Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2011, 18:52
Thomas.
Thomas. is offline
Friendzones zijn echt KUT
Oud 14-09-2011, 18:54
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Friendzones zijn echt KUT
Daar ben ik het NIET (volledig) mee eens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:39
immortelle
immortelle is offline
http://www.youtube.com/watch?v=iadUzmV9vCM
misschien helpt dit
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 21:24
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Nah nee.
Ach ik zie wel, misschien eens een film met haar kijken, kijken hoe het dan is..

Nog andere suggesties?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 18:04
JanSteenders
JanSteenders is offline
Hallo,

Nou hier gaat ie, (ik ben 16) ik heb een meisje ontmoet op een school kamp en we konden het op zich best wel goed vinden zij was wel open tegen mij maar ook tegen andere jongens en meisjes. Het probleem is juist omdat ze zo open is tegen alle jongens en meisjes weet ik niet zo zeer of ik erachter kan komen of ze mij überhaupt wel leuk vind. Ze was eerst verliefd op een gast maar die had haar afgewezen dus dit leek wel een leuk moment om misschien iets te proberen we houden allebei van dezelfde muziek (jaren 20 muziek) en gezelligheid, maar ook knusheid (is dat een woord?). Ik ben niet zo goed met mensen uitvragen en ik weet dus nu ook niet nu school is begonnen om een goed gesprek aan te knopen of überhaupt iets uit te halen om een juist moment te cre-eren om uit te vragen. Ik heb me al flink in gelezen op dit forum maar het is nog steeds vrij lastig. Ik weet niet of iemand wat tips heeft over hoe ik dit kan aanpakken en ik ben nogal onhandig met dit soort dingen.

M.V.G Jan
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 18:14
Thew
Thew is offline
Oke help me even uit.

Ik zat vandaag in de klas bij wiskunde en we hebben kampweek dus zijn er een heleboel klassen met docenten op kamp, en word er heel veel van lokaal + docent gewisseld. En nu zat er een meisje voor me, een vriendin van een vriend van mij (geen relatie ofzo nee gewoon vriend maar dan als meisje). En ze zij tegen mij hoi en begon op mijn schrift te schrijven en aandacht van mij te willen, en ze zei ook dat ze een `raar` gevoel bij mij kreeg maar niet in de slechte manier ofzo. Is ze...? Want ik ben eigenlijk op iemand anders uit mijn klas verliefd en ik wacht even met vragen tot het valentijnsfeest dat over een paar maanden is ;P
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 19:02
immortelle
immortelle is offline
Citaat:
Oke help me even uit.

Ik zat vandaag in de klas bij wiskunde en we hebben kampweek dus zijn er een heleboel klassen met docenten op kamp, en word er heel veel van lokaal + docent gewisseld. En nu zat er een meisje voor me, een vriendin van een vriend van mij (geen relatie ofzo nee gewoon vriend maar dan als meisje). En ze zij tegen mij hoi en begon op mijn schrift te schrijven en aandacht van mij te willen, en ze zei ook dat ze een `raar` gevoel bij mij kreeg maar niet in de slechte manier ofzo. Is ze...? Want ik ben eigenlijk op iemand anders uit mijn klas verliefd en ik wacht even met vragen tot het valentijnsfeest dat over een paar maanden is ;P
ik denk dat dat toch wel redelijk duidelijk is. ga er voor, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 19:14
Verwijderd
Als je op iemand anders bent, moet je niet 'voor de heb' met iemand gaan scharrelen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 19:17
Verwijderd
Het lijkt me inderdaad een slecht idee. Als ik dat meisje was zou ik je ook niet meer willen dan. Want je zegt als het ware: "Ja, ik ben heel verliefd op jou, maar ik wil nog niets met je, want ik wil eerst even mijn kansen afwachten bij iemand anders.."
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 19:11
Merible
Merible is offline
hallo ik ben nieuw hier

ik ben 12 jaar ben verliefd op een meisje zei is echt heel aardig. glimlacht soms als ik haar tegenkom geeft me soms wel een iets, vaak wat snoep maar zei is ook heel aardig tegen andere mensen!!! dus t probleem is vindt ze me nou ook leuk of niet?

en ik durf haar altijd niet aan te spreken want ze is altijd met haar vriendinnen

Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 20:16. Reden: extra info
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 16:56
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
hallo ik ben nieuw hier

ik ben 12 jaar ben verliefd op een meisje zei is echt heel aardig. glimlacht soms als ik haar tegenkom geeft me soms wel een iets, vaak wat snoep maar zei is ook heel aardig tegen andere mensen!!! dus t probleem is vindt ze me nou ook leuk of niet?

en ik durf haar altijd niet aan te spreken want ze is altijd met haar vriendinnen
zei = zij, Tenzij het een verwijzing is naar iets wat zij gezegd heeft.

dan is het zij zei hallo tegen mij.

Maar praat met haar, neem haar mee, weg van haar vriendinnen en vraag het haar.
Of vraag of ze is een keer wat met je wil doen, zegt ja leuk hihihi dan ben je vast leuk.
Zegt ze nee rot op loser, dan ben je niet leuk.
Oud 11-10-2011, 14:11
JennaL
JennaL is offline
Hooi hooi,

ik ben 13 jaar en verliefd op 'n jongen in mijn klas. Hij is niet erg spraakzaam en ik voegde hem dus toe op twitter. Ik schreef wat naar hem, hij wat naar mij, etc. Uiteindelijk kwam ik erachter dat 'ie alleen met mij zat te typen en ander soort tweets had hij niet. Hij vroeg m'n nummer en we smsten wat. Hij vertelde wat persoonlijke dingen over de scheiding van zijn ouders, mijn naam en vroeg waar ik woonde, wat ik aan het doen was, enzovoort.

De volgende dag begon ik 't gesprek maar om vervolgens wel 'n klein gesprekje met hem gehad te hebben. Daarna deed hij heel kortaf en 'n vriendin van mij besloot met hem te typen op twitter omdat zij weet via mij wat z'n interesses zijn. Hij zoekt nog steeds contact met mij tussendoor, maar als ik antwoord doet hij weer kortaf. Op school zeggen we geen woord tegen elkaar en hebben we soms oogcontact. Met mijn vriendin praat hij weer wel.. Ik weet het echt niet meer... Als ik langskom terwijl ie met zijn vrienden staat te kletsen word het altijd ineens stoeien tussen hun. En dat kan wel weer een teken zijn van uitsloven. Wat denken jullie?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2011, 19:58
Merible
Merible is offline
die jongen is hardstikke verlegen breek t ijs bij hem

door gesprekken bijvoorbeeld

btw op dit topic wordt niet zoveel gekeken meer
kan beter een andere zoeken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 18:59
Sam...
Sam... is offline
Citaat:
hoi
ik ben op een jongen die bij mij op school zit.
we kennen elkaar al twee jaar en mijn klas ging telkens met zijn klas iest doen dus we zaggen elkaar telkens en vorig jaar hadden we een BBQ met zijn klas en hij ging me telkens volgen en hij was me aan het na doen met praten en als ik bij een vriendin zat kwam hij er bij zitten en ging ie met een stokje aan me zitten

en dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik hem dus leuk vind. en een vriend van hem kwam er achter dat ik hem leuk vind dus ie ging het weer aan die jongen vertellen. dus hij weet dat ik op hem ben.
ik heb hem op msn en nu zegt ie telkens op msn van jah je vind me leuk en ik zei zo van wrm wil je het weten en zei hij van ja vind ik leuk om te weten

ik telkens het idee dat ie over me praat bij zijn vrienden en hij praat me na en hij fiest telkens met me mee naar school.
mijn vriendinnen zeggen dat hij me leuk vind maar ik weet het niet.
is dat zo????
ik weet het niet meer
kunnen jullie me helpen???
Ik weet het niet hoor, zelf zou ik sowieso zoiets niet op MSN zeggen. Je weet nooit wat iemand echt bedoelt met het gene dat hij typt en het is onpersoonlijk. Dit verhaal doet me wel denken aan een jongen die ik ken. Jongens vinden het leuk om te horen dat iemand verliefd op ze is, maar of hij nou echt verliefd op je is weet ik niet. Kijk eens hoe hij tegen andere meisjes doet. Misschien wordt je daar iets wijzer van.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 21:42
dek
dek is offline
bij mij in de klas zit een meisje sinds de tweede klas (zit nu in de vierde) en eigenlijk was ik meteen verliefd op haar nog niet zo erg maar dat werd steeds "erger" in de tweede klas kreeg ze verkering met een jongen uit mijn klas die ik zoizo al niet zo mocht dit ging na een paar weken weer uit. toen aan het eind de derde klas kreeg ze verkering met mijn beste vriend dit deed best wel pijn dit bleef aan tot ongeveer een week of 4 geleden. wij praten elke dat wel 1,5uur (of zelfs meer) op msn met elkaar en ook hebben we 2 tussenuren tegelijk terwijl de rest van de klas les heeft, het klikte wel goed tussen ons en ze stuurde me ook wel smsjes enzo ze wist dat ik verliefd op haar was..
maar twee weken geleden gingen we met school op reis zij naar toscane en ik naar parijs en toen ik na deze week met haar msnde vertelde zij mij dat ze weer met die eerste jongen had, dus nu probeer ik haar te vergeten enzo maar dat lukt niet dus wat moet ik nu doen???
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 10:57
Daantjer
Daantjer is offline
Contact verbreken.
Oud 25-10-2011, 19:28
loveher1234
loveher1234 is offline
hoi,

ik ben 14 jaar, bijna 15.
ben zelf wel een beetje verlegen als het over liefde gaat.
ben verliefd op een meisje sinds de dag dat ik haar heb ontmoet.
alleen ze is best wel verlegen heb ik gemerkt, en ook geen sl*t ofzo.
alleen heb al wel gezoend met haar en heel de nacht gelegen, alleen voorderest niks.
was trouwens op een feestje.
iemand versiertips?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 19:34
EZBlade
EZBlade is offline
Volgens mij is dat versieren al gelukt
Ik zie het probleem niet zo
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 20:49
dek
dek is offline
Citaat:
Contact verbreken.
dit gaat nogal lastig, ze begint altijd tegen met te praten op msn, ik zit zowat 30 uur in de week bij haar in de klas, ze komt heel vaak bij ons zitten tijdens de lessen net zoals in de pauzes, ik moet ook nog 2 projecten met haar samendoen en ik denk 24/7 aan haar...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:09
loveher1234
loveher1234 is offline
Citaat:
Volgens mij is dat versieren al gelukt
Ik zie het probleem niet zo
ja, alleen ze zij op die feestje van: ja ik vind je leuk dit en dat.
maar op msn enzo en smsjes niks alleen (denkik) heel verlegen haha:$.
en heb hele leuke gesprekken met haar, alleen wil niet alleen vrienden zijn. en ik hoop zij ook niet....
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 22:11
loveher1234
loveher1234 is offline
Citaat:
dit gaat nogal lastig, ze begint altijd tegen met te praten op msn, ik zit zowat 30 uur in de week bij haar in de klas, ze komt heel vaak bij ons zitten tijdens de lessen net zoals in de pauzes, ik moet ook nog 2 projecten met haar samendoen en ik denk 24/7 aan haar...
mischien probeert ze je jaloers te maken, omdat je niet laat merken dat je haar leuk vind?

(sorry als het een kut reactie is, ben zelf ook niet echt goed met liefde)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 00:20
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
ja, alleen ze zij op die feestje van: ja ik vind je leuk dit en dat.
maar op msn enzo en smsjes niks alleen (denkik) heel verlegen haha:$.
en heb hele leuke gesprekken met haar, alleen wil niet alleen vrienden zijn. en ik hoop zij ook niet....
Ze zei toch dat ze je leuk vindt?
Spreek een keer met haar af en zeg gewoon dat je haar ook leuk vindt en dat je wel meer wilt dan alleen vrienden zijn
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 07:51
dek
dek is offline
Citaat:
mischien probeert ze je jaloers te maken, omdat je niet laat merken dat je haar leuk vind?

(sorry als het een kut reactie is, ben zelf ook niet echt goed met liefde)
ze weet dat ik haar leuk vind dat heb ik haar verteld, misschien een stomme vraag maar waarom wil ze me jaloers maken?

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 23:52
Louise<3
Louise<3 is offline
hello people
Okee ,, kijk.. ik vind een jongen leuk..
lijkt me logisch waarom ik op dit forum zit maar okee,
Hij is ouder dan ik en groter. elke ochtend dan zeggen we gedag
en blijven we praten tot de bel gaat en gaan we naar de les.
Hij draait zich ook altijd om om tegen mij te praten of mijn pen te pakken.
Op msn vertelt hij ook allemaal dingen aan mij.
ik ook aan hem maar nou vraag ik me af of hij mij leuk vind.
want hij schiet ook heel goed op met andere meiden.
daar kan hij ook heel gemakkelijk mee praten
maar wij 2 als wij praten gaat het veel stroefer..
Met citaat reageren
Oud 27-10-2011, 19:47
Verwijderd
even een vraagje ik ga met een meid om al sinds 30 april was de klik er aardig zoenen enzo maar tegenwoordig is er meer een vriendschapsband gekomen maar ben wel gek op haar. Nu is ze aan het flirten met een andere jongen en ze vraagt mij nog wel vaak mee stappen enzo. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie
Met citaat reageren
Oud 28-10-2011, 08:56
EZBlade
EZBlade is offline
Duidelijkheid vragen. Wat dan?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 16:04
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik ben verliefd op een meisje van 13
dit is geen probleem dat weet ik

maar ik weet niet of zij op mij is
ze zegt dat ze niet op een hopper is en ik ben geen hopper
Dus misschien is ze wel verliefd op me
Hoe kan ik daar achter komen.
Onze ouders brengen ons dan naar de sport dus veel intieme momenten hebben we niet je begrijpt wel
Wat kan ik doen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 18:34
EZBlade
EZBlade is offline
Wtf is een hopper?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 18:53
RienoBieno
RienoBieno is offline
zij zij iemand die vaak een vriend/ vriendin heeft en waar het zo weer mee uit is
dus al je het over een meisje hebt een slet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 19:27
Santuni1
Santuni1 is offline
DANKJEDANKJEDANKJEDANKJEDANKJEDANKJEDANKJE!!! ik vraag diegene gelijk uit voor een avondje bioscoop...
kijken hoe ze reageert, wel lastig want ze woont beetje verder weg, maar met de bus zal het wel lukken toch?
nogmaals dankje
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 19:31
RienoBieno
RienoBieno is offline
wat dankje
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 22:15
Dr4gon
Dr4gon is offline
Kijk ik vind dus een meisje leuk al 2 jaar ofzo
maar ik heb al n keer met haar gehad, zij had
het uitgemaakt met mij, maar ben nog steeds gek op er.
Hoe kan ik zien dat zij mij ook leuk vind en zo niet
hoe ik haar terug kan krijgen...

Mvg.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 22:39
EZBlade
EZBlade is offline
niet.. mensen maken het niet voor niets uit
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 08:38
Dr4gon
Dr4gon is offline
Citaat:
niet.. mensen maken het niet voor niets uit
Ja maarcwaarom zegt ze dan dat ze me mist enzo..
Dat moet toch iets betekenen?

Mvg.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 08:43
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja nu is het weer anders dat stond daar boven nog niet
nu kan het HEEL HEEL HEEL misschien
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 08:50
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ja maarcwaarom zegt ze dan dat ze me mist enzo..
Dat moet toch iets betekenen?

Mvg.
Wat heb je daarop gezegd dan? Als zij het zo zegt en jij wil het, waarom probeer je het dan niet? Ik ken wel meer relaties die uit zijn geweest en toch weer aan zijn gegaan later
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 16:15
Dr4gon
Dr4gon is offline
Citaat:
Wat heb je daarop gezegd dan? Als zij het zo zegt en jij wil het, waarom probeer je het dan niet? Ik ken wel meer relaties die uit zijn geweest en toch weer aan zijn gegaan later
Ja ik heb het geprobeerd maar dan zegt ze ja maar ik zio jouw liefde
niet, hoe moet ik dat dan weer laten zien?
En waarom doet ze zo moeilijk?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 23:03
Archer1337
Archer1337 is offline
Ik vind al een tijdje een meid leuk, en heb zo'n gevoel van, zij mij ook.
Nu zeggen een aantal van mn vrienden dat ik dr gewoon moet vragen maarja...
Ze:
Vraagt me elke week om dr op te komen halen
gaat soms willekeurig voor me staan als ik(op de leuning) van een bankje zit te chille en begint spontaan in mn ogen te kijken
begint elke keer als ik inlog op MSN een gesprek
lacht zich helemaal kapot met me op de fiets, en als we zijn aangekomen is de meligheid opeens weg.
gaat als we met een groep staan te wachten (semi-willekeurig) bij me staan, vaak zonder zelfs maar iets te zegge.
verteld aan me hoe ze zich voelt over andere mensen(ze wil nog wel eens iemand haten)

dus.... wat denken jullie? gewoon dr voor gaan? (niet geschoten, altijd mis ;-) )
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 23:15
EZBlade
EZBlade is offline
ja doen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 21:19
Saarxx
Saarxx is offline
Ik vind iemand leuk, maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind. Het begon in de tweede klas. Ik was toen verliefd op de beste vriend van de jongen die ik nu leuk vindt. Ik was toen met allebei nog geen vrienden, maar daar heb ik iets aan gedaan en aan het einde van het jaar zijn we zelfs met 6 personen op vakantie geweest, waaronder die twee jongens. Ik was toen 14. Op die vakantie hadden we het een keer over verliefd enzo, en toen vroeg iemand aan de jongen die ik nu leuk vind (snappen jullie het nog?) of hij mij leuk vond. Hij zei toen geen ja en geen nee, alleen een beetje gemompel, terwijl hij anderen wel duidelijk afwees. Het was voor mij toen wel duidelijk dat hij mij leuk vond, maarja, 2 jaar geleden was is nog verliefd op zijn vriend.
In de derde gingen 'de jongen van nu' en ik steeds vaker naast elkaar zitten in de klas en hij vroeg vaak of ik af wilde spreken. We zijn een paar keer naar de bioscoop geweest, maar er is verder niks gebeurt. Ik ging niet heel vaak op zijn uitnodigingen in, omdat ik bang was dat hij meer wilde dan alleen vrienden zijn, en ik wilde dat op dat moment niet.

Ondertussen zit ik in de vierde klas. We hebben andere klassen waardoor ik hem eigenlijk alleen maar in de pauze zie en af en toe fietsen we samen, maar dat is maar één kilometer ofzo. Hij vraagt veel minder vaak dan vroeger of ik af wil spreken, en als ik het vraag heb ik soms het idee dat hij een smoesje verzint, maar als we wel afspreken is hij wel altijd super aardig enzo.
Ik heb het idee dat de rollen een beetje zijn omgedraait en dat ik nu degene ben die meer wil dan vriendschap. Wat denken jullie?
Sorry voor dit lange verhaal en bedankt als jullie het hebben gelezen!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 16:34
Merible
Merible is offline
gewoon voor gaan
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 20:35
ar0nj3
ar0nj3 is offline
eey luitjes
heb een vraagje
d'r is een meid/schoolvriendin die op een manier kijkt van "ik wil je" en is ze tegen mij super aardig maar tegen andere tuupjes wat minder alleen heeft ze een vriend enzo alleen die behandelt ze als grof vuil .
Ik ben niet egt een type dat easy over zijn gevoel lult maar it's een leuke meid!
maar hoe kom ik er8er of die blik egt zo bedoelt is, of dat ze gwn speelt met me.
thx XD
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 20:40
Merible
Merible is offline
door met haar te gaan praten over leuke dingen een paar keer doen dan weet je het vanzelf
Met citaat reageren
Oud 08-12-2011, 08:52
Verwijderd
Als un jongen tegen me zegt dat die me leuk vind heeft die balle!!Dan vind ik un jongen sneller leuk,en weetje als je niks zegt..en ut wederzijds is...heb je je tijd eigenlijk verknoeid!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 20:56
DePeer
DePeer is offline
uhm hey mensen,
op school is er dit jaar een meisje bij ons in de klas gekomen, en ik vind haar leuk, en soms ik heb het gevoel dat zij mij misschien ook leuk vindt. Ze zoekt wel contact met me, als iets in tweetallen moet komt ze redelijk snel naar mij (we doen engels project samen, met gym moesten we in tweetallen tennissen, zo port soms in m'n zij, dat soort dingen). Alleen weet ik niet hoe ik dit moet opvatten, als verliefdheid van haar kant of gewoon goede vrienden?
Iemand raad?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 22:35
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
uhm hey mensen,
op school is er dit jaar een meisje bij ons in de klas gekomen, en ik vind haar leuk, en soms ik heb het gevoel dat zij mij misschien ook leuk vindt. Ze zoekt wel contact met me, als iets in tweetallen moet komt ze redelijk snel naar mij (we doen engels project samen, met gym moesten we in tweetallen tennissen, zo port soms in m'n zij, dat soort dingen). Alleen weet ik niet hoe ik dit moet opvatten, als verliefdheid van haar kant of gewoon goede vrienden?
Iemand raad?
Vraag het haar, je weet het nooit zeker, tenzij je het vraagt.
Ik heb die situatie ook gehad en het kan beide kanten op.
Oud 12-12-2011, 22:38
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Als un jongen tegen me zegt dat die me leuk vind heeft die balle!!Dan vind ik un jongen sneller leuk,en weetje als je niks zegt..en ut wederzijds is...heb je je tijd eigenlijk verknoeid!
Geen fatsoenlijk Nederlands
Your argument is invalid, GTFO!
Oud 12-12-2011, 22:45
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Verbaasd met dat er niet een soort PUA thread is?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2011, 23:09
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Verbaasd met dat er niet een soort PUA thread is?
Pickup Artist vind ik het meest zielige idee wat er bestaat. Dat er één manier is om een meisje te krijgen... Ik ben zelf niet van het vrouwelijke geslacht, maar ik dacht dat hier over het algemeen duidelijk wordt gemaakt dat er niet één universele manier is om een meisje te versieren...

P.S. Verbaast is de persoonsvorm, verbaasd is een voltooid deelwoord of bijwoord. Verbaasd kijk ik haar aan/Ik ben verbaasd over het optreden van de politie.
Oud 12-12-2011, 23:19
Meesterlijk
Meesterlijk is offline
Citaat:
Pickup Artist vind ik het meest zielige idee wat er bestaat. Dat er één manier is om een meisje te krijgen... Ik ben zelf niet van het vrouwelijke geslacht, maar ik dacht dat hier over het algemeen duidelijk wordt gemaakt dat er niet één universele manier is om een meisje te versieren...

P.S. Verbaast is de persoonsvorm, verbaasd is een voltooid deelwoord of bijwoord. Verbaasd kijk ik haar aan/Ik ben verbaasd over het optreden van de politie.
Daar vergis je je in. Het is feitelijk net zoiets als hier gedaan wordt. Elkaar helpen door ervaringen te delen. Hoe vergroot je je kansen, do's en don'ts.

Hoe benader je een meisje. Dit is één vraag. Ik denk dat er veel mensen met deze vraag rondlopen, PUA's(het is maar een term) delen ervaringen hoe je dit het best kunt doen. Zou het niet mooi zijn een topic met guides te maken en hierover te kunnen discuteren?
Niet letterlijk een HOW TO maar meer van probeer het eens zo en zo aan te pakken kijken of dat beter gaat, elkaar helpen.

Als je dit subforum doorleest zie je overal topics met jah ik vind een meisje/jongen leuk en wat nu. De basis is overal vrijwel hetzelfde zou het niet handig zijn mensen op weg te helpen? Het delen van ervaringen, daar draait dit forum toch om? Correct me if I'm wrong.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten