Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2011, 13:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
"niet meer stoppen met zuigen en likken".... oftewel luieruitslag als een malle. nou dat hoef ik niet
En dat 'alles' seksueel geladen wordt, lijkt me ook maar niets. Niet naar meisjes met huisdieren, deze jongen.
Oud 10-11-2011, 13:59
Verwijderd

Is het raar dat ik hierbij vooral denk: omg Courtney, waarom ga je maandenlang telkens vragen of iemand vreemd gaat en intussen wél met 'm trouwen?
Oud 10-11-2011, 14:00
Verwijderd
De site van Jobacom Pharma, waar het SuikerBlok van is, heeft het steeds over 'voedings supplementen'.
Oud 10-11-2011, 14:01
Pierrot
Pierrot is offline

.
Oud 10-11-2011, 14:04
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Speciaal voor het vermoeden van het gebruik van cocaïne is de Cobeco cocaïne test ontwikkeld. Het gebruik van de test is eenvoudig. Een klein beetje urine op het testplaatje, enkele minuten wachten, en u weet precies waar u aan toe bent. Hoe eerder u van het gebruik van cocaïne door uw partner, kinderen, collega's of medewerkers op de hoogte bent hoe beter. Snel ingrijpen is van groot belang.
'Hé collega, pis hier even op'?
Oud 10-11-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-11-2011, 14:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
:')

"Hoe eerder u van het gebruik van cocaïne door uw partner, kinderen, collega's of medewerkers op de hoogte bent hoe beter. Snel ingrijpen is van groot belang."

Eh, waarom?
Oud 10-11-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:

Slaat jouw sig op je avatar, eigenlijk?

Citaat:
:')

"Hoe eerder u van het gebruik van cocaïne door uw partner, kinderen, collega's of medewerkers op de hoogte bent hoe beter. Snel ingrijpen is van groot belang."

Eh, waarom?
Voor hun tussenschotje oplost.

Maar, nouja, ik zou ook niet echt blij zijn als mijn partner of kinderen cocaine gebruikten hoor.
Oud 10-11-2011, 14:16
Uice
Uice is offline
Vanavond de première.

Oud 10-11-2011, 14:20
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Slaat jouw sig op je avatar, eigenlijk?
Oh, nee. Ik vond het een gave foto van Belmondo.
Oud 10-11-2011, 14:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goh, net klasgenootje mee naar huis genomen, wat een lief meisje! Was heel gezellig. We hebben appeltaart gegeten en thee gedronken. En zij heeft ook vrije school gedaan, dus daar hebben we over geroddeld.
Oud 10-11-2011, 14:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vanavond de première.

[filmpje]
Ik moet werken, dus wachten op de download, maar ben wel benieuwd.
Ricky is wel een behoorlijke douche geworden imo.
Oud 10-11-2011, 15:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Is het raar dat ik hierbij vooral denk: omg Courtney, waarom ga je maandenlang telkens vragen of iemand vreemd gaat en intussen wél met 'm trouwen?
Ik denk vooral aan het feit dat heel die damn-you-autocorrect waarschijnlijk complete onzin is?
Oud 10-11-2011, 15:29
Verwijderd
joepie gekneusde pols door basketbal.
Oud 10-11-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk vooral aan het feit dat heel die damn-you-autocorrect waarschijnlijk complete onzin is?
Dat is toch geen geheim? Ik vind de meeste ook helemaal niet grappig. De eerste was leuk en de tweede ook nog wel, maar daarna was het gewoon niet grappig meer.
Oud 10-11-2011, 16:46
Verwijderd
Ik heb honger, maar absoluut geen zin om de deur uit te gaan om boodschappen te doen en voor Theodoor geldt hetzelfde. Maar als we eten bestellen duurt het zo lang voordat het er is, en bovendien willen we wel gezond eten. Wat nu?
Oud 10-11-2011, 16:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb honger, maar absoluut geen zin om de deur uit te gaan om boodschappen te doen en voor Theodoor geldt hetzelfde. Maar als we eten bestellen duurt het zo lang voordat het er is, en bovendien willen we wel gezond eten. Wat nu?
Huilen in een hoekje?
Oud 10-11-2011, 16:51
Verwijderd
Maar daar hebben we ook geen zin in wat hebben we het zwaar.
Oud 10-11-2011, 16:52
Verwijderd
Ik: zullen we anders boterhammen eten?
Theodoor: HA! Jezus heee. Luibal.

Uitlachen kan hij, maar boodschappen doen ho maar
Oud 10-11-2011, 17:00
Verwijderd
Goeeeeeeeedemorgen!
Oud 10-11-2011, 17:02
Verwijderd
Lekker geslapen?
Oud 10-11-2011, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Lekker geslapen?
Zeer zeker! En ik hoef ook niets meer te doen in de zin van winkel, huishouden of wat dan ook dus het is een paar uurtjes helemaal náks

Woei mensen, Skyrim is uit! Ben benieuwd naar die game!
Oud 10-11-2011, 17:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moet werken, dus wachten op de download, maar ben wel benieuwd.
Ricky is wel een behoorlijke douche geworden imo.
Hoezo?
Oud 10-11-2011, 17:20
Verwijderd
Een Tweaker heeft ontdekt dat het door middel van een simpele aanpassing in een configuratiebestand van de pc-versie van Call of Duty: Modern Warfare 3, mogelijk is om op 'ranked servers' sneller in level te stijgen dan normaal het geval is.

Tweaker ThibiTB93 schrijft in het Call of Duty: Modern Warfare 3-topic op Gathering of Tweakers hoe hij erin is geslaagd om de beloning voor kills en scores in Modern Warfare 3 te veranderen in 9999 XP, door een kleine aanpassing in een configuratiebestand. In een spel waarin hijzelf host was, werd iedereen op de server beloond met dat aantal ervaringspunten. Gevolg was dat vrijwel elke speler in het desbetreffende potje direct het maximumlevel 80 bereikte.

ThibiTB93 voegde in de multiplayer-client-config, config_mp.cfg, de line seta scr_dom_score_kill"9999" toe. In zijn post wijst de Tweaker erop dat iedereen die dezelfde aanpassingen probeert, dat op eigen risico doet. Een terechte waarschuwing, want Infinity Ward heeft inmiddels de eerste cheaters al een ban gegeven en creative strategist Robert Bowling waarschuwt dat met andere cheaters hetzelfde zal gebeuren.

Oud 10-11-2011, 17:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lol... wat een kneusjes.
Oud 10-11-2011, 17:27
Vowel
Vowel is offline
Jezus.
Oud 10-11-2011, 17:46
Verwijderd
Hoi vowel wie ben je?

Haha @ cod 3 falers
Oud 10-11-2011, 17:52
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoi vowel wie ben je?

Haha @ cod 3 falers
Oh, het is Syori.

Ik wilde een nickchange, maar die had ik al gehad, dus moest ik een nieuw account aanmaken.
Oud 10-11-2011, 17:55
Verwijderd
Oei, mag je maar één nickchange in heel je s.com-carrière? Ik overweeg Quintiano te nemen maar nu twijfel ik wel weer een beetje
Oud 10-11-2011, 17:58
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oei, mag je maar één nickchange in heel je s.com-carrière? Ik overweeg Quintiano te nemen maar nu twijfel ik wel weer een beetje
Nee. Je mag er eentje na een half jaar (als je minimaal 100 posts hebt) en daarna moet je steeds twee jaar wachten - dit is overigens een nieuwe regeling, volgens mij, want op het account dat ik daarvoor had kon dat nog niet. Anyway, mijn laatste nickchange was nog niet eens een jaar geleden. Ik ben te ongeduldig om nog ruim een jaar te wachten.
Oud 10-11-2011, 18:00
Verwijderd
kapsolomnomnom
Oud 10-11-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
doen
Oud 10-11-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Nee. Je mag er eentje na een half jaar (als je minimaal 100 posts hebt) en daarna moet je steeds twee jaar wachten - dit is overigens een nieuwe regeling, volgens mij, want op het account dat ik daarvoor had kon dat nog niet. Anyway, mijn laatste nickchange was nog niet eens een jaar geleden. Ik ben te ongeduldig om nog ruim een jaar te wachten.
Waarom koos je voor Vowel? Ik kan alleen maar dingen bedenken die betrekking hebben op het bezit van een lekker pijpbekkie als je 'o' zegt
Oud 10-11-2011, 18:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom koos je voor Vowel? Ik kan alleen maar dingen bedenken die betrekking hebben op het bezit van een lekker pijpbekkie als je 'o' zegt
Omdat ik het een mooi woord vind. Het klinkt zo mooi. En pfft, natuurlijk is de eerste associatie seksueel.

M-lid.
Oud 10-11-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
prima naam dus
Oud 10-11-2011, 18:03
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
prima naam dus
Pffft.
Verwijderd
Syori vind ik eigenlijk eleganter
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Syori vind ik eigenlijk eleganter
Okay, kappen met het gezeur.
Oud 10-11-2011, 18:04
Verwijderd
We hebben planking gehad, en owling nu centipeding?
Oud 10-11-2011, 18:04
Vowel
Vowel is offline
Vowel is één van de mooiste Engelse woorden, vind ik.
Oud 10-11-2011, 18:05
Verwijderd
It's currytaim!

Rationeel naamzoek: ik heb die groene van Blue Elephant gemaakt. Best goed te doen, ik vind 'm zelfs best lekker maar lang niet pittig genoeg. Heb er zelf rode peper door moeten snijden en een likje sambal over de saffraanrijst moeten doen
Oud 10-11-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Okay, kappen met het gezeur.

Is er geen klein stemmetje in je achterhoofd die dezelfde mening toegedaan is, hmmmmm?
Oud 10-11-2011, 18:07
Verwijderd
hqhhahahJHAJhjha dit is echt geniaal ik kon altijd wel een beetje een toon vasthouden en nu zit er zo'n vreemde kronkel halverwege ik vermaak me te goed.
Oud 10-11-2011, 18:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Is er geen klein stemmetje in je achterhoofd die dezelfde mening toegedaan is, hmmmmm?
Nee. Anders had ik mijn nick niet veranderd, hmmmm?
Oud 10-11-2011, 18:08
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het alleen heel vervelend dat ik nu jouw associaties erbij heb. Pfft.
Verwijderd
vowel is mooi, als met de VO is mooi.
Verwijderd
Citaat:
Nee. Anders had ik mijn nick niet veranderd, hmmmm?
Jammer, ik hoopte eigenlijk de vrouwelijke twijfel in je te ontketenen

Overigens heb ik nu ook een liedje in mijn hoofd..

VOWELS OF THE DEVIL!
Oud 10-11-2011, 18:09
Vowel
Vowel is offline
Oh pfft. Vowel rijmt op bowel. Ja huhuhuh, grappig.
Oud 10-11-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Jammer, ik hoopte eigenlijk de vrouwelijke twijfel in je te ontketenen

Overigens heb ik nu ook een liedje in mijn hoofd..

[filmpje]

VOWELS OF THE DEVIL!
\m/
Oud 10-11-2011, 18:10
Verwijderd
Oh nou het zat 'm niet in de rijm hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten