bellen of thee kan komen drinken, het is zo chill dat we zo dichtbij elkaar wonen... Maar ik heb net al een eerste stap gezet om andere mensen uit te nodigen .
Nouja en wennen aan samenwonen gaat ook wel lukken! Het is vooralsnog (zonder tentamenstress enzo) heel heel erg fijn om 's avonds bij elkaar in bed te kruipen.
Oud 31-10-2011, 07:11
Lorelei
Lorelei is offline
Dott: als ik eerlijk ben denk ik niet dat relatietherapie genoeg gaat helpen als het zo snel in de relatie al nodig is..maar ik zou het wel doen om 2 redenen: 1) dan heb je voor jezelf tenminste het gevoel dat je alles geprobeerd hebt en 2) je leert er altijd wel iets van dat je kunt gebruiken in deze relatie en evt alle volgende.

LA: pff sterkte
Oud 31-10-2011, 09:53
Verwijderd
LA: Jeetje... heftig.... sterkte!!
Oud 31-10-2011, 10:01
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott: als ik eerlijk ben denk ik niet dat relatietherapie genoeg gaat helpen als het zo snel in de relatie al nodig is..maar ik zou het wel doen om 2 redenen: 1) dan heb je voor jezelf tenminste het gevoel dat je alles geprobeerd hebt en 2) je leert er altijd wel iets van dat je kunt gebruiken in deze relatie en evt alle volgende.

LA: pff sterkte
Nou ja precies, dat dacht ik ook. ik wil gewoon sowieso weten dat ik er alles voor gedaan heb.
ik bedoel het zijn absurde omstandigheden, eerst hij hier in therapie, nu ik.
ik weet niet wat de uitkomst gaat zijn, maar ik probeer er positief naar te kijken.
dat wat er nu misloopt tussen ons word deels veroorzaakt door mijn therapie, dus misschien hebben we gewoon handvaten nodig.
ik weet het niet, tijd zal het leren.
Oud 31-10-2011, 11:34
Verwijderd
Het gaat niet zo goed tussen ons en ik word er een ebetje moedeloos van.

Sterkte @Dott en Volk!
Oud 31-10-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Was ist los?
Oud 31-10-2011, 15:33
Verwijderd
Oeh . Plots een reactie op mijn profiel en het is wel erg leuk ^^.
Oud 31-10-2011, 17:07
Verwijderd
Morgen nieuw liefje (vogel) halen <3.
Oud 31-10-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:

Sterkte @Dott en Volk!
Een vriendinnetje van me heeft nadat ze gingen samenwonen echt een lange tijd best wel zitten dubben of het nu allemaal wel zo'n goed plan was, het ging helemaal niet zo lekker als ze gedacht had. Zij moesten nogal wennen aan de nieuwe situatie en dat beïnvloedde hun relatie ook behoorlijk. Maar dat is helemaal goedgekomen en ze is blij dat ze dat doorgezet heeft. Nu zijn ze blij getrouwd
*schouderophaal* De helft van de mensen die ik ken hebben geen enkel probleem bij het gaan samenwonen, maar de andere helft heeft vervolgens een tijdje strubbelingen in de relatie. Is ook niet zo gek; vooral jij bent natuurlijk uit je vertrouwde omgeving weggerukt en je moet ergens hélemaal opnieuw beginnen. Hij is de enige die wel vertrouwd is en dat is voor hem natuurlijk weer een flinke belasting. Bovendien zal hij nogal moeten wennen aan het delen van zijn leefomgeving denk ik want hij woont natuurlijk al vet lang alleen.
Komt vast goed *knuffel*
Oud 31-10-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Was ist los?
Ik denk dat Freyja het goed verwoord:
Citaat:
Een vriendinnetje van me heeft nadat ze gingen samenwonen echt een lange tijd best wel zitten dubben of het nu allemaal wel zo'n goed plan was, het ging helemaal niet zo lekker als ze gedacht had. Zij moesten nogal wennen aan de nieuwe situatie en dat beïnvloedde hun relatie ook behoorlijk. Maar dat is helemaal goedgekomen en ze is blij dat ze dat doorgezet heeft. Nu zijn ze blij getrouwd
*schouderophaal* De helft van de mensen die ik ken hebben geen enkel probleem bij het gaan samenwonen, maar de andere helft heeft vervolgens een tijdje strubbelingen in de relatie. Is ook niet zo gek; vooral jij bent natuurlijk uit je vertrouwde omgeving weggerukt en je moet ergens hélemaal opnieuw beginnen. Hij is de enige die wel vertrouwd is en dat is voor hem natuurlijk weer een flinke belasting. Bovendien zal hij nogal moeten wennen aan het delen van zijn leefomgeving denk ik want hij woont natuurlijk al vet lang alleen.
Komt vast goed *knuffel*
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Het is heel erg wennen aan elkaar, verwachtingen die je van je relatie hebt, verwachtingen die je van elkaar hebt, ergernissen die niet uitgesproken worden maar wel uitgesproken moeten worden, het afstemmen en begrijpen van de levensstijl van de ander.... Hij woont al vijftien jaar op zichzelf in een stad die al helemaal zijn thuis is. Ik kom regelrecht uit een gezin met drie zussen uit een grote oude boerderij die ergens in een boerengat staat. Ik had wel verwacht dat het moeilijk zou zijn, maar dat we soms zo zouden moeten vechten, wist ik niet. En elkaar opgeven is geen optie, maar het s ook heel frustrerend dat we soms zo naast elkaar heen praten en moeten ruziën om dan weer bij elkaar te komen. We komen er samen wel uit, echt wel, maar soms word ik er een beetje moedeloos van en wil ik in bed kruipen tot het over is en we een jaar verder zijn en helemaal op elkaar ingespeeld enzo...
Oud 31-10-2011, 23:13
Akhlys
Akhlys is offline
Hmm, het gaat met een hoop niet zo lekker zo te zien. Sterkte voor iedereen die in een dip zit atm!

OT: Met mij gaat het relationeel gezien juist weer verbazingwekkend goed. Ik heb eindelijk na weet ik hoelang weer een vriendin en dat gaat tot nu toe heel goed. Het is een beetje lastig om elkaar regelmatig te blijven zien. Zij moet elke dag om kwart over 6 eruit voor school tot half 5 en ik moet van 2 tot 11 werken, dus dat loopt lekker langs elkaar heen. Maar ik probeer een beetje met m'n dagen te schuiven zodat het allemaal wel goed loopt. We hebben sowieso de weekenden Ja, ben weer happy^^
Oud 01-11-2011, 05:51
Verwijderd
Ik zit me nu vooral af te vragen of ik haar niet tijdelijk uit mijn hele contacten-bende moet gooien. Enerzijds zou het beter zijn, om in elk geval de komende twee weken even helemaal geen contact te hebben. Anderzijds, ik moet er toch doorheen. Hoe dan ook. En maakt het nu echt zoveel uit? Ik had liever niet geweten dat ze al onze vakantie en andere samen-foto's had verwijderd. Maar dat doen mensen als het uit is.

Mijn moeder heeft weer veel last van doorbraakpijn. Maar tot mijn wilde verbijstering, probeert mijn zus nu toch ineens haar best te doen. Wellicht moet ik mijn harde woorden van eerst wat terug nemen. Ze probeert mijn ma echt te helpen, en op haar olifant-in-een-porcelijnkast manier lukt het haar wel, om bepaalde dingen gewoon te regelen. Ik ben daar wel blij mee. Het ontlast mij een beetje.

Er zijn veel die me willen doen inzien dan ze gewoon een enorme trut is geweest. Maar zelfs in mijn boosheid die soms begint door te klinken, kan ik dat niet vinden. Tot het allerlaatst is ze gewoon een tofwijf gebleven. Daaruit kun je opmaken dat ze in elk geval wel heel hard heeft gevochten tegen haar eigen gevoelens. Voor ons. Of zie ik dit helemaal verkeerd?
Oud 01-11-2011, 07:01
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Er zijn veel die me willen doen inzien dan ze gewoon een enorme trut is geweest. Maar zelfs in mijn boosheid die soms begint door te klinken, kan ik dat niet vinden. Tot het allerlaatst is ze gewoon een tofwijf gebleven. Daaruit kun je opmaken dat ze in elk geval wel heel hard heeft gevochten tegen haar eigen gevoelens. Voor ons. Of zie ik dit helemaal verkeerd?
Misschien, ik denk wel dat je er uit op kan maken dat ze het wel probeerde. En ondanks alles is het niet eens een slechte gedachte om aan vast te houden.
Oud 01-11-2011, 07:15
Chevy
Chevy is offline
Ik ben heel erg aan het twijfelen momenteel.
Oud 01-11-2011, 08:17
Verwijderd
Overigens: ik kreeg net te horen dat het geld voor het hospice geen probleem is. Dat is wel een kleine opluchting
Oud 01-11-2011, 08:20
Verwijderd
Knuff @ Chevy! Wat is er aan de hand?

@LA: Het is misschien niet heel erg handig wat ze heeft gedaan, maar persoonlijk ben ik nooit zo'n fan geweest van contact verbreken en een hekel hebben/krijgen aan je ex. Ik zou nu geen overhaaste beslissingen nemen, jullie hebben hoe dan ook een toffe tijd gehad en dat is ook wat waard. Ik hoop dat je er uit komt en bij jezelf kunt blijen, hoe moeilijk dat nu soms ook is. FIjn dat je zus ook een beetje bij begint te springen, ook al is het niet altijd op een handig manier.
En fijn dat het hospice geregeld is! Hoop dat jij, je familie en je moeder nu een beetje meer rust krijgen...
Oud 01-11-2011, 09:11
Verwijderd
Thanks SA. Je denkt er hetzelfde over als ik.
Beetje bevestiging dat ik niet helemaal gek ben is wel prettig
Oud 01-11-2011, 11:00
Verwijderd
@LA: met mijn eerste echte liefde heb ik ook nooit het contact willen verbreken - en een paar keer was er een moment waarop ik dat wél een tijdje wilde, en toen wist ik het ook zeker. Als je een beetje in contact staat met je gevoelens, weet je zelf heel goed wanneer contact goed mogelijk is, en wanneer je er beter aan doet om even afstand te nemen. En zelfs dan hoeft dat maar tijdelijk te zijn - ik spreek die ex nog steeds, gelukkig

OT: Ieh we zijn verloofd!
Oud 01-11-2011, 11:27
miekmuis
miekmuis is offline
Okay wat is dit nou weer? De eikel heeft zijn auto van MP gehaald. Oftewel nu gaat hij maar helemaal niet meer? Ik kan hem er ook niet naar vragen, want hij weet niet dat ik die advertentie in de gaten hield. Nouja whatever. Ik heb gister een backpack gekocht en de optie vast laten leggen en komende maandag ga ik definitief boeken. En ik ga het wel steeds een beetje minder eng vinden om het alleen te doen en ik geloof dat ik het ook steeds iets minder moeilijk vind om het gezeik in mijn familie hier achter te laten.
Oud 01-11-2011, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Okay wat is dit nou weer? De eikel heeft zijn auto van MP gehaald. Oftewel nu gaat hij maar helemaal niet meer? Ik kan hem er ook niet naar vragen, want hij weet niet dat ik die advertentie in de gaten hield. Nouja whatever. Ik heb gister een backpack gekocht en de optie vast laten leggen en komende maandag ga ik definitief boeken. En ik ga het wel steeds een beetje minder eng vinden om het alleen te doen en ik geloof dat ik het ook steeds iets minder moeilijk vind om het gezeik in mijn familie hier achter te laten.
Weet je zeker dat-ie m er niet af heeft gehaald omdat-ie verkocht is?

En je kunt m toch gewoon een mailtje sturen: ik ga volgende week boeken, ga je nog mee of niet? Dan hoeft hij niet te weten dat jij zn advertentie in te gaten hield.
Oud 01-11-2011, 12:28
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Weet je zeker dat-ie m er niet af heeft gehaald omdat-ie verkocht is?

En je kunt m toch gewoon een mailtje sturen: ik ga volgende week boeken, ga je nog mee of niet? Dan hoeft hij niet te weten dat jij zn advertentie in te gaten hield.
Ik heb hem zondag verteld dat ik ga boeken en zei dat ik het leuk zou vinden als hij alsnog mee kan. Hij zei dat hij dat ook leuk zou vinden en dat we anders daar maar moeten afspreken. Maar nu heeft hij zijn auto van MP afgehaald en ik heb er niks over gehoord. Als hij nog mee zou willen zou hij toch lijkt me wel even wat laten horen. Ik heb hem vandaag nog wel een smsje gestuurd om te zeggen dat ik een optie voor ons beide heb genomen voor het geval dat en vroeg daarin ook of er nog nieuws was over zijn auto, maar tot nu toe heeft hij niet gereageerd. Maar goed, ik ben op dit moment een bittere mannen haatster.
Oud 01-11-2011, 14:09
Catch
Catch is offline
Haha daten is veel te leuk! En ik ben een sukkel want ik verwaarloos mijn liefste vriendinnetje. Morgen mailen :@
Oud 01-11-2011, 21:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik probeer voor mezelf af te wegen wat logische vervolgactie is: voor mezelf vaststellen dat ik net uit een lange, serieuze relatie kom en ik niet meteen me in iets nieuws wil storten (en mij ondertussen dolmaken met het idee dat de andere optie misschien beter is), of rustig aanzien hoe het gaat en verdergaan met daten(en mij ondertussen dolmaken met het idee dat de andere optie misschien beter is). Soms ben ik niet zo'n fan van mijn brein.
Oud 01-11-2011, 23:02
Roosje
Roosje is offline
^ ik zou vooral niet teveel nadenken en het leuk hebben.

Ot: ik ging uit eten met mijn zus en ze is zo verschrikkelijk tof. <3 En vanmiddag keek ik vanaf een bank met twee bestuursgenootjes Friends op de beamer en toen voelde ik me weer helemaal thuis. Dat kon ik wel gebruiken na een nacht vol drama.

Regels voor berichten