Advertentie | |
|
![]() |
|
Ok. Dit vind ik heel raar en ik word echt niet veel wijzer van
![]()
||
Citaat:
![]() Edit: Volgens mij is dit het goede lijstje. Ik heb de nummertjes weggelaten, want daar word ik niet meer wijs uit, hoor. En teveel moeite: Hangronde 3. Saints Nepnerd & Nerd Geel snoopy .sann Macrador Geel Thomas. Nepnerd & Nerd Saints Furby Feeder Uice .sann VeGs Röps Ik neem dan aan dat het tussen ons en Saints gaat, en dat betekent dat er slechteriken onder Saints staan. Overigens denken wij ook niet meer dat VeGs slecht is, anders had ze de moeite niet genomen nog te wisselen naar .sann (met het risico mensen mee te slepen) - en aangezien wij onschuldig zijn zou VeGs -als ze wolf was- ons er juist wel uit willen hebben.
Laatst gewijzigd op 12-11-2011 om 19:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vlieg eruit, maar hoofdverdachten blijven dus: nepnerd&nep en sann.. Succes ermee! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bye bye wolfjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En .sann zegt niet gestemd te hebben en dat bevalt me absoluut niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant: ik ben er niet bij met mijn hoofd, dat is mijn fout. Ik ben nog nooit vergeten te stemmen. Tot vandaag. En ja ik zei dat ik op jou zou stemmen, ik stem alleen vrijwel nooit gelijk nadat ik dat gezegd heb, net als heel veel spelers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan kunnen we altijd nog verder kijken. Ik kan het ook fout hebben met jullie maar van sann. ben ik overtuigt. |
![]() |
||
Citaat:
Je bent nu wel van alles aan het verzinnen om het moeilijker te maken, hè? Volgens mij sta jij helemaal niet "aan de kant van de dorpelingen." Oh, en wat bedoel je in godsnaam met "die hebben te vroeg gestemd?" Ik kon niet wijzigen uit lijfsbehoud.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je post wel regelmatig genoeg om niet te stil te zijn maar in die posts zitten niet jouw befaamde theorieen en manipulatie. Je praat met iedereen mee als dit maar een theorie is die de bad guys niet schaadt. Dat is niet jouw spel sann en helaas ben je hierom de wolf. Volgende keer beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het viel mij op omdat ik vond dat je anders (vooral jij syori ![]() edit; ik bedoel met te vroeg stemmen dat de wolven dachten dat iedereen op mij zou gaan door fantome, dit gebeurd nu niet en de wolven zijn te snel odner mij gaan staan om neit verdacht te worden. (''kijk ik sta hoog in het lijstje''). Maar oke, stel ik zit met jou fout, wil je dan even meedenken? Sann. lijkt me duidelijk een wolf maar wat vind je van de optie geel? Dan laat ik jou even met rust ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest: ik hoop dat ik maandag tijd heb om Saints tegendeel te bewijzen, maar als ik dit zo lees zal het wel te laat voor me zijn. Zoals eerder gezegd: ik ben DRUK. Dat is de enige reden dat ik nog niet met mijn befaamde theorieen ben gekomen, en morgen werk ik, dus ook dan kom ik niet met befaamde theorieen. Wel een goede les dat ik niet moet spelen als ik veel te doen heb. Anyhow, ik ga weer doen waar ik zo druk mee ben, werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus er is, aan de kant van de geliefden, niet gekloot met de stemlijstjes, ik heb het nagevraagd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind er overigens ook niets "verdachts" aan om naar de ziener te luisteren, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. Vandaag overleven we toch niet. Dus ach.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
.Sann... Komt wel goed uit dat ze vergeten is te stemmen... Lastig. Verrader: als die níet onder Saints staat, dan heeft deze vermoedelijk alsnog Saints gestemd. Maar dan zouden 3 wolven onder Saints moeten staan, én .Sann niet gstemd, om een gelijkspel te krijgen. De verrader staat dus vrij zeker onder Saints. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit heb ik eerder al gezegd en daar blijf ik bij. Daarbij wissel ik geenszins van mening en waai ik ook met geen winden mee en begrijp ik heel goed hoe het handig kan zijn om de geliefden erin te houden. En, een opmerking als 'mijn geliefde heeft netjes gestemd, dat heb ik nagevraagd' klinkt in mijn ogen een beetje gespeeld. Nu kan dat zijn omdat ik nog nooit een spel heb meegemaakt waarbij het heel (?) duidelijk is wie één van de geliefden is en dat diegene daar zo 'openlijk' over praat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan, hoeft niet. Toch een interessante uitslag. Hoe dan ook, ik heb gecheckt en mijn stem op .Sann was op tijd. Dus Nep/nerd heeft niet per ongeluk mijn stem gekregen. |
![]() |
||
Citaat:
En, ik heb nadat ik gestemd heb pas gezegd dat ik het eens ben met .sann.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze heeft in mijn ogen niemand speciaal verdedigd of aangevallen. (behalve jou misschien een beetje, maar dat mag wel). En je bent echt op je ballen getrapt ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is juist ook het hele probleem!! Neehoor helemaal niet. Ik speel nu eenmaal zo het spel en vind het echt geen probleem dat ik niet win, als je daar niet tegen kan als ik zo speel heb je pech. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is jouw theorie, of sta je voor de lol in het lijstje met dit spelletje? ''tegen mij'' , ''voor mij''. Je moet het allemaal niet zo persoonlijk opvatten. Denk je nou echt dat ik ook maar ergens denk te kunnen winnen? ![]() ![]() Het enige wat ik doe is proberen nog de dorpelingen te helpen, maar blijkbaar speel je niet en léés je ook nog niet eens. Het zou fijn zijn als je eens een bijdrage levert. ![]() Maar ik ben wel verdacht in jouw ogen? Wat ben ik dan denk je een wolf, verrader of geliefde?? |
![]() |
||
Citaat:
Ik lees dus wel wat mensen posten ik zie het nu van overmatige paranoia gewoon even niet. Ik hang liever niet nog meer dorpelingen op, maar een wolf en wil dus zeker zijn dat het een wolf is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat denk je dat ik ben trouwens omdat ik in jouw ogen verdacht ben? Wolf, verrader of geliefde?? |
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar geliefde he.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dus je gaat als een mak schaapje iemand achterna lopen?? Goh je leest dus toch wel een beetje. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 |