Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 21:09
Thomas.
Thomas. is offline
Aangezien die vorige theorieën grote onzin zijn, verdenk ik n&n het meeste, daarna Sann
Oud 14-11-2011, 21:22
Geel
Geel is offline
Bedoel je dat je eigen vorige theorieën onzin zijn, of dat die van de andere spelers onzin zijn?

En je bent niet echt eenduidig met je verdenking. Eerst verdenk je mij en .sann en daarna .sann en N&N...?
Oud 14-11-2011, 21:24
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Bedoel je dat je eigen vorige theorieën onzin zijn, of dat die van de andere spelers onzin zijn?
Citaat:
Nee, die theorie gaat om hangronde 2. Denk even mee.

Hangronde 2.

Chicka Little
.sann
snoopy
Nepnerd & Nerd
Geel

Fantôme
VeGs (Geliefde/Dorpeling)
Saints (Geliefde/Dorpeling)
Röps
Chicka Little (Dorpeling)

Uice
Furby Feeder

Niet gestemd
Macrador
Fantôme (Ziener)
Uice
Thomas.

Ervan uitgaande dat Röps geen slechterik is, staan er dus 4 echte stemmen onder Fantôme. Eens?

Als .sann of Geel wolf is betekent het dat de verrader stiekem onder Chicka Little is gaan staan, anders was het geen gelijkspel geweest. Eens? Aangezien jij zegt dat jij niet slecht bent, moet dat Furby Feeder zijn geweest.

Dan zijn er drie mensen over, namelijk: Jij, Uice en Macrador. Daarvan zijn er twee slecht. Is het dan niet logischer voor jou om op Uice of Macrador te stemmen?
dit is onzin.
Oud 14-11-2011, 21:26
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Ik geloof er geen zak meer van Vowel/N&N.
Wij ook niet en wel hierom (dit is een deel van wat ik in mijn monsterpost wilde zetten maar ik wilde even wachten om te kijken wat Uice was):

Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Saints (Dorpeling/Geliefde)
Furby Feeder
Uice (dorpeling)

.sann
VeGs (Dorpeling/Geliefde)
Röps

Dit is het lijstje van Hangronde 3. Het staat 4 voor Saints, 3 voor N&N en 2 voor .sann. Het meest waarschijnlijke is dat het gelijkspel ontstond tussen Saints en N&N. Wij zijn hier vrijwel zeker van omdat er al duidelijk is dat er 2 echte stemmen op N&N stonden en wij van onszelf weten dat we ook een echte stem hebben. Dat betekent dat er dus (minimaal) 1 neppe stem op Saints moet staan. Naar onze mening zijn Geel en Snoopy de twee minder waarschijnlijke kandidaten hiervoor. Dan houden we Macrador en N&N over. Beiden flink verdacht. In eerste instantie dachten wij: Nou dan zal het Macrador wel zijn.. maar toen we nog eens goed gingen kijken, zagen we de volgende quotes:

Citaat:
De wolven hebben een grote fout gemaakt door ons niet op te hangen in het gelijkspel in de vorige ronde. Wat ze beter hadden kunnen doen was ons eerst ophangen en daarna de geliefden eten (want er is toch geen tovenaar om ze te beschermen). Maar wat hebben ze gedaan? Ons erin gelaten omdat wij toch al verdacht waren. Daarmee hebben ze zelf het risico genomen in de eetronde de wolfsbane te treffen, en voilà: dat is precies wat er is gebeurd. Ze hebben ons ook niet opgegeten. Hier hebben we gewoon even geluk gehad, maar ga ons nu alsjeblieft niet weer proberen te hangen, want dan verliezen we.
Dat hadden de wolven inderdaad beter kunnen doen. Er zitten bijna alleen nog maar goeie spelers in het spel dus ik denk niet dat de wolven niet zelf op dat idee zijn gekomen. Waarom hebben ze het dan niet gedaan? N&N zijn zelf wolf.

Maar alsof dit nog niet genoeg was.. verderop in deze post staat:

Citaat:

Wij zijn bereid mee te gaan met de dorpelingen op één van onze verdachten, dus ik hoop dat jullie ons de kans willen geven te bewijzen dat we echt niet slecht zijn.
Jullie zijn bereid om mee te gaan met de dorpelingen? Wat zijn jullie zelf dan?! Oeps, foutje. Wel een beetje slordig hoor..

Nepnerd & Nerd zijn al een hele tijd verdacht maar hebben steeds de dans weten te ontspringen. Hoe komt dat?

Een van de mensen die daar een rol in heeft gespeeld is Röps. Hij wilde op N&N stemmen in de hangronde 3 maar wisselde toen VeGs hem daar de mogelijkheid voor gaf. Met het zwakke excuus:

Citaat:
. Ik zag wel wat in de theorie van VeGs en ben toen eerst meegegaan op N&N, maar zij kwamen wat mij betreft oprecht over in hun verdediging (al weet ik nog steeds niet wat ik bij hen moet denken, wellicht het verkeerde gedaan) en dus ben ik op .sann gaan stemmen (kan ook fout geweest zijn). Ik riep ondertussen wel andere dorpelingen op ook te kijken naar vorig spel waar we zeker wat aan de geliefden hadden.
Geen goeie zet in het weerwolfspel.

Daarnaast stelde sann net voor om op N&N te stemmen. N&N vonden dat natuurlijk geen goed idee (dat kun je hen niet kwalijk nemen) en kwamen met een alternatief. En hoppa, wie was daar weer.. jawel, het was Röps!

Dus op de uitspraak van N&N dat zij bereid waren om mee te gaan met de dorpelingen (... seriously?) en wij hen alsjeblieft het voordeel van de twijfel wilde geven om aan te tonen dat ze niet slecht waren zei Röps:

Citaat:
Dat wil ik wel (als ik niet hoef te switchen uit lijfsbehoud),

Nog even buiten het feit dat N&N bepaald geen vertrouwen hebben gewonnen. Ze hebben het voordeel van de twijfel gekregen en look where it got us.

De enige discussie die wij hier nog hebben is of ze allebei wolf zijn of dat een van hen de verrader is. Daar komen wij nog op terug.

Wat betreft Thomas.. alle lijstjes kloppen als hij wolf is en op zich zou het goed gespeeld zijn van de wolven als hij wolf is (want geen enkele dorpeling zou nu nog een hangronde verspelen aan het ophangen van hem).. maar bweh, ik ben er niet van overtuigd. Het lijkt me in ieder geval niet dat hij de verrader is, dat zou allang duidelijk zijn geworden.

Wij zijn wel benieuwd ook naar de theorieën van Geel.. misschien kan hij onze blik verbreden?

Op Snoopy, Sann en Macrador kom ik ook nog terug. Nepnerd & Nerd vallen op dit moment veruit het meeste op. Röps komt als een goeie tweede. Het enige probleem dat ik met Röps heb is dat ik bij hem wel vaker een verkeerde inschatting maak..
Oud 14-11-2011, 21:39
Geel
Geel is offline
@FF: Ik heb in de laatste post op de vorige pagina een beetje gezegd wat ik denk. Maar, bah, ik twijfel wel over mijn verdenking jegens jullie als jullie met zo'n zinnige post komen. Ik denk dat ik op dit moment zelf ook N&N als hoofdverdachte heb.

Wat ik heel raar vind aan stemlijstje hangronde 3 trouwens, is dat VeGs en Saints naar eigen zeggen niet op dezelfde persoon hebben gestemd. Dat is toch heel dom als geliefden zijnde? Of mis ik hier iets?

Ik weet niet precies meer hoe het is gegaan in hangronde 3, maar het kan ook zo zijn dat Macrador én N&N wolf zijn. N&N was zowat als eerste op Saints gaan staan toen, en Macrador is er later ergens bij gekomen. Als Macrador wolf is, is het niet zo riskant voor hem om op Saints te gaan staan als er toch zoveel stemmen op hem zijn. Maar later zijn heel veel mensen geswitched van Saints en toen is hij bij Saints blijven staan.

Blauw = mijn aannames

Saints
Nepnerd & Nerd wolf
Geel
snoopy
Macrador wolf

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Furby Feeder
Uice (dorpeling)

.sann
Röps

Dan staan er (als Röps goed is en FF ook) twee stemmen op Saints en drie op N&N. Als Röps ook een wolf is, dan staat het 2:3 N&N : Saints. Dan lijkt het me logisch dat de verrader stiekem ook op Saints is gaan staan om een wolf te dekken. Zo zou het 3:3 geworden kunnen zijn tussen Saints N&N.
Oud 14-11-2011, 21:59
Macrador
Macrador is offline
Met die logica kan je zelf eigenlijk een wolf zijn Geel en kan je je jouw situatie op mij proberen te leggen.
Want in alle hangrondes sta jij ook heel veilig onder iemand en kwam er een gelijkspel.
En je post niet super veel en houd je wat gedeisd.
Of je bent de verrader, maar dat lijkt me niet echt zo want je hebt niet echt veel theorieën neergezet die wisselden van persoon.
Oud 14-11-2011, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Met die logica kan je zelf eigenlijk een wolf zijn Geel en kan je je jouw situatie op mij proberen te leggen.
Want in alle hangrondes sta jij ook heel veilig onder iemand en kwam er een gelijkspel.
Of je bent de verrader, maar dat lijkt me niet echt zo want je hebt niet echt veel theorieën neergezet die wisselden van persoon.
Ga je nog uitleggen waarom je niet hebt gestemd vandaag? Of hoef je niet te stemmen op hangrondedagen en ben je dat even vergeten?
Oud 14-11-2011, 22:02
Röps
Röps is offline
Citaat:
Op Snoopy, Sann en Macrador kom ik ook nog terug. Nepnerd & Nerd vallen op dit moment veruit het meeste op. Röps komt als een goeie tweede. Het enige probleem dat ik met Röps heb is dat ik bij hem wel vaker een verkeerde inschatting maak..
Er worden inderdaad vaker van die dure inschattingsfouten gemaakt Maarehm, toen ik moest gaan kiezen op wie ik ging stemmen (en ik had nog niet besloten of dat wel of niet op N&N was), had het alleen nog maar zin om op Uice te stemmen; terwijl ik zelf 50/50 was mbt Uice en Macrador als het tussen hen ging.
Oud 14-11-2011, 22:08
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ga je nog uitleggen waarom je niet hebt gestemd vandaag? Of hoef je niet te stemmen op hangrondedagen en ben je dat even vergeten?
Ik heb gestemd hoor met de pm naar de spelleider zoals het hoort en op jou sann
Ik hoopte dat het weer gelijk ging staan en we meer gingen leren niet dus.
Oud 14-11-2011, 22:17
Röps
Röps is offline
Weer gelijk tussen .sann en iemand, huh
Oud 14-11-2011, 22:19
Macrador
Macrador is offline
Weer gelijk als gelijk tussen 2 personen zoals een paar van de vorige hangrondes. Als dat al niet duidelijk genoeg was Röps.
Oud 14-11-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gestemd hoor met de pm naar de spelleider zoals het hoort en op jou sann
Ik hoopte dat het weer gelijk ging staan en we meer gingen leren niet dus.
Heel handig ja, als je niet even meldt dat je dat gaat doen en hier in het topic opgeroepen werd om met z'n allen op 1 te stemmen.

Je bent wolf. En nog een luie ook, want lezen is kennelijk al te veel moeite.
Oud 14-11-2011, 22:22
Verwijderd
N&N volgende ronde, dan Macrador, lijkt me zo.
Oud 14-11-2011, 22:50
Geel
Geel is offline
Wat een stellige uitspraken, .sann.
Oud 14-11-2011, 22:54
Verwijderd
Ik heb me afgelopen ronde laten ompraten, dat gaat niet nog een keer gebeuren
Oud 15-11-2011, 09:27
snoopy
snoopy is offline
Ik ben het eigenlijk wel eens met .sann. Ik heb sterk het gevoel dat we nogal gemanipuleerd worden door N&N. Het feit dat Macrador niet meegaat sterkt mijn gevoel, ik vind hem namelijk ook vrijwel zeker een wolf. Maar aangezien hij me als wolf minder gevaarlijk lijkt dan zulke sterke spelers als N&N zou ik liever voor hen gaan.
Maar goed, eerst vanavond maar eens zien te overleven.
Oud 15-11-2011, 10:43
Röps
Röps is offline
Tja we hadden gisteren gewoon voor Macrador of N&N moeten gaan, maar uiteindelijk is de keuze op Uice boven Macrador gevallen vooral doordat jij daarmee begon...
Oud 15-11-2011, 11:14
snoopy
snoopy is offline
Tegen wie heb je het nou?
Oud 15-11-2011, 11:23
Nepnerd & Nerd
Nepnerd & Nerd is offline
Citaat:
Wij ook niet en wel hierom (dit is een deel van wat ik in mijn monsterpost wilde zetten maar ik wilde even wachten om te kijken wat Uice was):

Saints
Nepnerd & Nerd
Geel
snoopy
Macrador

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Furby Feeder
Uice (dorpeling)

.sann
Röps

Dit is het lijstje van Hangronde 3. Het staat 4 voor Saints, 3 voor N&N en 2 voor .sann. Het meest waarschijnlijke is dat het gelijkspel ontstond tussen Saints en N&N. Wij zijn hier vrijwel zeker van omdat er al duidelijk is dat er 2 echte stemmen op N&N stonden en wij van onszelf weten dat we ook een echte stem hebben. Dat betekent dat er dus (minimaal) 1 neppe stem op Saints moet staan. Naar onze mening zijn Geel en Snoopy de twee minder waarschijnlijke kandidaten hiervoor. Dan houden we Macrador en N&N over. Beiden flink verdacht. In eerste instantie dachten wij: Nou dan zal het Macrador wel zijn.. maar toen we nog eens goed gingen kijken, zagen we de volgende quotes:
En je kunt absoluut ook niet bedenken dat wij gewoon een hele domme fout hebben gemaakt maar niet slecht zijn? Wij weten namelijk van onszelf dat we een echte stem hebben en dat betekent dat Macrador 100% slecht is - als Geel en snoopy goed zijn, maar het lijkt me echt heel sterk als die twee slecht zijn. Dus dan moet het Macrador wel zijn.

Citaat:
Dat hadden de wolven inderdaad beter kunnen doen. Er zitten bijna alleen nog maar goeie spelers in het spel dus ik denk niet dat de wolven niet zelf op dat idee zijn gekomen. Waarom hebben ze het dan niet gedaan? N&N zijn zelf wolf.
Ja, dit heb je even leuk omgedraaid en ik snap dat dit nu heerlijk tegen ons wordt gebruikt, want door ons nu op te hangen wordt die fout lekker gecorrigeerd en winnen de wolven.

Citaat:
Maar alsof dit nog niet genoeg was.. verderop in deze post staat:

Jullie zijn bereid om mee te gaan met de dorpelingen? Wat zijn jullie zelf dan?! Oeps, foutje. Wel een beetje slordig hoor..
Welk foutje? Wij waren bereid mee te gaan met de rest op één van onze verdachten om te bewijzen dat we goed waren. Als de rest op Macrador had gestemd waren we ook meegegaan. En als het .sann was geweest ook. Maar over Uice waren we heel zeker. Dát is de enige fout die we hebben gemaakt.

Citaat:
Nepnerd & Nerd zijn al een hele tijd verdacht maar hebben steeds de dans weten te ontspringen. Hoe komt dat?
Misschien omdat we niet slecht zijn? Niet dat het nu nog wat uitmaakt. Ik weet niet eens waarom ik de moeite nog neem.

Citaat:
Een van de mensen die daar een rol in heeft gespeeld is Röps. Hij wilde op N&N stemmen in de hangronde 3 maar wisselde toen VeGs hem daar de mogelijkheid voor gaf. Met het zwakke excuus:
Oh kom op, en nu ga je ook nog in de rondte slaan en Röps beschuldigen? Ik zou bijna geen denken dat jullie verrader zijn, maar dat is bijna onmogelijk, dus ja. Ik snap ook dat jullie ons verdenken, maar in all seriousness: wij zijn niet slecht.

Citaat:
Geen goeie zet in het weerwolfspel.

Daarnaast stelde sann net voor om op N&N te stemmen. N&N vonden dat natuurlijk geen goed idee (dat kun je hen niet kwalijk nemen) en kwamen met een alternatief. En hoppa, wie was daar weer.. jawel, het was Röps!
Dat Röps toevallig dezelfde verdachten had als wij betekent toch absoluut niet dat je hen nu moet gaan verdenken? snoopy heeft ook Uice gestemd maar je gaat mij niet vertellen dat je snoopy ook verdenkt.

Citaat:
Dus op de uitspraak van N&N dat zij bereid waren om mee te gaan met de dorpelingen (... seriously?) en wij hen alsjeblieft het voordeel van de twijfel wilde geven om aan te tonen dat ze niet slecht waren zei Röps:

Nog even buiten het feit dat N&N bepaald geen vertrouwen hebben gewonnen. Ze hebben het voordeel van de twijfel gekregen en look where it got us.
Ja, excusez moi for being human. We hebben een fout gemaakt. Wij waren er 100% zeker van dat Uice slecht is en ik snap nog steeds niet dat we er zo naast hebben kunnen zitten. Maar het was ook een speling van het lot, want we hadden net zo makkelijk Macrador gestemd, aangezien Uice en Macrador onze hoofdverdachten waren. Dat kun je teruglezen want dat hebben we meerdere malen gezegd.

Citaat:
De enige discussie die wij hier nog hebben is of ze allebei wolf zijn of dat een van hen de verrader is. Daar komen wij nog op terug.
Wij zijn geen wolf of verrader. En Röps ook niet.

Citaat:
Wat betreft Thomas.. alle lijstjes kloppen als hij wolf is en op zich zou het goed gespeeld zijn van de wolven als hij wolf is (want geen enkele dorpeling zou nu nog een hangronde verspelen aan het ophangen van hem).. maar bweh, ik ben er niet van overtuigd. Het lijkt me in ieder geval niet dat hij de verrader is, dat zou allang duidelijk zijn geworden.
Thomas heeft anders wel degelijk een slechte functie hoor.

Citaat:
En ik kan je vertellen dat je dat bij ons nu ook doet. Granted, het is onze eigen schuld, maar toch.

Citaat:
@FF: Ik heb in de laatste post op de vorige pagina een beetje gezegd wat ik denk. Maar, bah, ik twijfel wel over mijn verdenking jegens jullie als jullie met zo'n zinnige post komen. Ik denk dat ik op dit moment zelf ook N&N als hoofdverdachte heb.

Wat ik heel raar vind aan stemlijstje hangronde 3 trouwens, is dat VeGs en Saints naar eigen zeggen niet op dezelfde persoon hebben gestemd. Dat is toch heel dom als geliefden zijnde? Of mis ik hier iets?

Ik weet niet precies meer hoe het is gegaan in hangronde 3, maar het kan ook zo zijn dat Macrador én N&N wolf zijn. N&N was zowat als eerste op Saints gaan staan toen, en Macrador is er later ergens bij gekomen. Als Macrador wolf is, is het niet zo riskant voor hem om op Saints te gaan staan als er toch zoveel stemmen op hem zijn. Maar later zijn heel veel mensen geswitched van Saints en toen is hij bij Saints blijven staan.

Blauw = mijn aannames

Saints
Nepnerd & Nerd wolf
Geel
snoopy
Macrador wolf

Geel
Thomas.

Nepnerd & Nerd
Furby Feeder
Uice (dorpeling)

.sann
Röps

Dan staan er (als Röps goed is en FF ook) twee stemmen op Saints en drie op N&N. Als Röps ook een wolf is, dan staat het 2:3 N&N : Saints. Dan lijkt het me logisch dat de verrader stiekem ook op Saints is gaan staan om een wolf te dekken. Zo zou het 3:3 geworden kunnen zijn tussen Saints N&N.
Of: Alleen Macrador is wolf en wij worden er nu (mede door onze eigen schuld) ingeluisd. Wij zijn niet slecht. Over snoopy zijn we zeker dat ze goed is. Van jou zou ik ook zeggen dat ik het zeker weet, maar zoals de vorige ronde wel heeft aangetoond kun je daar nooit zeker van zijn. Macrador is sowieso slecht.

Citaat:
Moet je horen wie het zegt. "Post niet super veel?" Seriously? Jij bent ook stil en laat niet eens weten op wie je hebt gestemd en dan ga je daar anderen over aanvallen?

Citaat:
Er worden inderdaad vaker van die dure inschattingsfouten gemaakt Maarehm, toen ik moest gaan kiezen op wie ik ging stemmen (en ik had nog niet besloten of dat wel of niet op N&N was), had het alleen nog maar zin om op Uice te stemmen; terwijl ik zelf 50/50 was mbt Uice en Macrador als het tussen hen ging.
Nou, wij hadden dus precies hetzelfde. Wij hadden Thomas, .sann, Macrador en Uice als verdachten, en over Macrador en Uice waren we het zekerst (en ja, we zaten fout met Uice, maar als Macrador geen wolf is doe ik nooit meer mee met het weerwolfspel want dan ben ik er wel heeel erg slecht in ). Als iemand had voorgesteld op Macrador te stemmen waren we daar ook in meegegaan.

Citaat:
Heel handig ja, als je niet even meldt dat je dat gaat doen en hier in het topic opgeroepen werd om met z'n allen op 1 te stemmen.

Je bent wolf. En nog een luie ook, want lezen is kennelijk al te veel moeite.
Eens.

Citaat:
Ik ben het eigenlijk wel eens met .sann. Ik heb sterk het gevoel dat we nogal gemanipuleerd worden door N&N. Het feit dat Macrador niet meegaat sterkt mijn gevoel, ik vind hem namelijk ook vrijwel zeker een wolf. Maar aangezien hij me als wolf minder gevaarlijk lijkt dan zulke sterke spelers als N&N zou ik liever voor hen gaan.
Maar goed, eerst vanavond maar eens zien te overleven.
Oh god mensen, stop nou eens met zeggen dat we "zulke sterke spelers" zijn. Trust me, als je de uitslag aan het eind ziet, dan zul je zien dat we er deze keer gigantisch naast hebben gezeten met Uice. Het wordt onze schuld dat we gaan verliezen, dus al die praise kun je voor je houden.

Wij stemmen in ieder geval Macrador morgen, niet dat het veel uitmaakt.
Oud 15-11-2011, 11:27
Röps
Röps is offline
Citaat:
Tegen wie heb je het nou?
Tegen jou, jij koos als eerst Uice boven Macrador en toen volgde de rest.
Oud 15-11-2011, 11:28
Nepnerd & Nerd
Citaat:
Tegen jou, jij koos als eerst Uice boven Macrador en toen volgde de rest.
Ja, maar ik denk dat snoopy ook gewoon vond dat Uice heel verdacht was. We zijn met z'n allen voor Uice gegaan i.p.v. Macrador. Gewoon een domme fout. Ik verdenk snoopy absoluut niet.
Oud 15-11-2011, 19:44
Röps
Röps is offline
Nou ben benieuwd; hopelijk hebben de wolven een fout gemaakt ><
Oud 15-11-2011, 19:54
Spelleider
Spelleider is offline
Een wilde nacht

Geel en .Sann zaten op de bank. Geel was nog altijd erg overstuur door de dood van Dabomann, Queasy en de daaropvolgende dood van VeGs. Geel was vooral rouwig om Queasy, zijn vriendinnetje. Hij huilde en huilde, en .Sann wist niet hoe zij hem moest troosten...

.Sann voelde zich vies en ging douchen maar liet per ongeluk de deur open staan. Omdat Geel nogal last had van acné ging hij naar de badkamer om z'n clearasil op te halen om iets er aan te doen. Omdat .Sann geen geld had voor een douchekabine (want dat ging allemaal op aan Wodka) stond ze naakt in de badkamer. Op gegeven moment kwam Geel binnen en zag het hele schouwspel waarop hij zei: "maar moeder, wat doet u nu?" Het lot bepaalde dat .Sann net haar hand halverwege haar lichaam had en schaamtevol keek naar Geel.

Geel wist niet wat hij met de situatie aanmoest en door deze ontwetentheid, die hij best wel spannend vond, groeide iets in zijn broek. Hij dacht: ''oh yeah dit moet, ik moet haar neuken.'' Voort het eerst in zijn puberale leven was zijn moeder het met hem eens. Vervolgens greep hij met zn handen om zn keel. "Is dit normaal?" vroeg hij. "Ja" zei z'n moeder, "Dat doen katholieke priesters ook zo vaak, dus zal het wel prima zijn". "Ook was die standaardseks met je vader wel saai en ik wil eigenlijk wat meer spanning, laatst zag ik iets op tv, rond 4:00 over wurgseks wat supersexy was."

Zo leidde .Sann Geel naar haar slaapkamer, waar ze hele geile wurgseks hadden. .Sann ging echter te ver, en hoewel Geel zo hard tegenstribbelde ging .Sann maar door en door en door. Uiteindelijk liet zij 's ochtends vroeg het levenloze lichaam Geel achter in haar bed.

Eetronde 4

1. .Sann
2. Macrador
3. Fantôme - Ziener
4. Daboman - Cupido
5. Uice - Dorpeling
6. Thomas.
7. VeGs - Geliefde
8. Snoopy
9. Saints - Geliefde
10. Röps
11. Nepnerd & Nerd
12. Chicka Little – Dorpeling
13. Little Phoebe - Dorpeling

14. Furby Feeder
15. Geel - Dorpeling

Blauw: opgehangen
Rood: opgegeten

Paars: gestorven aan liefdesverdiet

De wolven hebben Geel opgegeten! Hij was een lieve dorpeling. De dorpelingen hebben nu tot morgenavond 20.30 om hun stem door te geven. Zullen zij dit nog winnen?
Oud 15-11-2011, 20:02
snoopy
snoopy is offline
Hmm... oké. Dat was dus één van de weinigen die ik niet verdacht vond. Nou ja, ik had ook niet echt verwacht dat de wolven iemand zouden opeten die ik wél verdacht vond, maar toch...

Als ik goed reken moéten we nu een wolf ophangen, anders is het over, toch? Dat wordt dus heel goed nadenken. Gelukkig heb ik morgen wél tijd als het goed is, dan kan ik alles nog extra goed doorlezen.
Vooralsnog zie ik nog geen reden om niet op Nepnerd&Nerd te gaan. Maar, zoals gezegd, ik heb vandaag niet heel goed kunnen bijlezen dus wellicht heb ik e.e.a. gemist.
Oud 15-11-2011, 20:02
Geel
Geel is offline
Noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Ik had het wel soort van verwacht.

Godverdomme. Ik baal dat ik de vorige hangronde er niet was. En ik hoop dat we nog winnen! Heel veel kusjes aan alle DORPELINGEN.

Maar wel een goed verhaal

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 20:11.
Oud 15-11-2011, 20:13
Nepnerd & Nerd
Ok. Wij gaan op Macrador. Dorpelingen, ga a.u.b. mee.
Oud 15-11-2011, 20:16
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Macrador ook nog steeds een optie, maar ik wil vooral geen gelijkspel creëren.
Oud 15-11-2011, 20:31
Röps
Röps is offline
Jammer Geel :/

Uuuhm ik weet het niet meer hoor; ik stem eigenlijk liever .sann of Thomas. Er wordt teveel gewezen op Macrador en N&N, en met 4 slechten er nog in heb ik er een hard hoofd in dat 'volgen' dan wat op gaat leveren (ging bij Uice ook goed fout).
Oud 15-11-2011, 20:33
Macrador
Macrador is offline
Ik weet het even echt gewoon niet. Maar we moeten wel goed kiezen wie we hangen.
Oud 15-11-2011, 20:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Jammer Geel :/

Uuuhm ik weet het niet meer hoor; ik stem eigenlijk liever .sann of Thomas. Er wordt teveel gewezen op Macrador en N&N, en met 4 slechten er nog in heb ik er een hard hoofd in dat 'volgen' dan wat op gaat leveren (ging bij Uice ook goed fout).
Waarom .sann en Thomas dan? Wie denk jij dat wolven en verrader zijn?
Oud 15-11-2011, 21:06
Röps
Röps is offline
Ik denk iig .sann en/of Thomas wolf zijn. N&N of Macrador kán, maar kijk, een globale samenvatting van wat er op deze pagina zo'n beetje gezegd is:

.sann wil eerst N&N en dan Macrador.
snoopy wil vooral N&N en misschien Macrador.
Furby wil N&N, en röps als tweede.
Thomas wil N&N, en dan .sann.
N&N wil Macrador.

Kortom, iedereen wil N&N dood, maar er zijn nog maar 3 dorpelingen, dus ik zoek naar andere opties... Furby Feeder en jij blijven dan over, waarvan ik Furby Feeder verdachter vind omdat ze naar mij blijven wijzen
Oud 15-11-2011, 21:09
snoopy
snoopy is offline
Ik wil ook best op .sann en/of Thomas gaan. Het is gewoon wel heel belangrijk dat we met z'n allen op dezelfde gaan. En eigenlijk ben jij de enige die ik nog vertrouw, dus ik hecht behoorlijk veel waarde aan je mening
Die 'misschien' Macrador is wat mij betreft trouwens een behoorlijk zekere hoor.
Oud 15-11-2011, 21:13
Röps
Röps is offline
Ok; ja, Macrador kan ook zeker wel, maar daar wordt ook veel naar gewezen. Vandaar dat ik vooral op Thomas. wil stemmen. Als hij één van de drie dorpelingen is zijn we sowieso volslagen kansloos. Verrader is hij denk ik niet, dan was hij al wel door de mand gevallen. Wolf blijft dan over.
Oud 15-11-2011, 21:15
snoopy
snoopy is offline
Nou, wat mij betreft is Thomas oké. Ik word zo ontzettend paranoïde van dit spel dat ik het ook gewoon echt niet meer weet.
Maar wat ik eerder zei: dan moet de rest wel meegaan. Zo niet, dan wijzig ik mijn stem alsnog.

Vergeet trouwens niet dat de wolven ook niet zo stom zullen zijn om helemaal geen wolven te noemen. Dus wie er naar wie wijst is niet echt een betrouwbare methode om te kijken wie er wolf is.
Oud 15-11-2011, 21:18
snoopy
snoopy is offline
Maar wie denk jij dat de andere twee wolven en de verrader zijn dan? Want daar kom ik dan niet echt uit met de stemlijstjes e.d.
Eerlijk gezegd vraag ik me af of Thomas wel een slimme keuze is.

Wat denkt de rest?
Oud 15-11-2011, 21:23
Röps
Röps is offline
Nee ja ik weet dat het niet echt een goede methode is, maar met zo weinig spelers en zoveel slechten is het vrij eenvoudig iedereen op een onschuldig persoon af te sturen. N&N kan best wolf zijn, en Macrador dan niet, dus ik wil niet uit die twee een keuze maken en vind Thomas en .sann ook prima opties.

En als Macrador dorpeling is, gaarne een bijdrage en een stem op Thomas., dan
Oud 15-11-2011, 21:26
snoopy
snoopy is offline
Huh? Maar jij wilt dus juist voor iemand gaan die door niémand genoemd is, zodat diegene ook niet door de wolven genoemd wordt?
Oud 15-11-2011, 21:27
Röps
Röps is offline
Citaat:
Maar wie denk jij dat de andere twee wolven en de verrader zijn dan? Want daar kom ik dan niet echt uit met de stemlijstjes e.d.
Eerlijk gezegd vraag ik me af of Thomas wel een slimme keuze is.

Wat denkt de rest?
Ik heb eigenlijk voornamelijk hangronde 2 als uitgangspunt:
1 wolf onder chicka in hangronde 2 => .sann (of N&N)
verrader buiten de rijtjes => Furby Feeder
2 wolven stemden niet => Macrador/Thomas

Eigenlijk dezelfde conclusie die we gisteren volgens mij ook al hadden: Macrador/Thomas zijn wolf. Thomas is ook best een veilige keuze: is ie dorpeling, dan verliezen we want hij is totaal niet voor redenen vatbaar wat betreft stemmen. Is ie wolf, dan maken we nog een kansje.
Oud 15-11-2011, 21:29
Röps
Röps is offline
Citaat:
Huh? Maar jij wilt dus juist voor iemand gaan die door niémand genoemd is, zodat diegene ook niet door de wolven genoemd wordt?
Nou ja nee, er zijn wat mij betreft ook wel andere redenen om voor Thomas. te gaan.
Oud 15-11-2011, 21:29
snoopy
snoopy is offline
Hmja, ik snap wel wat je bedoelt. Behalve dan dat het een veilige keuze is.

Maar goed, ik ben dus wel heel benieuwd naar wat de rest denkt. Jongens, input graag morgen!
Oud 15-11-2011, 21:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nou ja nee, er zijn wat mij betreft ook wel andere redenen om voor Thomas. te gaan.
En die zijn?
Oud 15-11-2011, 21:33
snoopy
snoopy is offline
Ik ga nu naar bed trouwens, ik lees het morgen allemaal wel!
Oud 15-11-2011, 21:33
Röps
Röps is offline
Citaat:
En die zijn?
Op niets slaande theorieën, totaal niet lezen, niet denken, niet posten, los stemmen, daarmee ten eerste verdacht, maar ten tweede zou ie ook nutteloos zijn als dorpeling. En daar zijn er maar 3 van waar ik er één van ben, dus dan denk ik bij twee mogelijke anderen zeker niet aan hem #_#
Oud 15-11-2011, 21:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee ja ik weet dat het niet echt een goede methode is, maar met zo weinig spelers en zoveel slechten is het vrij eenvoudig iedereen op een onschuldig persoon af te sturen. N&N kan best wolf zijn, en Macrador dan niet, dus ik wil niet uit die twee een keuze maken en vind Thomas en .sann ook prima opties.

En als Macrador dorpeling is, gaarne een bijdrage en een stem op Thomas., dan
Ik zal er over nadenken. Het lijkt me een goede keus, maar als het een dorpeling is dan zijn we wel goed dood.
Als de rest volgt ga ik mee natuurlijk.
Oud 15-11-2011, 21:44
Verwijderd
Ja dikke later, gaat N&N nu weer ontkomen?
Oud 15-11-2011, 22:18
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ja dikke later, gaat N&N nu weer ontkomen?
Er zijn toch nog drie slechten, en N&N doen in ieder geval moeite hun huid (vacht?) te redden.
Oud 15-11-2011, 23:04
Nepnerd & Nerd
Wij zijn bereid onze stem te wijzigen. Wij zullen wijzigen als de rest op Thomas. of .sann wil gaan staan. Dan doet we dat pas op het laatst, zodat niemand kan zeggen dat wij de stemmen hebben aangestuurd of proberen mensen erin te luizen. Probeer wel unaniem te stemmen, want met de verrader erin hebben we zo weer gelijkspel. Uice was een grote fout, maar wij zijn echt niet slecht, ook al snap ik dat jullie ons niet vertrouwen. Wij hopen trouwens ook dat de ziener zo slim is geweest om ons op te vragen en op dit punt kunnen we echt niet meer moeilijk gaan doen over "hints" en "risico" om opgegeten te worden, dus als er iemand is die ons niet verdacht vindt, laat dat dan alsjeblieft weten.

Voor nu staat onze stem op Macrador, want aan de hand van hangronde 3 weten wij nu zeker dat hij slecht is (wij hebben namelijk een stem), maar we zijn dus bereid te wijzigen. Aangezien er nog vier slechteriken inzitten moeten we nu toch een aardige kans maken om er niet weer naast te zitten. Aan de hand van hangronde 2 moet .sann trouwens wel slecht zijn, wij hebben namelijk een stem en snoopy verdenken wij niet.
Oud 15-11-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Aan de hand van hangronde 2 moet .sann trouwens wel slecht zijn, wij hebben namelijk een stem en snoopy verdenken wij niet.
Ja daaaag

Het komt er dus op neer: worden jullie vertrouwd of ik?

Ik stem op jullie. Ik zie wel wie er volgt, maar dan ligt het iig niet aan mij als we verliezen.
Oud 16-11-2011, 01:35
Nepnerd & Nerd
Ja, het is natuurlijk simpel. Er zijn twee mogelijkheden. Jij bent wolf of wij zijn wolf. Maar ik weet dat wij geen wolf zijn dus moet jij het wel zijn. En daarom maakt het me vrij weinig uit dat jij op ons stemt, want jouw "stem" telt toch niet.
Oud 16-11-2011, 08:27
snoopy
snoopy is offline
Jongens, het punt is dat we allemaal op dezelfde moeten stemmen. Anders stemt de verrader op de dorpeling, staat het gelijkspel en mogen de wolven kiezen. Tenzij we nu daadwerkelijk tussen twee wolven zitten te kiezen is dat funest voor ons.

Dus ik zit met een dilemma: Röps wil niet op N&N en .sann wil alleen maar op N&N.

Het zou érg fijn als de rest ook even laat horen op wie ze gaan stemmen. Met name Thomas en Macrador zijn ontzettend onduidelijk wat dat betreft.

Regels voor berichten