Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 01:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zijn de meiden die in de rust van het WK aan lingerievoetbal doen (ja, ik ken het) ook verpleegsters?// ;o IKSNAPHTENIET
Oud 16-11-2011, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Zijn de meiden die in de rust van het WK aan lingerievoetbal doen (ja, ik ken het) ook verpleegsters?// ;o IKSNAPHTENIET
nee ze zijn jonge vrouwen. Die voor de rest net zo veel met mij te maken hebben als halfnaakte travestieten tijdens de canal pride met Martino te maken hebben.
Verwijderd
Hmm, die aflevering waar Peter homosexueel is geworden is nu op Comedy Central. What irony
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
huhuhuh.
Oud 16-11-2011, 01:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind 'communities' trouwens stom. Er zit altijd wel een groepje debielen bij, waardoor veel mensen denken dat iedereen die zich met hetzelfde identificeert ook een debiel is. Of een hipster, of een 'slut-shamer', of een vervelende aandachtstrekker. Hmmpff.
Oud 16-11-2011, 01:15
Verwijderd
Slut-shamer, nooit van gehoord. Blij dat ik niet zo vaak buiten kom.
Oud 16-11-2011, 01:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Moet je eens googelen, 'slut shaming'.

Er werden ook ineens overal slut-walks georganiseerd.

edit: Nou ging dat wel over iets serieuzers, namelijk dat je kledingkeuze geen aanleiding moet kunnen zijn voor een verkrachting en dat het ook om die reden niet goedgepraat mag worden, maar sommige vrouwen gaan wel erg ver en noemen je al een slut shamer als je zegt dat er verschillende lichaamstypen bestaan en dat je beter geen minirok kunt dragen als je maat 56 hebt.
Oud 16-11-2011, 01:16
Verwijderd
Ik ben aan het nadenken over communities en over slut-shamers.
Oud 16-11-2011, 01:16
Verwijderd
Ik kende de term slut-shamer trouwens ook nog niet.
Oud 16-11-2011, 01:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, mensen vragen mij wel eens 'komt de dokter ook nog?' omdat ze niet doorhebben dat de vrouwelijke twintiger die zich zojuist voorstelde als dokter ook écht de dokter is. Dat is een goedbedoelende vraag, niet omdat ze verschrikkelijke vrouwenonderdrukkers zijn, maar gewoon omdat dat niet het beeld is dat ze van vrouwelijke twintigers hebben en dat ook veel in de media wordt bevestigd. Net zoals de associatie die mensen hebben met homo's en flamboyant gedrag er niet één is die ontstaat uit agressieve homohaat, maar gewoon door scheve beeldvorming (en dan natuurlijk nog meer, want de meeste mensen kennen meer vrouwen dan homo's), maar alsnog wel irritant kan zijn. En dat je daar zelf niet zo veel aan kunt doen.
Danku. Je somt het allemaal in een keer op.

Je noemt trouwens nog een irritatie Als je jonger bent dan 40 en in de zorg werkt word je door een grote groep patiënten niet serieus genomen. Blijkbaar moet je grijze haren en rimpels hebben om een goede zorgprofessional te zijn.
Oud 16-11-2011, 01:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Slut-shamer, wtf?

Trouwens, wat ik ook altijd zo dom vind, is dat 'men' verwacht dat als een moslim iets verkeerd doet, dat de moslimgemeenschap er afstand van neemt, middels een publieke boodschap.

Terwijl als een Nederlander iets verkeerds doet, dat dan geen Nederlandse gemeenschap afstand hoeft te doen van die daad.
Oud 16-11-2011, 01:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmm, die aflevering waar Peter homosexueel is geworden is nu op Comedy Central. What irony
Ja, nou, je snapt waar mijn frustratie vanaf komt dus. Het stomme is dat heel veel werk wordt gestoken in voorlichting etc. over homoseksualiteit om negatieve stereotypes te ontkrachten, en met één aflevering van Family Guy wordt dat om zeep geholpen.
Oud 16-11-2011, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat posten jullie ineens weer veel als ik net met een edit bezig ben.

@Martin: Ach, family guy noemde ook Monty Python niet grappig, dus hun mening moet sowieso nooit serieus genomen worden. Stomme debielen.
Oud 16-11-2011, 01:21
Verwijderd
Moggûh
Oud 16-11-2011, 01:22
Verwijderd
Family Guy doet graag 'edgy', maar er is bijna geen liberalere, left-wingere serie te vinden dan zij. En ik ben een ontzettende nerd die bij elke aflevering het commentaar luistert, dus ik weet een hoop over hun gedachten achter een onderwerp.
Oud 16-11-2011, 01:26
Verwijderd
Maar dat kan averechts effect hebben. Zie ook hoe South Park antisemitisme belachelijk ging maken door het te vergelijken met antigingerisme, wat niet heeft geleidt tot minder antisemitisme maar wel tot een hele nieuwe (internet)cultus van 'gelegitimeerd, want south park doet het ook dus het is grappig' kinderachtig roodharigenpesten.
Oud 16-11-2011, 01:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het roodharigen pesten is niet iets wat ontstaan is door south park, maar iets wat, zeker in de uk, al jaren echt bestaat. Het is bizar, maar daar heerst echt een 'ewww, gingers' sfeertje. Gingers worden daar al weet ik veel hoelang neergezet als ruggengraatloze sukkeltjes. Bizar eigenlijk.

Maar goed, iedereen die iets doet omdat South Park 't doet is sowieso debiel en zou ook zonder die serie ook wel iets vinden om anderen lastig te vallen.
Oud 16-11-2011, 01:31
Verwijderd
Ja klopt, maar sinds de south park aflevering wordt het ook gedaan door mensen die het anders niet zouden doen, zeg maar, en is het deel geworden van de standaard flauwe internetgrapjes. Dus het heeft het verergerd. Terwijl de south park aflevering nou juist benadrukt hoe kinderachtig het is.

Een totaal irrelevant maar wel mooi verhaal: Theodoors broer is nu kaal, maar had als kind knalrood haar. Theodoors moeder wilde niet dat hij zich gepest zou voelen als kinderen hem op de basisschool uitscholden, dus vanaf zijn tweede heeft ze 'rooie' en 'vuurtoren' als bijnaampjes voor hem gebruikt. Werkte prima
Oud 16-11-2011, 01:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zitten jullie nou echt FG of SP de schuld te geven van de afgenomen tolerantie jegens homo's? D

Ongelooflijk, snappen jullie ironie niet?
Oud 16-11-2011, 01:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maar nou zijn flauwe internetgrapjes niet iets wat je ook irl zou zeggen. Ik maak met een geek-collegin van mij ook wel eens ginger grapjes (zeker nu tig keer per dag Gingerbread Latte moeten zeggen), maar irl vind ik gingers fucking sexy.
Oud 16-11-2011, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Zitten jullie nou echt FG of SP de schuld te geven van de afgenomen tolerantie jegens homo's? D

Ongelooflijk, snappen jullie ironie niet?
Nee, juist niet ik geef de schuld juist aan mensen die de ironie niet snappen. Lees het nog maar een keer als de wijntjes uitgewerkt zijn
Oud 16-11-2011, 01:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, juist niet ik geef de schuld juist aan mensen die de ironie niet snappen. Lees het nog maar een keer als de wijntjes uitgewerkt zijn
Ik bedoel Martino en Trimm vooral Maar ik kan niet ontkennen dat ik een flesje op heb.
Oud 16-11-2011, 01:44
Martiño
Martiño is offline
Laat maar, ik ben te moe om er op te reageren. Het is ook al 2.44, wtf
Oud 16-11-2011, 01:56
Verwijderd
Ik vind het grappig hoe de nu.jij reacties bij het 'achterklap' gedeelte allemaal zo zijn van 'lekker boeiend, daar ga je toch geen artikel over schrijven'. Wat verwacht je dan van achterklap?
Oud 16-11-2011, 02:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bedoel Martino en Trimm vooral Maar ik kan niet ontkennen dat ik een flesje op heb.
Lees het dan morgen nog maar eens terug, want dat insinueer ik nergens en dat zou ik ook nooit doen.

Haat tegen watvoor groep dan ook komt nooit door een TV serie of een band, dat komt door domme mensen die het verschil tussen een grapje en de realiteit niet snappen.
Oud 16-11-2011, 02:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Lees het dan morgen nog maar eens terug, want dat insinueer ik nergens en dat zou ik ook nooit doen.

Haat tegen watvoor groep dan ook komt nooit door een TV serie of een band, dat komt door domme mensen die het verschil tussen een grapje en de realiteit niet snappen.
Nee oke, maar omdat ze Monty Python niet grappig noemden, moet je hun 'mening' niet serieus nemen?
Oud 16-11-2011, 02:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat lijkt me logisch. Niemand fukt met Monty Python.
Oud 16-11-2011, 02:45
Verwijderd
Ik vind het dan wel weer triest dat het nieuws uit de categorie literatuur ook de artikelen 'grootste koran weegt 800 kilo' en 'saskia noort gaat er een jaar tussenuit' bevat. Bij de laatste vijf artikelen.
Oud 16-11-2011, 02:54
Verwijderd
"De stiefmoeder gaat over, Claire Paagman een succesvolle kunstenares"

Je weet gewoon dat iemand die zin zonder komma heeft geschreven, en dat iemand toen zei 'er moet nog wel een komma in' en dat diegene toen dacht 'ohja die moet vast vóór de naam'
Oud 16-11-2011, 02:58
Verwijderd
Renate Dorrestein facepalmde zelf vast ook toen ze het las.
Nu ben ik doorgaans niet zo'n fan van Renate Dorrestein, maar dat komt niet doordat ze slecht schrijft, want dat doet ze niet. Maar ze schrijft vaak van die nare boeken. Met dingen die dan jaren later nog opduiken in onrustdromen.
Oud 16-11-2011, 03:01
Verwijderd
Ik ben er ook niet zo'n fan van dat ze nu al het werk van Mulisch dat hij zelf nooit heeft gepubliceerd, postuum gaan lopen publiceren. En ik ben wel fan van Mulisch, al vind ik De aanslag overrated. Maar ik neem dan toch aan dat hij niet voor niets heeft besloten dat die dingen níet aan zijn eisen voldeden.
Oud 16-11-2011, 03:17
Verwijderd
Wat doe jij nog op dan?
Oud 16-11-2011, 03:19
Verwijderd
Nachtdienst!
Oud 16-11-2011, 03:19
Verwijderd
Maar het is nu erg rustig, getuige mijn gespam dus ik ga even een dutje doen.
Oud 16-11-2011, 03:24
Verwijderd
h, ik ook. En evenzeer rustig, maar geen 'dutje'.
Oud 16-11-2011, 05:32
Verwijderd
Wie heeft in godesnaam bedacht dat wij om 8 uur les moeten hebben... pfffff
Oud 16-11-2011, 05:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was 't niet hoor! Maar auw. Succes. *aai*
Oud 16-11-2011, 05:41
Verwijderd
Ik ook niet. Aflossing. Bijna.

Slaap. Bijna.
Oud 16-11-2011, 05:43
Verwijderd
wow hoj!!
Oud 16-11-2011, 05:44
Verwijderd
tss vandaag van half9 tot 15:10 les.
Oud 16-11-2011, 06:25
Verwijderd
Ik heb geen zinnnn...
Oud 16-11-2011, 06:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is zo koud
Oud 16-11-2011, 06:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hier binnen niet. mmmmlekkerwarmbedje.
Oud 16-11-2011, 07:18
Verwijderd
Aaaargh, kut-ns
Oud 16-11-2011, 07:38
Verwijderd
Wat een leuke discussie heb ik gemist
Oud 16-11-2011, 07:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Alle minderheden zijn grappig en alle vooroordelen zijn waar!
Beffen! kut! godverkut kut kut beffen!
allemaal waar!
Oud 16-11-2011, 07:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Danku. Je somt het allemaal in een keer op.

Je noemt trouwens nog een irritatie Als je jonger bent dan 40 en in de zorg werkt word je door een grote groep patiënten niet serieus genomen. Blijkbaar moet je grijze haren en rimpels hebben om een goede zorgprofessional te zijn.
Volgensmij is dat vooral voor de oudere patiënten. Mijn huisarts is 27 ofzo, en de beste huisarts die ik ooit heb gehad. En in het ziekenhuis had ik een heel jong (mooi! ) meisje als arts, wat ik ook dikke prima vond (want verder had ik weinig t kijken)
Oud 16-11-2011, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Alle minderheden zijn grappig en alle vooroordelen zijn waar!
Beffen! kut! godverkut kut kut beffen!
allemaal waar!
<3
Oud 16-11-2011, 08:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen Absinthe!
Oud 16-11-2011, 08:06
Verwijderd
Goeiemorgen!

Ik vond je grapje leuk
Advertentie