Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2011, 07:29
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik zoek een nummer van Keizer
Weet niet meer hoe de titel was van het nummer
Het ging erover dat ze niet meer samen konden spacen.
Omdat hij een vriendschap had verneukt

Wie weet welk nummer dit is
Mis Die Tijd! (Broertje, ik mis die tijd, de dingen die we toen deden, elke dag samen spacen, waar is die tijd gebleven, broertje ik mis die tijd!)

Het gaat trouwens niet over een vriendschap die verneukt is, maar over zijn broertje, met wie hij een beetje uit elkaar gegroeid is.
Oud 07-11-2011, 23:14
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
bonjour!
ik zoek het volgende nummer. al door 20 pagina's reacties gebladerd of iemand het wist, maar geen van de suggesties was het kloppende nummer. ook al midomi geprobeerd (net zoiets als shazam maar dan op computer); geen resultaat

wie kan me helpen? (trouwens sowieso een gaaf filmpje, zet m op 1080p!)
Oud 10-11-2011, 17:36
DAH
DAH is offline
Weet iemand wat het nummer was in de nieuwe reclame van 'Chuck', op Comedy Central? Dus niet Hush van Deep Purple, maar iets wat volgens mij Frans is.
Oud 10-11-2011, 23:56
olha1
olha1 is offline
Citaat:
Weet iemand wat het nummer was in de nieuwe reclame van 'Chuck', op Comedy Central? Dus niet Hush van Deep Purple, maar iets wat volgens mij Frans is.
bedoel je deze?

voor de rest geen idee
Oud 11-11-2011, 20:22
twijfel
twijfel is offline
Hallo allemaal!

Ik heb echt al maanden een melodie en vage songtekst daarbij in m'n hoofd en ik kan maar niet uitvinden welk liedje het is. Het is waarschijnlijk iets wat ik ooit een keer gehoord heb, dus heb geen flauw idee van wie en hoe oud het kan zijn. Ik weet maar weinig. Maar de songtekst gaat ongeveer alsvolgt: ' Come on home, come on home, all te places, you should come on home'. En het word denk ik meerstemming gezongen, denk vrouwenstemmen. Ja, ik weet dat dit niet veel informatie is, maar mocht het je tebinnen schieten, zeg het dan a.u.b! En voor de muzikanten onder ons:

'Come on home, come on home.. All the places, you should come on home.
C b | a c b | g c | b a c | b g (melodie)
Fmaj Cmaj Amin Gmin (akkoorden)

En het is 4-kwartsmaat. Nou ben benieuwd of iemand hier iets in herkent!

Alvast bedankt!
Oud 12-11-2011, 12:55
AzN
AzN is offline
P. Diddy ft. Skylar Grey - I'm Coming Home?
Oud 12-11-2011, 20:10
DAH
DAH is offline
Citaat:
bedoel je deze?

voor de rest geen idee
Ja, die! Enig idee hoe die heet?
Oud 12-11-2011, 23:51
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Ja, die! Enig idee hoe die heet?

You may lavish me with gifts and praise now.
Oud 14-11-2011, 21:12
twijfel
twijfel is offline
Als jullie liedjes kennen met het woord 'home' in de titel. Willen jullie het dan even zeggen. Heb namelijk een liedje in m'n hoofd, en weet alleen dat het woordje home regelmatig erin voorkomt en het waarschijnlijk ook in de titel zit... En voor de rest weet ik de melodie, maar die kan ik moeilijk typen

Alvast bedankt!
Oud 17-11-2011, 17:45
DAH
DAH is offline
Citaat:
Als jullie liedjes kennen met het woord 'home' in de titel. Willen jullie het dan even zeggen. Heb namelijk een liedje in m'n hoofd, en weet alleen dat het woordje home regelmatig erin voorkomt en het waarschijnlijk ook in de titel zit... En voor de rest weet ik de melodie, maar die kan ik moeilijk typen

Alvast bedankt!
Ten Years After: I'm Going Home.
Sweet home alabama (ik weet de artiest even niet meer... Skynyrd Lynyrd, o.i.d.)
Home is where the heart is (o.i.d. Ik weet de artiest niet meer, maar dat is in principe het refrein)

Verder weet ik er eventjes geen... Weet je misschien van wanneer dat nummer ongeveer is? En weet je misschien nog wat meer tekst?
Oud 17-11-2011, 17:51
DAH
DAH is offline
Citaat:
[filmpje]

You may lavish me with gifts and praise now.
Dat nummer, ja! Dankje!!! Maar, eens kijken... Praise and gifts? I can only give you some awesome points, so, here you go: +182 awesome points! *LoZ OoT get item theme*
Oud 25-11-2011, 20:10
Checker
Checker is offline
Ik zoek de naam van het liedje waarin het volgende zinnetje (volgens mijn gehoor toch ) voorkomt: "You're the tough one and I'm the dreamer"

Ik weet het, een zinnetje is weinig maar ik heb het gegoogeld maar het komt nergens voor. En zo onbekend zou het volgens mij niet kunnen zijn want heb het gehoord in de H&M waarmee ik maar bedoel: daar spelen ze toch bekende radio volgens mij?

Het werd trouwens gezongen door een man, althans dat zinnetje toch.

Alvast bedankt voor wie wil helpen.
Oud 27-11-2011, 21:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Alvast bedankt!
Ik denk Home van Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, aangezien dat nummer het afgelopen jaar in duizend reclames is gebruikt.

Oud 02-12-2011, 08:25
743
743 is offline
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
http://www.flabber.nl/linkdump/video/stadskien-9829
Oud 02-12-2011, 10:19
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
http://www.flabber.nl/linkdump/video/stadskien-9829
Oud 05-12-2011, 15:16
LizardKing
LizardKing is offline
gister was ik bij een dubstep feest: kaputt, en ik hoorde een liedje dat zo vet was maar ik kan maar niet achter de naam/artiest komen, voor de drop hoor je: Teee tetetetete te te, en je krijgt een soort zin om daarbij mee te zingen(iedereen deed dat ook)
en hij heeft een melodie die eerst hoog is en dan het zelfde maar dan lager, wiet iemand hem?
Oud 05-12-2011, 15:17
Verwijderd
Je beschrijft nu 99% van de dubstep nummers. Het lijkt me sterk als iemand hem wiet.
Oud 05-12-2011, 17:57
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=-iZDAMTHtrA

Hoe heet dit liedje??
Oud 05-12-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
gister was ik bij een dubstep feest: kaputt, en ik hoorde een liedje dat zo vet was maar ik kan maar niet achter de naam/artiest komen, voor de drop hoor je: Teee tetetetete te te, en je krijgt een soort zin om daarbij mee te zingen(iedereen deed dat ook)
en hij heeft een melodie die eerst hoog is en dan het zelfde maar dan lager, wiet iemand hem?
Is het niet toevallig Skrillex met Scary monsters and Sprites? Want dat is wel een heel bekend dubstep nummer.. Het kan ook zijn dat je in richting Doomstep kan komen want t lijkt allemala zoveel op elkaar
Oud 05-12-2011, 23:19
olha1
olha1 is offline
Citaat:

Alvast bedankt!
nobody's home - avril lavigne
?
misschien uziekstyl noemen?
Oud 07-12-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Gaat ie zo van WUB WUB WUBWUBWUB WUB?
Oud 08-12-2011, 17:39
kbmm
kbmm is offline
okaaaj kzoek dus een liedje ik weet de songtexten of iets wat die gene song niemeer,het was wel rock.. waarbij er dus op het begin van de clip een man/jongen met een foto van zn vriendin op een stoep zit, en daarna heel snel gaat rennen door de sneeuw en dan komen ze bij een soort pand dat ze openen en dan gaan ze met die hele band zingen en spelen.

xddd klinkt allemaal vaag maar heeft iemand enig idee?
graag artiest + title alvast bedankt!
Oud 08-12-2011, 19:30
kbmm
kbmm is offline
Ik zoek een nummer dat begin dit jaar vaak in de ochtend op mtv draaide, Ik weet niks meer over de text maar in de clip zag je op het begin een man die naar een foto keek van zijn vrouw/vriendin daarna voor een of andere reden begon hij te rennen in de sneeuw.. een beetje in het midden van de clip openen ze een ruimte waar ze kunnen spelen, de muziek genre is rock dat is het enige wat ik ZEKER weet... Iemand enig idee?!?!
Oud 10-12-2011, 22:31
matthijssie95
matthijssie95 is offline
ik zoek een redelijk nieuw kerstnummer gezongen door een vrouw en gaat over hetzelde (volgens mij) als All I want for christmas. wordt iig ook in supermarkten "gedraaid".

iemandd??
Oud 11-12-2011, 14:29
kim berge
kim berge is offline
zoek een kerst liedje van Enya was vrijdag avond op skyradio tussen 10 en half 11 maar kan het niet vind zit al op youtube
Oud 11-12-2011, 22:50
Ricc9
Ricc9 is offline
kent iemand deze nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=1iefC...ature=youtu.be
Oud 12-12-2011, 10:21
priepie
priepie is offline
dit is een nummer dan wordt er op een gegeven moment gezongen als ik het goed had oh lily, oh lily,oh lily heeft iemand een idee denk dat het van eminem isXD maar weet niet zeker
Oud 12-12-2011, 12:18
Tar Anárion
Tar Anárion is offline

Die eerste weet ik ook niet, sorry.
Oud 13-12-2011, 10:15
Swift McVain
Swift McVain is offline
heey ben op zoek naar een nummer en het enige wat ik weet is dat het een rap nummer is en dat er een zin in voorkomt die ongeveer zo gaat: "de beat gaat van wah wah wah, en dan van woh woh woh" ongeveer.
Oud 14-12-2011, 17:19
Verwijderd
Ik wil het origineel van een cover hebben. Probleem is dat ik niet meer weet hoe het nummer gaat en dat ik alleen wat van de clip van de cover weet. Het is een neger die op een bank zit en begint met het nummer dat ik bedoel en dan eindigt hij met een eigen draai aan het nummer en dan zal hij wel beginnen te r&ben ofzo, de rest luister ik nooit omdat ik het slecht vind, maar dat begin is gaaf. Het is langgerekt, een nummer dat best al oud is. Het doet me denken aan 'In the jungle'.
Oud 14-12-2011, 17:37
Verwijderd
En na wat zoemen in mijn hoofd kwam ik er toch achter .

Oud 14-12-2011, 17:49
Verwijderd
Oud 14-12-2011, 18:08
Verwijderd
Ja toen ik dat nummer had, kon ik ook het origineel meteen vinden , maar ik postte even de clip van de cover zodat men wist wat ik bedoelde.
Oud 24-12-2011, 13:09
KevinDePauw
KevinDePauw is offline
ik zoek een liedje in het engels
het is een blond meisje met piano op een concert (ik dacht toch dat het blond was)
Oud 24-12-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
het is een blond meisje met piano op een concert (ik dacht toch dat het blond was)
Ja godverdomme daar kan je toch helemaal niets mee.

"Ik zoek een nederlandse vrouw, volgens mij is het een blond meisje dat in nederland woont"
Oud 25-12-2011, 09:51
Verwijderd
Hm, weet iemand welk nummer samples heeft van de super mario tune? Tijd terug gehoord. Genre exact weet ik niet, iig urban verantwoord en ja wel een dansnummer. Kan me niet meer herinneren hoe het ging helaas.

Bvd
Oud 25-12-2011, 12:57
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
"Ik zoek een nederlandse vrouw, volgens mij is het een blond meisje dat in nederland woont"
Karin van Vliet als ik me niet vergis.
Oud 25-12-2011, 13:59
Verwijderd
sapperloot
Oud 26-12-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Hm, weet iemand welk nummer samples heeft van de super mario tune? Tijd terug gehoord. Genre exact weet ik niet, iig urban verantwoord en ja wel een dansnummer. Kan me niet meer herinneren hoe het ging helaas.

Bvd
Sabrepulse - Nintendokore?

Edit, oh dat is niet urban verantwoord
Oud 26-12-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Birdy?
Oud 05-01-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Sabrepulse - Nintendokore?

Edit, oh dat is niet urban verantwoord
Nee, dat is hem inderdaad niet. Maar bedankt.
Oud 23-01-2012, 22:39
Thomas.
Thomas. is offline
Ik zoek een best bekend nummer dat redelijk oud is. Het is gezongen door een man. Het begint met een akoestische gitaarintro en de tekst: 'baby i love you'(of zoiets)
En er zit een uithaal in met het woord 'forever' (uithaal op de e)

Ik heb dat nummer al de hele tijd in m'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit
Oud 23-01-2012, 22:49
Thomas.
Thomas. is offline
Nvm, ik heb hem al gevonden
Oud 29-01-2012, 12:18
Thom2212
Thom2212 is offline
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein een vrouw iets van yeahiyeahiyeahiyeah zingt ofzo? Dit liedje werd ook gebruikt in een reclame, maar ik weet alleen niet meer welke xD. zou iemand kunne helpen?

Laatst gewijzigd op 29-01-2012 om 12:54.
Oud 29-01-2012, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein een vrouw iets van yeahiyeahiyeahiyeah zingt ofzo? zou iemand kunne helpen?
Oud 29-01-2012, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een nummer waarbij in het refrein een vrouw iets van yeahiyeahiyeahiyeah zingt ofzo? Dit liedje werd ook gebruikt in een reclame, maar ik weet alleen niet meer welke xD. zou iemand kunne helpen?
Cranberries - Zombie

Anders zou ik het echt niet weten.
Oud 29-01-2012, 19:41
Thom2212
Thom2212 is offline
Citaat:
Cranberries - Zombie

[filmpje]

Anders zou ik het echt niet weten.
Ja, dat is hem. Bedankt!
Oud 21-02-2012, 19:55
-yolanthe
-yolanthe is offline
http://www.youtube.com/watch?v=Aq-Yj...ure=plpp_video

Ik zoek dit liedje, de artiest en het nummer, weet iemand die misschien?
Oud 22-02-2012, 12:07
Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Aq-Yj...ure=plpp_video

Ik zoek dit liedje, de artiest en het nummer, weet iemand die misschien?
Je link werkt niet bij mij.
Oud 22-02-2012, 12:30
-yolanthe
-yolanthe is offline
Citaat:
Je link werkt niet bij mij.
http://www.youtube.com/watch?v=Y2CuP...U25cBPMkQkfOJ6
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten