Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2011, 12:37
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ontvang net de rouwkaart en ben er helemaal stil van...
Advertentie
Oud 15-11-2011, 12:41
Verwijderd
Wat erg. Ik sluit me aan bij alles wat iedereen boven mij gezegd heeft.
Oud 15-11-2011, 12:56
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik ook hoor, terwijl ik dat niet heel snel heb. Eendje leek me juist wel een leuk figuur
idd, relaxt aardig en spontaan!
Oud 15-11-2011, 13:21
Nemo
Nemo is offline
Wat een verschrikkelijk nieuws Veel sterkte voor de mensen die haar kennen.
Oud 15-11-2011, 14:55
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Stefanie, heb jij contact met haar familie dan?
anders is het misschien wel een idee om namens een grote groep forummers een kaart te sturen ofzo?
Of zeg ik nu iets heel absurds?
Oud 15-11-2011, 15:27
Volk
Volk is offline
Wat naar dit

Sterkte...
Oud 15-11-2011, 15:43
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
anders is het misschien wel een idee om namens een grote groep forummers een kaart te sturen ofzo?
Ik heb een hele tijd met haar brieven geschreven. Ik ken haar familie niet persoonlijk. Heb eventueel wel het adres als jullie een kaart zouden willen sturen. Ik kom zelf nooit meer op dit forum, alleen toen ik dit bericht hoorde.
Oud 15-11-2011, 16:02
Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
goed bedacht, Winnie! ik vind het een goed idee!
Oud 15-11-2011, 17:44
mathfreak
mathfreak is offline
@Stefanie: Zou je de tekst van de rouwkaart hier kunnen posten?
Oud 15-11-2011, 18:25
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
@Stefanie: Zou je de tekst van de rouwkaart hier kunnen posten?
Ik denk niet dat dat mijn taak is op dit moment.
Oud 15-11-2011, 19:25
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Denk het ook niet, bij het overlijden van Sperzieboon werd de rouwadvertentie als grafisch bestand gepost, maar dat was of met toestemming van z'n familie, of door familie zelf. Het lijkt me dan handig dat je eerst toestemmning gaat vragen, al is het alleen al uit fatsoen ofzo.
Oud 15-11-2011, 20:45
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Stefanie,

Zou het erg aardig vinden als je mij het adres wil pb'en. Ik had niet via de post contact, wel via internet.

Ergens heb ik er een dubbel gevoel bij. Zitten haar ouders er wel op te wachten enzo. Maar toch ook de behoefte om een kaart te sturen.
Oud 16-11-2011, 01:45
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Stefanie,

Zou het erg aardig vinden als je mij het adres wil pb'en. Ik had niet via de post contact, wel via internet.

Ergens heb ik er een dubbel gevoel bij. Zitten haar ouders er wel op te wachten enzo. Maar toch ook de behoefte om een kaart te sturen.
Ik kan me ergens niet voorstellen dat haar ouders het niet fijn zouden vinden om te weten dat hun dochter gewaardeerd werd door zoveel mensen..
Oud 16-11-2011, 11:08
Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ik kan me ergens niet voorstellen dat haar ouders het niet fijn zouden vinden om te weten dat hun dochter gewaardeerd werd door zoveel mensen..

Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. Het lijkt me dan juist heel fijn om te weten dat je dochten heel geliefd was, ook op het forum. Maar wat kan ik daarover zeggen? Ik ben geen ouder, dus ik snap dan heus wel dat dat voor ieder versoon anders is.
Oud 16-11-2011, 11:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van harte gecondoleerd, altijd vervreemdend als er een forumer overlijdt...
Oud 16-11-2011, 12:52
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Van harte gecondoleerd, altijd vervreemdend als er een forumer overlijdt...
Het kan dus zomaar gebeuren, dat blijkt hier ook maar uit!

Kaart wel of niet? + en - punten, maar mocht er een kaart komen dan ben ik voor!
Oud 16-11-2011, 13:38
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
@Stefanie,

Ik denk ook wel dat haar ouders het fijn zullen vinden.
Oud 16-11-2011, 16:29
Volk
Volk is offline
Ik ben ook wel voor kaart, denk ik.
Oud 16-11-2011, 16:43
Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ik ben ook wel voor kaart, denk ik.
Oud 17-11-2011, 14:32
ilse
ilse is offline
Wow wat heftig.. Ze was naar ik het zo las van zo diep weer naar boven gekrabbeld en dan dit.. Bizar!

Alle betrokkenen gecondoleerd.
@stefanie take care meis
Oud 17-11-2011, 19:32
Severus
Severus is offline
Ik zag dit topic net toevallig (ik kom niet meer iedere dag op het forum), en jeetje, wat érg! Ik kan alleen maar hopen dat ze nu eindelijk op een mooie, vredige plek is, want dat heeft ze dubbel en dwars verdiend, na alles dat ze in haar korte leven heeft moeten doorstaan. Rust zacht, Eend.
Oud 17-11-2011, 21:50
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Wow wat heftig.. Ze was naar ik het zo las van zo diep weer naar boven gekrabbeld en dan dit.. Bizar!

Alle betrokkenen gecondoleerd.
@stefanie take care meis
Bedankt ilse! Ik kan het nog steeds niet geloven... Zo jong
Oud 18-11-2011, 16:28
darkfairy
darkfairy is offline
wow wat heftig.
ik las het net van eendje.
ik 'kende'haar al een hele tijd van forum en op msn.
en het lijk inderdaad of ze zich wat beter voelde.
met haar vriend enzo.
ik hoop dat ze nou de rust heeft gevonden die ze ook echt verdient.
rust zacht eend.
Oud 18-11-2011, 17:59
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Bedankt ilse! Ik kan het nog steeds niet geloven... Zo jong
Hoe jong precies als ik vragen mag?
Oud 18-11-2011, 19:29
Fantôme
Fantôme is offline
Gecondoleerd voor de nabestaanden en iedereen die het moeilijk heeft met het verlies van Eend. Ik weet wie ze is, uit de periode dat ik zelf nog op psych postte, maar ken haar eigenlijk niet. Ik vind het wel erg om te lezen dat iemand op zo'n jonge leeftijd is overleden.

Sterkte.

Laatst gewijzigd op 18-11-2011 om 20:57.
Oud 18-11-2011, 20:15
Verwijderd
Wat naar. Hoorde het net pas. Gecondoleerd voor de familie en vrienden.
Oud 19-11-2011, 15:57
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Hoe jong precies als ik vragen mag?
Aanstaande maandag zou ze 26 geworden zijn.
Oud 19-11-2011, 16:56
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Aanstaande maandag zou ze 26 geworden zijn.
Ik schatte haar zelf ook al niet ouder dan 25. In maart 2007 heb ik zelf een collega aan kanker verloren die nog maar 23 was.
Oud 20-11-2011, 14:51
Nona
Nona is offline
He peepz. Ben al een poosje niet meer langs geweest, maar mocht die kaart er komen, dan doe ik ook graag mee. Ik hoorde het kort geleden van Mitros, en ik moet zeggen dat het toch wel weer even schrikken was.
Oud 28-11-2011, 23:05
danny44
danny44 is offline
Ik kende haar meer dan 10 jaar, ik denk ongeveer 12 of 13 jaar. Veelal wat oppervlakkig en lange tijd geen enkel contact gehad, en jarenlang een enorme ruzie, maar onlangs hadden we dat bijgelegd. Ik ben blij dat we die stap op tijd hebben genomen.

Condoleances aan de nabestaanden. We zullen haar allemaal missen.
Oud 30-11-2011, 17:46
Verwijderd
Gecondoleerd eenieder die haar zal moeten missen.
Oud 30-11-2011, 18:44
mijnnaam123
mijnnaam123 is offline
gecondoleerd voor iedereen die haar goed kende
wat een stom bericht!
Oud 01-12-2011, 07:41
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik kende haar meer dan 10 jaar, ik denk ongeveer 12 of 13 jaar. Veelal wat oppervlakkig en lange tijd geen enkel contact gehad, en jarenlang een enorme ruzie, maar onlangs hadden we dat bijgelegd. Ik ben blij dat we die stap op tijd hebben genomen.

Condoleances aan de nabestaanden. We zullen haar allemaal missen.
Wat dat betreft goed dat een ruzie was bijgelegd, je zult maar ruzie hebben en het niet goedmaken......
Oud 02-12-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Ik schatte haar zelf ook al niet ouder dan 25. In maart 2007 heb ik zelf een collega aan kanker verloren die nog maar 23 was.
Zusje van de buurvrouw komt wel eens bij een bakker in Utrecht Overvecht en daar kwam altijd een klant en die is maar 22 geworden.
Oud 07-12-2011, 16:20
Lumpie
Lumpie is offline
Lees nu pas dit topic.... Vind het verschrikkelijk om dit te lezen...even geen woorden voor.... mijn diepste condoleances aan haar familie..
Oud 13-12-2011, 20:16
Yora
Yora is offline
Ik heb haar niet gekend, maar vind het triest.

Ik wens iedereen heel veel sterkte
Oud 14-12-2011, 10:20
flupkeflup
flupkeflup is offline
Wat ontzettend heftig he, arme Eend. Zo'n zwaar leven had ze, en ze vocht tegen de onnatuurlijke dood die als gevolg van haar psychische problemen vaak 'op de loer ligt', ze vocht echt hard. En dan gebeurt er zoiets.....Ongelofelijk. Ik kende haar beter van een ander forum waar ze meer postte, en had zoveel bewondering voor het optimisme (ogenschijnlijk) waarmee ze in het leven stond, ondanks alles wat ze doormaakte.

Citaat:
Misschien gaat het er niet om of dat jouw taak is, maar wordt het gewoon gevraagd. Een rouwkaart staat doorgaans niet vol geheimen maar er staat soms bijvoorbeeld een mooi gedichtje op of een zinnetje dat toepasselijk is bij de overledene....

Citaat:
Zusje van de buurvrouw komt wel eens bij een bakker in Utrecht Overvecht en daar kwam altijd een klant en die is maar 22 geworden.
Wat een rot 'grap'. Kan dit niet verwijderd?

Verder wens ik iedereen die verdriet heeft n.a.v. het overlijden van Eend veel sterkte.

Ook vind ik het opmerkelijk dat het forum dit te horen kreeg..Hoe dan? Ik realiseerde me plotseling dat als ik zou overlijden, niemand op het forum dat zou weten. Niemand in mijn omgeving weet dat ik op fora post en ik wis mijn internetgeschiedenis elke dag (voor het geval dat iemand op mijn computer komt). Nou ja. Raar om over na te denken.
Oud 15-12-2011, 02:52
NoID87
NoID87 is offline
heftig.. sterkte en geconcoleerd
Oud 15-12-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ik realiseerde me plotseling dat als ik zou overlijden, niemand op het forum dat zou weten. Niemand in mijn omgeving weet dat ik op fora post en ik wis mijn internetgeschiedenis elke dag (voor het geval dat iemand op mijn computer komt). Nou ja. Raar om over na te denken.
dat ahdk dus ook al bedacht... best raar maarjaa niet heelveel aan te veranderen..
Oud 16-12-2011, 02:11
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat ontzettend heftig he, arme Eend. Zo'n zwaar leven had ze, en ze vocht tegen de onnatuurlijke dood die als gevolg van haar psychische problemen vaak 'op de loer ligt', ze vocht echt hard. En dan gebeurt er zoiets.....Ongelofelijk. Ik kende haar beter van een ander forum waar ze meer postte, en had zoveel bewondering voor het optimisme (ogenschijnlijk) waarmee ze in het leven stond, ondanks alles wat ze doormaakte.

Misschien gaat het er niet om of dat jouw taak is, maar wordt het gewoon gevraagd. Een rouwkaart staat doorgaans niet vol geheimen maar er staat soms bijvoorbeeld een mooi gedichtje op of een zinnetje dat toepasselijk is bij de overledene....

Wat een rot 'grap'. Kan dit niet verwijderd?

Verder wens ik iedereen die verdriet heeft n.a.v. het overlijden van Eend veel sterkte.

Ook vind ik het opmerkelijk dat het forum dit te horen kreeg..Hoe dan? Ik realiseerde me plotseling dat als ik zou overlijden, niemand op het forum dat zou weten. Niemand in mijn omgeving weet dat ik op fora post en ik wis mijn internetgeschiedenis elke dag (voor het geval dat iemand op mijn computer komt). Nou ja. Raar om over na te denken.
Eendje was gisteren alweer 5 weken dood

BTW, als ik dood zou gaan, dan zou een ex-forummer het doorgeven denk ik, vooral gezien het feit dat m'n ouders z'n adres en telefoonnummer hebben. Maar goed, het overlijden van Eend zal vast niet op alle sites waarop ze zat bekend zijn. Dat blijf je toch houden denk ik, tenzij je alleen op sites gaat zitten waar vrienden en familie voorkomen.

Maar goed, hoe dan ook, het is jammer op zich dat diverse mensen er pas nu achterkomen dat Eendje al weken geleden is overleden.
Oud 16-12-2011, 15:31
flupkeflup
flupkeflup is offline
Ik had het al gelezen op dat andere forum, dus ik wist het al wel een tijdje, maar wilde ook nog reageren in dit topic. Vind het zo verdrietig.
Maar het zou inderdaad kunnen dat sommige mensen er pas over een hele tijd achterkomen.
Oud 19-12-2011, 04:29
Pr0xy
Pr0xy is offline
Yep, ook in situaties waarbij bepaalde forummers zich een tijdje niet laten zien en dan pas zien dat Eend is overleden.
Oud 29-12-2011, 17:47
Pr0xy
Pr0xy is offline
Sorry voor de up, maar 7 weken alweer, waar blijft de tijd....
Oud 29-12-2011, 20:05
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik vind dat we dit topic hoog moeten houden.
Voor Eend!!
Oud 30-12-2011, 10:12
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Voor Eend!!
Ik ben voor.
Oud 30-12-2011, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Voor Eend!!
ik ben ook voor
Oud 30-12-2011, 12:26
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Voor Eend!!
Citaat:
Ik ben voor.
Citaat:
ik ben ook voor
Oud 30-12-2011, 12:27
Edelweiss
Edelweiss is offline
Oei

Gecondoleerd voor iedereen.
Oud 30-12-2011, 16:38
Verwijderd
Ik ben tegen. Dat voegt toch helemaal niets toe?
Oud 30-12-2011, 19:59
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben tegen. Dat voegt toch helemaal niets toe?
Ik dacht even dat je het over de kaart had, maar een topic hooghouden voor iemand die niet meer leeft vind ik inderdaad ook een beetje nutteloos.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten