|
|
Bekijk resultaten poll: Welk boek gaan we lezen in december? | |||
Saskia Noort - De eetclub |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 17.65% |
Annejet van der Zijl - Sonny Boy |
7 | 41.18% |
Aidan Chambers - Je moet dansen op mijn graf |
10 | 58.82% |
Jonas Jonasson - De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween |
9 | 52.94% |
Markus Zusak - De boekendief |
6 | 35.29% |
C.S. Lewis - Het Ware Gelaat |
5 | 29.41% |
Saskia Noort - Koorts |
4 | 23.53% |
John Boyne - de jongen in de gestreepte pyjama |
5 | 29.41% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Alvast weer een up. Het boek van deze maand loopt niet bepaald storm. Ik weet niet of dat alleen maar ligt aan de beschikbaarheid van het boek of dat het leesanimo sowieso lager ligt nu. Maar als we doorgaan met de lees club is het misschien een idee om alvast te brainstormen voor titels voor de poll voor maart?
|
![]() |
|
Ik vind de leesclub nog steeds een erg leuk initiatief, alleen het boek sprak me niet zo aan en was voor mij ook niet te verkrijgen. De boekendief heb ik dan al op mijn ereader staan dus als dat het boek van maart wordt, zou ik dat best prima vinden.
![]()
|
Hmm even over de leesclub: ik heb sinds een aantal maanden niet meer zo veel tijd voor het forum en ga zodoende met het e.e.a. stoppen. Daarom zal ik ook de leesclub niet meer actief in gaan zetten. Het is aan de fb's van Letteren de vraag of zij het over willen nemen of niet. Maar als lid kan je natuurlijk zelf ook gewoon een poll starten, wat ideeën opperen, een nieuw topic openen, etc. Dus ik stel voor gewoon met z'n allen initiatief te blijven nemen.
En misschien was 1x per maand een boek wat te optimistisch en haken daarom teveel mensen af. Ook daar kan mee gespeeld worden. Uit de vorige polls hebben we nog over: Annejet van der Zijl - Sonny Boy Markus Zusak - De boekendief C.S. Lewis - Het Ware Gelaat John Boyne - de jongen in de gestreepte pyjama Ik zal voor nu een poll openen.
|
|