Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 22:23
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Fellaci schreef:
De joden worden keer op keer vervloekt.

Hier kom ik nog op terug. In de tussen tijd kun jij genieten van 1350 jaar liefde tussen de Joden en Moslims. Zie de link.
www.jews-for-allah.org/history-of-love/


__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 06:46
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
'k ben blij dat Fellaci nu der mond houdt
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 14:25
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
'k ben blij dat Fellaci nu der mond houdt
whahaha is dat een vrouw? whahaha
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:39
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
whahaha is dat een vrouw? whahaha


erg he?
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:41
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
RegaIk schreef:

erg he?
jazeker
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:03
soulless
soulless is offline
Waz dat een vrouw? Jeetje man, en die durft zomaar te praten! In een doek wikkelen, tot haar middel ingraven en stenigen die hoer!

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:33
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
Fellaci schreef:
Moet dat dan? Ik heb genoeg stukken uit de koran gelezen om er een oordeel over te vellen.

Heb je de Bijbel gelezen?
En de Thora?

(wat betreft het OT is het toch allemaal 1 pot nat,.. maar goed )

D'r is eigenlijk maar 1 verschil tussen de Bijbel en de Koran wat het OT betreft: http://www.christiancourier.com/penp...hmaelIsaac.htm

Groetjes,
Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 22:53
DruidessI
DruidessI is offline
En nog even wat Bijbelse citaten die ook niet fris zijn: http://bible.gospelcom.net/bible?

24.When they had brought these kings to Joshua, he summoned all the men of Israel and said to the army commanders who had come with him, "Come here and put your feet on the necks of these kings." So they came forward and placed their feet on their necks.
25
Joshua said to them, "Do not be afraid; do not be discouraged. Be strong and courageous. This is what the LORD will do to all the enemies you are going to fight."
26
Then Joshua struck and killed the kings and hung them on five trees, and they were left hanging on the trees until evening.
------------------------------------------
26
"He replied, `I tell you that to everyone who has, more will be given, but as for the one who has nothing, even what he has will be taken away.
27
But those enemies of mine who did not want me to be king over them--bring them here and kill them in front of me.'"
28
After Jesus had said this, he went on ahead, going up to Jerusalem.
------------
The LORD said to Moses,
17
"Treat the Midianites as enemies and kill them,
18
because they treated you as enemies when they deceived you in the affair of Peor and their sister Cozbi, the daughter of a Midianite leader, the woman who was killed when the plague came as a result of Peor."
-------------------------------------
Esther 9
4
Mordecai was prominent in the palace; his reputation spread throughout the provinces, and he became more and more powerful.
5
The Jews struck down all their enemies with the sword, killing and destroying them, and they did what they pleased to those who hated them.
6
In the citadel of Susa, the Jews killed and destroyed five hundred men.
--------------------------------

En zo voorts............

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:19
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
soulless schreef:
Waz dat een vrouw? Jeetje man, en die durft zomaar te praten! In een doek wikkelen, tot haar middel ingraven en stenigen die hoer!




Jij bent nog eens stoer!!!!

Pleasssse.... GET A LIFE

Jij kan niet eens normaal argumenteren, maar durft wel met dit soort domme uitspraken te komen. Val dood hoer

(Ja, word maar lekker gek. Ik verlaag m'n niveau)
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:36
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:

Jij bent nog eens stoer!!!!

Pleasssse.... GET A LIFE

Jij kan niet eens normaal argumenteren, maar durft wel met dit soort domme uitspraken te komen. Val dood hoer

(Ja, word maar lekker gek. Ik verlaag m'n niveau)
Hij heeft GVD wel gelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:38
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Hij heeft GVD wel gelijk!
Joh, ik had niemand dommer verwacht dan soulles.
maar iemand die als een koe soulles volgt... haha, die moet vast nog dommer zijn!
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:40
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
Joh, ik had niemand dommer verwacht dan soulles.
maar iemand die als een koe soulles volgt... haha, die moet vast nog dommer zijn!
haha hoe grappig! Mischien ben ik dom maar dei koe waar je het over had dat is je moeder!
Einde discussie!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:48
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
haha hoe grappig! Mischien ben ik dom maar dei koe waar je het over had dat is je moeder!
Einde discussie!

En wat heeft mijn moeder ermee te maken?

Misschien was je er al achter dat soulles alleen de Islam wilt belachelijk maken?
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:49
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:

En wat heeft mijn moeder ermee te maken?

Misschien was je er al achter dat soulles alleen de Islam wilt belachelijk maken?
Dus? De Islam maakt zichzelf belachelijk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:57
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Dus? De Islam maakt zichzelf belachelijk
De Islam of de extremisten?

nerd...

(en das geen reden om nog eens een schep erbovenop te doen)
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:59
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
De Islam of de extremisten?

nerd...

(en das geen reden om nog eens een schep erbovenop te doen)
De extremisten de islam
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:04
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
De extremisten de islam
Okay, zeg dan voortaan niet Islam
Maar zeg de extremistische moslims, idioot
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:05
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
Okay, zeg dan voortaan niet Islam
Maar zeg de extremistische moslims, idioot
? zijn er dan nog andere soorten?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:08
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
? zijn er dan nog andere soorten?
zielig
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:09
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
zielig

Uit jou mond te horen doet me dat nu helemaal niets...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:09
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
? zijn er dan nog andere soorten?
Er zijn mensen die zich voordoen als moslims en voortaan in de naam van Allah allemaal "Bullshit" uitvoeren. En dan krijg je van die mensen als soulles die zich niet willen verdiepen in de Islam en vervolgens wel zeggen dat de Islam "slecht" is. Omdat ze hun info liever baseren op domme mensen die zich voordoen als moslims
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:13
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Citaat:
RegaIk schreef:
Er zijn mensen die zich voordoen als moslims en voortaan in de naam van Allah allemaal "Bullshit" uitvoeren. En dan krijg je van die mensen als soulles die zich niet willen verdiepen in de Islam en vervolgens wel zeggen dat de Islam "slecht" is. Omdat ze hun info liever baseren op domme mensen die zich voordoen als moslims
? Boring... Ik hoef me er niet in te verdiepen maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:00
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
? Boring... Ik hoef me er niet in te verdiepen maar toch bedankt
Ja en als je geen kennis van zaken hebt en je er niet in wilt verdiepen kun je beter je mond houden.
Worden wij niet moe van je domme geblaat en kom je ook nog eens slim over, 2 vliegen in een klap, simpel toch.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:10
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
Uit jou mond te horen doet me dat nu helemaal niets...
wow, nu ben je stoer
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 17:19
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
FDCP_Blitzkrieg schreef:
? zijn er dan nog andere soorten?
Ik word hier spontaan islamitisch van....

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:15
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Rimmer_Dall schreef:
In de middeleeuwen moordden kruistochtridders ook honderden heidenen uit. De heksenvervolgingen en de oorlogen tussen katholieken en protestanten nog daargelaten. Moeten we dan ook maar zeggen dat het christendom een geweldadig geloof is?
Shit, weet je hoe lang geleden dat is? Dat is net zoiets als surinamers die NU roepen, dat Nederland ze TOEN als slaven heeft behandeld..ze waren er nie eens bij!

Verder denk k dat er zeker weliets moet gebeuren, maar alleen tegen de extremisten, heb nx tegen moslims ofzo...alleen de faute, maar dat geld ook voor alle andere mensen
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:19
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
Citaat:
Mugshot schreef:

Je kunt nog zo leuk pim fortuyn nakwetteren, maar ook hij en LN zijn gewoon mensen die zich populair proberen te maken door met modder naar andere partijen en groeperingen te gooien, ononderbouwde argumenten en zeuren zonder een oplossing te hebben..

en jij bent zo slim door politieke correct te kwetteren,aanhanger te zijn van mietjes die verantwoordelijk zijn voor problematiek van de zorgsector,ouderdomsvoorzieningen,misdaadbestrijding,het asielbeleid,fileleed,openbaar vervoer,drugssmokkel etc etc etc.
door mensen zoals jij of Rogier van Braaksel bijvoorbeeld die aan onze cultuur gaan vreten krijgt rechts steeds meer aanhang en is heel links Nederland medeverantwoordelijk voor de opmars van Pim Fortuyn.
dus ga maar lekker door.

eindelijk iemand die tegen politiek correct zijn is!
__________________
I've got two(2) words for you: Keep it Real!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 23:49
soulless
soulless is offline
Goed hoor Regalk.

Ja dat was inderdaad bedoeld om de islam belachelijk te maken.

Stenigen is werkelijk een straf in de islam. Precies zoals ik beschreven heb.

Bovendien benadeelt de islam vrouwen. En ja, daar heb jij HELE goede argumenten voor. Over eerbaarheid enzo, lekker sterk en objectief.

En als je het nog niet was opgevallen, ik maak alle geloven belachelijk, met het grootste plezier.

Je noemt mij dom? Leuk, dat is iedereen die het niet met jouw pre-historische mythes eens is he? Elk mens die ook maar enige andere waardes aanhangt dan die die er bij jou ingestampt zijn zijn volslagen hersenlozen he?

Mooi, dan weten we dat ook weer. Het lijkt me niet dat ik dan een reden heb om met jou te discussieren.
__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:39
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
soulless schreef:

Je noemt mij dom? Leuk, dat is iedereen die het niet met jouw pre-historische mythes eens is he? Elk mens die ook maar enige andere waardes aanhangt dan die die er bij jou ingestampt zijn zijn volslagen hersenlozen he?
Er ooit al eens bij stil gestaan dat de waarden en normen die jij aanhangt er net zo goed zijn ingestampt? Of je nu atheistisch, humanistisch, boeddhistisch, hindoestaans, islamitisch, katholiek, joods, protestants, of in je koekenpan gelooft; het komt toch ergens vandaan.

K heb t idee dat je het prettig vindt je te verschuilen achter de ultieme waarheid die je meent te bezitten, maar die je slechts zou bezitten als je de enige persoon op aarde was. (even uitgesloten dat het mogelijk is (als het al mogelijk is) om een ultieme waarheid te bezitten als je met meerdere medewezens erover kunt discussieren)

Need I say more?

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:45
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
dutch lion schreef:

en jij bent zo slim door politieke correct te kwetteren,aanhanger te zijn van mietjes die verantwoordelijk zijn voor problematiek van de zorgsector,ouderdomsvoorzieningen,misdaadbestrijding,het asielbeleid,fileleed,openbaar vervoer,drugssmokkel etc etc etc.
door mensen zoals jij of Rogier van Braaksel bijvoorbeeld die aan onze cultuur gaan vreten krijgt rechts steeds meer aanhang en is heel links Nederland medeverantwoordelijk voor de opmars van Pim Fortuyn.
En daar vergeet je voor het gemak bij dat er nog veel meer oppositiepartijen zijn om op te stemmen dan Pims partijtje.

Grt,
Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:56
soulless
soulless is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Er ooit al eens bij stil gestaan dat de waarden en normen die jij aanhangt er net zo goed zijn ingestampt? Of je nu atheistisch, humanistisch, boeddhistisch, hindoestaans, islamitisch, katholiek, joods, protestants, of in je koekenpan gelooft; het komt toch ergens vandaan.
Uhm, nou daar zeg je wat. Ik ben toen ik jaar of acht was van het Christendom afgestapt.

Voor alles wat ik aanneem als waar wil ik bewijs zien. Zolang iets niet bewezen is is het simpelweg niet waar voor mij.

Dus, alles wat mensen zeggen beoordeel ik naar logica en feiten. Ik neem nix klakkeloos van anderen over.

Citaat:
K heb t idee dat je het prettig vindt je te verschuilen achter de ultieme waarheid die je meent te bezitten, maar die je slechts zou bezitten als je de enige persoon op aarde was. (even uitgesloten dat het mogelijk is (als het al mogelijk is) om een ultieme waarheid te bezitten als je met meerdere medewezens erover kunt discussieren)
Helemaal niet. Ik word boos omdat hij mij dom begint te noemen, wat geheel objectief gezien dus echt even nergens op slaat.

Citaat:
Need I say more?
Ja. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Mag ik hem er niet op aanspreken dat hij andersdenkenden als dom veroordeelt? Volgens mij kun je alles wat je tegen mij zei beter tegen hem zeggen.

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 14:27
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
soulless schreef:
Goed hoor Regalk.

Ja dat was inderdaad bedoeld om de islam belachelijk te maken.

Stenigen is werkelijk een straf in de islam. Precies zoals ik beschreven heb.
Okay, ga je me dan nu uitleggen wanneer, hoe en welke regels eraan vast zitten bij het stenigen van iemand die wat heeft gedaan?

aangezien jij zoveel weet van de Islam, wil ik een uitleg...

Citaat:
Bovendien benadeelt de islam vrouwen. En ja, daar heb jij HELE goede argumenten voor. Over eerbaarheid enzo, lekker sterk en objectief.
Hoezo benadelen?
Kom jij maar met argumenten. Jij bent degene die het zegt

Citaat:
En als je het nog niet was opgevallen, ik maak alle geloven belachelijk, met het grootste plezier.
En de grootste fouten... (je roept maar in het rond en doet vervolgens alsof je niet bestaat, omdat je uitgelult bent: http://forum.scholieren.com/Forum29/HTML/003359-4.html )

Citaat:
Je noemt mij dom? Leuk, dat is iedereen die het niet met jouw pre-historische mythes eens is he? Elk mens die ook maar enige andere waardes aanhangt dan die die er bij jou ingestampt zijn zijn volslagen hersenlozen he?
Ik noem je dom omdat je vaak maar in het wild om je heen zit te roepen, uitspraken die niet waar zijn. Als je normaal kan discussieren (ik geef een voorbeeld: mitsj en Sillindistani zijn het ook wel eens niet met me eens, mara die blijven wel op een normaal niveau discussieren. Noem ik die ook dom?) dan noem ik je niet dom
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 07:14
DruidessI
DruidessI is offline
Soulles schreef:
"Uhm, nou daar zeg je wat. Ik ben toen ik jaar of acht was van het Christendom afgestapt.
Voor alles wat ik aanneem als waar wil ik bewijs zien. Zolang iets niet bewezen is is het simpelweg niet waar voor mij."

De scepticus Mag hoor. Maar er zijn ook mensen die wel in iets geloven. Dat je er wat op tegen hebt dat mensen besneden worden, bijvoorbeeld, is je goed recht. Mits je ook een mening van de ander wat betreft het tegen abortus en/of tegen euthanisie-zijn, waardeert, respecteert en accepteert.
Ik wil alleen maar zeggen dat - gezien je postings - je niet een geloof moet afkraken, puur op het geloof. Zoals ik al eerder heb proberen duidelijk te maken is dat de bijbel ook van die teksten bevat die je in de koran terug vindt - waarin moord en doodslag doodnormaal zijn en zelfs goed gekeurd worden door (een) God.
Je kunt rituelen betwisten en er absoluut op tegen zijn. Ik ben ook tegen vrouwenbesnijdenis en steniging en ophanging. Maar daar kan ik toch ook over discussieren zonder de islam tot op de bodem af te kraken? Ik heb zelfs heel veel goede dingen van de islam geleerd (ben zelf niet islamitisch); en zo ook van het jodendom. Het gaf me een ander perspectief. En al deze vormen van religies en non-religies (atheisme, humanisme (er, die laatste kan ook wel bij religies)) vormen me zoals ik nu ben. Waarschijnlijk is ook het een en ander mij aangepraat. Maar 1 ding heb ik geleerd waarvoor ik veel waardering heb: respect hebben voor de ander.

Soulles schreef:
"Dus, alles wat mensen zeggen beoordeel ik naar logica en feiten. Ik neem nix klakkeloos van anderen over."

Nee, ik ook niet. Maar een luisterend oor en de mogelijkheid tot verdieping in het onderwerp door middel van studie en gesprekken, lijken me niet misstaan.


Verder schreef je:
"Helemaal niet. Ik word boos omdat hij mij dom begint te noemen, wat geheel objectief gezien dus echt even nergens op slaat."

Ok. Ik begrijp dat je daarop moest reageren

Verder:
"Ja. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Mag ik hem er niet op aanspreken dat hij andersdenkenden als dom veroordeelt? Volgens mij kun je alles wat je tegen mij zei beter tegen hem zeggen."

Misschien Maar hij zei het niet zonder reden. Hij noemde je dom, omdat je niet bereid was - leek te zijn - je te verdiepen in de islam. Tja, dom... misschien was dat niet het goede woord.
Vind persoonlijk overigens dat je een ander niet dom moet noemen. Dus bij deze geldt dat ook voor hem!

Groetjes,
Suzan




[Dit bericht is aangepast door DruidessI (01-02-2002).]
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 15:42
RegaIk
Avatar van RegaIk
RegaIk is offline
Citaat:
soulless schreef:
Uhm, nou daar zeg je wat. Ik ben toen ik jaar of acht was van het Christendom afgestapt.


Ow, dus je kan alleen "slim" zijn als je op je achtste jaar besluit iets anders te gaan denken dan je ouders?

Ik geloof nu zelf in de Islam en mijn ouders hebben niets meer met die keuze te maken.
__________________
Hoi
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 16:06
soulless
soulless is offline
Thank u Suzan. Maar ik ga me gewoon niet verder verdiepen in de islam. Alles wat ik er van weet zegt met koeieletters "blijf weg".

Citaat:
RegaIk schreef:
Ow, dus je kan alleen "slim" zijn als je op je achtste jaar besluit iets anders te gaan denken dan je ouders?

Ik geloof nu zelf in de Islam en mijn ouders hebben niets meer met die keuze te maken.
HOUD NOU GVD EENS OP MET EEN ANDERS WOORDEN VERDRAAIEN EIKEL!

Het gaat er niet om dat je iets anders gaat denken dan je ouders, dit is alleen even iets dat bewijst dat ik NIX klakkeloos heb overgenomen.

En juist daar zeg je het al. Jouw "Ik geloof nu" zegt alles. Jij gelooft, ik bewijs. Oftwel, jij hebt nix te bediscussieren, want je geloof staat alle argumentatie in de weg.

En die andere topic, tja, ik ben hier niet elkde dag dus er zakt wel eens wat af. Als ik jou een plezier doe zal ik er wel ff kijken hoor

Bovendien staat gewoon weg gaan niet gelijk aan verloren hebben ofzo. Soms staan mensen zo te pruttelen dat je ze maar beter je nek toe kunt keren

__________________
Ik en de keizer hebben een dochter en een kleinzoon! Heh...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 10:15
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
soulless schreef:
Thank u Suzan. Maar ik ga me gewoon niet verder verdiepen in de islam. Alles wat ik er van weet zegt met koeieletters "blijf weg".
Laten we het er maar op houden "dat je het te druk hebt met je studie"

Suzan

__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.