Advertentie | |
|
![]() |
|
Maak in dat open leer centrum van je een klein praatje met hem, gewoon een hoi alles goed en blabla.
Dan ken je hem een beetje, en heb je een reden hem toe te voegen op facebook hyves etc.... En dan kun je het via de computer doen. Of wees heel bijdehand, en zeg gewoon hey mag ik jou telefoonnummmer. Maar dat zal wel te hoog ingezet zijn voor je ?
|
Ik zou zelf nogal terugschrikken als iemand die ik niet ken opeens mijn telefoonnummer vraagt, maar ik ben een meisje dus misschien zit dat anders ofzo. Sowieso een goed plan om eerst daadwerkelijk een gesprekje met hem aan te knopen en als je hem weer eens aankijkt erbij te glimlachen.
Succes!
|
Als jij niet durft om op hem af te stappen, laat hem dan op jouw afkomen! Klinkt makkelijker dan gedaan, maar je zegt dat er al een soort van chemie tussen jullie is ( kijken, niet kijken etc.).
Probeer dus inderdaad een keer gedag te zeggen, zoals hierboven al vaker is gemeld. Misschien via hyves / facebook een keer een reactie onder zijn foto te zetten of te wel zet jezelf in de schijnwerpers! Kijk hoe hij hierop reageert, en misschien hoef je dan zelf wel helemaal niet meer zoveel te doen ![]() En owja, dat met heey schatje op msn zou ik je afraden... Misschien dat het de leeftijd is, maar dat vind ik nogal ontmoedigend klinken...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb dan wel geen Facebook of Hyves, maar ik zou het juist vreemd vinden als een complete stranger mij opeens gaat toevoegen of dingen gaat posten.. Kan aan mij liggen, natuurlijk.
Toch blijf ik erbij dat persoonlijk contact gewoon beter is. Zeg eens hoi, spreek 'm eens aan (met een smoesje als het nodig is). Dan maak je een veel betere indruk en onderscheid je jezelf een beetje van alle andere mensen die hij vast online als vrienden heeft. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik weet wat een OLC is dat heeft mijn school namelijk ook. dat probleem had een vriendin van mij ook, ze stallkte hem al 2jaar in de kantine en mediatheek, ik vroeg eens waar ze heen keek en zei zij naar een jongen. toevallig kon via via die jongen, zij blij , ik eens met die jongen gepraat. en toen moest ze hem niet meer. nu vind die jongen mij leuk en kijkt die steeds, ook die is ouder wel 2jaar. haha
probeer eens hoi te zeggen als je er niet op durft af te stappen. als je wat vaker hoi zegt en hij weet een beetje wie je bent kun je voorzichtig een gesprekje beginnen. en wie weet komt er meer uit. good luck ![]() |
![]() |
|
![]() |
Maura,
Zoals de rest al zei is het belangrijk dat jij laat zien dat je hem interessant vind. Dit hoeft niet overduidelijk zichtbaar te zijn. Dit kan door middel van veel oogcontact en lachen als hij langs loopt. Wel belangrijk, wil je er echt werk van gaan maken is dat je in contact met hem komt. En aangezien zo op die kerel afstappen nogal een moeilijke stap is(wat ik zeer begrijp), moet je het via social media aanpakken. Probeer hem een postieve indruk te geven van hemzelf door hem te complimenteren. Voor meer tips, je kan met altijd pm'en SayWhat! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jongen kijkt steeds brunettespy | 3 | 18-12-2014 18:28 | |
Liefde & Relatie |
Aanspreken?? bassiebe | 11 | 09-03-2013 21:45 | |