Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2002, 18:28
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
zie: http://www.leefbaar.nl/html/programma2002.html

Ik heb net even het verkiezingsprogramma van Leefbaar Nederland doorgekeken en het gaat echt helemaal nergens over. Het is een zootje verschillende standpunten bijelkaar gegooid, er zitten geen schokkende dingen tussen, het zijn eigenlijk punten waar elke partij het haast mee eens is. Ze geven geen enkele oplossing voor de dingen waar ze verbetering in willen. En verder zitten ze de heletijd te zeuren over moslimfundamentalisten, alsof dat in Nederland er iets toe doet...

Ben benieuwd wat jullie van LN en hun punten vinden.
Oud 24-01-2002, 18:29
Verwijderd
Ik heb geen zin om het allemaal te lezen. Ik neem ze ook niet serieus eigenlijk. Ze beoefenen namelijk een bepaald soort stemmingmakerij die een bepaald soort mensen flink aanspreekt. En zowel met die stemmingmakerij als dat soort mensen placht ik me niet te associëren.
Oud 24-01-2002, 18:34
Dj Pjotr
Dj Pjotr is offline
doh...had je anders verwacht dan? gewoon een boel praatjes, meer niet....laat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen wat ze echt waard zijn, ben alleen bang dat DAT tegenvalt...
Oud 24-01-2002, 18:35
sanne60
sanne60 is offline
Ik vind dat wel meevallen eerlijkgezegd. Sommige punten vind ik nog best wel ok en ik denk niet dat ze het lang vol zullen houden in de politiek, maar zeker weten dat ze het wel even wat wakker schudden.
Oud 24-01-2002, 18:40
Narrator
Narrator is offline
Waarom word er zo ontiegelijk veel aandacht aan dat LN besteed? Steeds hebben we het weer over die (oh zo slechte) standpunten.

Veel mensen hier blijven maar zeggen dat ze het toch nooit halen, dat hun Partijprogramma nergens op slaat etc. etc. Alleen maar negatieve dingen die er worden gezegd.....Waarom?

Zijn jullie soms bang dat ze juist wel voor grootte veranderingen gaan zorgen? Het lijkt er anders wel op.
Oud 24-01-2002, 18:40
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Een partij die Caterine Keijl en nog een zooi andere BN´s loopt te strikken om rond te gaan rennen in de Tweede Kamer neem ik niet serieus....

What´s next? Premier Pino en Staatsecretaris Pippie Langkous?
Oud 24-01-2002, 19:42
Ianto
Ianto is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Zit Pino nog niet bij LN dan?

Verder zie nare man...

Oud 24-01-2002, 19:49
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik vind Leefbaar Nederland een waardeloze partij. Ze moeten het echt hebben van de mensen die zich om laten praten door mooie praatjes en populaire plannetjes. En dat soort mensen heeft Nederland vrij veel, en daarom zie ik ze helaas nog best wat zetels in de wacht slepen bij de komende verkiezingen
Oud 24-01-2002, 20:51
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
zie: http://www.leefbaar.nl/html/programma2002.html

Ik heb net even het verkiezingsprogramma van Leefbaar Nederland doorgekeken en het gaat echt helemaal nergens over. Het is een zootje verschillende standpunten bijelkaar gegooid, er zitten geen schokkende dingen tussen, het zijn eigenlijk punten waar elke partij het haast mee eens is. Ze geven geen enkele oplossing voor de dingen waar ze verbetering in willen. En verder zitten ze de heletijd te zeuren over moslimfundamentalisten, alsof dat in Nederland er iets toe doet...

Ben benieuwd wat jullie van LN en hun punten vinden.

Er zitten geen schokkende dingen tussen? Ja en? Moet dat soms? En als het punten zijn zoals iedere partij die heeft wat is dat het probleem? Alle partijen lijken zowiezo al op elkaar.
Oud 24-01-2002, 20:58
sanne60
sanne60 is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Een partij die Caterine Keijl en nog een zooi andere BN´s loopt te strikken om rond te gaan rennen in de Tweede Kamer neem ik niet serieus....

Zoveel BN'ers zitten er niet in hoor. Helemaal niet zelfs.
Oud 24-01-2002, 21:40
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
sanne60 schreef:

Zoveel BN'ers zitten er niet in hoor. Helemaal niet zelfs.
meen je dit??

er zitten echt wel veeeel BNers in!!
Oud 24-01-2002, 22:16
broed
broed is offline
ja en ook veel extreem rechts mensen !!
Oud 24-01-2002, 22:28
Tampert
Tampert is offline
Ik ziet overlap
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/001661.html
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002074.html