Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2011, 17:00
Verwijderd
wie zijn dan nu de spelleiders??
Advertentie
Oud 06-11-2011, 17:12
Martiño
Martiño is offline
Apate en ik zullen de spelleiding op ons nemen, Mr. Mark zal ons eventueel ondersteunen als een van ons niet in staat is om de uitslag te posten.
Oud 06-11-2011, 20:58
Fantôme
Fantôme is offline
morgen ben ik hele dag werken en daarna naar de HMH, dinsdag ben ik redelijk laat thuis, daarna ben ik wel wat actiever. maar kan het beter nu zeggen dan na de functieverdeling
dinsdag kan ik wel tussendoor (op mn werk ) even laten weten op wie ik stem.
Oud 06-11-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Apate en ik zullen de spelleiding op ons nemen, Mr. Mark zal ons eventueel ondersteunen als een van ons niet in staat is om de uitslag te posten.
Mr.Mark wilde toch ook meespelen? Het maakt mij niet uit, maar 3 spelleiders zijn toch vrij veel?
Oud 06-11-2011, 22:26
Verwijderd
Mark heeft niet genoeg tijd om mee te kunnen spelen of om te kunnen spelleiden. Omdat hij in eerste instantie wel graag wou spelleiden hebben we het nu dus zo besloten dat als wij beiden verhinderd zijn, Mark de uitslag zal posten.
Oud 06-11-2011, 22:32
Martiño
Martiño is offline
Er is overigens vaak zat voorgekomen dat er drie spelleiders waren hoor.
Oud 07-11-2011, 12:58
Spelleider
Spelleider is offline
Okay, 15 spelers it is! Vanavond krijgen jullie de functies en volgt het openingsverhaal. Lief spelen allemaal!
Oud 07-11-2011, 13:10
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 07-11-2011, 13:13
snoopy
snoopy is offline
Yeah!
Oud 07-11-2011, 13:43
Verwijderd
Oud 07-11-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Lief spelen allemaal!
Oud 07-11-2011, 16:27
Spelleider
Spelleider is offline
Ja, dat geldt in het bijzonder voor jou
Oud 07-11-2011, 17:53
Thomas.
Thomas. is offline
Oud 07-11-2011, 19:08
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Komt er nog wat van?!

Oud 07-11-2011, 19:39
Verwijderd
its beginning
Oud 07-11-2011, 19:40
Spelleider
Spelleider is offline
s.com producties presenteert:

Zoals de Wereld Draait met de Schonen en Rijken Onderweg naar Goede en Slechte Tijden want zo zijn de Dagen van ons Leven

Met in de hoofdrollen:

.Sann - Laura

Macrador - Nick

Fantôme - Jessica

Daboman - Robert

Queasy - Roos

Thomas. - Lucas

VeGs - Linda

Snoopy - Meta

Saints - Ridge

Röps - Meneer Harmsen

Nepnerd & Nerd - Rik en Anita

Chicka Little - Nina

Little Phoebe - Sally Spectra

Furby & Feeder - Ludo en Janine

en

Geel - Arnie

Uitvoerend Producenten: Apate en Martiño

Proloog:

Het was een rustige herfstochtend in het slaperige dorpje Zeedijk. Furby & Feeder zaten samen met hun kinderen Thomas. en Chicka Little aan het ontbijt.
In huize Röps zat meneer Röps rustig zijn krant te lezen, terwijl zijn huisgenoten Queasy, VeGs en Fantome vrolijk ronddartelden in hun peignoirtjes en vrolijke deuntjes neurieden.
Aan de overkant van de straat, in de loft boven het buurtcafé, lagen Nepnerd & Nerd nog in bed, terwijl de wekker voor de derde keer afging. Nog halfslapend drukte Nerd de wekker uit.
"Kom op Nepnerd, opstaan, het is al bijna elf uur. Je weet dat we naar dat galadiner in Hotel de Klaproos moeten, waar alle dorpsbewoners zijn, ondanks dat we ze eigenlijk niet zo goed kennen".
Nepnerd kreunde. "Maar liefje, ik wil op mijn motor rijden!"
Nerd trok de dekens van Nepnerd af en trok de gordijnen open. "Stel je niet aan, we moeten daar naar toe. Furby & Feeder en de mensen van dat Amerikaanse bedrijf zullen daar ook zijn, en sinds mijn carrière als journalist in het slop zit sinds ik gestopt ben met mijn logopediepraktijk, wil ik toch graag als manager aangenomen worden als hij hier een vestiging gaat openen. En jouw werk als barman levert ook nauwelijks iets op. Nou vooruit, uit dat bed."
Nepnerd kreunde nogmaals, terwijl Nerd hem schone kleren toewierp.

In Hotel de Klaproos was manager .sann druk bezig met alle voorbereidingen voor het galadiner. Ze was bezig met het tellen van het aantal flessen wijn toen opeens Daboman achter haar opdook.
“.sann, het is mij! Daboman!"
Van schrik liet .sann een fles Chardonnay uit haar handen vallen. "Jezus Daboman, die fles wilde ik net achterover drukken. Kun je jezelf niet nuttig maken?"
"Stel je niet zo aan .sann, ik wilde alleen maar zeggen dat die vrouw van het evenementenbedrijf er is om de feestzaal in te richten"
Dat hoefde Daboman geen twee keer te zeggen want ze kondigde zichzelf al aan. “Haaai! Ik ben Snoopy! En ik ben hier voor de Metamorfose!”

Die avond verzamelden de inwoners van Zeedijk zich in de feestzaal. Queasy, VeGs en Fantome stonden liedjes te zingen op een podium terwijl de zaal langzaam volliep met gasten. .sann zat in een hoek van de zaal en sloeg haar derde borrel achterover. Een hele dag met Snoopy en Daboman had zijn tol geeist. Meneer Röps zat alleen aan een tafeltje verstrooid voor zich uit te kijken, terwijl Chicka Little en Thomas. bespraken welke ober er het lekkerste uitzag. Nerd & Nepnerd stonden strategisch bij de ingang gepositioneerd om Furby & Feeder direct aan te kunnen spreken.
Toen Furby & Feeder binnenkwamen werden ze opgewacht door Macrador, de zakenpartner van Furby & Feeder. “Awel, Furby & Feeder, daar zijt gij dan eindelijk. Amai, dat werd ook eens tijd he. Allez, zet er eens vaart achter zodat ik u eindelijk kan voorstellen aan onze nieuwe Amerikaanse zakenpartners”.
Macrador hoefde weinig moeite te doen, een luide stem galmde al door de zaal. “Daaaarlings, there zijn you then eindelijk!” Furby & Feeder werden beetgepakt door twee uitgestoken armen (die Nepnerd & Nerd aan de kant duwden) van een forse vrouw met rood haar die een schitterende galajurk droeg
“Daaaarlings! Little Phoebe Spectra, enchanted, how fantastic to eindelijk meet you! At last darling, at last we meet. Kom op, meet mijn bussinespartner! Saints darling, waar are you? Come meet Furby & Feeder!”
Achter het forse postuur van Little Phoebe Spectra ging Saints schuil, maar toen hij in het licht stapte keken alle vrouwen (en Thomas.) om naar de knappe Amerikaan met de kaarsrechte kaaklijn.
“Very nice to meet you… Furby... and Feeder. I hope… this is the beginning… of a very… fruitfull relationship… between our companies…” Hij keek diep in de ogen van Feeder, die moest blozen, maar het duurde niet lang voordat Little Phoebe Spectra weer de aandacht opeiste.
“Come on darlings, let’s celebrate! Champagne for everyone!”

De gasten liepen naar hun tafels toen Geel op het laatste moment binnenrende. Zijn strik hing scheef, wat hem een boze blik opleverde van zijn vader Daboman die hem meenam naar een tafeltje, terwijl Geel wat onnozel lachtte in de richting van Queasy, VeGs en Fantome. VeGs knipoogde naar hem, wat haar op een boze blik van Queasy kwam te staan. “Handen thuis trut, Geel is van mij…” siste ze boos.

Opeens ging het licht uit, en er klonk een knal. Vervolgens werd de hele zaal opgelicht door een bliksemflits, er werd gegild… De vakkundig door Snoopy aangebrachte decoraties waren bebloed, en midden in de zaal lag een lijk…

Weerwolfspel #89

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme
4. Daboman
5. Queasy
6. Thomas.
7. VeGs
8. Snoopy
9. Saints
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little
13. Little Phoebe
14. Furby Feeder
15. Geel

Dames en heren, we zijn begonnen! Spanning en intrige! Beschuldigingen en slachtoffers! Geheime complotten en onverwachte wendingen! Een soap vertoont verdacht veel overeenkomsten met dit spel.

Jullie hebben allen een functie ontvangen. Dorpelingen: vóór 20.30 morgenavond dienen jullie stemmen binnen te zijn, dan zal de eerste speler worden gehangen. Daarna is het aan de wolven...

Speel eerlijk, en veel succes!

Laatst gewijzigd op 07-11-2011 om 19:46.
Oud 07-11-2011, 19:50
Thomas.
Thomas. is offline
En we zijn begonnen!

Prima beginverhaal, al ben ik de homo in het verhaal

Laatst gewijzigd op 07-11-2011 om 19:58.
Oud 07-11-2011, 19:56
Verwijderd
HAHAHAHA FUCK IK BEN LAURA. ik moet heel hard lachen. Nu ga ik het verhaal lezen.

Edit: awesome spelleiders
Oud 07-11-2011, 20:00
Nepnerd & Nerd
Dat verhaal. Leuk ook, al die verwijzingen naar Pittige Tijden.
Oud 07-11-2011, 20:08
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ludo en janine.. Mijn hemel

nja, zoals jullie allemaal weten stemt furby feeder altijd op nr 13 dus dat is LP. Sorry pheebsje
Oud 07-11-2011, 20:40
Thomas.
Thomas. is offline
random.org zegt 8, dus snoopy
Oud 07-11-2011, 20:48
snoopy
snoopy is offline
Ha, geweldig! Ik ben wel heul lelijk zeg

Ugh... Ik haat die eerste rond zo ontzettend... Mijn eerste gevoel gaat uit naar Chicka Little, puur omdat ik me afvraag hoe goed dat gaat. Niet erg aardig natuurlijk, en als ik een betere reden krijg om op iemand te stemmen dan doe ik dat, maar voorlopig heb ik dat niet.

Oh, en wie zijn Nepnerd & Nerd? Wel bekenden gok ik?
Oud 07-11-2011, 20:49
Spelleider
Spelleider is offline
Nepnerd & Nerd zijn Syori en Kazet
Oud 07-11-2011, 20:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nepnerd & Nerd zijn Syori en Kazet
Ah, dat dacht ik al, maar heb eroverheen gelezen denk ik
Oud 07-11-2011, 20:53
Verwijderd
Geweldig thema<3

Ik ga voor Macrador/Nick. Random en gekozen omdat ik Nick een lul vind in gtst.
Oud 07-11-2011, 20:55
Macrador
Macrador is offline
Ik ga voor saints want zijn karakter zijn kop staat me echt niet aan.
Oud 07-11-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor saints want zijn karakter zijn kop staat me echt niet aan.
Je hebt nog nooit met mij gespeeld?
Oud 07-11-2011, 21:12
Verwijderd
Ik denk dat hij verwijst naar ridge.
Oud 07-11-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij verwijst naar ridge.
Oh okè, ik heb de beste man nog nooit gezien. Maar hij speelt in GTST of ONM??

Ik had nog wel op Macrador gestemd voor beste forumbaas 2011

Laatst gewijzigd op 07-11-2011 om 21:28.
Oud 07-11-2011, 21:34
Geel
Geel is offline
Ok, ik heb het gevoel alsof ik Arnie moet kennen.. maar ik ken hem niet! Ok, straks maar even googlen, en het verhaal lezen. Goed thema
Oud 07-11-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ok, ik heb het gevoel alsof ik Arnie moet kennen.. maar ik ken hem niet! Ok, straks maar even googlen, en het verhaal lezen. Goed thema
Reinout Oerlemans! Die ken ik zelfs
Oud 07-11-2011, 21:39
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Och jungske toch, wat oneerlijk. *geeft aai over de bol*

Maar je probeert Macrador voor je te winnen door in te spelen op schuldgevoel?
Da's vroeg in het spel, als je nog niet weet wie je kunt vertrouwen...
Oud 07-11-2011, 21:41
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Oh okè, ik heb de beste man nog nooit gezien. Maar hij speelt in GTST of ONM??

Geen van beiden.

Wij vonden het wel een goed idee van Furby & Feeder dat zij iedere eerste hangronde op hetzelfde nummer stemmen, dus wij gaan lekker na-apen. En het is nummer 5 geworden.

Wij stemmen dus Queasy.
Oud 07-11-2011, 21:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een heerlijk thema

Ik stem op Snoopy, want Meta is eigenlijk een man en gelijk al liegen kan natuurlijk niet
Oud 07-11-2011, 22:00
snoopy
snoopy is offline
Voelt iemand zich geroepen om een stemlijstje te maken?
Oud 07-11-2011, 22:01
VeGs
VeGs is offline
Stemlijstje Hangronde 1

LP
1. Furby Feeder
9. VeGs

Snoopy
2. Thomas.
7. LP

Chicka Little
3. Snoopy

Macrador
4. Queasy
11. Saints

Saints
5. Macrador

Queasy
6. Nepnerd & Nerd

Daboman
8. Sann.
10. Geel
12. Rops

Nog niet gestemd: Fantome, Chicka Little, Daboman

Laatst gewijzigd op 07-11-2011 om 23:18.
Oud 07-11-2011, 22:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ben er al mee bezig, Snoopy
Oud 07-11-2011, 22:05
Verwijderd
Hihi, op Saints stemmen zou natuurlijk behoorlijk komisch zijn . Maar nee. Random.org en dat is 4. Daboman.
Oud 07-11-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Och jungske toch, wat oneerlijk. *geeft aai over de bol*

Maar je probeert Macrador voor je te winnen door in te spelen op schuldgevoel?
Da's vroeg in het spel, als je nog niet weet wie je kunt vertrouwen...
Ohja, we zijn weer begonnen haha!

Maar neehoor
Oud 07-11-2011, 22:21
VeGs
VeGs is offline
Ik ga voorlopig voor LP, omdat ze een slecht excuus verzint om op Snoopy te kunnen stemmen, en omdat ze al een stem heeft. Nog meer losse stemmen heeft weinig zin.

Geen sterke theorie, maar bij gebrek aan betere verdachten:
Ze heeft een stem, dus logisch dat ze op iemand stemt die ook al een stem heeft. Maar nu doet ze het overkomen alsof ze 'toevallig' op iemand stemt die al een stem heeft; ze verzint een rare reden. Waarom niet gewoon aangeven dat het uit zelfbehoud is?
Of het is niet uit zelfbehoud, en ze probeert mensen mee te krijgen op Snoopy om te voorkomen dat een wolf extra stemmen krijgt. De reden dat ze dan zelfbehoud niet noemt als verklaring, maar er een verzint, is omdat dit ook niet de werkelijke reden is. Verrader?
Oud 07-11-2011, 22:22
Verwijderd
Ik vind Snoopy een te sterke speler om eruit te knallen meteen. Ze kan logisch redeneren in tegenstelling tot sommige anderen. Ik denk nog even over mijn keuze na.
Oud 07-11-2011, 22:24
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ohja, we zijn weer begonnen haha!

Maar neehoor
Je hebt eerder geprobeerd om sympathie op te wekken bij dorpelingen toen je wolf was, in de hoop dat mensen dan minder snel op je stemmen.
Opvallend genoeg om te benoemen; niet opvallend genoeg om je direct te verdenken.
Oud 07-11-2011, 22:29
Geel
Geel is offline
Aha, Arnie is van gtst dus. Ik zou bijna op mezelf stemmen, wat een tjappie

Maar, ik stem op Daboman omdat nummer 4 mijn lievelingsgetal is.
Oud 07-11-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Je hebt eerder geprobeerd om sympathie op te wekken bij dorpelingen toen je wolf was, in de hoop dat mensen dan minder snel op je stemmen.
Opvallend genoeg om te benoemen; niet opvallend genoeg om je direct te verdenken.
Ik weet het, hopelijk blijf je het hele spel zo scherp

Citaat:
Aha, Arnie is van gtst dus. Ik zou bijna op mezelf stemmen, wat een tjappie

Maar, ik stem op Daboman omdat nummer 4 mijn lievelingsgetal is.
Onzin. Mja om nu op 1 speler te gaan stemmen..
Oud 07-11-2011, 22:42
Verwijderd
Aaaargh, nu heb ik spijt dat ik niet meedoe
Oud 07-11-2011, 22:47
Macrador
Macrador is offline
Wat ben jij al beschuldigend VeGs
Oud 07-11-2011, 22:49
Verwijderd
Ik vind dat er nogal fel gereageerd wordt op random redenen om te stemmen. Just sayin'. Ik vind "nummer 4 is een stom getal" en "ik vind Meta een leugenaar" net zulke goede/slechte redenen als: 13 want daar stemmen we altijd op, of random.org.
Oud 07-11-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Wat ben jij al beschuldigend VeGs
Niks mis mee toch dat iemand scherp naar posts kijkt?

Stemwijziging naar Macrador
Oud 07-11-2011, 23:06
Röps
Röps is offline
XD ik vind LP's reden juist wel humor, zeker omdat iedereen nu toch met een kulreden stemt.

Eens met .sann over het felle reageren, dus ik stem Daboman.
Oud 07-11-2011, 23:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Niks mis mee toch dat iemand scherp naar posts kijkt?

Stemwijziging naar Macrador
Nee zeker niet. Maar ik vond het nogal fel zo vroeg in het spel want je weet toch niks ofwel moet ik nog leren.

Regels voor berichten