Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2011, 21:48
Vowel
Vowel is offline
En het rijmt op "bowel" en dat is wel iets minder.
Advertentie
Oud 10-11-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Oh, je hebt de rest van het topic niet gelezen. Ik wilde een nickchange, maar die had ik al gehad en anders moest ik anderhalf jaar wachten en daar heb ik geen geduld voor. Dus moest ik allemaal moeite doen en een nieuw e-mailadres aanmaken en een nieuw account, en daarna begonnen mensen nog te zeuren dat ze Syori leuker vonden! Maar Vowel is een mooi woord. Vind ik.
Ah oke! het klinkt een beetje als een combinatie tussen vomit en towel, maar ik vind het wel gaaf
Oud 10-11-2011, 21:49
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ah oke! het klinkt een beetje als een combinatie tussen vomit en towel, maar ik vind het wel gaaf
Pffft. Towel, bowel, vomit. Jullie sucken allemaal!

Oud 10-11-2011, 21:50
Verwijderd
Hoiii

Hoe gaat het sann, weet je al meer?
Verwijderd
Ik spreek vowel niet uit alsof het helemaal rijmt op towel of bowel. Meer als vaauwl in plaats van tauhwel.
Vowel
Vowel is offline
Nu ben ik wel weer een noob met maar *kijkt* 42 posts!
Oud 10-11-2011, 21:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik spreek vowel niet uit alsof het helemaal rijmt op towel of bowel. Meer als vaauwl.
Is ook zo, maar Noedel en Quincy kwamen met towel en bowel aanzetten. Q heeft er zelfs een liedje bij gepost!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nu ben ik wel weer een noob met maar *kijkt* 42 posts!
Hoezo "nu"?
Verwijderd
Citaat:
Hoiii

Hoe gaat het sann, weet je al meer?
Het gaat heel goed

Spoiler

maandag moet ik weer naar het ziekenhuis!
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Hoezo "nu"?
Oh shuddap.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hehe, knap gemaakt. Hoop procedurele shit natuurlijk, maar wel indrukwekkend!
Dat bedoel ik, dan is 5gb opeens best veel voor een game hoor

Als je dit soort dingen interessant vind moet je zo nu en dan de Demoscene ff in de gaten houden, daar komen toch elk jaar weer gave dingen uit. Een van de weinige vormen "kunst" die heel erg leunt op programmeren en techniek maar wel audiovisueel gaaf is.

30mb
Oud 10-11-2011, 21:52
Verwijderd
Bovendien zijn handdoeken erg belangrijk
Oud 10-11-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Het gaat heel goed

Spoiler

maandag moet ik weer naar het ziekenhuis!
Oke spannend! Voor allebei de onderwerpen. En krijg je dan uitslagen ofzo?
Oud 10-11-2011, 21:54
Verwijderd
Klinkers ook.
Oud 10-11-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Oke spannend! Voor allebei de onderwerpen. En krijg je dan uitslagen ofzo?
Jep! Maar ik kom weer aan, dus dat is goed/niet goed/weet niet.

En overshare: er werd elke keer gevraagd of ik wel regelmatig menstrueerde, en dat deed ik, maar nu niet meer, want veel te vroeg, dus nu vraag ik me af of dat erg is of niet.
Oud 10-11-2011, 21:56
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bovendien zijn handdoeken erg belangrijk
Citaat:
Klinkers ook.
Klopt.

Ik vind trouwens sowieso veel Engelse woorden mooi, want ze hebben zulke mooie combinaties met klinkers. Ik zat namelijk te twijfelen tussen Vowel en Opinion (dat is ook zo'n mooi woord!).

Maar als je een standaard Engelse tekst leest kom je honderden mooie woorden tegen en het is nogal moeilijk kiezen.
Oud 10-11-2011, 21:56
Verwijderd
Demoscene is awesome Carn, er zitten echt verbluffende stukjes code tussen

Wie wil mij trouwens helpen aan een decemberavatar? Aaawh?
Oud 10-11-2011, 21:57
Vowel
Vowel is offline
Willen wel, kunnen? Nee.
Oud 10-11-2011, 22:03
Verwijderd
Ik heb een mapje gevonden met allemaal sintavatars, maar die van mij kan ik niet meer vinden
Oud 10-11-2011, 22:03
Verwijderd
oh toch!
Oud 10-11-2011, 22:06
Verwijderd
Hahaha Sarah
Oud 10-11-2011, 22:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
juh

64kb

Oud 10-11-2011, 22:07
Verwijderd
En ja, dat is een plaatje van een mijter die ik op 'niet-ondoorzichtig' (paint-terminologie) heb gezet en over mijn heersbeest heen heb geplakt
Oud 10-11-2011, 22:10
Verwijderd
Hahah, al die sint/kerst ava's, ik moet er zo om lachen Ook qua meeloperij. Maar leuk hoor
Oud 10-11-2011, 22:10
Verwijderd
Ik ben weer eens niet helemaal nuchter, sorry.
Oud 10-11-2011, 22:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is maar eens slaaptijd. Morgen lekker vroeg douchen en oud-papier en kringloopspullen wegbrengen en stofzuigen en dweilen yeyeye (daar heb ik serieus zin in )
Oud 10-11-2011, 22:17
Verwijderd
Dweilen en stofzuigen is inderdaad zo erg nog niet, vooral om het resultaat. Dan sta ik na afloop zo te kijken van 'yay'.
Oud 10-11-2011, 22:19
Carn
Carn is offline
deze blijft gaaf. Hoe het er uit zou zien als de Aarde ringen had ala Saturnus.

Oud 10-11-2011, 22:21
Uice
Uice is offline
Ziezo.
Oud 10-11-2011, 22:22
Verwijderd
:
Oud 10-11-2011, 22:22
Verwijderd
Ik heb niet eens een avatar die ik Sinterklazig of Kerstig kan maken.
Oud 10-11-2011, 22:23
Carn
Carn is offline
@ Noodles: Deze is ook tof, qua procedurele animatie en texturing (64kb ). Kan zo een clip van Aphex Twin zijn.

Oud 10-11-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Nickchange aangevraagd
haha! zie je wel dat Quintiano een toffe naam is. Ik denk dat ik mijn beroep verander in naamverzinner.
Oud 10-11-2011, 22:27
Verwijderd
Hee Pip! Woont S al bij je, en hoe gaat het?
Oud 10-11-2011, 22:27
Verwijderd
8 van de 15 mensen hebben hun lootje al ingeleverd. Little Phoebe sletje naamzoek, regel die shit even. Ik heb het verzonden naar voorletter punt achternaam @gmail.com en niet naar dat andere rare adres van je.
Oud 10-11-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Hee Pip! Woont S al bij je, en hoe gaat het?
Nee nog niet, in de kerstvakantie. Ik heb inmiddels wel een fatsoenlijke school gevonden (helaas wel gristelijk maar ach) wat nog een hele opgave is als je in het centrum van den haag woont.
Oud 10-11-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Nee nog niet, in de kerstvakantie. Ik heb inmiddels wel een fatsoenlijke school gevonden (helaas wel gristelijk maar ach) wat nog een hele opgave is als je in het centrum van den haag woont.
Ja dat las ik inderdaad! Was nog een opgave. Maarja, boeiend, christelijk. Daar zitten ook gradaties in. Zolang ze de dag niet beginnen met bidden en de bijbel. Of dat wel?
Oud 10-11-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Ja dat las ik inderdaad! Was nog een opgave. Maarja, boeiend, christelijk. Daar zitten ook gradaties in. Zolang ze de dag niet beginnen met bidden en de bijbel. Of dat wel?
ja dat wel. Maar gelukkig ziet hij nu al in dat het grote larie is. Ik heb zelf ook op deze school gezeten. Mijn juf van vroeger is nu directrice.
Oud 10-11-2011, 22:33
Verwijderd
Citaat:
ja dat wel. Maar gelukkig ziet hij nu al in dat het grote larie is. Ik heb zelf ook op deze school gezeten. Mijn juf van vroeger is nu directrice.
Dat is sowieso wel prettig lijkt me, dat je de school kent
Oud 10-11-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ah oke. Maar als jij er gezeten hebt dan ben je er ook geruster op, kan ik me voorstellen.
Oud 10-11-2011, 22:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
@ Noodles: Deze is ook tof, qua procedurele animatie en texturing (64kb ). Kan zo een clip van Aphex Twin zijn.

[filmpje]
Ja, het ziet er allemaal wel leuk uit. Op een procedurele manier. Het maakt dingen alleen soms een beetje te generiek, dus het is helaas niet overal geschikt voor.
Oud 10-11-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
generiek
Ik wil dat woord niet zien
Oud 10-11-2011, 22:38
Verwijderd
Nou ja, ik had natuurlijk liever een school hier om de hoek gehad ipv 3 km verder maar het is wel leuk om daar weer terug te komen. Hoewel eigenlijk de voorgevel alleen nog hetzelfde was, de rest van de school hebben ze platgegooid en een nieuw gebouw neergezet dus ik herkende niks meer, alleen de voorgevel dus
Ik heb het in elk geval erg naar mijn zin gehad op die school.
Oud 10-11-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:

Wie wil mij trouwens helpen aan een decemberavatar? Aaawh?
wahahaha Quintiano
Oud 10-11-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
haha! zie je wel dat Quintiano een toffe naam is. Ik denk dat ik mijn beroep verander in naamverzinner.
Nouuu, het is meer cool dat 'Quin' er in zit, als in: toch iets met de Q, en lekker tacky 'iano' erachter Hij is grappig en origineel als nickname, maar "tof".. Ik wil al joaaaren iets anders, en het is visueel wel aantrekkelijk
Oud 10-11-2011, 23:12
Verwijderd
/autist
Oud 10-11-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
/autist
En dan straks wellicht ook nog een andere avatar als Para of Noodles me goed gezind zijn, ik heb met je te doen
Oud 10-11-2011, 23:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OMG DOBERMANN JE NICKCHANGE
Oud 10-11-2011, 23:21
Verwijderd
het is maar goed dat je hier niet bent want ik heb weer één van mijn slechte muziekbuien
Oud 10-11-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
OMG DOBERMANN JE NICKCHANGE
negeer mijn post niet schwessie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten