Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.nu.nl/politiek/2656626/ka...-mauro-af.html
AMSTERDAM - Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft dinsdag twee moties vanuit de oppositie verworpen die vroegen de jonge Angolees Mauro Manuel een verblijfsvergunning te geven. Een motie om Mauro in Nederland te laten blijven in afwachting van een studievisum werd door GroenLinks en D66 niet in stemming bracht. Voor die laatste motie is hoogstwaarschijnlijk wel steun van een Kamermeerderheid omdat regeringspartij CDA ook voor is. Mauro heeft nu de duidelijkheid dat hij niet hoeft te rekenen op een verblijfsvergunning. Wanneer de motie over het studievisum aan de orde komt, is onduidelijk.
||
Citaat:
Ik ben een beetje bang dat ik behalve op Kat en Larch ook moet gaan naamzoeken op Katarina, Russisch, Rusland, lesbisch, hetero, Listo, Azeche, K en Etmakas. ![]()
||
Als je op 'K' naamzoekt krijg je alleen maar typfouten en posts van Deadlock met alleen '(k)' erin.
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Ik lees nu die Kanjerguusje blog;
"Een maatschappelijk medewerker staat zelfs twee keer klaar om met ons een gesprek te beginnen, maar kan er gewoonweg niet tussenkomen. Ik zeg: “Welkom in de kermis van het AMC.” Yvonne zegt: “Ik had geen kaartjes voor het spookhuis besteld.” Tijdens het avondeten maak ik tegen Yvonne de opmerking dat we qua uiterlijk snel zullen verouderen door deze ervaring in het ziekenhuis . Waarschijnlijk ogen we beide dodelijk vermoeid. Yvonne zegt dat ze niet voor zichzelf kan spreken, maar als ze naar mij kijkt, mijn opmerking wel kan bevestigen. Dankjewel schat. " ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jaartallen leer ik niet. Die komen ook vanzelf. Verder leer ik gewoon de grote lijnen inderdaad, maar de conclusies die daarbij getrokken worden (overeenkomsten en weet ik veel wat) word je gewoon voorgelegd. Dus. Echt inzicht komt volgens mij pas bij geschiedenis kijken op het moment dat je gaat onderzoeken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|