Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2011, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo lieve aspirant-zangers!
Ik studeer klassieke zang aan het conservatorium en omdat daar geen werk in te vinden is na school krijgen we ook les in lesgeven. (Niet helemaal natuurlijk maar, we krijgen les in lesgeven. ) Vanaf eind januari moet ik dan ook een leerling vinden, om mijn lesmethoden op te oefenen.
Omdat ik het allemaal nog moet leren, vraag ik hier natuurlijk geen geld voor. Ik vraag alleen dat je regelmatig (bijvoorbeeld eens in de twee weken, of elke week) een uurtje klassieke zangles wilt en gemotiveerd bent om leuk te leren zingen.
Ik kan bij jou of mij thuis lesgeven, of op mijn school (zodat we een piano hebben).
PM me maar voor meer informatie!
liefs
Fizzle
Advertentie
Oud 10-11-2011, 11:53
Verwijderd
Hihi
Oud 10-11-2011, 15:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet lachen! Ik vind het heel eng dat ik een leerling moet.
Oud 10-11-2011, 20:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Offtopic dames!

Oud 10-11-2011, 20:39
X__Roos
X__Roos is offline
Haha als ik kon zingen had ik het gedaan! Helaas kan ik het niet :')
Oud 10-11-2011, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je kon zingen hoefde je geen les te nemen toch? Niet bang zijn hoor! Als je het leuk vindt om te zingen dan zou ik het heel leuk vinden je les te geven!
Oud 11-11-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Offtopic dames!

Het was niet offtopic ik toonde mijn interesse en we gingen verder via pm.
Oud 11-11-2011, 18:03
Verwijderd
ik wil wel, ik kan zingen en het is me te ver weg. helemaal naar Utrecht
Oud 12-11-2011, 19:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik wil wel,graag zelfs, maar of het opschiet met iemand die je kent?
Oud 13-11-2011, 19:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk niet dat het uitmaakt of ik de persoon ken, maar ik ben nog een beetje terughoudend met aan jongens en mannen lesgeven, omdat ik sowieso nog geen les gegeven heb en een mannenstem net weer anders is dan een vrouwenstem en dan kan ik dus niet goed terugvallen op mijn eigen ervaring. Maar als ik straks mijn vak gehaald heb en 'echt' les ga geven laat ik het je weten!
Oud 15-11-2011, 16:19
SweetStrawberry
SweetStrawberry is offline
ik zou ook heel graag willen hoor, want ik zing al heel lang. Maar Utrecht is inderdaad niet echt dichtbij voor mij jammer
Oud 15-11-2011, 17:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lang zingen is geen vereiste hoor, voor het geval iemand daar schuw over is! Het lijkt me heel interessant en leerzaam om te werken met iemand die zelden of nooit gezongen heeft.
Oud 15-11-2011, 20:06
Verwijderd
ik kom wel om de zoveel tijd in utrecht, maar dan nog is het niet echt te doen, anders wilde ik wel, en kwam ik mischien van plankenkoorts af.
Oud 15-11-2011, 20:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe vaak is 'om de zoveel tijd'?
Als dat twee keer per maand is, dan is dat best te doen.
Oud 16-11-2011, 05:46
Verwijderd
1keer in de 2maanden en dat reist best lang als helemaal van zuid moet komen.
Oud 16-11-2011, 07:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is ook niet helemaal vaak genoeg, inderdaad.
Oud 16-11-2011, 07:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens heb ik inmiddels veel geinteresseerden van rond mijn eigen leeftijd, en ben ik nu eigenlijk nog op zoek naar een heel wat jongere leerling (10-14j), omdat ik denk dat dat weer heel anders werkt, je ook met ouders te doen krijgt enzo. Dus als jullie kleine zusje vaak zingt, ofzo, geeft het door!
Oud 23-11-2011, 22:56
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Maar als ik straks mijn vak gehaald heb en 'echt' les ga geven laat ik het je weten!
Oud 03-12-2011, 12:32
snoopy
snoopy is offline
Ik heb wel interesse! Zoek je nog oude taarten?

Edit: zo ja, kun je me dan een pm sturen? Ik ben op dit subforum uit verveling verzeild geraakt, maar ik kan niet garanderen dat ik binnenkort nog eens kom
Oud 03-12-2011, 17:50
Verwijderd
Het lijkt mij leuk fizzle, maar klassieke zang is niet mijn gebied!
Oud 03-12-2011, 22:52
art4live
art4live is offline
ik wil wel kep nog nooit klassieke zangles gehad Weet niet of je nog mensen zoekt
Oud 04-12-2011, 16:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hallo alle lieverds! Ik heb inmiddels een (twee? de lieftallige forumster heeft niets meer laten horen) leerling, en daar ga ik dus eerst op oefenen. Ik zal het laten weten als ik meer leerlingen zoek! En lieve art4live, en alle andere forumers, ik wil dus nog even geen lesgeven aan mannen. Niets tegen mannen, maar ik heb er nog niet genoeg lesgeefervaring voor!
Oud 04-12-2011, 18:34
art4live
art4live is offline
Ahh okee geen probleem hoor is wel begrijpelijk en ook makkelijker om eerst op vrouwen te oefenen

Regels voor berichten