| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Aha.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Omg.
Vanmorgen kreeg ik te horen dat familie van vrienden me in de Oekraine uitnodigen om op vakantie te komen, en nu blijkt dat ik ergens familie in Kaluga heb en daar moet ik ook nog langs en en en. Ik wist helemaal niet dat het familie-vrienden-netwerk zo verbreid was. Het is wel leuk om niet goed te zijn in dat soort dingen. Het blijft verrassen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze waren ook vet stom net, trouwens. Ik liep naar binnen in m'n normale kloffie maar blijkbaar zag ik er nogal ganstah uit want ik werd geroepen door een of ander mannetje van de beveiliging die op een super onvriendelijk toon ''vroeg'' of ik mijn tas bij hem achter wilde laten. Dus toen liep ik met mn telefoon en portemonnee los door die enorm winkel, waar ik ook nog eens niet goed geholpen werd bij de toetsenborden, bij een chagrijnige caissière af moest rekenen en toen alsof ik een verdachte was die werd vrijgelaten mijn tas weer mocht gaan afhalen./getraumatiseerd. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
He, Kaluga. Daar heb ik een tijdje gewoond. Het is best leuk daar.
En Time Bandits heb ik nog niet gezien, nee. Sowieso heb ik een beetje te weinig tijd voor films de laatste tijd, jammer wel. Maar ik zou 'm daar niet kopen, want hij is vast waardeloos nagesynchroniseerd in het Russisch. |
|
|
||
|
Citaat:
En daar heb je gelijk in. Dan wacht ik maar met hem kijken tot ik weer in Nederland ben. Mag ik hem van je lenen/bij jou kijken? ![]()
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|