![]() |
|
Ik zou eerst goed informeren hoe groot de kans is dat ik, na behandeling, zou kunnen overleven. Is die kans nog steeds nihil, denk ik dat ik niet voor behandeling zou kiezen. Ik zou me dan liever die laatste tijd gezond voelen, in plaats van doodziek en alsnog overlijden.
*volgens mij sta ik alleen in die mening*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat betreft het RTL nieuws, dat is voor vrouwen met borstkanker. En dat heb ik niet..
Maar ik denk dat iedereen zoveel mensen in zijn omgeving heeft dat je automatisch kiest voor behandelen. Omdat de mensen in je omgeving je stimuleren dat te doen. En een dokter heeft het altijd meteen over "de behandeling" als je daar voor het eerst komt en de uitslag is er al.
|
ik denk eerlijk gezegd dat ik in eerste instantie alles zou opgeven. Ik moet er niet aan denken aan zo'n behandeling, maar uiteindelijk zou ik het toch doen, omdat ik maar één ding erger vind en dat is dat ik de mensen van wie ik houd heel veel pijn aan doe door het op te geven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel weet ik dat ik de keuze voor mezelf zou maken, puur voor mezelf, ik vind dat mijn omgeving mijn keuze moet accepteren... |
![]() |
|
Je omgeving zal die keuze ook wel accepteren als het de "keuze is van geen behandeling". Maar ze zouden je toch proberen te sturen zeker in het begin. (vaak is er dan nog hoop etc) om je toch voor die behandeling te laten kiezen. En een mens is nou eenmaal uhm, afhankelijk van de mensen die zich om hem heen vertoeven.
Ik heb denk ik voor nu de juuiste keuze gemaakt. Want mijn leven is nog niet af, en ik zou het graag zo zien dat ik 80 word ofzo ![]() Maar de keuze is en blijft moeilijk.. Maar tegenwoordig komen er steeds meer nieuwe uitvindingen. Zoals dat van borstkanker. En langzaam (hopelijk) is kanker geen dodelijkde ziekete meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
't Kan alleen gebruikt worden bij vrouwen onder de 55 en ze hopen over een half jaar de eerste vrouwen er mee te 'behandelen'.. |
![]() |
|
Ik weet niet precies wat ik zou doen, maar ik vind kwaliteit van leven ook best wel belangrijk. Ik denk dat ik het wel zou doen (dat zeg ik nu). En daarna of ondertussen zou ik naar een alternatieve arts gaan om te kijken of die misschien OOK iets voor me zou kunnen doen. Ik zou trouwens niet ALLEEN alternatief doen.
|
Dat met dat borstkanker zag ik in hart van Nederland, dat was toch dat je GEEN chemokuur zou krijgen na onderzoek. Als bijna zeker was uitgesloten dat je het terug zou krijgen. Omdat je anders vervroegd in de overgang zou komen of iets dergelijks.
Misschien kan je het op de site van sbs6 terugvinden...?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |