Advertentie | |
|
![]() |
|
Ongeveer twee bij twee meter. Geen ramen, witte deur zonder klink. Aan de muur tegenover de deur hangt een kleed, een soort Perzisch aandoend, groen-bruin kleed. Op de vloer ligt een dergelijk kleed. Verder staan er twee kasten. Aan de muur is een soort grijs-roze behang.
Waar voel jij je het gelukkigst? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel meer dingen. Maar ik wil heel heel heel heel heel graag dat er niks gebeurt met de foto van mijn oma. Want ze was een échte oma en een heldin en de beste oma die je je maar voor kunt stellen en zo wijs en mooi en open en en en en en en <3 Ik hou van mijn oma en de foto die ik heb, daar staat ze op zoals ze is. Was. Ze is vijf jaar geleden overleden.
Waar heb jij het grootste verdriet om (gehad)? |
![]() |
|
Ik blijf jaloers op Uice, die zijn bachelorscriptie in 2 dagen heeft geschreven terwijl ik er al een eeuwigheid over doe.
![]() Wat vond jij van PSV - Tel Aviv vanavond?
|
Verwijderd
|
Ik doe niet echt aan lievelingsscenes, maar als ik er dan een moet kiezen, dan die waarin de dwerg(in?) en de man van twee meter elkaar ontmoeten in het bos en op slag verliefd zijn. (Black Cat, White Cat)
Welke kleur heb je het meest aan en zit daar een gedachte achter? |
![]() |
|
Hmmm goeie, ik heb eigenlijk alle kleuren wel vaak aan, ik heb altijd een blauwe sjaal en bril maar daar zit geen gedachte achter, en verder draag ik veel zwart icm felle vrolijke kleuren maar ook daar zit niet echt een gedachte achter.
Hoe ziet het lelijkste kledingstuk van een van je familieleden eruit? en van wie is dat? |
![]() |
|
Ik wil al m'n studiepunten behalen. Das m'n enige doelstelling voor 2012.
Verder wil ik natuurlijk daadwerkelijk iets bijdragen aan de onderneming voor welke ik werk, maar dat zal na 2012 ook nog gelden ![]() Wat was 't hoogtepunt van 2011 (tot nu toe)?
|
Verwijderd
|
Er zijn meerdere concerten geweest die om verschillende redenen heel erg goed waren. Melissa Etheridge was erg gaaf, maar dat kwam ook omdat dat mijn eerste échte grote concert was, Damien Rice was echt heel erg goed, Skunk Anansie was genieten en kwam op het perfecte moment, Beth Hart is simpelweg fantastisch. Allemaal goed om verschillende redenen.
Wat is jouw lievelingskledingsstuk voor een avondje uit? |
![]() |
|
Een mooi kunstwerk. Zo was ik vorige week oprecht ontroerd bij de tentoonstelling van Pipilotti Rist, maar ook toen ik onverwacht tegenover een aantal geweldige werken van de pre-raphaelieten stond (Millais, Burne-Jones, Waterhouse, Holman Hunt, Rosetti) <333
Waar word jij emotioneel van?
|
Kunstschilder. Daar heb ik de benodigde talenten voor in huis, maar ik vind de opleiding niet leuk. Dus eigenlijk zou ik dat willen doen als de opleiding naar mijn zin was. En anders danseres. Ligt allemaal wel dicht bij wat ik nu doe, gelukkig.
![]() Hoe ziet jouw laatste levensdag er in ideale omstandigheden uit? |
![]() |
|
Verwijderd
|
In ideale omstandigheden zoals die van mijn oma: Met mijn volle verstand en naar omstandigheden goede gezondheid voor iemand van 94 een week lang op bed liggen, weinig pijn hebben en veel familie om me heen. En dan op de laatste dag mijn kinderen en kleinkinderen om me heen van een kleindochter een laatste keer een beetje advocaat krijgen, nog een keer naar iedereen knipogen en dan gaan.
Wat is je lievelingsgeur uit de natuur? |
![]() |
|
Ik draag nauwelijks shirts, meer jurkjes. Als ik moet kiezen heb ik een mooi mosgroen t-shirt en een Beatles-shirt van de H&M die natuurlijk gruwelijk fout is, maar /care, want ik hou van The Beatles.
Waar zou je nog niet dood in gevonden willen worden?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 |