Advertentie | |
|
![]() |
|
bonjour!
ik zoek het volgende nummer. al door 20 pagina's reacties gebladerd of iemand het wist, maar geen van de suggesties was het kloppende nummer. ook al midomi geprobeerd (net zoiets als shazam maar dan op computer); geen resultaat wie kan me helpen? (trouwens sowieso een gaaf filmpje, zet m op 1080p!) |
![]() |
||
Citaat:
voor de rest geen idee
|
![]() |
Hallo allemaal!
Ik heb echt al maanden een melodie en vage songtekst daarbij in m'n hoofd en ik kan maar niet uitvinden welk liedje het is. Het is waarschijnlijk iets wat ik ooit een keer gehoord heb, dus heb geen flauw idee van wie en hoe oud het kan zijn. Ik weet maar weinig. Maar de songtekst gaat ongeveer alsvolgt: ' Come on home, come on home, all te places, you should come on home'. En het word denk ik meerstemming gezongen, denk vrouwenstemmen. Ja, ik weet dat dit niet veel informatie is, maar mocht het je tebinnen schieten, zeg het dan a.u.b! En voor de muzikanten onder ons: 'Come on home, come on home.. All the places, you should come on home. C b | a c b | g c | b a c | b g (melodie) Fmaj Cmaj Amin Gmin (akkoorden) En het is 4-kwartsmaat. Nou ben benieuwd of iemand hier iets in herkent! Alvast bedankt! |
![]() |
|
![]() |
Als jullie liedjes kennen met het woord 'home' in de titel. Willen jullie het dan even zeggen. Heb namelijk een liedje in m'n hoofd, en weet alleen dat het woordje home regelmatig erin voorkomt en het waarschijnlijk ook in de titel zit... En voor de rest weet ik de melodie, maar die kan ik moeilijk typen
![]() Alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Sweet home alabama (ik weet de artiest even niet meer... ![]() Home is where the heart is (o.i.d. Ik weet de artiest niet meer, maar dat is in principe het refrein) Verder weet ik er eventjes geen... Weet je misschien van wanneer dat nummer ongeveer is? En weet je misschien nog wat meer tekst?
||
Citaat:
|
![]() |
Ik zoek de naam van het liedje waarin het volgende zinnetje (volgens mijn gehoor toch ) voorkomt: "You're the tough one and I'm the dreamer"
Ik weet het, een zinnetje is weinig maar ik heb het gegoogeld maar het komt nergens voor. En zo onbekend zou het volgens mij niet kunnen zijn want heb het gehoord in de H&M waarmee ik maar bedoel: daar spelen ze toch bekende radio volgens mij? Het werd trouwens gezongen door een man, althans dat zinnetje toch. Alvast bedankt voor wie wil helpen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
http://www.flabber.nl/linkdump/video/stadskien-9829
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gister was ik bij een dubstep feest: kaputt, en ik hoorde een liedje dat zo vet was maar ik kan maar niet achter de naam/artiest komen, voor de drop hoor je: Teee tetetetete te te, en je krijgt een soort zin om daarbij mee te zingen(iedereen deed dat ook)
en hij heeft een melodie die eerst hoog is en dan het zelfde maar dan lager, wiet iemand hem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
? misschien uziekstyl noemen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
okaaaj kzoek dus een liedje ik weet de songtexten of iets wat die gene song niemeer,het was wel rock.. waarbij er dus op het begin van de clip een man/jongen met een foto van zn vriendin op een stoep zit, en daarna heel snel gaat rennen door de sneeuw en dan komen ze bij een soort pand dat ze openen en dan gaan ze met die hele band zingen en spelen.
xddd klinkt allemaal vaag maar heeft iemand enig idee? graag artiest + title alvast bedankt! |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek een nummer dat begin dit jaar vaak in de ochtend op mtv draaide, Ik weet niks meer over de text maar in de clip zag je op het begin een man die naar een foto keek van zijn vrouw/vriendin daarna voor een of andere reden begon hij te rennen in de sneeuw.. een beetje in het midden van de clip openen ze een ruimte waar ze kunnen spelen, de muziek genre is rock dat is het enige wat ik ZEKER weet... Iemand enig idee?!?!
|
![]() |
|
![]() |
kent iemand deze nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=1iefC...ature=youtu.be |
![]() |
|
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil het origineel van een cover hebben. Probleem is dat ik niet meer weet hoe het nummer gaat en dat ik alleen wat van de clip van de cover weet. Het is een neger die op een bank zit en begint met het nummer dat ik bedoel en dan eindigt hij met een eigen draai aan het nummer en dan zal hij wel beginnen te r&ben ofzo, de rest luister ik nooit omdat ik het slecht vind, maar dat begin is gaaf. Het is langgerekt, een nummer dat best al oud is. Het doet me denken aan 'In the jungle'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit, oh dat is niet urban verantwoord ![]() |
![]() |
|
Ik zoek een best bekend nummer dat redelijk oud is. Het is gezongen door een man. Het begint met een akoestische gitaarintro en de tekst: 'baby i love you'(of zoiets)
En er zit een uithaal in met het woord 'forever' (uithaal op de e) Ik heb dat nummer al de hele tijd in m'n hoofd en ik krijg het er maar niet uit ![]()
|
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=Aq-Yj...ure=plpp_video
Ik zoek dit liedje, de artiest en het nummer, weet iemand die misschien? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Vraag het hier! Tar Anárion | 138 | 26-08-2018 16:44 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 14 Roxy | 500 | 25-10-2004 23:40 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 13 Verwijderd | 500 | 01-08-2004 13:48 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12 Verwijderd | 500 | 16-05-2004 23:16 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11 Verwijderd | 251 | 07-03-2004 19:32 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |