| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En wat let je? Sluit jezelf een heel weekend op, sla veel fastfood in en ga lekker gamen!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Als je de boel clever programmeert kom je al een eind. Repetitie zal ook al veel schelen, en gewoon procedureel render/texture werk, wat bij natuur-omgevingen veel makkelijker is dan bij een bv stad.+ Citaat:
|
|
|
|
@noodles:
.krieger: een 3d shooter van 96 kilobyte 'Infinity', een game/engine waar men al een hele tijd mee bezig is. Wel iets groter, maar volgens mij is het enige voorgeprogrammeerde/ontworpen model wat je ziet het ruimtescheepje en dat ruimtestation. Zou me niet verbazen als de hele shit maar 5 a 10mb is. "scope" http://www.infinity-universe.com/Inf...=114&Itemid=26
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik wilde een nickchange, maar die had ik al gehad en anders moest ik anderhalf jaar wachten en daar heb ik geen geduld voor. Dus moest ik allemaal moeite doen en een nieuw e-mailadres aanmaken en een nieuw account, en daarna begonnen mensen nog te zeuren dat ze Syori leuker vonden! Maar Vowel is een mooi woord. Vind ik.
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|