Heey ik ben een meisje van 15 en heb een groot probleem
Ik ben met een jongen zeg maar mijn eerste echte grote liefde, met hem wil ik heel mijn leven voort. We hebben onze toekomst al helemaal gepland we praten er veel over. ik hou zoveel van hem maar ik denk soms te veel. Hij mag bij me blijven slapen van mijn ouders maar het is een beetje een gewoonte geworden alsof hij al bij mij woont. Elk weekend blijft hij slapen en ik zie hem dan ook heel dikwijls op woensdag, vrijdagavond, uitzonderlijk savonds na school maar elke keer wanneer hij terug naar huis moet ben ik verdrietig en denk ik eraan dat ik hem weer moet missen in de herfst vakantie is hij 4 dagen na elkaar bij mij blijven slapen op zondag had hij gestuurd naar zijn papa om hem te komen halen om 1 uur het was toen 12 uur maar hij lag tot dan nog in bed. Ik werd kwaad op hem omdat hij altijd precies weg wil van mij ik heb toch da gevoel maar hij zegt van niet. En hij zegt dat hij mij dood graag ziet en weet dat ook, hij is zo lief. Maar ik weet echt niet hoe ik mijn probleem moet oplossen bijna elke dag ween ik soms zelf voor geen rede. Ik heb het ook dikwijls moeilijk omdat mijn mama in een depressie zit. Ik woon samen met mijn mama papa en broer en toch voel ik me dikwijls alleen ik sluit me wel meestal op in mijn kamer, ik probeer soms beneden te zitten maar soms gaat het niet meer en wil ik me weer verstoppen toch zei ik vroeger alles tegen mijn mama we hadde zo'n goede band maar die lijd daar ook onder. Mijn vriendje woont alleen met zijn papa die ook in een depressie zit. Maar mijn mama neemt haar verantwoondelijkheid maar mist mij zo vaak en word er nog derpiër van, en zijn papa drinkt en neemt geen verantwoordelijkheid die kijkt er bijna niet naar om. Maar mijn vriend praat er zo weinig over en ik wil er ook voor hem zijn ik voel me schuldig dat ik altijd ween en ook nadat ik kwaad ben geweest en domme dingen heb gezegt. Ik heb het gevoel dat ik mijn allerliefste schatje die bijna nooit iets verkeerd doet ooit ga kwijt spelen aan mijn eigen stomiteiten. Soms denk ik zelfs dat ik in een depressie zit want soms doe ik mezelf pijn en flip ik helemaal krijg ik een woedebui maak ik veel dingen kapot en krijg ik er achteraf spijt van

niemand weet ervan behalve mijn liefje. Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik ben het zo beu ik wil terug normaal kunnen leven want ik voel me precies leeg gezogen mijn leven draait alleen nog maar rond hem en elke dag hem niet zien voelt als een verspilde dag.
Alvast heeeeeel erg bedankt!