| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik verslikte me ofzoiets, en ik werd hoestend en proestend wakker, ik schrok me het lazarus ervan. Maar het laatste wat ik dacht was 'nee, het is verdomme toch een grote supersoaker'.
Er was iets met anne en jongeren in een oud gebouw met veel blauwtinten, soort instelling. Ik ben het alweer vergeten helaas. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik liep over straat en daar stonden haagse bruincafé types. Iemand feliciteerde de ander met zijn blijkbaar aanstaande huwelijk, maar de bruidegom in spé reageerde niet enthousiast maar zuchtte diep en keek hopeloos uit zijn ogen. Ik ging extra langzaam lopen om zoveel mogelijk van het gesprek mee te krijgen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wij met L waren in een soort van Nederlandse winkelstraat. Er was ook een ijssalon en daar gingen we in. Ze hadden ijzerijs, sushi-ijs, salami-ijs en allemaal dat soort dingen. Het leek me heel smerig, dus ik nam aardbijenijs. Dat was alleen vier euro, en dat vond ik veel te duur, dus uit protest nam ik een extra groot ijsje. Intussen zei L de hele tijd: "Kippetje van me, kippetje van me, kippetje van me!" maar ik weet niet tegen wie.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zat in de zaal bij een voorstelling van Ronald Goedemondt. Het had natuurlijk niks te maken met hoe zijn echte voorstelling is, maar alsnog vermaakte ik me best. Toen ineens een meisje achter me haar vinger opstak en vroeg, 'kunnen we ons geld terugkrijgen?'. Ik zei meteen 'zeg, doe niet zo raar!'. Ik zei tegen hem dat ik het hartstikke leuk vond en hij niet naar haar moest luisteren, en dat vond hij lief. Maar het bleek dat iedereen het helemaal niks vond, en dat hij het zelf ook superslecht vond gaan. Dus toen stopte hij ermee. Ik vond het best wel erg. Maar ik dacht, naja, dan ga ik wel naar zijn voorstelling in Rotterdam, want daar speelt hij nog. (Wat ook echt zo is
)Toen liep ik terug naar het station oid met een vriendin van vroeger, zij had een Belgisch meisje bij zich wat heel de tijd moest huilen. Ik kreeg niet echt mee wat er aan de hand was, want mijn mobiele telefoon deed erg stom. Hij deed vanalles uit zichzelf, en belde ook mijn oude middelbare school, ook al probeerde ik hem heel de tijd uit te zetten. Toen dacht ik, nou, ik maak 'm open en haal de Simkaart eruit, dan houdt het vast wel op. En toen zei die vriendin, nee niet doen, als je je Simkaart eruit haalt dan vernietigt hij zichzelf binnen een paar seconden! ( )Later zat ik in de klas en hadden we een soort van quiz. Het bleek dat ik, een vriendin van vroeger en een andere jongen het best gescoord hadden, en wij mochten de finale spelen. Het hoofdonderdeel was topografie, dus ik was superblij, ik dacht die heb ik in de pocket! Toen kregen we het blaadje met de opgaves en toen wist ik echt NIKS. Ik wist niet eens welke landen het waren. De rest van de opgaves snapte ik ook geen hol van, dus ik gaf het op. Er waren nog wat mensen die me probeerden te helpen. Wow, ik onthou zelden zoveel van een droom! |
|
|
|
|
Het was heel raar. Ik zat te chillen op een groot grasveld ergens bij een festival en er waren lange kuilen gegraven waar je shit in kon bewaren. Maar dat moest allemaal dicht gegooid worden, want anders waren er te duidelijke herkennings/afspreek punten en dat kon niet. Dus toen ging ik meehelpen die kuilen dichtgooien, samen met leden van een metalband en m'n ex-dude.
En toen was ik ineens ergens anders aan het chillen met m'n ex-dude en hij deed superflirterig en geinteresseerd en ik viel er bijna voor, maar toen dacht ik 'uh-oh, dat moet ik niet doen hee!' en gelukkig moest ik op weg naar school, dus had ik een reden om weg te gaan, ookal was het heel gezellig. Ik moest de basisschool in Roffa overdoen en ik was zoals gewoonlijk 2 uur te laat, dus ik kwam gestresst binnen en ik wist helemaal niet wat ik er moest doen. Watvoor vakken kreeg ik en van wie? Geen idee. Niemand zei ook iets tegen me. Er zaten een heleboel oudere mensen in de klas, dus dat stelde me eerst wel gerust. Toen viste ik een werkboek uit m'n tas van 18 jaar geleden waar ik precies de antwoorden had opgeschreven die er werden gevraagd en toen dacht ik 'wtf is dit voor simpele zooi en waarom zitten al die andere mensen zo geinteresseerd te kijken?!'. Ik vond iedereen dom en snapte echt niet hoe ik daar was beland. Toen ik naar een van de docenten wou lopen om te vragen waar ik in Godsnaam moest zijn en om te laten zien dat ik dit in 1993 al had gedaan, werd ik steeds geblokkeerd door retarded 'klasgenoten' en stormde ik boos naar buiten. The end.
|
|
|
Verwijderd
|
buurjongen W. ging verhuizen, net als in het echt. Hij zei dat hij een gave lamp had voor me, zo eentje met een sierlijke voet en kitscherige kap. Toen ik naar buiten liep stond de hele straat vol met spullen van hem. Er stonden ook 2 bakfietsen. Eentje was normaal maar de andere was echt awesome, er zat een zijspan aan en het leek net een motor. Er zat ook een gaaf beige/wit printje op. Ik eigende het ding meteen toe aan mezelf. Ik ging even naar binnen. Toen ik weer beneden kwam zag ik dat de bakfiets gejat was. Ik baalde als een stekker. Ik keek in het portiek of ie daar stond maar hij was echt weg. Ik zag dat buurvrouw A. de normale bakfiets in haar kelder had gezet en daar was ik jaloers op, dat ik dat ook niet meteen had gedaan.
Ik ging het huis binnen van W. Hij had nog helemaal niks ingepakt, zijn huis puilde uit van de curiosa. Ik zag een antieken vogelkooitje en riep blij uit dat ik zoiets al lang zocht en nam hem mee. Er waren zoveel gave spullen dat ik niet wist waar ik moest kijken. Helaas moest ik om 18:45 uur werken en toen ik op een klok keek was het al 18:55. Ik schoot in de stress en wilde snel weg. Maar toen kwam ik nog in een grote loods onder het het huis van W, daar hingen bergen kleding en stonden wel 5 van die lampen met sierlijke voet en kitscherige kappen. Er waren ook wat andere buren dingen aan het uitzoeken. Ik keek weer op de klok en het was nu 18:50 uur, ik ging snel mijn spullen pakken en wilde echt naar het werk vertrekken. Toen ik wegfietste reed ik langs een soort schuur, mijn oog viel op een groen bankje. Ineens zag ik W. daar op de grond zitten als een klein beteuterd jongetje. Hij had tranen in zijn ogen en zei dat hij eigenlijk niet wilde verhuizen. Achter hem zag ik een groene hondenlamp, awesome ding. Ik keek weer op de klok en het was nu 18.40 uur, ik zei sorry W. maar ik moet echt weg nu. |
|
|
|
|
Iets met Richard Gere, iemand die me wilde smotheren met een doekje met smotherspul, sneeuw waar ik doorheen kroop en een kermis. En ik was heel erg duizelig terwijl ik door de sneeuw tijgerde, maar opstaan was niet eens een optie. Mja, vet bizar weer
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ging naar de kerk met mijn vader. De kerk was heel groot, en langwerpig, en er stonden allemaal tafels met heel veel eten. We begonnen de mis met eten. Daarna klapte de priester in zijn handen en zei: "Laten we gaan rijden!" op zo'n Stalin-toon. (POEXALI!) Dus de kerk ging rijden. We reden tot het station. Daar stapte iedereen uit en met de trein gingen we naar het oude huis van mijn oma, omdat er in haar tuin een heiligdom stond: een fontein waarvan het water vanzelf zout was geworden!
We proefden allemaal en het was best lekker. Daarna gingen we terug naar de kerk, weer met de trein. In de trein realiseerde ik me dat ik mijn hoofddoek was vergeten. Gelukkig droeg mijn vader een sjaal die ik kon lenen en zo kwam alles toch nog goed.
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 17:07 | |
| De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 26-02-2011 14:10 | |