Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2011, 04:13
Verwijderd
250

Ik had op mijn benen grote puisten met nog veel grotere witte koppen. Met veel plezier kneep ik ze uit.

edit, deze moet er ook nog bij: Ik was bij A. en vouwde een mand met schone was op. Mijn grijze bolero vouwde ik op en A. zei :'he leuk ding, heb je die nieuw?' Ik dacht wat een stomme vraag ze heeft me dat ding zelf gegeven.

Laatst gewijzigd op 11-10-2011 om 02:43.
Advertentie
Oud 10-10-2011, 11:15
Verwijderd
Ik heb vannacht zo bizar gedroomd . Het doet me nu eigenlijk een beetje denken aan star trek . Ik was aan het werk in een of ander laboratorium, maar toen ging er van alles mis. Het was niet mijn schuld, maar alles ging ineens schudden enzo. Ik was totaal niet in paniek vreemd genoeg, en liep naar een of andere nooduitgang. Daar was een shuttle, die ook al helemaal klaar stond en alles . Toen ging ik dus vliegen en kwam ik erachter dat er heel veel natuur buiten het laboratorium was, wat kennelijk nog nooit eerder had opgemerkt. Ondertussen was ik ook een gesprek aan het voeren met compleet iemand anders via een radiosysteem over dat er dus iets mis ging in het laboratorium. Toen ik omdraaide met die shuttle was het lab ding ineens weg, maar was er een soort mega schip voor in de plaats gekomen dat allemaal dingen op mij ging afvuren. Maar omdat het zo groot was en ik heel klein ging ik door allemaal smalle dingen heenvliegen. Daardoor kon het ding mij niet goed volgen. Dat hield ik een hele tijd vol, maar helemaal aan het einde had ik er genoeg van en heb ik dat ding vernietigd.
Oud 10-10-2011, 11:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had een bijna blindedarmontsteking volgens de dokter, maar ik vond iets anders belangrijker en toen ik dat ging doen, kreeg ik een acute blindedarmontsteking
Oud 11-10-2011, 07:39
Verwijderd
Vannacht droomde ik uitsluitend over forumers.

Ik ging op bezoek bij - volgens mij - McKauw. Daarvoor moest ik heel lang met de auto door een bos in Drenthe of Twente ofzo. Iemand had me een machinegeweer meegegeven, 'voor de zekerheid', en dat beviel me maar niks want de kans dat het ding zou vallen en dan per ongeluk zou afgaan in de auto leek me veel groter dan de kans dat ik overvallen zou worden door enge bosrovers. Uiteindelijk kwam ik aan bij een flatgebouw, midden in dat bos. Er zaten volkstuinen omheen en het gebouw wekte een aangenaam verwaarloosde, studentikoze indruk. Toen gingen we een beetje bier drinken in een supergaaf appartement terwijl Kauw uitlegde hoe het met dat gebouw zat: ze hadden met een stel forumers, onder leiding van Mephisto, elk een paar duizend euro ingelegd om gewoon een gebouw te laten bouwen in plaats van ieder een studentenkamer te huren. Het hele flatgebouw kostte 25.000. "Dat is ook niet duur," dacht ik. Toen kwam er een hele meute Onzinners langs, waaronder Lusi en deadlock. O, het was trouwens Brabant en niet Twente oid, want het was ergens in de buurt van Maaskantje. Dat weet ik want iemand vertelde dat ze appartementen hadden verhuurd, en dat het gebouw af was toen Turbo net uitkwam, dus toen gingen ze daarmee adverteren. Later zei iemand dat ze toevallig nog een appartement vrij hadden ergens bovenin, en of ik daar niet wilde komen wonen, gratis. Dat leek me behoorlijk gezellig dus ik zei dat ik erover na zou denken.

Naamzoek lololol.

Toen ik wakker werd dacht ik 'nohhh gebouw laten bouwen SUPERGOED PLAN' dus ik ging direct slaapdronken googlen op dingen als 'flat bouwen hoe duur'. Maar het bleek dat mijn droom tegen me gelogen had want het kost like miljoenen en niet gewoon een bedrag dat je met wat studenten bij elkaar kunt gooien. Wat een deceptie ;;:;d
Oud 11-10-2011, 08:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was met ouders en een vriendin ergens aan het rijden. Vanuit de auto was een mooie zonsondergang? berg? te zien, maar vriendin zag het niet goed. Dus ik zei tegen haar dat ze ergens op een uitkijkpunt moest gaan staan om te kijken. Ik en mijn ouders bleven beneden. Ik zou daarna verder rijden, dus ik parkeer de auto zo dat vriendin weer makkelijk in kan stappen als ze terugkomt. Ouders waren er ineens niet meer. Het duurde een beetje lang en ik besloot rond te gaan rijden. De auto bleek ineens een fiets te zijn en omdat ik langs allemaal krappe paadjes moest met prikstruiken (frambozen geloof ik) kreeg ik splinters en priksels in m'n handen. Een agentachtig iemand sprak me aan en ik was een beetje chagrijnig door die splinters. Hij ging me helpen die dingen eruit te krijgen. Na een tijdje pulken waren ze er allemaal uit, behalve één, die heel diep in m'n duim zat. Ik duwde 'em eruit en toen was het eerst een dik stuk hout (like 5 cm doorsnede) dat eruit kwam, maar toen veranderde het ineens in een shampooflesje. Toen ik dat zag klikte er in mijn hoofd ineens vanalles op z'n plaats. Shampoo was van vriendin! Vriendin was naar de wc gegaan (blijkbaar niet naar het uitzichtpunt) en nog steeds niet terug! ALARM! Dus ik met agent de trap op (eerst was het nog een helling) naar die wc's. Vriendin was ineens MIJN vriendin (het was ook niet helemaal duidelijk wie ik was, man, vrouw?) en was een vriendin van de basisschool (in het echt) en we vonden haar op de vloer van de wc's. Ze was verkracht ofzo en ze was wel bij kennis, maar praatte niet, ze staarde alleen maar doods voor zich uit. En er zaten allemaal spetters bloed op haar enkels. En toen werd ik wakker en vond ik het heel naar enzo en durfde ik niet direct weer in slaap te vallen.

Vanochtend toen de wekker ging droomde ik dat ik op een schip zat en praatte met iemand aan boord. We vluchtten weg van een kasteel met kantelen en vlaggen. Ik wilde geloof ik trouwen met iemand om een dynastie te stichten. En ik zei iets als 'ik baalde er toch al van dat ik die vampiers in moest zetten.' Toen gingen we daarna de vampiers killen en in een massagraf gooien. Daarnaast lagen allemaal ijsstokjes en nagellakpotjes die blijkbaar bewijsmateriaal waren en ook gedumpt moesten worden.

Laatst gewijzigd op 11-10-2011 om 08:53.
Oud 17-10-2011, 21:28
Verwijderd
over een oud huis met houten vloer, op een ochtend. Ik werd wakker in een slaapkamer met een ikea uitstraling. Op de grond had anne allemaal pannetjes neergezet, er zaten o.a tuinbonen in en aarde.
Oud 17-10-2011, 21:39
Verwijderd
Ik was in een enorm station, samen met echt heel veel andere mensen. Het was een soort spel: we waren allemaal op zoek naar 'iets'. Ik had geen idee wat ik zocht en waarom, dus ik had er niet erg veel zin in. Maar goed, ik wilde het achter de rug hebben, dus ik rende ook maar wat rond. Uiteindelijk kwam ik in een soort pub en zag ik daar een briefje op de bar liggen, dat was wat ik moest hebben! Iemand achter de bar feliciteerde me en drukte op een knop. Vervolgens vielen er allemaal kakkerlakken op me... dat was de prijs
Oud 17-10-2011, 21:48
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
ik droomde over de mensen van oh oh cherso die met mij op het strand lagen. Toen kreeg ik geen lucht meer, maar dat droom ik wel vaker. En toen zat ik daar helemaal te hijgen van: ik krijg geen lcuht meer!! dat droom ik weleens. En toen ging ik naar een andere droom. In die droom zat ik in een klaslokaal in een rolstoel bij mijn vriendje en zijn zusje in de klas. Miley Cyrus zat naast me maar daar kwam ik pas achter toen ik dus in mijn droom zei dat ik miley een leuke naam vond. WEKKER! einde dromen.

Maarja vandaag proberen om lucide te dromen (H)
Oud 29-10-2011, 18:01
Verwijderd
over sinaasappelboompjes (van die sierdingen) en over een zeer lenige bejaarde in aerobicspakje, inclusief haarband.
Oud 30-10-2011, 09:38
Verwijderd
Op het nieuws hoorde ik dat Johan Cruijff de pijp uit was. Q reageerde heel laconiek en ik heel verbaasd.
Oud 31-10-2011, 19:30
Santuni1
Santuni1 is offline
Citaat:
"wat heb je vandaag gedroomd"
nou, wel duidelijk zijn:
1. tijdens de les?
2. in de nacht?
3ZZZzzzz
Oud 31-10-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
nou, wel duidelijk zijn:
1. tijdens de les?
2. in de nacht?
3ZZZzzzz
niet iedereen slaapt alleen maar 's nachts he.
Oud 31-10-2011, 23:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik droomde dat ik in Ushi en van Dijk zat, maar dan de oude versie waarin ze een bekend persoon vermommen en die 3x in contact brengen met een fan.
Ik was in Keulen <3 met B., mijn beste vriend, en bij de Dom zitten wel vaker zwervers enzo. Nu zat er eentje gitaar te spelen, Geh om precies te zijn, en ik ging erbij zitten en zong mee.
Toen liepen we weer weg, maar halverwege de trap, bedacht ik me en liep ik terug. Ik had hem herkend maar ik kon het niet thuisbrengen. Zijn haar zat onder een petje, zijn piercing was uit en hij zag eruit als een zwerver. Ik heb hem even twijfelend in zijn ogen aangekeken, maar besloot toen dat het aan mij lag en ben maar weggelopen.

Uiteraard werd ik toen wakker en zal ik nooit weten of ik hem uiteindelijk herkend had
Oud 01-11-2011, 08:20
Chevy
Chevy is offline
Over een mol, sjans hebben met Spinvis en een meisje dat haar polsen doorsneed. Lekkere Halloweendroom :')
Oud 01-11-2011, 15:49
The Larch
The Larch is offline
Heel naar. Ik droomde eerst iets vaags over ijs eten op tijdstippen dat mensen geen ijs horen te eten, dat was niet opmerkelijk. Daarna droomde ik dat ik in groen water zwom om een cursus Tsjetsjeens op te duiken, maar toen zag ik een groot, wit beest achter me zwemmen en ik werd heel bang, dus zwom naar de kant en zei dat ik de cursus niet kon vinden. Ik weet niet meer tegen wie. Daarom gingen we - dat is mijn achternicht, ik en een vage kennis - naar huis. Daar was mijn lerares literatuur, die zei dat er een epidemie was in de stad. Er waren heel veel vrienden van me heel erg ziek, dus ik moest snel naar het ziekenhuis in de stad. We - een buurmeisje en ik - gingen met de bus, maar het was heel ver lopen. We moesten op blote voeten en kwamen langs een veldje met een witte hond. Die hond kende ik al uit eerdere dromen en ik wilde hem aaien, maar er lag iets slijmerigs en rottends op zijn rug. Het was een dode geit. Overal lagen dode geiten en het bleek dat die hond die dus doodmaakte en daarna liet liggen. Er waren insecten, hele grote, die lagen op de grond, en daar moesten we op blote voeten doorheen. De rest van mijn droom bestond dat ik op en neer liep tussen het ziekenhuis, waar allemaal stervende vrienden lagen, en een kamp, en elke keer dat ik daar was kwam mijn lerares literatuur me vertellen dat er weer mensen dood/ziek waren. En elke keer op blote voeten langs die hond. Het was gewoon heel naar.
Oud 02-11-2011, 08:58
Verwijderd
Dat ik een soort meelwormen onder de huid van mijn benen vandaan aan het trekken was, die dan halverwege afbraken en dus nog in mijn benen bleven zitten.
Oud 02-11-2011, 09:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik op de plek waar een waterpretpark stond, terug in de tijd ging, en toen was ik opeens in een betonnen open flat aan het vluchten voor hitler, die lachend op me stond te schieten. Oh en ik was een man. En overal waren fietsen.
Oud 02-11-2011, 09:12
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 02-11-2011, 09:32
Verwijderd
He jakkes

OT: Ik droomde dat ik een 5 kreeg op het tentamen dat ik als beste heb gemaakt, en dat ik het mijn ouders absoluut niet durfde te vertellen.
Oud 02-11-2011, 10:37
Verwijderd
Ik moest sam ophalen ergens en had een hele rare alternatieve route gevonden op internet. Para, Uice, Rationeel en Mauro waren er ook bij en liepen mee. Onderweg kwam ik een rode stoel op wielen tegen en daar vervolgde ik mijn weg op, ik herinnerde dat dat ook stond aangegeven in de routebeschrijving. Ik ging wel een stuk harder en daardoor kreeg ik niet mee waar de rest de hele tijd om moest lachen. Plots zag ik een bushalte waar de juiste bus zou komen, die kleine waar ik vorige week ook mee ben gegaan irl. De forumers en mauro gingen niet mee, ze gingen naar een soort straatfestival waar alles was afgedekt met blauw en rood zeil. Bij de bushalte maakte ik mij zorgen over hoe ik de rode stoel ging meenemen, maar toen ik hem optilde werd het een soort plastic stok. Dingaantouwtje en de moeder van de homo van wie trouwt mijn zoon stonden ook bij de bushalte te wachten.
Het weer was een beetje regenachtig. Er was ook nog iets met een man van middelbare leeftijd met een wit shirt en bierbuik maar dat ben ik vergeten.
Oud 02-11-2011, 15:06
flyaway
flyaway is offline
Vanochtend ging mijn wekker en toen viel ik gelijk weer in slaap. Ik heb wel drie keer gedroomd dat ik toch echt wakker was en opstond en me ging aankleden en alles. Erg vervelend
Oud 02-11-2011, 22:16
Verwijderd
Ja zoiets, en dat vlak voor het wakker worden. Het duurde echt net te lang voor ik doorhad dat het het maar een droom was.
Oud 02-11-2011, 23:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik droomde dat ik m'n boyoh, die ik echt duizenterg mis, voor 't eerst in tijden weer zag en dat hij me echt minachtend aankeek en begon te lachen en zo'n opmerking maakte van "Zo, je bent wel weer lekker aangekomen he!". Terwijl hij normaal echt de minst veroordelende persoon is die ik ken.
En toen voelde ik me echt zo

Laatst gewijzigd op 07-01-2012 om 21:11.
Oud 04-11-2011, 17:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik was op straat met een baby in discussie (!) over wat nou een geschikte woning zou zijn om naar toe te verhuizen. Toen kwam ineens Peter Jan Rens vragen of ik mee wilde doen aan een quiz. Ik moest de juiste koffie raden. Ik kreeg eerst één keuze, een Starbucks koffie. Dus ik zei 'Starbucks'. Die was fout. Toen mocht ik nog een keer, en kreeg ik de keuze tussen een grande latte en een cappuchino. Ik koos de cappuchino en die was ook fout. Toen kwam iemand anders en die ging voor de grande latte en toen had ik verloren
Oud 06-11-2011, 21:42
Verwijderd
Ik heb zo vaak als ik even in dit topic kijk en een stukje lees, dat ik denk 'WHUUUTT?'
Oud 07-11-2011, 07:52
snoopy
snoopy is offline
Ik heb soms dat ik hier lees en alweer vergeten ben dat het het droomtopic was en dat ik dan denk "WHUUUUUTT?"
Oud 07-11-2011, 08:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb soms dat ik hier lees en alweer vergeten ben dat het het droomtopic was en dat ik dan denk "WHUUUUUTT?"
ja, dat komt op hetzelfde neer
Oud 07-11-2011, 08:55
snoopy
snoopy is offline
Nou, niet helemaal. Ik heb soms óók dat ik 'Wuuuut?' denk, als ik zie wat mensen allemaal dromen. Maar dan realiseer ik me dus wél dat het een droomtopic is.
Oud 07-11-2011, 09:04
Verwijderd
Ik haalde een kist weg uit mijn nisje achter de deur, en daar zaten heel veel kleine beestjes onder. Maar ook 2 vogelspinnen. Ik raakte in paniek en probeerde ze dood te sprayen met vlooienspray dat ik nog had staan maar daar konden ze gewoon tegen. Buurman J. was toevallig bij me op bezoek en ik vroeg of hij die spinnen voor me wilde weghalen en zei 'en geen geintjes ermee uithalen he!'. Dat had ik beter niet kunnen zeggen want hij kwam achter me aan met de spin. Ik viel op mijn bed en J. liet de spin op me vallen, ik voelde de harde pootjes in mijn been prikken. Dit deed hij een paar keer en de spin werd steeds agressiever, begon steeds harder te prikken. Ik had helaas geen kracht om weg te komen.
Toen schrok ik wakker midden in de nacht ;x
Oud 07-11-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Nou, niet helemaal. Ik heb soms óók dat ik 'Wuuuut?' denk, als ik zie wat mensen allemaal dromen. Maar dan realiseer ik me dus wél dat het een droomtopic is.
en je zegt net dat je vergeten was dat het het droomtopic was? Dat is in mijn geval ook zo.
Oud 07-11-2011, 09:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
en je zegt net dat je vergeten was dat het het droomtopic was? Dat is in mijn geval ook zo.
Ik zeg dat ik dat sóms heb.

De ene keer heb ik wuuuut omdat ik vind dat mensen gekke dingen dromen en soms vergeet ik dat het een droomtopic is en dan sta ik ook gek te kijken.
Oud 08-11-2011, 11:24
Verwijderd
Ik verslikte me ofzoiets, en ik werd hoestend en proestend wakker, ik schrok me het lazarus ervan. Maar het laatste wat ik dacht was 'nee, het is verdomme toch een grote supersoaker'.
Er was iets met anne en jongeren in een oud gebouw met veel blauwtinten, soort instelling. Ik ben het alweer vergeten helaas.
Oud 08-11-2011, 12:13
Martiño
Martiño is offline
Ik was op de bank in slaap gevallen, en ik droomde dat er een makelaar mijn huis binnen kwam met een nieuwe huurder, ondanks dat ik lag te slapen.
Oud 09-11-2011, 09:35
Verwijderd
Dat ik mijn nagelvijl terugvond.
Oud 09-11-2011, 09:53
Verwijderd
Ik droomde dat ik 8 had gehaald op mijn tentamen. Of eigenlijk was het heel anders, en bestond het tentamen ineens uit 2 delen, waarvan ik op één een 3.5 had gehaald en op één een 8. En het gemiddelde was nog steeds een 8 .
Oud 09-11-2011, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Dat Lorelei en Rationeel een kind hadden en ik er een avondje op moest passen
Oud 09-11-2011, 12:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat Lorelei en Rationeel een kind hadden en ik er een avondje op moest passen
voorspellende gave

Oud 09-11-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
voorspellende gave

Voorspellend als in: een paar maanden de toekomst in?
Oud 10-11-2011, 02:42
Verwijderd
Ik liep over straat en daar stonden haagse bruincafé types. Iemand feliciteerde de ander met zijn blijkbaar aanstaande huwelijk, maar de bruidegom in spé reageerde niet enthousiast maar zuchtte diep en keek hopeloos uit zijn ogen. Ik ging extra langzaam lopen om zoveel mogelijk van het gesprek mee te krijgen.
Oud 10-11-2011, 06:58
Verwijderd
Wij met L waren in een soort van Nederlandse winkelstraat. Er was ook een ijssalon en daar gingen we in. Ze hadden ijzerijs, sushi-ijs, salami-ijs en allemaal dat soort dingen. Het leek me heel smerig, dus ik nam aardbijenijs. Dat was alleen vier euro, en dat vond ik veel te duur, dus uit protest nam ik een extra groot ijsje. Intussen zei L de hele tijd: "Kippetje van me, kippetje van me, kippetje van me!" maar ik weet niet tegen wie.
Oud 10-11-2011, 12:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zoende mijn collega waar iedereen bij was en toen ging hij tegen me schreeuwen
Oud 10-11-2011, 13:33
Martiño
Martiño is offline
Een aantal naakte vrouwen probeerden mij te verleiden.
Oud 10-11-2011, 14:39
Verwijderd
Ik zat in de zaal bij een voorstelling van Ronald Goedemondt. Het had natuurlijk niks te maken met hoe zijn echte voorstelling is, maar alsnog vermaakte ik me best. Toen ineens een meisje achter me haar vinger opstak en vroeg, 'kunnen we ons geld terugkrijgen?'. Ik zei meteen 'zeg, doe niet zo raar!'. Ik zei tegen hem dat ik het hartstikke leuk vond en hij niet naar haar moest luisteren, en dat vond hij lief. Maar het bleek dat iedereen het helemaal niks vond, en dat hij het zelf ook superslecht vond gaan. Dus toen stopte hij ermee. Ik vond het best wel erg. Maar ik dacht, naja, dan ga ik wel naar zijn voorstelling in Rotterdam, want daar speelt hij nog. (Wat ook echt zo is )

Toen liep ik terug naar het station oid met een vriendin van vroeger, zij had een Belgisch meisje bij zich wat heel de tijd moest huilen. Ik kreeg niet echt mee wat er aan de hand was, want mijn mobiele telefoon deed erg stom. Hij deed vanalles uit zichzelf, en belde ook mijn oude middelbare school, ook al probeerde ik hem heel de tijd uit te zetten. Toen dacht ik, nou, ik maak 'm open en haal de Simkaart eruit, dan houdt het vast wel op. En toen zei die vriendin, nee niet doen, als je je Simkaart eruit haalt dan vernietigt hij zichzelf binnen een paar seconden! ()

Later zat ik in de klas en hadden we een soort van quiz. Het bleek dat ik, een vriendin van vroeger en een andere jongen het best gescoord hadden, en wij mochten de finale spelen. Het hoofdonderdeel was topografie, dus ik was superblij, ik dacht die heb ik in de pocket!
Toen kregen we het blaadje met de opgaves en toen wist ik echt NIKS. Ik wist niet eens welke landen het waren. De rest van de opgaves snapte ik ook geen hol van, dus ik gaf het op. Er waren nog wat mensen die me probeerden te helpen.

Wow, ik onthou zelden zoveel van een droom!
Oud 10-11-2011, 15:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het was heel raar. Ik zat te chillen op een groot grasveld ergens bij een festival en er waren lange kuilen gegraven waar je shit in kon bewaren. Maar dat moest allemaal dicht gegooid worden, want anders waren er te duidelijke herkennings/afspreek punten en dat kon niet. Dus toen ging ik meehelpen die kuilen dichtgooien, samen met leden van een metalband en m'n ex-dude.

En toen was ik ineens ergens anders aan het chillen met m'n ex-dude en hij deed superflirterig en geinteresseerd en ik viel er bijna voor, maar toen dacht ik 'uh-oh, dat moet ik niet doen hee!' en gelukkig moest ik op weg naar school, dus had ik een reden om weg te gaan, ookal was het heel gezellig.

Ik moest de basisschool in Roffa overdoen en ik was zoals gewoonlijk 2 uur te laat, dus ik kwam gestresst binnen en ik wist helemaal niet wat ik er moest doen. Watvoor vakken kreeg ik en van wie? Geen idee. Niemand zei ook iets tegen me. Er zaten een heleboel oudere mensen in de klas, dus dat stelde me eerst wel gerust.
Toen viste ik een werkboek uit m'n tas van 18 jaar geleden waar ik precies de antwoorden had opgeschreven die er werden gevraagd en toen dacht ik 'wtf is dit voor simpele zooi en waarom zitten al die andere mensen zo geinteresseerd te kijken?!'. Ik vond iedereen dom en snapte echt niet hoe ik daar was beland.

Toen ik naar een van de docenten wou lopen om te vragen waar ik in Godsnaam moest zijn en om te laten zien dat ik dit in 1993 al had gedaan, werd ik steeds geblokkeerd door retarded 'klasgenoten' en stormde ik boos naar buiten.

The end.
Oud 17-11-2011, 12:09
Verwijderd
buurjongen W. ging verhuizen, net als in het echt. Hij zei dat hij een gave lamp had voor me, zo eentje met een sierlijke voet en kitscherige kap. Toen ik naar buiten liep stond de hele straat vol met spullen van hem. Er stonden ook 2 bakfietsen. Eentje was normaal maar de andere was echt awesome, er zat een zijspan aan en het leek net een motor. Er zat ook een gaaf beige/wit printje op. Ik eigende het ding meteen toe aan mezelf. Ik ging even naar binnen. Toen ik weer beneden kwam zag ik dat de bakfiets gejat was. Ik baalde als een stekker. Ik keek in het portiek of ie daar stond maar hij was echt weg. Ik zag dat buurvrouw A. de normale bakfiets in haar kelder had gezet en daar was ik jaloers op, dat ik dat ook niet meteen had gedaan.
Ik ging het huis binnen van W. Hij had nog helemaal niks ingepakt, zijn huis puilde uit van de curiosa. Ik zag een antieken vogelkooitje en riep blij uit dat ik zoiets al lang zocht en nam hem mee. Er waren zoveel gave spullen dat ik niet wist waar ik moest kijken. Helaas moest ik om 18:45 uur werken en toen ik op een klok keek was het al 18:55. Ik schoot in de stress en wilde snel weg. Maar toen kwam ik nog in een grote loods onder het het huis van W, daar hingen bergen kleding en stonden wel 5 van die lampen met sierlijke voet en kitscherige kappen. Er waren ook wat andere buren dingen aan het uitzoeken. Ik keek weer op de klok en het was nu 18:50 uur, ik ging snel mijn spullen pakken en wilde echt naar het werk vertrekken. Toen ik wegfietste reed ik langs een soort schuur, mijn oog viel op een groen bankje. Ineens zag ik W. daar op de grond zitten als een klein beteuterd jongetje. Hij had tranen in zijn ogen en zei dat hij eigenlijk niet wilde verhuizen. Achter hem zag ik een groene hondenlamp, awesome ding. Ik keek weer op de klok en het was nu 18.40 uur, ik zei sorry W. maar ik moet echt weg nu.
Oud 18-11-2011, 13:59
Verwijderd
Luud verveelde zich op een avond en ging me toen een enorme PM sturen met allemaal tekeningetjes en dingskes. En dat vond ik leuk. True story.
Oud 18-11-2011, 18:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iets met Richard Gere, iemand die me wilde smotheren met een doekje met smotherspul, sneeuw waar ik doorheen kroop en een kermis. En ik was heel erg duizelig terwijl ik door de sneeuw tijgerde, maar opstaan was niet eens een optie. Mja, vet bizar weer
Oud 20-11-2011, 03:06
Verwijderd
Iets over meubels met ribstof.
Oud 20-11-2011, 09:19
Verwijderd
Ik ging naar de kerk met mijn vader. De kerk was heel groot, en langwerpig, en er stonden allemaal tafels met heel veel eten. We begonnen de mis met eten. Daarna klapte de priester in zijn handen en zei: "Laten we gaan rijden!" op zo'n Stalin-toon. (POEXALI!) Dus de kerk ging rijden. We reden tot het station. Daar stapte iedereen uit en met de trein gingen we naar het oude huis van mijn oma, omdat er in haar tuin een heiligdom stond: een fontein waarvan het water vanzelf zout was geworden! We proefden allemaal en het was best lekker. Daarna gingen we terug naar de kerk, weer met de trein. In de trein realiseerde ik me dat ik mijn hoofddoek was vergeten. Gelukkig droeg mijn vader een sjaal die ik kon lenen en zo kwam alles toch nog goed.
Oud 20-11-2011, 10:21
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd over de Sound of Music vreemd genoeg
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten