Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2011, 12:31
Verwijderd
En onderweg alleen maar naar London Beat luisteren
Advertentie
Oud 06-11-2011, 12:31
Verwijderd
Ik heb een keer zo'n stomme cruise naar Newcastle gedaan, waarbij je dan 5 uurtjes hebt daar ofzo. Dat was mijn ervaring met Engeland
Oud 06-11-2011, 12:33
Verwijderd
Awh . Wij zijn op zich best vaak naar Engeland geweest, bij vrienden van ons. En een keer een hele vakantie <3
Oud 06-11-2011, 12:34
Verwijderd
En London After Midnight, voor de bedkevers onder ons
Oud 06-11-2011, 12:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben twee keer met de boot geweest, dat was wel gaaf. En één keer per Kanaaltunnel. Dat was best saai.
Oud 06-11-2011, 12:37
Verwijderd
Boot
Oud 06-11-2011, 12:38
Verwijderd
als ik één week uit mijn leven steeds opnieuw zou mogen doen, zou ik de week londenreis met illustratie twee overwegen, jeeeeetje wat een leuke week was dat
Oud 06-11-2011, 12:40
Verwijderd
Ben ik nou de enige die Londen echt verschrikkelijk vond?
Oud 06-11-2011, 12:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ben ik nou de enige die Londen echt verschrikkelijk vond?
Waarom vond je het verschrikkelijk?
Oud 06-11-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom vond je het verschrikkelijk?
Ten eerste vind ik het een ontzettend lelijke stad, sommige gebouwen uitgezonderd. Ik vond veel van de mensen ontzettend afstandelijk en koud. Ze hadden er wel leuke dingen hoor. Vond het Dali museum heel leuk en ben ook naar een voorstelling van Les Misérables geweest en zo. Dus ik heb het er wel leuk gehad, maar London zou absoluut niet de keuze zijn die ik zou maken als ik weer een weekendje weg zou gaan.
Oud 06-11-2011, 12:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zullen we naar Londen gaan Martin?
Jaaa! Nu??

Citaat:
Omdat Pascal zong dat alle liefs uit Londen komt?
Wie?
Oud 06-11-2011, 12:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Wie?
Van Blof
Oud 06-11-2011, 12:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
De mensen die ik heb gesproken waren heel aardig en behulpzaam
Oud 06-11-2011, 12:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Londen, meh.
Oud 06-11-2011, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 06-11-2011, 13:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Van Blof
Oh, ik vind Bløf maar døf
Oud 06-11-2011, 13:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ten eerste vind ik het een ontzettend lelijke stad, sommige gebouwen uitgezonderd. Ik vond veel van de mensen ontzettend afstandelijk en koud. Ze hadden er wel leuke dingen hoor. Vond het Dali museum heel leuk en ben ook naar een voorstelling van Les Misérables geweest en zo. Dus ik heb het er wel leuk gehad, maar London zou absoluut niet de keuze zijn die ik zou maken als ik weer een weekendje weg zou gaan.
Dat van die lelijke stad is natuurlijk persoonlijk, kan me voorstellen dat jij het zo ervaart (hoewel ik het juist een hele mooie stad vind), maar dat van die afstandelijke en koude mensen kan ik me helemaal niet in herkennen.
Oud 06-11-2011, 13:09
Martiño
Martiño is offline
Oh kut, ik moet de trein naar Roermond nog halen
Oud 06-11-2011, 13:20
Miekje*
Miekje* is offline
Wat is de zondag toch een heerlijke dag om te doen waar je zin in hebt.
Oud 06-11-2011, 13:29
flyaway
flyaway is offline
Eens
Oud 06-11-2011, 13:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik vind Londen wel tof. Idd niet de eerste stad waar ik heen zou willen, maar ik heb me er prima vermaakt.
Oud 06-11-2011, 13:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eens
Dus, wat doe jij zoal vandaag?
Oud 06-11-2011, 13:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond het trouwens ook een erg mooie stad
Oud 06-11-2011, 14:01
Verwijderd
ik ga naar londen met school in april of mei met 5vwo
Oud 06-11-2011, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Nou. Fraai is dat, aanrijding tussen Roermond en Weert dus nu omrijden via Venlo. Gelukkig wel wifi in deze trein.
Oud 06-11-2011, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Wel grappig om weer eens door Helmond te rijden.
Oud 06-11-2011, 14:29
Verwijderd
Ah nu heb ik dat liedje van de mol met de drol in mijn hoofd. thanks mollerator

Laatst gewijzigd op 06-11-2011 om 14:51.
Oud 06-11-2011, 14:48
mollerator
mollerator is offline
Nou ik ben blij als ik vanavond weer thuis ben. Ik had m'n vader een maand niet gezien, maar na een uur ben ik maar weggegaan. Hij was druk bezig met zijn net nieuw aangeschafte freesbank dus hij zat in de werkplaats. Ik heb nog een half uur op z'n computer een probleem gefixed, maar toen vond ik het wel weer mooi. Zegtie: o ga je alweer weg
Oud 06-11-2011, 14:49
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Wut was er een Dali Museum! Hoezo weet ik dat nu pas, Stefenootje naamzoek. Je hebt je werk slecht gedaan.
Oud 06-11-2011, 15:00
Martiño
Martiño is offline
Ik wist ook niet dat er een Dali-museum was. Ik ken alleen het Dali-museum in Parijs.
Oud 06-11-2011, 15:50
Carn
Carn is offline
Ik ben een paar keer in Engeland geweest, waaronder ook enkele malen in Londen. Ik vind het een erg gave stad, maar goed, ik mag het Britse ook wel. Het is alleen net iets te groot eigenlijk.
Oud 06-11-2011, 15:56
Verwijderd
Jullie krijgen allemaal kusjes van mij
Oud 06-11-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Bwahaha! Ik heb gisteren preciés dezelfde gekocht

Oh, Sarah zei net 'wegwezen' tegen me.
2 x
Oud 06-11-2011, 16:03
mollerator
mollerator is offline
Door deze discussie over Londen bedacht ik me dat ik m'n CV nog naar het Engels moet vertalen, maar dat valt nog niet mee
Oud 06-11-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Wut was er een Dali Museum! Hoezo weet ik dat nu pas, Stefenootje naamzoek. Je hebt je werk slecht gedaan.
Ja, dat was er, maar jaren geleden. Geen idee of het steeds verplaatst of niet. Ergens aan de Thames. Bij die "nieuwe" loopbrug. Maar goed, ik ben er dus al 5 jaar niet meer geweest, of zo, dus erg recent is mijn informatie niet.
Oud 06-11-2011, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn CV is minder dan een A4'tje, maar dat is ook niet moeilijk met 0 werkervaring.
The Larch
The Larch is offline
Ik ben nog nooit in Londen geweest. Ik wil het op zich ooit nog wel doen, maar ik ken daar niemand of zo, dus ik vind het een beetje eng.
Verwijderd
Even gezocht:

http://londonengland.ca/attractions/daliuniverse.html

Het zit er nog!
Oud 06-11-2011, 16:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken er toch ook niemand! Je kan toch met een vriendin ofzo gaan?
Oud 06-11-2011, 16:07
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik ken er toch ook niemand! Je kan toch met een vriendin ofzo gaan?
Dat is waar!

En eigenlijk slaat mijn angst nergens op, want mezelf kennende leer ik er in een dag minstens vijf nieuwe mensen kennen. Nu ik dat bedacht heb wil ik heel graag een keer naar Londen.
Oud 06-11-2011, 16:07
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja, dat was er, maar jaren geleden. Geen idee of het steeds verplaatst of niet. Ergens aan de Thames. Bij die "nieuwe" loopbrug. Maar goed, ik ben er dus al 5 jaar niet meer geweest, of zo, dus erg recent is mijn informatie niet.
De Millennium Bridge? O dan is dat nu Tate Modern
Oud 06-11-2011, 16:09
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Mijn CV is minder dan een A4'tje, maar dat is ook niet moeilijk met 0 werkervaring.
Mijn CV is 2 A4tjes, maar ik ben nu al een uur bezig en nog niet klaar met het eerste deel. Soms kan ik gewoon niet de goede engelse vertaling verzinnen en dan ga ik iets anders doen
Oud 06-11-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja, als ik me goed herinner was het daar. Het zit in ieder geval aan de Thames volgens die site, dus ik zat er in ieder geval in de buurt.
Oud 06-11-2011, 16:12
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hmm ja, als ik me goed herinner was het daar. Het zit in ieder geval aan de Thames volgens die site, dus ik zat er in ieder geval in de buurt.
O ik zie het al, het zit gewoon bij de London Eye. Maar wij zijn die brug niet afgelopen omdat we niet iets hadden waar we heen wilde aan de overkant.
Oud 06-11-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
O ik zie het al, het zit gewoon bij de London Eye. Maar wij zijn die brug niet afgelopen omdat we niet iets hadden waar we heen wilde aan de overkant.
Hmm jammer, want er hingen wel mooie dingen. Maar ach, het zit er nog, dus je hebt de volgende keer alle kans.
Oud 06-11-2011, 16:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is waar!

En eigenlijk slaat mijn angst nergens op, want mezelf kennende leer ik er in een dag minstens vijf nieuwe mensen kennen. Nu ik dat bedacht heb wil ik heel graag een keer naar Londen.

Citaat:
Nee joh, Tate Modern is een heel ander instituut. Zo te zien zit het Dali Museum verder naar het westen.
Oud 06-11-2011, 16:16
mollerator
mollerator is offline
Citaat:

Nee joh, Tate Modern is een heel ander instituut. Zo te zien zit het Dali Museum verder naar het westen.
Ja maar als iemand het heeft over de nieuwe loopbrug dan lijkt mij dat de Millenium Bridge en aangezien Tate Modern aan het eind van de Millennium Bridge ligt, dacht ik dat. Het Dali Museum ligt bij het Westminster bridge.
Oud 06-11-2011, 16:17
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Hmm jammer, want er hingen wel mooie dingen. Maar ach, het zit er nog, dus je hebt de volgende keer alle kans.
Eens kijken of ik voor me werk niet een tijdje op het HQ in London kan werken
Oud 06-11-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als iemand het heeft over de nieuwe loopbrug dan lijkt mij dat de Millenium Bridge en aangezien Tate Modern aan het eind van de Millennium Bridge ligt, dacht ik dat. Het Dali Museum ligt bij het Westminster bridge.
Oh dat kan heel goed, hoor. Ik weet alleen nog dat we naar meerdere musea e.d. zijn geweest en eentje ervan was bij die loopbrug. Dus het kan heel goed zijn dat ik de locaties door de war haal.
Oud 06-11-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Eens kijken of ik voor me werk niet een tijdje op het HQ in London kan werken
En dan iedere dag naar Dali Universe?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten